De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 oktober 2008, 17:04 uur
Nieuwe EP Minus the Bear staat als bandnaam met The (dus met een hoofdletter, waardoor deze niet bij de rest van de lp's en ep's van de band is komen te staan.
http://www.musicmeter.nl/al...
http://www.musicmeter.nl/al...
0
geplaatst: 16 oktober 2008, 12:01 uur
Een album moet op een geluidsdrager te koop zijn (geweest) in de winkel.
Dus de Large Compilations cd's - zoals deze en nog een tiental anderen - lijken mij hier niet thuis te horen. Die krijg je slechts als je voor een bepaald bedrag bij Large Popmerchandising besteld.
0
tangmaster
geplaatst: 16 oktober 2008, 12:04 uur
Dexter schreef:
Dus de Large Compilations cd's - zoals deze en nog een tiental anderen - lijken mij hier niet thuis te horen.
(quote)
Dus de Large Compilations cd's - zoals deze en nog een tiental anderen - lijken mij hier niet thuis te horen.
Niet te koop geweest? Hoe kom jij daaraan.
0
geplaatst: 16 oktober 2008, 16:36 uur
Maar ik had wel degelijk een serieuze klacht. Het moet maar eens stoppen met het ongevraagd gekoppeld worden aan andere users. Daar is deze site niet voor bedoeld lijkt me.
0
geplaatst: 16 oktober 2008, 16:42 uur
0
geplaatst: 16 oktober 2008, 17:40 uur
Ik snap hem eerlijk gezegd ook niet Joy, geef eens een voorbeeld...
0
geplaatst: 16 oktober 2008, 21:07 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik snap hem eerlijk gezegd ook niet Joy, geef eens een voorbeeld...
Helaas kan ik op dit topic geen users bij naam noemen. Wel hoop ik dat diegene de schoen aantrekt die hem past. I rest my case.Ik snap hem eerlijk gezegd ook niet Joy, geef eens een voorbeeld...
0
geplaatst: 17 oktober 2008, 17:22 uur
0
geplaatst: 17 oktober 2008, 17:51 uur
Joy4ever schreef:
Maar ik had wel degelijk een serieuze klacht. Het moet maar eens stoppen met het ongevraagd gekoppeld worden aan andere users. Daar is deze site niet voor bedoeld lijkt me.
Ik kan me wel wat users voor de geest halen aan wie ik ongevraagd gekoppeld zou willen worden dus ik zie het probleem niet zo.
0
geplaatst: 18 oktober 2008, 01:09 uur
Album verwijderd (CHIEP) en alias aangemaakt (reptile71). Tevens op zoek geweest - zonder concreet succes - naar een leuke partner voor GG.
0
geplaatst: 18 oktober 2008, 01:17 uur
0
geplaatst: 18 oktober 2008, 01:28 uur
Het lijken mij twee verschillende albums. Verschillende hoes, verschillende titel én verschillend aantal nummers.
0
chrismusic
geplaatst: 18 oktober 2008, 01:47 uur
Ik vroeg me af of je onofficiele cd's mag toevoegen op MuMe? Cd's die niet via de normale wegen te koop zijn.
0
geplaatst: 18 oktober 2008, 01:58 uur
In het kort: Een album moet op een geluidsdrager te koop zijn (geweest) in de winkel.
Al weet ik niet precies wat je bedoelt met "onoffciële cd's". Bootlegs? Die mogen in ieder geval niet op MuMe.
0
geplaatst: 18 oktober 2008, 02:51 uur
L_T_B schreef:
Het lijken mij twee verschillende albums. Verschillende hoes, verschillende titel én verschillend aantal nummers.
Mijn excuses, je hebt gelijk. Ik zag deze beide albums vandaag in de bibliotheek en zag daar dat ze wel exact dezelfde tracks hadden en in dezelfde volgorde. Dat waren dus twee dezelfde albums, maar met verschillende hoezen en titels. Bij nader inzien zie ik dat hier op MusicMeter er toch verschil is tussen beide albums. Vreemd.
0
chrismusic
geplaatst: 18 oktober 2008, 10:14 uur
L_T_B schreef:
Al weet ik niet precies wat je bedoelt met "onoffciële cd's". Bootlegs? Die mogen in ieder geval niet op MuMe.
(quote)
van bootlegs was ik van op de hoogte maar dit gaat om een cd die op de dag zelf uit de markt gezet is maar ik lees net dat de cd op een andere label is uitgebracht dus ik heb me antwoord.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 18 oktober 2008, 12:49 uur
Deze sampler mag er af, aangezien hij nooit apart te koop is geweest.
0
geplaatst: 19 oktober 2008, 01:37 uur
foxhusky schreef:
Mijn excuses, je hebt gelijk. Ik zag deze beide albums vandaag in de bibliotheek en zag daar dat ze wel exact dezelfde tracks hadden en in dezelfde volgorde. Dat waren dus twee dezelfde albums, maar met verschillende hoezen en titels. Bij nader inzien zie ik dat hier op MusicMeter er toch verschil is tussen beide albums. Vreemd.
(quote)
Essential Alan Parsons is een 2CD.
The Dutch Collection is een 3CD.
En toch ontbreekt op beide The Same Old Sun ...
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 10:17 uur
Berichten verplaatst naar Muziek > Toplijsten en favorieten > Toplijsten (centraal topic)
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 13:27 uur
0
clutch
geplaatst: 20 oktober 2008, 14:42 uur
Effe tussendoor zo: wat is er met AGE-411 gebeurd? Ik zie dat hij is geband...
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 15:12 uur
Kon zich na een waarschuwing blijkbaar nog steeds niet gedragen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.