De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 november 2008, 18:28 uur
herman schreef:
Musicmeter is echt extreem traag nu, als pagina's ueberhaupt al worden geladen. Meer mensen last van?
Musicmeter is echt extreem traag nu, als pagina's ueberhaupt al worden geladen. Meer mensen last van?
Ja, ik net ook, enorm traag. Ligt dus niet aan mijn pc

0
geplaatst: 18 november 2008, 18:30 uur
Ja hier was hij ook traag en bij thomzi50 ook. Maar nu doet alles het weer op de juiste snelheid.
0
geplaatst: 18 november 2008, 19:33 uur
Bij mij ook!
Heb uit pure miserie gewoon 2 uur moeten studeren! (krijg ik daar een schadevergoeding voor van Jordy?)
Heb uit pure miserie gewoon 2 uur moeten studeren! (krijg ik daar een schadevergoeding voor van Jordy?)
0
aire.
geplaatst: 19 november 2008, 00:57 uur
Hé, fijn dat er nu achter berichten, het aantal recensies vermeld staat. Niet heel speciaal ofzo, maar wel erg duidelijk / overzichtelijk. Het valt me trouwens wel op dat er hier of weinig recensies worden geschreven of er gewoon geen worden aangevinkt. Ik kom regelmatig albums tegen met 100 berichten en niet één aangevinkt is, terwijl er zo 10 á 12 tussen staan. Jammer, want het is zo'n handige functie 

0
geplaatst: 19 november 2008, 17:51 uur
herman schreef:
Vandaag weer volgens mij. Heel mijn computer liep vast nadat ik op Mijn Updates had geklikt. Normaal gesproken zou ik zeggen dat het aan mijn PC ligt maar omdat het precies hetzelfde tijdstip was..,
Meer mensen last van gehad vandaag om kwart voor 6?
0
geplaatst: 19 november 2008, 18:19 uur
azra schreef:
Vandaag weer volgens mij. Heel mijn computer liep vast nadat ik op Mijn Updates had geklikt. Normaal gesproken zou ik zeggen dat het aan mijn PC ligt maar omdat het precies hetzelfde tijdstip was..,
(quote)
denk het wel. Was daarnet ff zeer traag.
0
geplaatst: 19 november 2008, 19:11 uur
Berichten omtrent leeg bericht verwijderd.
Edit: Onderstaand album verwijderd en stemmers daarop een PM gestuurd.
Edit: Onderstaand album verwijderd en stemmers daarop een PM gestuurd.
0
tangmaster
geplaatst: 19 november 2008, 19:40 uur
http://www.musicmeter.nl/album/143920
Deze bovestaande moet er af
http://www.musicmeter.nl/album/145093
Deze bovenstaand moet blijven alleen mijn naam weg en de toevoeger van het te verwijderen album in mijn plaats zetten dan klopt het weer.
0
geplaatst: 19 november 2008, 20:29 uur
gemaster schreef:
Is het niet gewoon een goed idee om te zorgen dat niemand kan stemmen voor de releasedatum? Natuurlijk zal er af en toe wel eens iemand een cd eerder in bezit hebben, maar dan wacht hij of zij maar even met stemmen. Op deze manier zijn we tenminste van een hoop gezeur af.
Is het niet gewoon een goed idee om te zorgen dat niemand kan stemmen voor de releasedatum? Natuurlijk zal er af en toe wel eens iemand een cd eerder in bezit hebben, maar dan wacht hij of zij maar even met stemmen. Op deze manier zijn we tenminste van een hoop gezeur af.
Goed idee vind ik zelf.

0
Harco
geplaatst: 19 november 2008, 20:35 uur
Bij veel albums lekt de retail al (een) maand(en) van tevoren. Zou ik heel erg jammer vinden als dit ingevoerd zou worden.
0
geplaatst: 19 november 2008, 22:51 uur
Harco schreef:
Bij veel albums lekt de retail al (een) maand(en) van tevoren. Zou ik heel erg jammer vinden als dit ingevoerd zou worden.
ja, en dan?
Wacht eens gelijk een normale mens tot de OFFICIELE releasedatum.
En een album vergt toch meer dan 1 of 2 luisterbeurt(en) tussen de was en de plas in om een album goed te leren kennen en te kunnen beoordelen?
0
Harco
geplaatst: 19 november 2008, 23:21 uur
AGE, jij luistert toch geen muziek van na 1990 ofzo, jij moet niet zeuren.
En in een maand tijd kun je een album heus wel meer dan 2x luisteren. 
En in een maand tijd kun je een album heus wel meer dan 2x luisteren. 
0
khonnor
geplaatst: 20 november 2008, 00:38 uur
AGE-411 schreef:
En een album vergt toch meer dan 1 of 2 luisterbeurt(en) tussen de was en de plas in om een album goed te leren kennen en te kunnen beoordelen?
niet mee eens. meestal kan ik wel na één luisterbeurt al zeggen of iets nog eens terug op de virtuele platendraaier zal gelegd worden. ook omdat er zovele goeie muziekjes te vinden zijn out there.... besteed ik liever mn tijd aan dingen die me op t eerste gehoor wel intrigeren, of mooi, of kapot, of boeiend lelijk lijken.
net mn dierbare tijd verspeeld aan de nieuwe killers. nu, the killers zijn totaal mijn stijl niet. maar, ik hou wel van een goed pop-album op tijd en stond. en wat krijg je? een hoop derivatieve rommel zonder denkwaardige hooks of melodieën.... *zucht* moet echt maar eens stoppen met luisteren naar dingen die wel bij een groot publiek in de smaak vallen.
0
aire.
geplaatst: 20 november 2008, 01:31 uur
khonnor schreef:
niet mee eens. meestal kan ik wel na één luisterbeurt al zeggen of iets nog eens terug op de virtuele platendraaier zal gelegd worden.
(quote)
niet mee eens. meestal kan ik wel na één luisterbeurt al zeggen of iets nog eens terug op de virtuele platendraaier zal gelegd worden.
Wél om te kunnen bepalen of je iets nog gauw zult luisteren, al dan niet, maar niet om een album goed te kunnen beoordelen. Waar het dus om gaat
Vind het 'pas-stemmen-na-release' eigenlijk wel een goed idee. Zijn we idd meteen van al dat gedoe af. En waarom zou je niet even kunnen wachten met het uitbrengen van je stem?
0
geplaatst: 21 november 2008, 15:40 uur
Is er eigenlijk een ondergrens voor je gemiddelde stemgedrag toegestaan ?
Dat vraag ik natuurlijk niet voor niets : ik kwam een user tegen die gemiddeld onder de 2.0 zit. Die houd dus niet van muziek.
Dat vraag ik natuurlijk niet voor niets : ik kwam een user tegen die gemiddeld onder de 2.0 zit. Die houd dus niet van muziek.
0
geplaatst: 21 november 2008, 15:56 uur
Ja... of die user stemt alleen op albums die hij echt absoluut niet kan waarderen, net zoals hier mensen zijn die alleen op albums stemmen die ze wél heel goed kunnen waarderen en zo een stemgemiddelde van 5.00 halen.
0
geplaatst: 21 november 2008, 16:01 uur
Bertus schreef:
Het lukt me niet om 'The BBC Sessions' van Belle & Sebastian aan te passen. Er staat nu een track te weinig op de cd; tussen Shoot the Sexual Athlete en Nothing in the Silence hoort het nummer The Magic of a Kind Word te staan. Als ik dat nummer als een nieuwe track wil toevoegen lukt het me echter niet die van plek 26 op de lijst naar plek 12 te krijgen. Als ik op het groene omhoogpijltje klik, krijg ik linksonder in mijn scherm 'fout op de pagina' te lezen.
p.s. Het klopt dat The Magic of a Kind Word op zowel cd 1 als op de bonus-cd hoort! B&S speelde dit nummer op zowel de radiosessie die op cd 1 is opgenomen, als op het concert dat op de bonus-cd staat.
Het lukt me niet om 'The BBC Sessions' van Belle & Sebastian aan te passen. Er staat nu een track te weinig op de cd; tussen Shoot the Sexual Athlete en Nothing in the Silence hoort het nummer The Magic of a Kind Word te staan. Als ik dat nummer als een nieuwe track wil toevoegen lukt het me echter niet die van plek 26 op de lijst naar plek 12 te krijgen. Als ik op het groene omhoogpijltje klik, krijg ik linksonder in mijn scherm 'fout op de pagina' te lezen.
p.s. Het klopt dat The Magic of a Kind Word op zowel cd 1 als op de bonus-cd hoort! B&S speelde dit nummer op zowel de radiosessie die op cd 1 is opgenomen, als op het concert dat op de bonus-cd staat.
De tracklist was aangepast door L_T_B, maar nu staat de verkeerde tracklist, dus zonder The Magic of a Kind Word op 12, weer op de site... Ik weet niet of dit komt doordat iemand de tracklist verkeerd gecorrigeerd heeft of dat er andere problemen in het spel zijn, maar zou dit nogmaals aangepast kunnen worden? Het lukt mij nog steeds niet, om de hierboven omschreven reden. Bedankt!
0
geplaatst: 21 november 2008, 16:11 uur
freitzen schreef:
Ja... of die user stemt alleen op albums die hij echt absoluut niet kan waarderen, net zoals hier mensen zijn die alleen op albums stemmen die ze wél heel goed kunnen waarderen en zo een stemgemiddelde van 5.00 halen.
Nou ja, in dat laatste geval ben je in ieder geval een muziekliefhebber.
0
lambf
geplaatst: 21 november 2008, 16:51 uur
Als een album naar de corrections-list gaat, en je de titels wilt gaan invoeren, dan corrigeert een script automatisch de tekst. Heel handig, maar je kan deze automatische correctie, in tegenstelling bij het toevoegen, niet terugdraaien. Jordy, help!
0
geplaatst: 21 november 2008, 17:22 uur
Ik kan ook nog steeds bij een correctie niet omhoog of omlaag schuiven met tracks 

0
geplaatst: 21 november 2008, 18:46 uur
lambf schreef:
Als een album naar de corrections-list gaat, en je de titels wilt gaan invoeren, dan corrigeert een script automatisch de tekst. Heel handig, maar je kan deze automatische correctie, in tegenstelling bij het toevoegen, niet terugdraaien. Jordy, help!
dat gaat op de lijst!
0
geplaatst: 21 november 2008, 19:35 uur
0
stuart
geplaatst: 22 november 2008, 07:19 uur
Zouden sommige users, die bepaalde muziek niet leuk/goed vinden gewoon bepaalde topics kunnen mijden met hun 'gezeik' en zich gewoon bezig houden met hun eigen 'briljante' muzieksmaak.
(namen noemen is niet nodig; mensen met een beetje zelfkennis weten wel of zij tot die categorie behoren ja of nee
)
(namen noemen is niet nodig; mensen met een beetje zelfkennis weten wel of zij tot die categorie behoren ja of nee
)
0
geplaatst: 22 november 2008, 11:15 uur
0
geplaatst: 23 november 2008, 00:27 uur
Jordy schreef:
volgens mij moet dat verplaatsen van tracks nu weer werken
volgens mij moet dat verplaatsen van tracks nu weer werken
Het werkt nu helemaal niet meer bij dit album bijvoorbeeld.
Als je een nummer toevoegt en dat verplaatst vervangt ie een nader nummer maar het blijven er 9.
De importeren-functie helpt ook niet: hij pakt ze allemaal maar zodra ik het goedkeur staat ie op 9 van de 11 nummers

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.