MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
aslan (crew)
begrijp best wel wat je bedoelt hoor... wou het probleem een beetje 'lucht' geven.. dat het niet gelukt is is duidelijk...

eazyfan schreef:
http://www.musicmeter.nl/user/25895

Bij deze user stel ik me serieus vragen

Een 2e account van een user met maar een paar posts. Verder niet zoveel aan de hand.

lambf
Geweldig trouwens het nieuwe Recensie tabje bij je profiel . Top Jordy

Inderdaad, erg leuk. Al verschillende van aERo en Herman terug gelezen.

Bij Dit album krijg ik in plaats van de albumcover een zwart vakje te zien, als ik het invoer in de zoekbalk of de rotatielijst.

Harco
Jordy schreef:
Verzamelaars met "oude" tracks (zoals ook de Hitzones e.d.) worden niet getoond op de artiestenpagina.

Ah, op die manier.

DIT album staat dubbel op MusicMeter. Namelijk ook HIER.

Het tweede kan weg, mijn verzoek is om deze te verwijderen. Dat is ook veel beter want bij die tweede staan allerlei artiesten genoemd, terwijl het hier om nepversies van originelen gaat. Bij de eerste link is het wel juist weergegeven.

lambf
Bij mij gaat er trouwens iets niet goed met invoerbalken. Deze worden soms maar voor de helft weergeven. Je kan er nog wel intypen, maar wat je typt zie je nauwelijks. Dit heb ik met de zoekfunctie, maar ook bij het toevoegen bij de nummertitels.

foxhusky schreef:
DIT album staat dubbel op MusicMeter. Namelijk ook HIER.

Het tweede kan weg, mijn verzoek is om deze te verwijderen. Dat is ook veel beter want bij die tweede staan allerlei artiesten genoemd, terwijl het hier om nepversies van originelen gaat. Bij de eerste link is het wel juist weergegeven.

Ik heb toch de tracklist van het album dat eerst op de site stond gecorrigeerd, want daar stonden reeds 3 stemmen, terwijl bij het later toegevoegde maar nog 1 stem stond (=die van jou die je hier dus nog eens opnieuw zal moeten plaatsen, het was een 3)

Dit album stond hier al. per ongeluk dus tweemaal toegevoegd. Neemt een mod de mijne weg, aub?

Verwijderd.

Deze en deze zijn gelijk.

Laatste toevoeging verwijderd.

Harco
Zou het niet handig zijn als je bij een artiest een alternatieve artiestennaam kan invullen ongeacht of deze een album heeft uitgebracht onder die naam? Ruck/Sean Price (Heltah Skeltah/Boot Camp Clik) en MF Doom/Zev Love X worden nu als twee aparte artiesten aangegeven en ze aanpassen naar één standaard alternatief lijkt me ook geen mooie oplossing.

edris.
Dat kan al.

Harco
Dan moeten die artiesten eerst een album hebben uitgebracht onder de desbetreffende alias, toch? Dat weet ik wel zeker, trouwens.

eazyfan
Bedankt aan de persoon die dat CaliLove-bericht verwijderde... vond ik werkelijk onaangenaam.

Verwijderd.

De artiestenpagina van Johnnie Ray doet het bij mij niet. Ik krijg enkel een wit vlak.

http://www.musicmeter.nl/artist/102760

Egoistico schreef:
De artiestenpagina van Johnnie Ray doet het bij mij niet. Ik krijg enkel een wit vlak.

http://www.musicmeter.nl/artist/102760

Bij mij werkt het ook niet.

Harco
http://www.musicmeter.nl/album/138978

Kan een crewlid even bepalen welke versie van het album op de site moet (lijkt mij het origineel uit 2001). Moet het betreffende crewlid even tussen de berichten kijken: daar heb ik een aantal opmerkingen geplaatst.

Yep, het origineel. Dit is een heruitgave blijkbaar. Dus als iemand hem even wil corrigeren.

Dit album bestaat ook als een versie met 39 nummers. Het heeft zowel dezelfde titel als hoes. Het lijkt qua tracklist erg op dit album, maar is toch niet hetzelfde. Moet de uitgebreide versie nu met sterretjes aan het eerstgenoemde album worden toegevoegd?

Harco
Hoe willen we Lil' Wayne op de site hebben (het liefst niet natuurlijk )? Met of zonder apostrof?

De meeste Lil's staan met apostrof op de site...

Lil' Wayne als alias van Lil Wayne invullen, zodat alles op 1 pagina komt te staan.

Harco
Oh ja, dat kan nu natuurlijk wel, hè. Dat kon eerst nooit omdat de gastartiesten nooit klikbare linkjes waren.

pjh1967 schreef:

De laatste mag verwijderd worden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:21 uur

geplaatst: vandaag om 02:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.