MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Wellicht dat dit deel van de Wiki verduidelijkend werkt:

Bij pas verschenen of nog te verschijnen albums gelden uiteraard dezelfde criteria, maar omdat in het verleden veel albums foutief zijn toegevoegd zijn we hier iets strenger:

* Geef de releasedatum op en een link waar dit uit blijkt;
* Stuur een link mee waaruit het soort release (regulier album, ep/single, verzamelalbum, etc.) blijkt;
* En heel belangrijk: stuur een link mee waaruit blijkt dat de hoes, de tracklisting en het label de juiste zijn. De links moeten afkomstig zijn van serieuze verkoopsites als Amazon.com of play.com of sites die direct verband houden met de release (de officiële site van de artiest of het label). Dus geen links naar Wikipedia, weblogs, dubieuze Myspace-pagina's, etc.

Als er meer onduidelijkheid bestaat, meld het dan vooral. Kunnen we de Wiki waar nodig verduidelijken. Sowieso moet de tekst bij het toevoegen nog eens aangepast worden.

Bedankt Herman.

Het ziet er namelijk erg onprofessioneel uit als er om bepaalde links wordt gevraagd terwijl die tekst bij het toevoegen niet actueel is.
Beter eerst die zaken op orde brengen voordat de toevoeger op zaken gewezen wordt die zelf nog niet aan gepast zijn.

Sheplays
Ik krijg tranen in mijn ogen van jullie maar wat ik zie is een uiterst beschaafde SGD waarin niemand belachelijk wordt gemaakt en waar mensen op hun eigen wijze laten weten wat volgens hen het dichtst bij de realiteit komt.

Sheplays schreef:
Ik krijg tranen in mijn ogen van jullie maar wat ik zie is een uiterst beschaafde SGD waarin niemand belachelijk wordt gemaakt en waar mensen op hun eigen wijze laten weten wat volgens hen het dichtst bij de realiteit komt.

Uiterst beschaafd zou ik hem niet noemen.
Maar beledigend of kwetsend ervaar ik hem ook niet.

Het is wel intrigerend om te zien hoeveel mensen zich
geroepen voelen om deze keer mee te doen, alsof we het nodig hebben
om in deze materie onszelf in het vermeende juiste kamp te plaatsen.

Lin
Ik zie ook niet echt dingen die ik als schokkend of kwetsend zou ervaren maar blijkbaar doen anderen dat wel... misschien handig om dat dan in de SdG te melden, meer kans dat deelnemers het daar lezen denk ik.

Sheplays
dazzler schreef:
Uiterst beschaafd zou ik hem niet noemen.
Maar beledigend of kwetsend ervaar ik hem ook niet.

Het is wel intrigerend om te zien hoeveel mensen zich
geroepen voelen om deze keer mee te doen, alsof we het nodig hebben
om in deze materie onszelf in het vermeende juiste kamp te plaatsen.

Op MuMe gaat het er weleens wat minder chique aan toe dacht ik zo. Deze materie heeft niet meer of minder belangstelling dan andere onderwerpen. De kampen zijn alleen wat minder evenredig verdeeld.

In plaats van jezelf onder beide keuzes te scharen kun je dan ook opteren om af te zien van deelname. Dat scheelt weer in aantal

dazzler schreef:
Het is wel intrigerend om te zien hoeveel mensen zichgeroepen voelen om deze keer mee te doen, alsof we het nodig hebben om in deze materie onszelf in het vermeende juiste kamp te plaatsen.

Nou nou dazzler, het is gewoon een interessante SdG, ik neem aan dat je de deelnemers voor vol genoeg aanziet om hun keuzes als oprecht te zien, niet als manoeuvres naar vermeende juiste kampen.

Heb de SdG-thread trouwens nog eens doorgelezen, wie aanstoot neemt aan wat daar gezegd wordt, die struikelt vrees ik nog over een zandkorrel.

Mordor
Joy4ever schreef:
Wat mij een beetje stoort is de houding die sommige users aannemen tijdens een SDG. Als ik kijk naar die vandaag dan worden degenen die in Schepping geloven min of meer voor gek verklaard. Terwijl de bedoeling van een SDG volgens mij is dat je een keuze maakt en je eigen keuze toelicht c.q kracht bij zet. Niet dat je de anders denkenden min of meer belachelijk maakt.

Een rotsvast dogmatisch geloof kan toch wel een stootje hebben? Verder ben ik het eens met Lebowski, niets schokkends gezien.

Probleem is in deze wel dat jij de feiten bepaalt

handsome_devil
lebowski schreef:

idd

lebowski, AGE-411 & handsome_devil schreef:

Ik heb mijn bijdrages in deze gewist.

Gebeurt jammer genoeg vaker op MuMe: discussies
over inhoud worden discussies over de persoon.

Sir Spamalot (crew)
dazzler schreef:

Ik heb hier ook al op gelet: deel je je "gedurfde" mening mee of probeer je iets met een kwinkslag te zeggen, dan wordt het opeens persoonlijk. Altijd een bericht (van jezelf en van een ander) twee maal lezen alvorens te reageren, denk ik dan altijd.

dazzler schreef:
Ik heb mijn bijdrages in deze gewist.

Sir Spamalot schreef:
Ik heb hier ook al op gelet: deel je je "gedurfde" mening mee of probeer je iets met een kwinkslag te zeggen, dan wordt het opeens persoonlijk. Altijd een bericht (van jezelf en van een ander) twee maal lezen alvorens te reageren, denk ik dan altijd.

Pardon heren! Ik geloof niet dat ik hier bekend sta als impulsieve poster, noch als op-de-man-speler. Ik vond het een interessante discussie, en voegde al direct een smiley toe om al te gevoelige zielen in te lichten over de zwaarte van mijn bericht.

Nu de bijdrages gewist zijn is ook nog eens onmogelijk uit te leggen wat ik eigenlijk bedoelde.

Sir Spamalot (crew)
Lebowski, mijn post was niet duidelijk: ik heb het zeker niet op jou bedoeld. Ik heb onlangs zo'n discussie gezien die me veel meer stoorde. En ik ken jou en dazzler al een beetje genoeg om te weten dat jullie geen onzin verkopen.

Ha, dan is het goed.

Gooi er er wel een pm aan dazzler uit, ik geloof dat we het topic vervuilen

Huh?

Toen ik bij Iron Maiden op Steve Harris klikte, stond er bij de bands waar ie in zit twee keer Iron Maiden en bij de bovenste kom je daar uit...

Arrie schreef:
Toen ik bij Iron Maiden op Steve Harris klikte, stond er bij de bands waar ie in zit twee keer Iron Maiden en bij de bovenste kom je daar uit...

Aangepast en aangepast.

dix
Kun je de bijdrages van een bepaalde user eigenlijk op een rijtje krijgen ?De bijdrages in topics dus ... niet de toevoegingen.

Ja, tot op zekere hoogte. Je kunt in de zoekfunctie ook op user zoeken. Je krijgt dan wel de eerste x aantal berichten, dus geen compleet overzicht.

Vanaf nu worden discussies in spelletjestopics standaard niet meer in de algemene updates getoond. Als je deze discussies toch in de updates wilt kun je dit in je profiel aanvinken.

Maar dat was toch al zo? Nu staat er:

Updates:
Toon discussies in de categorie Muziekgames
Links in een nieuw venster openen
Discussies waar ik een bericht plaats automatisch toevoegen aan Mijn Updates
Toon discussies in de categorie "muziekgames"

oftewel onder- en bovenaan twee keer hetzelfde.

nee, dat was niet al zo, dat is een copy/paste foutje

Ok, dan ben ik waarschijnlijk in de war met

Gebruikersupdates, toon:
Geen forumberichten
Alle forumberichten
Alle forumberichten, behalve berichten in de categorie Muziekgames

dix
Lukas schreef:
Ja, tot op zekere hoogte. Je kunt in de zoekfunctie ook op user zoeken. Je krijgt dan wel de eerste x aantal berichten, dus geen compleet overzicht.

Heb je het niet over een x aantal stemmen van een bepaalde user ?
berichten van een bepaalde user op een rij krijg ik niet.

dix schreef:
(quote)

Heb je het niet over een x aantal stemmen van een bepaalde user ?
berichten van een bepaalde user op een rij krijg ik niet.

Dat kan ook, in de zoekfunctie van een specifiek topic bij 'zoek bericht'.

Link naar "TOP 10 2008" werkt niet. Ik krijg mijn eigen Top 10 dan te zien !!

Ik ook (zal nog wel aan gewerkt worden: op moviemeter exact zo)

Harco
Bij mij werkt het (nu) wel.

Bij mij niet, ik krijg mijn eigen top 10 te zien.

dix
Lukas schreef:
(quote)

Dat kan ook, in de zoekfunctie van een specifiek topic bij 'zoek bericht'.

OK maar dat is dan bij een bepaald topic.
Ik bedoel de berichten die over het gehele forum heen geplaatst zijn door een bepaalde user.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:35 uur

geplaatst: vandaag om 05:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.