MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Je had een melding moeten krijgen dat deze al op de site stond: of je hebt die niet gekregen of over het hoofd gezien.
Overigens weet ik niet hoe lang die van jou in de wachtrij heeft gestaan want het kan zijn dat herman het dan niet gezien heeft en dat daar dus de dubbele toevoeging door is ontstaan: in dat geval is die van hem dan later toegevoegd (maar of hij erg veel belang aan deze toevoeging hecht betwijfel ik ernstig ).

Egoistico schreef:
(quote)

Ik ondervind dit probleem nog steeds. Jordy, kun je hier eens naar kijken?

Gaat op de lijst

aERodynamIC schreef:
Je had een melding moeten krijgen dat deze al op de site stond: of je hebt die niet gekregen of over het hoofd gezien.
Overigens weet ik niet hoe lang die van jou in de wachtrij heeft gestaan want het kan zijn dat herman het dan niet gezien heeft en dat daar dus de dubbele toevoeging door is ontstaan: in dat geval is die van hem dan later toegevoegd (maar of hij erg veel belang aan deze toevoeging hecht betwijfel ik ernstig ).

Ja, dit is wel een vreemd geval. Ik heb de logs nagekeken en Egoistico heeft hem de 23ste ingestuurd en ik heb hem zelf de 24ste toegevoegd. Ik kreeg zelf geen melding dat ie al in de wachtlijst stond, kreeg alleen High School Musical 1 en High School Musical 2 te zien.

Heb de mijne in ieder geval weggegooid, hecht inderdaad ook niet zoveel belang aan deze toevoeging.

Harco
thomzi50 schreef:
Ik zal het nog even uitleggen: vanmiddag had ik een pm, die las ik, toen ging ik even later weer op MuMe en stond er nog steeds dat ik een pm had. Later op de middag ook. Vanavond had ik twee andere pm's, dat stond netjes vermeld. Alleen hetzelfde doet zich ook nu voor: het blijft staan, en nu ruim een uur na het lezen van de pm's staat er nog steeds dat ik twee pm's heb. Het gaat dus niet weg.

Heb ik ook heel vaak.

Harco
thomzi50 schreef:
Ben nu ook al een paar keer op een ander probleem gestuit: ik zoek naar een arties op MusicMetert, ik ga naar een andere site, ik zoek naar een nieuwe artiest op MusicMeter, en hij doet alsof ik de eerste artiest zocht. Voorbeeld: net zocht ik op Big Daddy Kane, ik klikte op zijn debuutalbum, vervolgens ging ik naar een andere site, en toen ik terugkwam typte ik 'Hittespitter Flex' in; ik kreeg de albumlijst van Big Daddy Kane voorgeschoteld. Lijkt een beetje op mijn andere 'probleem'.

Dat komt waarschijnlijk omdat je vanaf de homepagina van MuMe probeert te zoeken. Ook ik heb dit probleem. Ik kan niet zoeken vanaf de homepagina. Als ik dan iets intyp, gaat hij ook naar mijn vorige zoekopdracht. Op de homepagina werkt om dezelfde reden de popupbalk voor zoekopdrachten dan ook niet.

Harco
CHIEP schreef:
Heb je, zoals handsome_devil al aanraadde, je cookies al eens verwijderd? De kans is groot dat het daar aan ligt, hoor.

En nee, dat is het niet.

Simon Smith (crew)
Weet iemand waarom er bij deze artiest een I achter de naam staat? Voor zover ik kan zien is er niet nog iemand met dezelfde naam. Hierdoor komen allerlei links van verzamelalbums niet aan.

http://www.musicmeter.nl/artist/14826

Als ik met mijn muis op DonDijk ga staan, komt er in beeld DonDijk is geband ( 8 juli ). Waar komt die datum vandaan? Hij heeft 26 oktober nog wat gepost.

Hij was al eerder geband geweest, die datum klopt dus niet er zou gewoon vandaag moeten staan.

Harco
Simon Smith schreef:
Weet iemand waarom er bij deze artiest een I achter de naam staat? Voor zover ik kan zien is er niet nog iemand met dezelfde naam. Hierdoor komen allerlei links van verzamelalbums niet aan.

http://www.musicmeter.nl/artist/14826

De Tom Jones zonder I zal wel iemand zijn die alleen een paar gastoptredens heeft verzorgd. Artiesten zonder albums kun je alleen niet op zoeken, voor zover ik weet.

chrismusic
dit album:http://www.musicmeter.nl/album/141500 heb ik per ongeluk toegevoegd terwijl die al op site stond. Het album staat nog in de wacht maar mag gelijk verwijderd worden

Is gedaan

Dit album kan verwijderd worden, stond al op de site.

Lin
musicfriek schreef:

en zo is het, over tot de orde van de dag

levenvergeten schreef:
Ik ben nu de nieuwe cd van The Moi Non Plus aan het toevoegen. Maar bij het toevoegen van het plaatje (dat ik met IrfanView heb ge-resized) lukt het niet om het plaatje toe te voegen, met de melding dat het geen .jpg bestand is. Terwijl dat het wél is.

Bij toevoegen van plaatjes op KindaMuzik heb ik daar ook last van, maar dan verander ik het format naar .gif. Dat kan hier niet. Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik heb hetzelfde probleem bij het veranderen van mijn avater. Ik upload een .jpg-plaatje, maar de site geeft aan dat het een incorrect bestandstype is.

Voorheen lukte me dit wel, maar nu niet meer. Weet iemand waar het mee te maken kan hebben?

Als je voor de extensie .jpg ook ergens een punt (.) in de filenaam hebt staan kunnen dat soort dingen ook gebeuren, is dat het misschien?

sq
Het hollandstalige levenslied op een Sinatra-album:

http://www.musicmeter.nl/album/18978

Ik weet toch vrij stellig dat ik dit niet zo aangeleverd heb (handmatige invoer zelfs). Ook het albumnummer lijkt me te laag. Net alsof het album bij een bestaand album is bijgevoegd. Moet dit via een correctie, of is hier wat anders aan de hand?

Ik heb die Nederlandse tracks (van Raymond van het Groenewoud) nu verwijderd, maar misschien had ik ze moeten laten staan, want volgens mij is dit een bugje in de site en kon Jordy daar misschien nog iets uit afleiden om dit op te lossen? Ofwel is het een eenmalig gebeuren geweest?

Wat er blijkbaar fout gegeaan is... Gisteren heb ik een album van Raymond van het Groenewoud verwijderd dat er dubbel op stond. De toevoeging daarna zal die van jou geweest zij en blijkbaar zijn die tracks van de verwijderde Raymond plaat in de database blijven staan en is ze m.a.w. niet volledig overschreven door jouw toevoeging.

reptile71 schreef:
Als je voor de extensie .jpg ook ergens een punt (.) in de filenaam hebt staan kunnen dat soort dingen ook gebeuren, is dat het misschien?

Het is gelukt, door het bestand naar .png om te zetten. Ik weet nog steeds niet waarom ik geen .jpg kan uploaden.

Gisteren ondergesneeuwd:
musicfriek schreef:

"Het album is verwijderd."

godlydevil7
Kan die enorme discussie van net niet overgeplaatst worden naar een nieuw topic of verwijderd worden? Ik geloof niet echt dat het tussen "Feedback, klachten en andere opmerkingen" hoort eigenlijk.

sq
freddze schreef:
nu verwijderd, maar misschien had ik ze moeten laten staan, want volgens mij is dit een bugje in de site en kon Jordy daar misschien nog iets uit afleiden om dit op te lossen? Ofwel is het een eenmalig gebeuren geweest?

Voor wat eventueel daabij nog kan helpen: als ik de titel van het album in de zoekbalk schrijf verschijnt als hulpicoontje alsnog het album van Van t Groenewoud. Kennelijk zit er toch nog latent wel wat van dat oorspronkelijke album in de base. Mogelijk wijst dit de weg naar een soort tussenbestand of een index die opnieuw gedraaid moet worden?

jeko
Er gaat iets mis met de discografie van Kapotte muziek, krijg de albums niet in een overzicht, wordt alleen doorverwezen naar alias Frans de Waard!

sq schreef:
Kennelijk zit er toch nog latent wel wat van dat oorspronkelijke album in de base.

Ik denk dat dat oude plaatje nog in je browsercache zit. Verder weet ik helaas niet wat er aan de hand was, laten we kijken of het vaker voorkomt.

CHIEP (crew)
Dit album mag verwijderd worden, want het blijkt bij nader inzien om een promo te gaan.

godlydevil7 schreef:
Kan die enorme discussie van net niet overgeplaatst worden naar een nieuw topic of verwijderd worden? Ik geloof niet echt dat het tussen "Feedback, klachten en andere opmerkingen" hoort eigenlijk.

Die discussie is nu hier (verder) te lezen: http://www.musicmeter.nl/forum/1/317/360

CHIEP schreef:
Dit album mag verwijderd worden, want het blijkt bij nader inzien om een promo te gaan.

voila

CHIEP (crew)
Thanks!
Hoe komt het btw dat bij sommige groepen een of (zeer soms) meerdere leden (maar nooit allemaal) aanklikbaar zijn, maar je op de volgende pagina enkel te zien krijgt dat ze lid zijn van de groep waar je "mee begonnen bent"?

Dit album is dubbel toegevoegd. De tweede lijkt als gevolg daarvan een beetje mislukt, dus die mag verwijderd worden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:50 uur

geplaatst: vandaag om 22:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.