MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
dix schreef:
was het een kerel ?

Ja

En Max en Joep zijn zijn 2 katten.

titan schreef:
In de tracklist van het laatste album van TV On The Radio zit een fout (track 3, Dancing Choose, omtbreekt). Iemand heeft aangegeven dat hij het wilde aanpassen, maar dat hem dat niet lukte. Ik heb het zelf net ook even geprobeerd, maar ook mij lukt het niet.

Okee ik zocht nog een goed voorbeeld van dit probleem, ik zal hier binnenkort naar kijken

AGE-411 schreef:
Zo kunnen we 1000den knoppen maken zodat je er op den duur niemer aan uit geraakt.
tis goed zoals het nu is.

Sinds wanneer ga jij daar over? Ik vond het best een goede suggestie, of het haalbaar is is een tweede.

herman schreef:
(quote)

Sinds wanneer ga jij daar over? Ik vond het best een goede suggestie, of het haalbaar is is een tweede.

Het is enkel mijn mening.

Ik ken een zeer goede site van een andere hobby van mij waar er TE VEEL knoppen, onderverdelingen, submenu's en circ komt.

En als er hier ook zo'n zooi'tje van komt dat je al moet vragen op het forum hoe je iets moet doen of bereiken. Tis niet prettig zeg.

MuMe is perfect zoals het nu is

titan schreef:
In de tracklist van het laatste album van TV On The Radio zit een fout (track 3, Dancing Choose, omtbreekt).

Aangepast.

jeko
Bij de discografie van Boris worden bij Tracks op verzamelalbums, de Idols Boris en de Japanse Boris door elkaar gehaald, mischien kan dit aangepast worden.

Casartelli (moderator)
Dat kun je zelf doen, door bij de betreffende entry's middels een correctie het juiste Romeinse cijfer door te geven.

Kan het dat het (bij mij althans) niet meer mogelijk is om in de zoekbalk het symbool & niet meer te typen?

Sir Spamalot (crew)
@bennerd: inderdaad, ik denk dat ik hetzelfde heb meegemaakt bij de groep Y&T (vroegere naam: Yesterday and Today)...

Deze en deze artiesten zijn dezelfde. De goede schrijfwijze van is Albert Hammond, Jr. Met komma dus. Heb dit nu al twee keer lopen corrigeren, twee keer geaccepteerd, maar het lijkt niet door te komen...

Ik vind het ook wel spijtig dat ik geen & kan typen. Kan dit misschien aangepast worden?

Wat gaat er dan precies mis? Ik kan met de zoekopdracht "day & age" gewoon het nieuwe Killers album vinden

Lin
Ik kan gewoon & typen ook... day & age en Y & T getest maar lukt gewoon...

Jorge-E schreef:
Ik vind het ook wel spijtig dat ik geen & kan typen. Kan dit misschien aangepast worden?

Wellicht een cyrillisch toetsenbord......

Jordy schreef:
Wat gaat er dan precies mis? Ik kan met de zoekopdracht "day & age" gewoon het nieuwe Killers album vinden

Wel, bij mij lukt dat dus niet: als ik "Day" intik, en dan druk ik op &, bladert de zoekbalk naar artiest It's a Beautiful Day (wel zonder deze effectief te selecteren).

Casartelli (moderator)
Bij mij lukt het gewoon (IE 6.0)

bennerd schreef:
(quote)

Wel, bij mij lukt dat dus niet: als ik "Day" intik, en dan druk ik op &, bladert de zoekbalk naar artiest It's a Beautiful Day (wel zonder deze effectief te selecteren).

Heb ik ook (firefox 3)

Sir Spamalot (crew)
Ik heb het nog eens geprobeerd: Mozilla Firefox 3.0.3. en Azerty-klavier.
De groepsnaam is Y & T (met spaties). Ik probeer Y&T en nadien Y & T, en ik kom uit bij Within Y. Strange but true.

Lijkt mij niet zo gek: een Azerty-keybord werkt met een andere key-scan code dan een Qwerty-toetsenbord.

Dit heeft niets met Browsers te maken, maar is puur afhankelijk van de toetsenbord-definitie: op een qwerty-toetsenbord zit de ampersand op de 7 (shift indrukken) die code wordt verzonden en aan de serverkant geïnterpreteerd. Voornbeeld van hetzelfde: roeger was de code voor gulden alt+159; op een hp-printer werd dat dan weer het teken voor een yen.

Om misbruik van de site te voorkomen,
kan je maar één keer om de 10 minuten een topic starten.

Een nieuwigheidje sedert vandaag?

Graag wat feedback, aub.

Ik weet dat er wat minuten tussen zitten, maar of dat er 10 waren weet ik niet zeker meer.
Geen nieuwigheidje dus en ik kan me niet voorstellen dat het aantal minuten onlangs opgeschroefd is.

dazzler schreef:
Om misbruik van de site te voorkomen,
kan je maar één keer om de 10 minuten een topic starten.

Ik kreeg voor de allereerste keer bovenstaand berichtje.
Dat letterlijk spreekt van 10 minuten ...

Deed niets anders dan wat ik de voorbije weken deed.
Twee forumtopics kort na elkaar invoeren, en nu plots kreeg
ik die nog nooit eerder geziene mededeling ...

Gek dat jullie dat blijkbaar zelf niet weten, dan.

Volgens mij heb je dat berichtje op 18 juli ook al gehad toen je het Sound of the 70's-topic probeerde te openen. Aldus de gebruikerslogs, waarin je kunt zien wie wanneer op het forum of bij de albums een bericht plaatst.

Deze regel is al tijden zo, voor zover ik weet. De laatste maanden zat er altijd wel wat langer dan 10 minuten tussen als je snel na elkaar 2 topics opende, vandaar dat je het bericht niet kreeg.

Ik kreeg gisteren die melding drie keer, en was daardoor verbaasd.

Op 18 juli was ik nog zo groen op MuMe dat ik daar nooit op gelet heb.

Case closed.

Big Brother is watching you.

Ik probeer bij "mijn albums" albums toe te voegen. Ene keer pakt-ie 'm wel, andere keer kan ik blijven proberen maar album komt er gewoon niet in. Zit er nog een bug in?

Marcel²
dynamo d schreef:
Ik probeer bij "mijn albums" albums toe te voegen. Ene keer pakt-ie 'm wel, andere keer kan ik blijven proberen maar album komt er gewoon niet in. Zit er nog een bug in?

Ik heb al een tijdje hetzelfde probleem het werkt niet helemaal goed meer.

DutchViking
Dit album staat hier ook al en mag dus verwijderd worden.

dix
Bij de platen van Laibach lees ik dat de band uit Joegoslavië komt.
Weet iemand waar dat ligt ?

dix schreef:
Bij de platen van Laibach lees ik dat de band uit Joegoslavië komt.
Weet iemand waar dat ligt ?

Had dat 16 jaar geleden gevraagd, had ik het geweten - waarschijnlijk jij ook!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:25 uur

geplaatst: vandaag om 14:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.