MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
dix schreef:
Bij de platen van Laibach lees ik dat de band uit Joegoslavië komt.
Weet iemand waar dat ligt ?

was een land in Europa.

(afbeelding)

btw, er staat toch Slovenië ?

Lin
Slovenië staat er bij albums van de afgelopen paar jaar,Joegoslavië bij oudere albums.
Volgens mij heeft het te maken met hoe het land van herkomst heette op het moment dat het album uitkwam, bij bv duitse bands met albums voor 1989 staat ook west-duitsland.

Dix, als die band al albums uit bracht toen het land nog Joegoeslavië noemde, dan is er toch niets mis?

Hetzelfde hebben we bij deze artiest. Er staat West-Duitsland toen het nog West-Duitsland noemde en Duitsland na de eenmaking.

edit: Lin was me dus voor en volgens mij doelt ze ook op Helloween

Lin
haha, precies de artiest die ik in mn hoofd had bij mijn voorbeeld

dix
AGE-411 schreef:
(quote)

was een land in Europa.
(afbeelding)

btw, er staat toch Slovenië ?

Wel bij WAT, niet bij ouder werk.
Idd zijn de eerste Laibach-platen in 'Joegoslavië' gemaakt, maar omdat dat land nu in het geheel niet meer bestaat is het toch raar om het op mume terug te vinden. Zeker in het geval van Laibach, die kwamen namelijk uit de staat NSK.

DutchViking schreef:
Dit album staat hier ook al en mag dus verwijderd worden.

Nieuwste toevoeging verwijderd.

Het lukt me niet om 'The BBC Sessions' van Belle & Sebastian aan te passen. Er staat nu een track te weinig op de cd; tussen Shoot the Sexual Athlete en Nothing in the Silence hoort het nummer The Magic of a Kind Word te staan. Als ik dat nummer als een nieuwe track wil toevoegen lukt het me echter niet die van plek 26 op de lijst naar plek 12 te krijgen. Als ik op het groene omhoogpijltje klik, krijg ik linksonder in mijn scherm 'fout op de pagina' te lezen.

p.s. Het klopt dat The Magic of a Kind Word op zowel cd 1 als op de bonus-cd hoort! B&S speelde dit nummer op zowel de radiosessie die op cd 1 is opgenomen, als op het concert dat op de bonus-cd staat.

Dat probleem heb ik ook nog steeds.

Bertus schreef:
Het lukt me niet om 'The BBC Sessions' van Belle & Sebastian aan te passen.

Aangepast.

DutchViking
Nog een correctie: Dit album mag weg, want het stond hier ook al.

Bertus schreef:
Als ik op het groene omhoogpijltje klik, krijg ik linksonder in mijn scherm 'fout op de pagina' te lezen.

Ik zet het op de lijst

Jordy wanneer doen 'wij' eens mee met de Website van het jaar? Ik heb net gestemd en keek nog even goed of Musicmeter erbij stond, maar helaas.

Ik geloof niet dat ik daar over ga

Ik weet niet hoe het werkt. Is niet niet zo dat je je op een bepaalde manier moet (kunnen) promoten? Ach ik geloof nog wel dat of Movie of Musicmeter.nl genomineerd zal worden En dan stem ik uiteraard op Musicmeter. Heb nu -in die categorie- gestemd op Last.FM.

Deze site verdient dat wel, dus dat wordt organiseren geblazen. nomineren voor een dergelijke titel lijkt mij.

@ zowel L_T_B als Jordy: bedankt!

Deze mag eraf, want stond hier al op de site.

Casartelli (moderator)
Casartelli schreef:
Ik zie bij Blue Öyster Cult geen vergelijkbare artiesten volgens last.fm staan. Verslikt hij zich in de umlaut?

Jordy schreef:
Klopt ook, ik heb het scriptje aangepast. Ik weet zo uit m'n hoofd niet hoe vaak en wanneer die matches opgezocht worden, maar binnen nu en een paar weken zal het bij deze artiest dus wel weer goed komen.

We zijn inmiddels twee maanden verder, maar ik zie helaas nog geen "vergelijkbare artiesten".

Casartelli schreef:
(quote)

(quote)

We zijn inmiddels twee maanden verder, maar ik zie helaas nog geen "vergelijkbare artiesten".

Dan zat ik het weer op de lijst

aire.
Blijft een fijn idee

Het gaat hier en hier om hetzelfde album.

tangmaster
pjh1967 schreef:
Het gaat hier en hier om hetzelfde album.

Grappig is dat de site hem niet laat zien aan de toevoeger.
Maar welke klopt er nu.

Waar is dat topic naartoe waarbij gevraagd wordt naar artiesten die maar 1 goed nummer uit brachten?

Casartelli (moderator)
AGE-411 schreef:
Waar is dat topic naartoe waarbij gevraagd wordt naar artiesten die maar 1 goed nummer uit brachten?

http://www.musicmeter.nl/forum/0/3709

Casartelli schreef:
(quote)

http://www.musicmeter.nl/forum/0/3709

ok, merci.

Vond het echt niet. Zoeken op "artiesten" en "een goed nummer" leverden niets op.

Misschien moest je wel perse één goed nummer intypen ipv een goed nummer.

Via de zoekfunctie van het forum verschijnt ie gewoon als op "goed nummer" zoekt: http://www.musicmeter.nl/forum/search/

Musicmeter is echt extreem traag nu, als pagina's ueberhaupt al worden geladen. Meer mensen last van?

Ja, zojuist last van gehad. Nu werkt hij weer normaal bij mij
vast een stormloop van mensen die klaar zijn met werken en dolenthousiast met z'n allen tegelijk gaan Mume'n

Hij deed hier 10 minuten niets meer. Nu werkt het weer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:54 uur

geplaatst: vandaag om 15:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.