menu

De Site / Algemeen / Het MusicMeter prijsvragen topic

zoeken in:
Potver!

Felicitaties naar de winnaars!

Arme Ducoz.... maar je gaat toch nog wel mee zeker?!

Geweldig Ik ben blij, zoals Churandy Martina zou zeggen

Bedankt voor het album. Is mijn Revere-collectie weer compleet. Kan mooi naast het eerste gesigneerde album.

En gewoon naar 1 van de shows komen om de groep te supporteren en dit exemplaar te laten signeren natuurlijk

Gefeliciteerd winnaars, jullie gaan een top band live zien!

Yeaah bedankt:)

Ik ben heel erg benieuwd naar de band. En ik heb geen flauw idee hoe je eruit ziet aERo maar ik ga mijn best doen jou te spotten.

sjinobi schreef:
Yeaah bedankt:)

Ik ben heel erg benieuwd naar de band. En ik heb geen flauw idee hoe je eruit ziet aERo maar ik ga mijn best doen jou te spotten.

Je kunt hem herkennen aan het Revere shirt met bijpassend petje. Vooraan het podium in het midden met een stapel flyers in de hand

Ach als Bardt1980 het lukte in Rotterdam sjinobi

Ik ben die grote fan met Revere shirt, baard look-a-like, alle nummers heel hard meezingend, gillend tussen de nummers door en na afloop niet van Stephen's zijde wijkend.
Als je mij nu kunt vinden zorg ik ervoor dat je een handje mag geven maar niet te lang want dan wil ik hem weer terug

Even serieus. Geen idee hoe (fotoboek topic op deze site kan wonderen doen). Maar as je even de moeite neemt om hallo te zeggen, altijd leuk, dan zal ik zeker mijn best doen je voor te stellen hoor (moet deze keer alleen wel mijn laatste trein zien te halen dus ik blijf niet al te lang hangen na afloop)

Jullie gaan snel horen wat voor vervolg er voor de verliezers aan zit te komen. Als alles goed gaat zijn dat 2 interessante dingen

Jeujj wat leuk dat ik een van de winnaars ben!
Er is alleen een klein probleempje: ik dacht dat ik had gereageerd voor de woensdagavond in Utrecht, maar ik heb het bericht blijkbaar niet goed gelezen want ik heb gewonnen voor de donderdagavond in Tilburg en dan kan ik dus niet...

Ik heb Herman al een berichtje gestuurd om te kijken of ruilen nog mogelijk is.. I hope so!

Buiten dat: ik heb eerder aangegeven dat ik niet zo onder de indruk was van My Mirror / Your Target, hoewel Revere toch echt helemaal in mijn straatje zou moeten passen, maar wie weet doet een live optreden wonderen en denk ik er straks helemaal anders over
Ik ben erg benieuwd!

Ruilen is volgens mij niet mogelijk omdat er 2x2 gastenlijst plaatsen voor elk optreden (in Nederland) zijn vergeven.
Maar zal eens informeren.

Het zou wel heel erg zonde zijn als deze gastenlijst plaats nu ongebruikt gaat blijven

aERodynamIC schreef:

[embed]clip Revere[embed]

Dit is trouwens behoudens een gave clip ook een erg goed nummer!

Welk nummer? Je quote geeft dat niet aan en ik heb 2 clips geplaatst

Ow, hahaha. I Won't Blame You

Ik hoop dat dat nummer opnieuw op single zal verschijnen (sowieso in NL want het was een single release in de UK).
Het zou zomaar eens een radiohitje kunnen worden en dat hebben ze wel nodig om net even een leuk zetje te krijgen

De Twee Meter Sessie bij Veronica van het weekend geeft misschien ook nog een klein zetje. Goede timing zo vlak voor de optredens in NL in elk geval.

Maar het tijdstip van uitzenden is natuurlijk weer minder gunstig (net na middernacht op een zondag).

Misschien helpt nog 2 clipjes plaatsen wel

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=YJt4BP3kaok

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

https://www.youtube.com/watch?v=pq6hJs-BL9c

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Ja zeer ongunstig tijdstip.

Lang leve uitzending gemist

Ach, gewoon ouderwets opnemen doet het ook prima. Is het op Veronica gratis kijken naar uitzending gemist? Ik kwam het onlangs bij een zender tegen dat je moest gaan betalen.

Ja ik heb mijn videorecorder al geprogrammeerd.

Buiten dat we snel met een vervolg voor de verliezers komen kan er alsnog een poging gewaagd worden via 2Meter Sessies:

WINACTIE! Gisteravond was de sessie van REVERE te zien op Veronica en 2 Meter Sessies mag kaarten weggeven voor hun shows in UTRECHT (Tivoli Spiegelbar, 11 december) en TILBURG (013, 12 december). Wil je 2 kaarten winnen voor een van deze optredens? Stuur dan een e-mailtje naar [email protected] met “Revere Prijsvraag” in de onderwerpregel en je naam + gewenste concert in het bericht. Op 9 december maken we per e-mail de winnaars bekend. Succes!

Dit staat verder los van deze site voor alle duidelijkheid

Leuk, maar als je echt wil ga je natuurlijk niet tot 9 december op een uitslag van een prijsvraag wachten met de kans helemaal niet te kunnen gaan mocht het uitverkocht raken.

Voor de verliezers komt er ook nog wat zoals gezegd. Als het goed is zal ik (en anders Herman) deze users morgen een pm sturen.

reptile71 schreef:
Leuk, maar als je echt wil ga je natuurlijk niet tot 9 december op een uitslag van een prijsvraag wachten met de kans helemaal niet te kunnen gaan mocht het uitverkocht raken.

Ik denk dat dat wel mee zal vallen... mensen die hier aan meedoen doen dat waarschijnlijk meer uit nieuwsgierigheid (leuk meegenomen als je wint). De echte liefhebbers zijn al wel in het bezit van een kaartje

Dat zeg ik toch, naprater.

Alle mensen die niet in de prijzen zijn gevallen hebben inmiddels een pm ontvangen.

Is er een mogelijkheid om met terugwerkende kracht 40% korting te krijgen?

Beste MusicMeter-users,

We mogen nog 2 gastenlijstplekken voor het concert van REVERE in 013 Tilburg op 12 december verloten.

M.a.w. er kan nog 1 iemand winnen die dan 2 plaatsen krijgt toegewezen voor dit optreden.

Wat te doen? Stuur mij een pm dat je hier graag voor in aanmerking komt.

Dit kan tot donderdag 5 december 20.00 uur.

Succes!

https://www.youtube.com/watch?v=7NaSxkAM_fM

https://www.youtube.com/watch?v=GswgXg1WubM

Hoe kan je de korting eigenlijk claimen? Bij ticketmaster betaal ik nog steeds 11,5 euro per kaartje.

Als je de link aanklikt kom je bij een pagina waar de korting in verwerkt zit (net nog uitgeprobeerd en dat werkt).

Gast
geplaatst: vandaag om 08:56 uur

geplaatst: vandaag om 08:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.