MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:

Nieuwe EP Minus the Bear staat als bandnaam met The (dus met een hoofdletter, waardoor deze niet bij de rest van de lp's en ep's van de band is komen te staan.

http://www.musicmeter.nl/al...

Dat kun je bij het album zelf corrigeren.

Een album moet op een geluidsdrager te koop zijn (geweest) in de winkel.

Dus de Large Compilations cd's - zoals deze en nog een tiental anderen - lijken mij hier niet thuis te horen. Die krijg je slechts als je voor een bepaald bedrag bij Large Popmerchandising besteld.

tangmaster
Dexter schreef:
(quote)

Dus de Large Compilations cd's - zoals deze en nog een tiental anderen - lijken mij hier niet thuis te horen.

Niet te koop geweest? Hoe kom jij daaraan.

Slowchat weggehaald.

Maar ik had wel degelijk een serieuze klacht. Het moet maar eens stoppen met het ongevraagd gekoppeld worden aan andere users. Daar is deze site niet voor bedoeld lijkt me.

Wat bedoel je precies?

Hier en hier gaat trouwens iets mis: de avatar 'valt uit het bericht'. Misschien vanwege de lange username.

Ik snap hem eerlijk gezegd ook niet Joy, geef eens een voorbeeld...

Ja Joy, gooi het eens op tafel.

Rhythm & Poetry schreef:
Ik snap hem eerlijk gezegd ook niet Joy, geef eens een voorbeeld...
Helaas kan ik op dit topic geen users bij naam noemen. Wel hoop ik dat diegene de schoen aantrekt die hem past. I rest my case.

Een stuk duidelijker nu, waarvoor mijn dank.

CHIEP (crew)
Deze mag er af.

deze en deze artiest zijn toch hetzelfde neem ik aan? Het is een ex-Bad Seed en hij komt uit Australië, dus als dat ook gelijk meegenomen kan worden in de verbetering, want bij de ene staat Duitsland.

Joy4ever schreef:
Maar ik had wel degelijk een serieuze klacht. Het moet maar eens stoppen met het ongevraagd gekoppeld worden aan andere users. Daar is deze site niet voor bedoeld lijkt me.

Ik kan me wel wat users voor de geest halen aan wie ik ongevraagd gekoppeld zou willen worden dus ik zie het probleem niet zo.

Album verwijderd (CHIEP) en alias aangemaakt (reptile71). Tevens op zoek geweest - zonder concreet succes - naar een leuke partner voor GG.

Dit album is hetzelfde als dit.

Die laatste kan weg, denk ik.

Het lijken mij twee verschillende albums. Verschillende hoes, verschillende titel én verschillend aantal nummers.

chrismusic
Ik vroeg me af of je onofficiele cd's mag toevoegen op MuMe? Cd's die niet via de normale wegen te koop zijn.

In het kort: Een album moet op een geluidsdrager te koop zijn (geweest) in de winkel.

Al weet ik niet precies wat je bedoelt met "onoffciële cd's". Bootlegs? Die mogen in ieder geval niet op MuMe.

L_T_B schreef:
Het lijken mij twee verschillende albums. Verschillende hoes, verschillende titel én verschillend aantal nummers.

Mijn excuses, je hebt gelijk. Ik zag deze beide albums vandaag in de bibliotheek en zag daar dat ze wel exact dezelfde tracks hadden en in dezelfde volgorde. Dat waren dus twee dezelfde albums, maar met verschillende hoezen en titels. Bij nader inzien zie ik dat hier op MusicMeter er toch verschil is tussen beide albums. Vreemd.

chrismusic
L_T_B schreef:
(quote)

Al weet ik niet precies wat je bedoelt met "onoffciële cd's". Bootlegs? Die mogen in ieder geval niet op MuMe.

van bootlegs was ik van op de hoogte maar dit gaat om een cd die op de dag zelf uit de markt gezet is maar ik lees net dat de cd op een andere label is uitgebracht dus ik heb me antwoord.

CHIEP (crew)
Deze sampler mag er af, aangezien hij nooit apart te koop is geweest.

Is verwijderd

foxhusky schreef:
(quote)

Mijn excuses, je hebt gelijk. Ik zag deze beide albums vandaag in de bibliotheek en zag daar dat ze wel exact dezelfde tracks hadden en in dezelfde volgorde. Dat waren dus twee dezelfde albums, maar met verschillende hoezen en titels. Bij nader inzien zie ik dat hier op MusicMeter er toch verschil is tussen beide albums. Vreemd.

Essential Alan Parsons is een 2CD.
The Dutch Collection is een 3CD.

En toch ontbreekt op beide The Same Old Sun ...

deze en deze zijn hetzelfde.
Return to Forever Featuring Chick Corea - Where Have I Known You Before (1e) is volgens mij de juiste.

clutch
Effe tussendoor zo: wat is er met AGE-411 gebeurd? Ik zie dat hij is geband...

Kon zich na een waarschuwing blijkbaar nog steeds niet gedragen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:21 uur

geplaatst: vandaag om 02:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.