MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Harco
release schreef:
Bij mij niet, ik krijg mijn eigen top 10 te zien.

Oh wacht, je zult wel gelijk hebben, haha. Ik heb namelijk helemaal geen top 10 ingevoerd.

Het werkt bij mij ook niet. Krijg ook mijn top 10 te zien. Daarnaast denk ik steeds dat ik post heb, omtdat Top 10 2000 vet op het scherm staat.

Bij mij hetzelfde probleem

Dat zal wel zo blijven totdat Jordy er weer naar kijkt.

Gerards Dream schreef:
Het werkt bij mij ook niet. Krijg ook mijn top 10 te zien. Daarnaast denk ik steeds dat ik post heb, omtdat Top 10 2000 vet op het scherm staat.

Die optie heb ik nog niet? Voorgaande jaren stond dat altijd links onder 'mijnmusicmeter"

Waar kan je je top 10 2008 invullen?

Het is weer weggehaald zo te zien. Komt vast wel weer terug. Wat ik me afvraag: zijn de oude eindlijsten nog ergens in te zien? Lijkt me wel leuk materiaal voor op de Wiki.

herman schreef:
Het is weer weggehaald zo te zien. Komt vast wel weer terug. Wat ik me afvraag: zijn de oude eindlijsten nog ergens in te zien? Lijkt me wel leuk materiaal voor op de Wiki.

Lijkt mij ook, want nu zijn de lijsten gebaseerd op stemmen, wat ik nog altijd veel minder betrouwbaar vind dan via persoonlijke toplijsten werken.

dix schreef:
OK maar dat is dan bij een bepaald topic.
Ik bedoel de berichten die over het gehele forum heen geplaatst zijn door een bepaalde user.

Je kan users makkelijk in de gaten houden door ze toe te voegen aan je gebruikersupdates. Die vind je dan weer terug onder "mijn updates" en dan "gebruikers".

bennerd schreef:
Lijkt mij ook, want nu zijn de lijsten gebaseerd op stemmen, wat ik nog altijd veel minder betrouwbaar vind dan via persoonlijke toplijsten werken.

Ik heb het hier over de eindejaarsverkiezingslijstjes van de afgelopen jaren, niet over de reguliere jaarlijsten in de toplijsten.

herman schreef:
(quote)

Ik heb het hier over de eindejaarsverkiezingslijstjes van de afgelopen jaren, niet over de reguliere jaarlijsten in de toplijsten.

Ik ook hoor Het was inderdaad niet echt duidelijk.

Zelf ben ik ook erg geïnteresseerd in de eindejaarslijsten, die ik interessanter vind dan de reguliere jaarlijsten.

Ok, hij is er vanaf.

herman schreef:
Dat zal wel zo blijven totdat Jordy er weer naar kijkt.

Er stond blijkbaar ergens wat code die er voor zorgde dat dat "top 2008" linkje zichtbaar werd zodra het december was. Ik zal half december zorgen dat die functionaliteit werkt en dat het linkje weer verschijn.

Ik merkte net dat het volledige release overzicht van 2008 niet meer wil laden. Blijkbaar worden er teveel platen uitgebracht tegenwoordig.

Wannneer ik op dat linkje klik krijg ik hem maar op 1/4e van m'n internet scherm te zien.

Ah, hij doet het nu wel hier (andere - snellere ook - computer). Maar het is wel een hoop dat ie moet laden.

DutchViking
Dit topic is bij "muziekgames" ondergebracht, maar dat lijkt me niet terecht. Het is immers geen game.

Kan dit overgezet worden naar "muziek -> algemeen"? Daar is het denk ik beter op z'n plaats.

CHIEP (crew)
Ik heb de discografie van Oasis eens doorgenomen en volgende singles mogen verwijderd worden, aangezien ze niet minimum drie nummers bevatten die niet op de studioplaten staan:

* Supersonic
* Shakermaker
* Live Forever
* Cigarettes and Alcohol
* Roll With It
* D'You Know What I Mean?

Misschien ligt het aan mijn instellingen, ik weet het niet, maar ik deponeer dit toch maar even. Bij de ene topic verschijnt het laatste bericht bovenaan en bij een andere weer het eerste bovenaan. Bij de ene topic is pagina 1 het eerste bericht en bij een ander topic de laatste pagina het eerste bericht. Heb ik dit alleen?.

Dit probleem is mij nooit opgevallen. Krijg bij elk topic wat ik open het laatste bericht. Wellicht nog even na de instellingen kijken. Het kan zijn dat je iets over het hoofd hebt gezien. Anders is hier sprake van een uniek probleem.

Waarschijnlijk doe ik zelf iets fout.

jeko
Bij het toevoegen kan je nu een alternatieve titel toevoegen, zou deze functie ook voor artiestennaam ingevoerd kunnen worden?

Die functie is er al, namelijk een alias. Die kun je invullen via de artiestepagina, tabblad corrigeren.

jeko
Ok, bedankt!

CHIEP (crew)
Waarom staat er bij groepen die gestopt zijn "(jaar)" achter het jaar waarin ze gestopt zijn?

CHIEP schreef:
Waarom staat er bij groepen die gestopt zijn "(jaar)" achter het jaar waarin ze gestopt zijn?

Daar hoort het aantal jaar dat ze bestaan hebben te staan vermoed ik. Bij de artiestenpagina's valt het me ook op. Odetta en Jackie McLean zijn bijvoorbeeld gestorven in dezelfde maand dat ze geboren zijn (nee, niet hetzelfde jaar) en daar functioneert het optellen ook niet.

titan (crew)
CHIEP schreef:
Ik heb de discografie van Oasis eens doorgenomen en volgende singles mogen verwijderd worden, aangezien ze niet minimum drie nummers bevatten die niet op de studioplaten staan.

Kun je die van de Simple Minds ook eens doorlopen? Daar staan er volgens mij ook een aantal bij die er niet op horen. Overigens ben ik het niet met je conclusie over Oasis eens, aangezien de nummers op hun cd-singles doorgaans afwijkende versies zijn van hun studioalbums.

CHIEP (crew)
Maar je zegt zelf al "versies". En versies tellen volgens de toevoegregels niet als nieuwe nummers .

Simon Smith (crew)
CHIEP schreef:

Goeie vraag, vroeg ik me ook juist af.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:12 uur

geplaatst: vandaag om 17:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.