De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 23 november 2008, 01:52 uur
Te vroeg gejuicht. Het corrigeren van The BBC Sessions (van Belle & Sebastian) lukt nu kennelijk helemaal niet meer; als ik een correctie instuur dan kan die blijkbaar niet doorgevoerd worden. Neem voor meer info a.u.b. contact op met aERo, die als laatste poogde mijn correctie in te voeren. Hij meldde mij vanmiddag al dat dat dus niet lukte. Ondertussen zal ik nog eens een poging wagen...
Update: zojuist heeft CHIEP laten weten dat de correctie wederom geaccetepeerd is. En weer is die niet doorgekomen. Ik geef 't op voor vandaag, morgen nieuwe kansen
Update: zojuist heeft CHIEP laten weten dat de correctie wederom geaccetepeerd is. En weer is die niet doorgekomen. Ik geef 't op voor vandaag, morgen nieuwe kansen

0
geplaatst: 23 november 2008, 02:51 uur
aERodynamIC schreef:
Het werkt nu helemaal niet meer bij dit album bijvoorbeeld.
Als je een nummer toevoegt en dat verplaatst vervangt ie een nader nummer maar het blijven er 9.
De importeren-functie helpt ook niet: hij pakt ze allemaal maar zodra ik het goedkeur staat ie op 9 van de 11 nummers
Het werkt nu helemaal niet meer bij dit album bijvoorbeeld.
Als je een nummer toevoegt en dat verplaatst vervangt ie een nader nummer maar het blijven er 9.
De importeren-functie helpt ook niet: hij pakt ze allemaal maar zodra ik het goedkeur staat ie op 9 van de 11 nummers

Exact hetzelfde hier.
0
geplaatst: 23 november 2008, 10:22 uur
Vraagje bij het (tijdelijk) sluiten van het 'Scheiding de Geesten' topic:
hoe kun je inspelen op de actualiteit van de dag als je van te voren ideeën "moet " inleveren?
Of is dit slechts een tijdelijke maatregel?
hoe kun je inspelen op de actualiteit van de dag als je van te voren ideeën "moet " inleveren?
Of is dit slechts een tijdelijke maatregel?
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 23 november 2008, 10:57 uur
Vraagje bij het toevoegen van albums:
Waarom kun je niet kiezen tussen verzamelalbum en live-album? Persoonlijk vind ik dit onderscheid interessant, omdat ik in principe geen verzamelalbums koop maar des te meer live-albums...
Waarom kun je niet kiezen tussen verzamelalbum en live-album? Persoonlijk vind ik dit onderscheid interessant, omdat ik in principe geen verzamelalbums koop maar des te meer live-albums...
0
geplaatst: 23 november 2008, 12:51 uur
Daarstraks weer een poging tot correctie van de BBC Session ingestuurd; L_T_B berichtte mij net dat de correctie geaccepteerd is maar weer is die niet doorgekomen.
0
geplaatst: 23 november 2008, 13:28 uur
vervelend, maar dan heb ik toch precieze info nodig over wat je probeert te wijzigen, dat Alaska album is inmiddels wel correct gecorrigeerd dus dat probleem lijkt wel opgelost
0
geplaatst: 23 november 2008, 13:31 uur
Sir Spamalot schreef:
Ik weet eerlijk gezegd niet meer waarom ik daar destijds voor gekozen heb. Ik zal op de lijst zetten om eens na te denken over het splitsen van deze gegevens.
0
geplaatst: 23 november 2008, 13:34 uur
Jordy schreef:
dat Alaska album is inmiddels wel correct gecorrigeerd dus dat probleem lijkt wel opgelost
dat Alaska album is inmiddels wel correct gecorrigeerd dus dat probleem lijkt wel opgelost
Ik heb alleen nog de tijden erbij gezet en dat ging verder ook goed. Mocht het ergens weer mislopen dan hoor je het wel van me.
0
geplaatst: 23 november 2008, 13:45 uur
Ik wil een album van Mohammad Rahim Khushnawaz toevoegen, geen probleem zou je zeggen gewoon doen, echter de man komt uit afghanistan en dat land zie ik niet tussen de (toevoeg-) landen staan. Iemand een idee hoe nou verder te handelen?
0
geplaatst: 23 november 2008, 14:42 uur
Bij Belle & Sebastian is het probleem van de tracklist nog niet opgelost: ook ik kan het daar nog steeds niet corrigeren.
0
geplaatst: 23 november 2008, 15:04 uur
Raar, ik wel (staat nu goed toch?). De volgende keer dat er problemen zijn svp precies melden wat je probeert te doen (welke track komt er op welke positie bij enz) dan kan ik er even in duiken
0
geplaatst: 23 november 2008, 15:07 uur
Staat er nog niet goed: moeten 26 tracks zijn (zie laatste bericht bij dat album).
Ik heb dat lijstje gebruikt en dan komen er 25 te staan: even geen idee welk nummer er dan niet bij is gekomen....
Ik heb dat lijstje gebruikt en dan komen er 25 te staan: even geen idee welk nummer er dan niet bij is gekomen....
0
geplaatst: 23 november 2008, 15:10 uur
Bertus schreef:
De tracklist was aangepast door L_T_B, maar nu staat de verkeerde tracklist, dus zonder The Magic of a Kind Word op 12, weer op de site...
De tracklist was aangepast door L_T_B, maar nu staat de verkeerde tracklist, dus zonder The Magic of a Kind Word op 12, weer op de site...
0
geplaatst: 23 november 2008, 15:12 uur
okee het probleem treedt dus op als er meerdere tracks op 1 album staan met dezelfde naam, daar heb ik inderdaad geen rekening mee gehouden
ik heb het voor nu even opgelost door een van de tracks een paar spaties achter de naam te geven, en het gaat op de lijst
ik heb het voor nu even opgelost door een van de tracks een paar spaties achter de naam te geven, en het gaat op de lijst
0
geplaatst: 23 november 2008, 15:43 uur
Misschien een ideetje om bij soundtracks een moviemeter link te plaatsen?
En ik vind het nog altijd een goed idee om albums waar een artiest gastoptredens doet bij "meer info" te zetten.
En ik vind het nog altijd een goed idee om albums waar een artiest gastoptredens doet bij "meer info" te zetten.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 23 november 2008, 15:45 uur
Jordy schreef:
Ik weet eerlijk gezegd niet meer waarom ik daar destijds voor gekozen heb. Ik zal op de lijst zetten om eens na te denken over het splitsen van deze gegevens.
(quote)
Met dank voor uw tijd, toewijding en zorg.
0
geplaatst: 23 november 2008, 15:49 uur
Jordy schreef:
okee het probleem treedt dus op als er meerdere tracks op 1 album staan met dezelfde naam, daar heb ik inderdaad geen rekening mee gehouden
Nu heb ik de bonustracks aangevinkt en gelijk staat ie weer op 25 nummers i.p.v. 26

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 november 2008, 16:00 uur
Jordy schreef:
Live-albums zijn op zich wel vrij eenduidig te bepalen (al moet je die uitwassen van een live-album met 1 of 2 nieuwe studiotracks daar vermoedelijk voor het gemak ook maar onder scharen), maar een interessant (en veel lastiger) onderscheid is misschien nog wel te maken tussen verzamelalbums.
Zo zit er wat mij betreft toch een verschil tussen een zoveelste Greatest Hits / Best Of en een verzameling van bijvoorbeeld B-kantjes. Misschien een splitsing analoog aan de "diverse artiesten" verzamelalbums met een onderscheid tussen "verzamel, oude tracks" en "verzamel, nieuwe / niet eerder uitgebrachte tracks"?
0
geplaatst: 23 november 2008, 16:00 uur
aERodynamIC schreef:
Nu heb ik de bonustracks aangevinkt en gelijk staat ie weer op 25 nummers i.p.v. 26
(quote)

Ja vervelend, die spaties worden er bij opnieuw bewerken weer afgehaald blijkbaar. Ik heb helaas vandaag geen tijd meer om er naar te kijken, misschien volgend weekend. Als nu je die ontbrekende track toevoegt met een spatie op het eind, sterretjes aanvinkt, op opslaan drukt, en er niet meer aan zit, dan is er een kans dat het goed gaat.
0
geplaatst: 23 november 2008, 16:01 uur
Jorge-E schreef:
als dat ergens ontbreekt svp een PM naar neo
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 23 november 2008, 16:04 uur
Casartelli schreef:
Live-albums zijn op zich wel vrij eenduidig te bepalen (al moet je die uitwassen van een live-album met 1 of 2 nieuwe studiotracks daar vermoedelijk voor het gemak ook maar onder scharen), maar een interessant (en veel lastiger) onderscheid is misschien nog wel te maken tussen verzamelalbums.
Zo zit er wat mij betreft toch een verschil tussen een zoveelste Greatest Hits / Best Of en een verzameling van bijvoorbeeld B-kantjes. Misschien een splitsing analoog aan de "diverse artiesten" verzamelalbums met een onderscheid tussen "verzamel, oude tracks" en "verzamel, nieuwe / niet eerder uitgebrachte tracks"?
(quote)
De aanleiding tot mijn vraag heeft te maken met een aantal Frank Zappa albums waar ik graag zie of het een verzamel- of live-album is. Natuurlijk kun je het snel genoeg te weten komen op het net, maar het is gewoon een idee die me te binnen schiet, ook al omdat ik van mijn favoriete groepen natuurlijk de live-albums koop, maar de verzamelalbums links laat liggen omdat het me domweg niet interesseert. Die "1 of 2 nieuwe studiotracks" is een plaag, waar één van mijn favoriete groepen Rush niet aan meedoet, maar anderen jammer genoeg wel. We zien wel hoe Jordy er over denkt.
Met groeten, de Sir/Zaag.
0
geplaatst: 23 november 2008, 16:38 uur
Belle & Sebastian - The BBC Session staat inmiddels goed op de site
Dank aan iedereen die er zich vanmiddag mee bezig gehouden heeft!
Dank aan iedereen die er zich vanmiddag mee bezig gehouden heeft!
0
geplaatst: 23 november 2008, 16:44 uur
Ik heb zojuist het advies van Jordy opgevolgd (door een spatie te gebruiken). Ik raad aan even te wachten met tracktijden want dan gaat het gelijk weer fout.
Ik wil dit album nooooooooit meer corrigeren...............
Ik wil dit album nooooooooit meer corrigeren...............

0
geplaatst: 23 november 2008, 16:48 uur
Hoeft wat mij betreft voorlopig ook niet hoor...
Maar er zit nog wel een klein foutje in de tracklist
Maar er zit nog wel een klein foutje in de tracklist

0
geplaatst: 28 november 2008, 16:29 uur
Wat mij een beetje stoort is de houding die sommige users aannemen tijdens een SDG. Als ik kijk naar die vandaag dan worden degenen die in Schepping geloven min of meer voor gek verklaard. Terwijl de bedoeling van een SDG volgens mij is dat je een keuze maakt en je eigen keuze toelicht c.q kracht bij zet. Niet dat je de anders denkenden min of meer belachelijk maakt.
0
edris.
geplaatst: 28 november 2008, 17:07 uur
Heb je dat gevoel alleen in de sdg of ook daarbuiten?
0
geplaatst: 28 november 2008, 19:20 uur
edris. schreef:
Heb je dat gevoel alleen in de sdg of ook daarbuiten?
Met name met de SDG.Heb je dat gevoel alleen in de sdg of ook daarbuiten?
0
geplaatst: 28 november 2008, 19:30 uur
Ik ben niet helemaal gelukkig met al die links die er gevraagd worden bij het toevoegen van nieuwe albums.
Het is mij allemaal te onduidelijk.
Verander dan ook de inhoud van het toevoegen, zodat duidelijk is waar naar gevraagd wordt.
Nu snap ik er niks meer van.
Het is mij allemaal te onduidelijk.
Verander dan ook de inhoud van het toevoegen, zodat duidelijk is waar naar gevraagd wordt.
Nu snap ik er niks meer van.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.