menu

De Site / Algemeen / Lustrumfeest/meeting

zoeken in:
haveman
Hoewel nog een vrij nieuwe user, lijkt het mij ook leuk. Ik bespeel geen instrument maar heb evt. vocalen in de aanbieding.

Ik ben dan niet zo erg actief op MuMe, maar het lijkt me erg leuk om ook hier eens naar een meeting te gaan (meeting op MoMe, was erg geslaagd). En als optie 3 haalbaar blijkt, dan ga ik inderdaad voor die!

Lin
Maakt toch niet uit of je nieuw of niet zo actief bent lijkt me, hoe meer hoe beter toch?

Na lang aarzelen (wil ik wel weten wie er achter die avatars schuilgaan?) wil ik, mits het een beetje gelegen komt, ook wel meedoen

'ouwe', friese, oudgediende, jonge, vrouwelijke, nieuwe, mannelijke, actieve, slapende, vlaamse, weinig actieve, veel stemmers, nerds, rockers, hiphoppers, belgische, ' ollandse, wavies, ......
....iedereen is welkom,

er is geen hiërarchie die bepaalt of je welkom of gewenst bent of niet.
Hoe meer mensen zich hier vooraf melden;
hoe beter we kunnen inschatten wat we kunnen organiseren.

Dus wat Lin zegt: hoe meer hoe beter !!

stephan73 schreef:
Ik ben dan niet zo erg actief op MuMe

Die 930 toevoegingen van jou zijn uit de lucht komen vallen?

Niet zo bescheiden hoor.

Als het allemaal een beetje uitkomt en niet het halve land door hoef wil ik ook wel eens weten wie er achter al ie avatars schuil gaan......

Ben dus zeker geintereseerd zeg maar

herman schreef:
(quote)

Die 930 toevoegingen van jou zijn uit de lucht komen vallen?

Niet zo bescheiden hoor.

hehe..
Ik bedoel eigenlijk niet actief op het forum!

Hm, de vorige 3 meetings ofzo werden steeds op de valreep verplaatst naar data waarop ik verhinderd was (vast geen toeval) of gingen gewoon niet door vanwege te weinig animo (men hoorde dat ik ook van plan was te komen).

Dus op zich lijkt het me wel leuk maar ik kijk met angst en beven naar de datum uit

aire.
Lijkt me opzich wel wat. Licht er allemaal maar net aan, maar mijn interesse heb je.

Count me in !! (als de datum me schikt). De Utrecht/Bunnik optie heeft ook wel mijn voorkeur.

Carpoolen vanuit omg. Arnhem / Wageningen / Ede is mogelijk.

Bertus schreef:
... (wil ik wel weten wie er achter die avatars schuilgaan?) ...

Ben in het echt iets bleker dan m'n avatar.

Alle respect voor ieders associaties hoor, maar wat hebben mensen hier met het oerlelijke gat Bunnik

Derde optie ligt tussen optie 1 en 2 in. Hoewel het toen niet zo druk was, hebben we vorig jaar al eens een erg geslaagde meeting gehad in Utrecht/Bunnik. We spraken toen eerst in de stad af en zijn daarna naar een jongerencentrum in Bunnik gegaan, waarbij sq betrokken is.

Aha.okee... bedankt. Ik ken mensen die bij EKKO werken, daar draaien zal echter niet zo gemakkelijk te regelen zijn, hoogstens voor een uurtje ofzo op de vroege avond

Als er maar bier is.......

Er is inmiddels nog een redelijke kans op een allesomverblazende optie vier, maar daarover meer als er wat lichten op groen zijn gesprongen

orbit schreef:
Aha.okee... bedankt. Ik ken mensen die bij EKKO werken, daar draaien zal echter niet zo gemakkelijk te regelen zijn, hoogstens voor een uurtje ofzo op de vroege avond

Ekko kun je afhuren, maar dat wordt dan wel een prijzig gebeuren.

sq
herman schreef:

Ekko kun je afhuren, maar dat wordt dan wel een prijzig gebeuren.

.. maar mag je dan zelf draaien? Dat zal toch niet?

Ik weet van vergelijkbare plekken dat je ook je eigen dj's mee mag nemen. Het zal hier niet anders zijn. Maar goed, ik denk dat Ekko niet echt een optie is wegens te duur (zaalhuur, barpersoneel, buma stemra).

EKKO wordt lastig weet ik uit directe ervaring.. een vriendin van mij heeft daar haar promotiefeest gehouden met nog wat chicks. Maar een exclusieve avond voor haarzelf zat er niet in. Het was een uurtje of wat dat we de boel konden claimen, daarna was het gewoon weer draaiavond voor de gehele stad en vielen we weg in de massa die vrijdagavond altijd EKKO bevolken.
Ik ken nog wel een andere plek (vlakbij de EKKO) die makkelijker is te reserveren voor een groep van een bescheidener formaat, daar zal ik eens informeren. Ben er al een tijd niet meer geweest.

Even off topic, maar wat is precies een lustrum?

Dwangbuis
Dudeness schreef:
Even off topic, maar wat is precies een lustrum?

Een periode van vijf jaar, of hier: een feest voor een vijfjarig bestaan. Zoals: decennium, millennium etc.

Lukas schreef: Er is inmiddels nog een redelijke kans op een allesomverblazende optie vier, maar daarover meer als er wat lichten op groen zijn gesprongen

Achter de schermen wordt hard gewerkt aan de vierde optie: we hopen spoedig meer te kunnen melden; nog even geduld

haveman
Ook al zijn we allemaal muziekliefhebbers lijkt het mij geen goed idee om daar deze avond de nadruk op te leggen. Daarom zie ik ook de meerwaarde niet van djs etc. Laat ons deze avond drinken en beter kennismaken. Over muziek discussieren doen we hier.

Djs zijn niet om bij te discussiëren maar om bij te dansen!

aire.
haha, jij zei chicks orbit

sq
Bertus schreef:
Djs zijn niet om bij te discussiëren maar om bij te dansen!

Bij die vorige ´dj´ meeting was het toch meer luisteren, en het was ook lang niet allemaal dansbare muziek, al was de set van Father McKenzie zeer dansbaar. En kletsen en luisteren gaat natuurlijk ook goed samen. We dronken er ook nog bij

orbit schreef:
EKKO wordt lastig weet ik uit directe ervaring.. een vriendin van mij heeft daar haar promotiefeest gehouden met nog wat chicks. Maar een exclusieve avond voor haarzelf zat er niet in. Het was een uurtje of wat dat we de boel konden claimen, daarna was het gewoon weer draaiavond voor de gehele stad en vielen we weg in de massa die vrijdagavond altijd EKKO bevolken.
Ik ken nog wel een andere plek (vlakbij de EKKO) die makkelijker is te reserveren voor een groep van een bescheidener formaat, daar zal ik eens informeren. Ben er al een tijd niet meer geweest.

Ekko is idd praktisch onmogelijk, maar er zijn genoeg opties in Utrecht om iets af te huren. Echter, dat is allemaal redelijk prijzig, al gauw 200 euro voor een avondje... Bovendien moet je dan net mazzel hebben dat er eentje beschikbaar is op een vrijdag- of zaterdagavond...

Titmeister schreef:
Ekko is idd praktisch onmogelijk, maar er zijn genoeg opties in Utrecht om iets af te huren. Echter, dat is allemaal redelijk prijzig, al gauw 200 euro voor een avondje...

Als er voldoende animo voor is lijkt me dat per persoon niet al te prijzig.

De kelder van café 't Weeshuis is gratis beschikbaar mits je een omzet van 500 euro garandeerd. Met de bierprijzen van tegenwoordig (sprak opa) moet dat makkelijk te halen zijn Eén nadeel: je kan er niet je eigen muziek verzorgen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:01 uur

geplaatst: vandaag om 16:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.