De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 november 2008, 22:02 uur
0
geplaatst: 12 november 2008, 22:30 uur
titan schreef:
In de tracklist van het laatste album van TV On The Radio zit een fout (track 3, Dancing Choose, omtbreekt). Iemand heeft aangegeven dat hij het wilde aanpassen, maar dat hem dat niet lukte. Ik heb het zelf net ook even geprobeerd, maar ook mij lukt het niet.
In de tracklist van het laatste album van TV On The Radio zit een fout (track 3, Dancing Choose, omtbreekt). Iemand heeft aangegeven dat hij het wilde aanpassen, maar dat hem dat niet lukte. Ik heb het zelf net ook even geprobeerd, maar ook mij lukt het niet.
Okee ik zocht nog een goed voorbeeld van dit probleem, ik zal hier binnenkort naar kijken
0
geplaatst: 12 november 2008, 23:12 uur
AGE-411 schreef:
Zo kunnen we 1000den knoppen maken zodat je er op den duur niemer aan uit geraakt.
tis goed zoals het nu is.
Zo kunnen we 1000den knoppen maken zodat je er op den duur niemer aan uit geraakt.
tis goed zoals het nu is.
Sinds wanneer ga jij daar over? Ik vond het best een goede suggestie, of het haalbaar is is een tweede.
0
geplaatst: 12 november 2008, 23:35 uur
herman schreef:
Sinds wanneer ga jij daar over? Ik vond het best een goede suggestie, of het haalbaar is is een tweede.
(quote)
Het is enkel mijn mening.
Ik ken een zeer goede site van een andere hobby van mij waar er TE VEEL knoppen, onderverdelingen, submenu's en circ komt.
En als er hier ook zo'n zooi'tje van komt dat je al moet vragen op het forum hoe je iets moet doen of bereiken. Tis niet prettig zeg.
MuMe is perfect zoals het nu is

0
geplaatst: 12 november 2008, 23:59 uur
titan schreef:
In de tracklist van het laatste album van TV On The Radio zit een fout (track 3, Dancing Choose, omtbreekt).
In de tracklist van het laatste album van TV On The Radio zit een fout (track 3, Dancing Choose, omtbreekt).
Aangepast.

0
jeko
geplaatst: 13 november 2008, 17:00 uur
Bij de discografie van Boris worden bij Tracks op verzamelalbums, de Idols Boris en de Japanse Boris door elkaar gehaald, mischien kan dit aangepast worden.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 13 november 2008, 17:03 uur
Dat kun je zelf doen, door bij de betreffende entry's middels een correctie het juiste Romeinse cijfer door te geven.
0
geplaatst: 13 november 2008, 17:42 uur
Kan het dat het (bij mij althans) niet meer mogelijk is om in de zoekbalk het symbool & niet meer te typen?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 13 november 2008, 17:45 uur
@bennerd: inderdaad, ik denk dat ik hetzelfde heb meegemaakt bij de groep Y&T (vroegere naam: Yesterday and Today)...
0
geplaatst: 13 november 2008, 19:17 uur
0
geplaatst: 13 november 2008, 19:49 uur
Ik vind het ook wel spijtig dat ik geen & kan typen. Kan dit misschien aangepast worden?
0
geplaatst: 13 november 2008, 20:06 uur
Wat gaat er dan precies mis? Ik kan met de zoekopdracht "day & age" gewoon het nieuwe Killers album vinden
0
geplaatst: 13 november 2008, 21:07 uur
Ik kan gewoon & typen ook... day & age en Y & T getest maar lukt gewoon...
0
geplaatst: 13 november 2008, 21:15 uur
Jorge-E schreef:
Ik vind het ook wel spijtig dat ik geen & kan typen. Kan dit misschien aangepast worden?
Wellicht een cyrillisch toetsenbord......

0
geplaatst: 13 november 2008, 21:25 uur
Jordy schreef:
Wat gaat er dan precies mis? Ik kan met de zoekopdracht "day & age" gewoon het nieuwe Killers album vinden
Wel, bij mij lukt dat dus niet: als ik "Day" intik, en dan druk ik op &, bladert de zoekbalk naar artiest It's a Beautiful Day (wel zonder deze effectief te selecteren).
0
geplaatst: 14 november 2008, 09:16 uur
bennerd schreef:
Wel, bij mij lukt dat dus niet: als ik "Day" intik, en dan druk ik op &, bladert de zoekbalk naar artiest It's a Beautiful Day (wel zonder deze effectief te selecteren).
(quote)
Heb ik ook (firefox 3)
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 14 november 2008, 10:12 uur
Ik heb het nog eens geprobeerd: Mozilla Firefox 3.0.3. en Azerty-klavier.
De groepsnaam is Y & T (met spaties). Ik probeer Y&T en nadien Y & T, en ik kom uit bij Within Y. Strange but true.
De groepsnaam is Y & T (met spaties). Ik probeer Y&T en nadien Y & T, en ik kom uit bij Within Y. Strange but true.
0
geplaatst: 14 november 2008, 10:34 uur
Lijkt mij niet zo gek: een Azerty-keybord werkt met een andere key-scan code dan een Qwerty-toetsenbord.
Dit heeft niets met Browsers te maken, maar is puur afhankelijk van de toetsenbord-definitie: op een qwerty-toetsenbord zit de ampersand op de 7 (shift indrukken) die code wordt verzonden en aan de serverkant geïnterpreteerd. Voornbeeld van hetzelfde: roeger was de code voor gulden alt+159; op een hp-printer werd dat dan weer het teken voor een yen.
Dit heeft niets met Browsers te maken, maar is puur afhankelijk van de toetsenbord-definitie: op een qwerty-toetsenbord zit de ampersand op de 7 (shift indrukken) die code wordt verzonden en aan de serverkant geïnterpreteerd. Voornbeeld van hetzelfde: roeger was de code voor gulden alt+159; op een hp-printer werd dat dan weer het teken voor een yen.
0
geplaatst: 14 november 2008, 18:20 uur
Om misbruik van de site te voorkomen,
kan je maar één keer om de 10 minuten een topic starten.
Een nieuwigheidje sedert vandaag?
Graag wat feedback, aub.
Een nieuwigheidje sedert vandaag?
Graag wat feedback, aub.
0
geplaatst: 14 november 2008, 19:08 uur
Ik weet dat er wat minuten tussen zitten, maar of dat er 10 waren weet ik niet zeker meer.
Geen nieuwigheidje dus en ik kan me niet voorstellen dat het aantal minuten onlangs opgeschroefd is.
Geen nieuwigheidje dus en ik kan me niet voorstellen dat het aantal minuten onlangs opgeschroefd is.
0
geplaatst: 14 november 2008, 19:42 uur
dazzler schreef:
Ik kreeg voor de allereerste keer bovenstaand berichtje.
Dat letterlijk spreekt van 10 minuten ...
Deed niets anders dan wat ik de voorbije weken deed.
Twee forumtopics kort na elkaar invoeren, en nu plots kreeg
ik die nog nooit eerder geziene mededeling ...
Gek dat jullie dat blijkbaar zelf niet weten, dan.
0
geplaatst: 15 november 2008, 00:17 uur
Volgens mij heb je dat berichtje op 18 juli ook al gehad toen je het Sound of the 70's-topic probeerde te openen.
Aldus de gebruikerslogs, waarin je kunt zien wie wanneer op het forum of bij de albums een bericht plaatst.
Deze regel is al tijden zo, voor zover ik weet. De laatste maanden zat er altijd wel wat langer dan 10 minuten tussen als je snel na elkaar 2 topics opende, vandaar dat je het bericht niet kreeg.
Aldus de gebruikerslogs, waarin je kunt zien wie wanneer op het forum of bij de albums een bericht plaatst. Deze regel is al tijden zo, voor zover ik weet. De laatste maanden zat er altijd wel wat langer dan 10 minuten tussen als je snel na elkaar 2 topics opende, vandaar dat je het bericht niet kreeg.
0
geplaatst: 15 november 2008, 08:45 uur
Ik kreeg gisteren die melding drie keer, en was daardoor verbaasd.
Op 18 juli was ik nog zo groen op MuMe dat ik daar nooit op gelet heb.
Case closed.
Op 18 juli was ik nog zo groen op MuMe dat ik daar nooit op gelet heb.
Case closed.

0
geplaatst: 16 november 2008, 14:43 uur
Ik probeer bij "mijn albums" albums toe te voegen. Ene keer pakt-ie 'm wel, andere keer kan ik blijven proberen maar album komt er gewoon niet in. Zit er nog een bug in?
0
Marcel²
geplaatst: 16 november 2008, 17:51 uur
dynamo d schreef:
Ik probeer bij "mijn albums" albums toe te voegen. Ene keer pakt-ie 'm wel, andere keer kan ik blijven proberen maar album komt er gewoon niet in. Zit er nog een bug in?
Ik heb al een tijdje hetzelfde probleem het werkt niet helemaal goed meer.
0
geplaatst: 16 november 2008, 22:46 uur
Bij de platen van Laibach lees ik dat de band uit Joegoslavië komt.
Weet iemand waar dat ligt ?
0
geplaatst: 16 november 2008, 22:49 uur
dix schreef:
Had dat 16 jaar geleden gevraagd, had ik het geweten - waarschijnlijk jij ook!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.