De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 18:21 uur
Een beetje een vreemde klacht, maar bij mij meldt-ie telkens dat ik een pm heb, terwijl dat toch echt niet het geval is..
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 19:45 uur
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 23:41 uur
Wat slowchat en flauwe opmerkingen over homofobie verwijderd. Daarbij is helaas ook het laatste - on topic - bericht van thomzi per ongeluk verloren gegaan (die heeft nu telkens 2 ongelezen pm's).
AGE-411 heeft het er zelf naar gemaakt door steeds maar weer over politiek te beginnen, te slowchatten en laatst dus discriminerend bezig te zijn. Het houdt een keer op, zeker als je al een aantal waarschuwingen aan je laars hebt gelapt.
Laten we nu maar weer verder feedback geven over de site.
AGE-411 heeft het er zelf naar gemaakt door steeds maar weer over politiek te beginnen, te slowchatten en laatst dus discriminerend bezig te zijn. Het houdt een keer op, zeker als je al een aantal waarschuwingen aan je laars hebt gelapt.
Laten we nu maar weer verder feedback geven over de site.
0
geplaatst: 21 oktober 2008, 00:51 uur
Ik zal het nog even uitleggen: vanmiddag had ik een pm, die las ik, toen ging ik even later weer op MuMe en stond er nog steeds dat ik een pm had. Later op de middag ook. Vanavond had ik twee andere pm's, dat stond netjes vermeld. Alleen hetzelfde doet zich ook nu voor: het blijft staan, en nu ruim een uur na het lezen van de pm's staat er nog steeds dat ik twee pm's heb. Het gaat dus niet weg.
0
geplaatst: 21 oktober 2008, 12:20 uur
Ben nu ook al een paar keer op een ander probleem gestuit: ik zoek naar een arties op MusicMetert, ik ga naar een andere site, ik zoek naar een nieuwe artiest op MusicMeter, en hij doet alsof ik de eerste artiest zocht. Voorbeeld: net zocht ik op Big Daddy Kane, ik klikte op zijn debuutalbum, vervolgens ging ik naar een andere site, en toen ik terugkwam typte ik 'Hittespitter Flex' in; ik kreeg de albumlijst van Big Daddy Kane voorgeschoteld. Lijkt een beetje op mijn andere 'probleem'.
0
geplaatst: 21 oktober 2008, 19:56 uur
Vervelend, maar meer iets voor een "hulp met computerproblemen" topic. Ik vermoed cache-instellingen die niet goed staan, of een firewall of iets dergelijks.
0
geplaatst: 21 oktober 2008, 20:10 uur
Ik zie net dat elk uur nog weer tientallen albums worden toegevoegd aan de site. Respect voor de mensen die daar zo mee bezig zijn! 

0
stuart
geplaatst: 21 oktober 2008, 20:27 uur
Nog even over het bannen van Users; ik vind dat een goede zaak, alleen jammer dat het zo moet. Als men na een paar waarschuwingen geen respect opbrengt voor een ander zijn mening en met grof taalgebruik de site verziekt is er vvor mij é'n uitweg;exit. Er zijn er die er nog wel een aantal die zich trouwens in gevaarlijk vaarwater begeven, maar dat zullen ze zelf wel merken als ze zo door gaan. 
P.S. een stevige diescussie is niks mis mee, maar op de man spelen of grof taalgebruik vind je zelf toch ook niet leuk, neem ik aan

P.S. een stevige diescussie is niks mis mee, maar op de man spelen of grof taalgebruik vind je zelf toch ook niet leuk, neem ik aan

0
geplaatst: 21 oktober 2008, 21:22 uur
0
geplaatst: 22 oktober 2008, 10:47 uur
Jordy schreef:
Vervelend, maar meer iets voor een "hulp met computerproblemen" topic. Ik vermoed cache-instellingen die niet goed staan, of een firewall of iets dergelijks.
Oké dank. Ik laat het maar, aangezien het een beetje roulette wordt als ik me met dergelijke instellingen ga bemoeien.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 22 oktober 2008, 13:57 uur
Heb je, zoals handsome_devil al aanraadde, je cookies al eens verwijderd? De kans is groot dat het daar aan ligt, hoor.
0
geplaatst: 22 oktober 2008, 20:19 uur
deric raven schreef:
Men Without Hats - Greatest Hats staat er 2x op.
Men Without Hats - Greatest Hats staat er 2x op.
Nieuwste toevoeging verwijderd.
0
geplaatst: 23 oktober 2008, 10:59 uur
Egoistico schreef:
De artiestenpagina van Johnnie Ray doet het bij mij niet. Ik krijg enkel een wit vlak.
http://www.musicmeter.nl/artist/102760
De artiestenpagina van Johnnie Ray doet het bij mij niet. Ik krijg enkel een wit vlak.
http://www.musicmeter.nl/artist/102760
Ik ondervind dit probleem nog steeds. Jordy, kun je hier eens naar kijken?
0
geplaatst: 23 oktober 2008, 18:40 uur
0
geplaatst: 23 oktober 2008, 23:39 uur
CHIEP schreef:
Heb je, zoals handsome_devil al aanraadde, je cookies al eens verwijderd?
Heb je, zoals handsome_devil al aanraadde, je cookies al eens verwijderd?
Jep.
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 11:11 uur
Het gaat niet lekker met correcties: als ik er zelf eentje doe komt deze niet door en als ik die van users accepteer ook niet.
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 15:56 uur
Ben ik de enige die 'vergelijk prijzen van deze cd'-functie behoorlijk nutteloos vind? Volgens mij krijg je nooit echt serieuze resultaten, alleen maar advertenties van google voor onder andere bol.com.
Als ik bij The Dark Side of the Moon kijk, krijg ik zelfs een boek bij selexyz aangeboden.
Ik denk niet dat iemand hier iets aan heeft.
Als ik bij The Dark Side of the Moon kijk, krijg ik zelfs een boek bij selexyz aangeboden.
Ik denk niet dat iemand hier iets aan heeft.
0
geplaatst: 25 oktober 2008, 18:05 uur
Dit album staat er dubbel op:
http://www.musicmeter.nl/album/142086 -> herman's toevoeging
http://www.musicmeter.nl/album/142164 -> mijn toevoeging
Wiens toevoeging eerder was durf ik niet te zeggen.
http://www.musicmeter.nl/album/142086 -> herman's toevoeging
http://www.musicmeter.nl/album/142164 -> mijn toevoeging
0
geplaatst: 25 oktober 2008, 18:08 uur
Egoistico schreef:
Dit kun je bij de statistieken zien: herman dus (gisteren 2:14 uur en jij gisteren 22:06 uur)

0
geplaatst: 25 oktober 2008, 18:13 uur
aERodynamIC schreef:
Dit kun je bij de statistieken zien: herman dus (gisteren 2:14 uur en jij gisteren 22:06 uur)
(quote)

Nou, Herman's toevoegingen hoeven niet goedgekeurt te worden. Die van mijn stond enige tijd in de wachtrij.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.