De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 november 2008, 12:58 uur
Even iets heel anders dan: de recensiesterretjes.
Ik heb ze na een periode van relatieve inactiviteit pas recent ontdekt. Leuke toevoeging en ik ben druk aan het aanvinken geslagen. De filterfunctie heeft wat mij betreft echter pas een functie als alle inhoudelijke, opiniërende stukken geselecteerd worden. Is het daarom geen beter idee om ook stukken van anderen als recensie te kunnen aanvinken?
Ik heb ze na een periode van relatieve inactiviteit pas recent ontdekt. Leuke toevoeging en ik ben druk aan het aanvinken geslagen. De filterfunctie heeft wat mij betreft echter pas een functie als alle inhoudelijke, opiniërende stukken geselecteerd worden. Is het daarom geen beter idee om ook stukken van anderen als recensie te kunnen aanvinken?
0
geplaatst: 9 november 2008, 13:40 uur
Die mogelijkheid is er toch al? Als ik helemaal links op de pagina onder het kopje 'albums' op 'zoeken' klik, kan ik bij 'titel track' een willekeurige titel invullen en dan krijg ik alle albums op de site met die songtitel.
0
geplaatst: 9 november 2008, 13:49 uur
CHIEP schreef:
Zou deze oude artiestenpagina van Gigi D'Agostino verwijderd kunnen worden? Ik heb al verschillende keren geprobeerd met de naam aan te passen tot "D'Agostino" (met een hoofdletter "d" dus), maar het lukt mij niet om hem zo 'weg te krijgen'.
Het lijkt me dat kleine d correct is? Zou deze oude artiestenpagina van Gigi D'Agostino verwijderd kunnen worden? Ik heb al verschillende keren geprobeerd met de naam aan te passen tot "D'Agostino" (met een hoofdletter "d" dus), maar het lukt mij niet om hem zo 'weg te krijgen'.
Voorvoegsels zijn toch nooit met hoofdletters?!
0
geplaatst: 9 november 2008, 13:59 uur
Het is ook "McCartney" en niet "mcCartney" , want dan zou hij een rapper zijn
0
geplaatst: 9 november 2008, 14:05 uur
Aangepast.
Paap_Floyd schreef:
D'Agostino lijkt me net zoiets als O'Neil o.i.d.
0
geplaatst: 9 november 2008, 15:14 uur
Dat lijkt mij niet zo: De , D hebben dezelfde inhoud als ons van: Jan van Zutphen - en dat van schrijf je niet met een hoofdletter; in het Vlaams wel,maar dan schrijf je het aan de hoofdnaam vast: Vandersteen, Dejonge. Dit zijn dus gewoon voorzetsels
Het Ierse "O" betekent niets anders dan "zoon van" - O'Neill = zoon van Neil; Jansen = zoon van Jan; Larsson = zoon van Lars. Dit zijn patroniemen.
0
geplaatst: 9 november 2008, 16:04 uur
0
geplaatst: 9 november 2008, 16:23 uur
Hij heet voluit Luigino Celestino Di Agostino, dus met een hoofdletter lijkt me.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 9 november 2008, 17:23 uur
Mjuman schreef:
Dat lijkt mij niet zo: De , D hebben dezelfde inhoud als ons van: Jan van Zutphen - en dat van schrijf je niet met een hoofdletter; in het Vlaams wel,maar dan schrijf je het aan de hoofdnaam vast: Vandersteen, Dejonge. Dit zijn dus gewoon voorzetsels
Het Ierse "O" betekent niets anders dan "zoon van" - O'Neill = zoon van Neil; Jansen = zoon van Jan; Larsson = zoon van Lars. Dit zijn patroniemen.
Het gaat hier niet over de juiste betekenis, maar over hoe de artiest z'n naam zelf schrijft Dat lijkt mij niet zo: De , D hebben dezelfde inhoud als ons van: Jan van Zutphen - en dat van schrijf je niet met een hoofdletter; in het Vlaams wel,maar dan schrijf je het aan de hoofdnaam vast: Vandersteen, Dejonge. Dit zijn dus gewoon voorzetsels
. in dit geval dus met een "D".
0
geplaatst: 9 november 2008, 21:34 uur
Mjuman schreef:
... Jan van Zutphen - en dat van schrijf je niet met een hoofdletter; in het Vlaams wel,maar dan schrijf je het aan de hoofdnaam vast: Vandersteen, Dejonge. Dit zijn dus gewoon voorzetsels
... Jan van Zutphen - en dat van schrijf je niet met een hoofdletter; in het Vlaams wel,maar dan schrijf je het aan de hoofdnaam vast: Vandersteen, Dejonge. Dit zijn dus gewoon voorzetsels
Niet helemaal correct, Mjuman.
Het is Jan De Wilde, Wannes Van de Velde en Jaak Van Assche.
Raymond van het Groenewoud is een ingeweken Nederlander.
Ik wil maar zeggen, in 't Vlaams kan "Van Assche" evengoed als "Vanassche".
Het is minder waarschijnlijk dat er ook mensen "van Assche" heten.
Wij gebruiken bij voorkeur toch de hoofdletter.
Bij ons wordt wel eens gevraagd: "van adel?" (met een kleine letter)
of "niet van adel?" (met een grote letter) ... wellicht omdat addelijke
titels de kleine letter handhaven ... maar 't valt me inderdaad op
dat in Nederland eerder voor een kleine letter wordt gekozen.
0
geplaatst: 11 november 2008, 17:07 uur
een klein vraagje: Ik zie dat D.D.D.D. zich vandaag heeft ingeschreven en nu ook al is geband. wat heeft hij gedaan?
0
geplaatst: 11 november 2008, 17:08 uur
Ik had een klein foutje gemaakt.
En 2 keer Warcraft trance erop gezet.
http://www.musicmeter.nl/label/Sonic+Solution
En 2 keer Warcraft trance erop gezet.
http://www.musicmeter.nl/label/Sonic+Solution
0
geplaatst: 11 november 2008, 17:35 uur
D.D.D.D. was een reïncarnatie van een pas gebande user. Het gebeurt wel vaker dat gebande users direct een nieuwe account aanmaken. Nu was dat in dit geval niet zo direct, maar toch willen we voorkomen dat mensen op deze manier onder een ban uitkomen.
Ik heb de nieuweste Warcraft trance er vanaf gehaald, dank voor het melden N811 (ik snap opeens je nickname).
Ik heb de nieuweste Warcraft trance er vanaf gehaald, dank voor het melden N811 (ik snap opeens je nickname).
0
geplaatst: 11 november 2008, 19:45 uur
Nu we't toch over gebande users hebben... wanneer mag Max en Joep terugkomen?
0
geplaatst: 11 november 2008, 21:20 uur
Laten we het eerst eens rustig proberen met een van de twee, dan zien we daarna wel verder.
0
titan (crew)
geplaatst: 12 november 2008, 15:15 uur
In de tracklist van het laatste album van TV On The Radio zit een fout (track 3, Dancing Choose, omtbreekt). Iemand heeft aangegeven dat hij het wilde aanpassen, maar dat hem dat niet lukte. Ik heb het zelf net ook even geprobeerd, maar ook mij lukt het niet.
0
geplaatst: 12 november 2008, 15:24 uur
AGE-411 schreef:
Nu we't toch over gebande users hebben... wanneer mag Max en Joep terugkomen?
Die is al terug maar is nog niet door de spreekwoordelijke mand gevallen.Nu we't toch over gebande users hebben... wanneer mag Max en Joep terugkomen?
0
geplaatst: 12 november 2008, 15:32 uur
Ik vind de updates functie echt fantastisch op de meter sites (bestaat natuurlijk al heel lang), maar wat ik hier op musicmeter mis is de update functie voor artiesten (op moviemeter voor regisseurs dan). Dan bedoel ik niet de discussie, maar dat als een artiest een nieuw album uit heeft gebracht dat dat ook in je updates kan verschijnen. Ik heb al een paar keer gehad dat ik pas na een paar maanden er achter kwam dat er iets nieuws uit was van een bepaalde artiest. Wordt er al gewerkt aan zoiets?
0
geplaatst: 12 november 2008, 15:42 uur
Je kunt via het tabblad toevoegingen bij de updates kijken wat er recentelijk is toegevoegd. Verder kun je via de startpagina naar het releaseoverzicht. Daar staan alle actuele releases op een rijtje.
Best handig
Best handig

0
geplaatst: 12 november 2008, 16:42 uur
ja, maar daar ga ik niet elke keer kijken, want het gros van al die artiesten ken ik niet dus dat vind ik niet erg interessant. Ik heb een aantal artiesten die ik in de gaten wil houden, zou het niet mooi zijn dat, net zoals nieuwe berichtjes, ook nieuwe albums gewoon tussen je updates zouden staan, en niet dat je elke dag de complete lijst aan toevoegingen moet gaan doorwerken om niks te missen. Lijkt mij niet heel ingewikkeld om zo'n knopje op de artiestenpagina te mkane (maar daar heb ik niet heel veel verstand van
)
)
0
geplaatst: 12 november 2008, 20:12 uur
jtsterkenburg schreef:
ja, maar daar ga ik niet elke keer kijken, want het gros van al die artiesten ken ik niet dus dat vind ik niet erg interessant. Ik heb een aantal artiesten die ik in de gaten wil houden, zou het niet mooi zijn dat, net zoals nieuwe berichtjes, ook nieuwe albums gewoon tussen je updates zouden staan, en niet dat je elke dag de complete lijst aan toevoegingen moet gaan doorwerken om niks te missen. Lijkt mij niet heel ingewikkeld om zo'n knopje op de artiestenpagina te mkane (maar daar heb ik niet heel veel verstand van
)
)Zo kunnen we 1000den knoppen maken zodat je er op den duur niemer aan uit geraakt.
tis goed zoals het nu is.
0
geplaatst: 12 november 2008, 20:13 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Die is al terug maar is nog niet door de spreekwoordelijke mand gevallen.Ik vind zijn naam toch niet hoor in de ledenlijst.

0
geplaatst: 12 november 2008, 20:57 uur
AGE-411 schreef:
Ik vind zijn naam toch niet hoor in de ledenlijst.
M&J is niet zo stom om met zijn nieuwe nickname te verwijzen naar zichzelf. Maar goed, ik ga hem niet verlinken. Niemand heeft verder last van hem. Hij is trouwens al bijna twee maanden niet meer actief geweest op MuMe.(quote)
Ik vind zijn naam toch niet hoor in de ledenlijst.

0
geplaatst: 12 november 2008, 21:01 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
M&J is niet zo stom om met zijn nieuwe nickname te verwijzen naar zichzelf. Maar goed, ik ga hem niet verlinken. Niemand heeft verder last van hem. Hij is trouwens al bijna twee maanden niet meer actief geweest op MuMe.Ik bedoel gewoon dat men Max en Joep moet intbannen. Laat die kerel in zijn normale naam terug komen zeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.