De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 april 2004, 20:09 uur
Daarom kan je hier beter hiphop neerzetten. Daar valt dan ook mooi turntablism onder. Alhoewel het eigenlijk allemaal niet veel meer uitmaakt. Hiphop is zowat synoniem geworden met rap.
0
geplaatst: 7 april 2004, 23:06 uur
Alle rap is hiphop, maar niet alle hiphop is rap, daar komt het simpelweg op neer. Extra genre lijkt me kul. Dan weet ik 58 genres te verzinnen die voor zouden moeten gaan.
0
geplaatst: 7 april 2004, 23:32 uur
Beetje irritant om nu een paar honderd cd's te gaan corrigeren. Toch...?
0
geplaatst: 8 april 2004, 16:26 uur
Even een opmerking: Ik kom steeds vaker matige plaatjes tegen bij toevoegingen. Bij sommige albums kan ik me daar nog iets bij voorstellen, maar in de meeste gevallen kan ik met heel weinig moeite een veel beter plaatje vinden. En dan vaak gewoon op amazon. Daar zijn 99% van de plaatjes erg goed (als je op "see larger picture" hebt geklikt). Tip: Kijk afhankelijk van de cd vooral ook op zowel amazon.com, amazon.co.uk en voor duitse bands en metal op amazon.de
0
geplaatst: 8 april 2004, 18:58 uur
0
geplaatst: 8 april 2004, 19:20 uur
Ja denk dat dat het beste is. Oudste eerst, dan maar (denk ik?)
0
geplaatst: 8 april 2004, 20:27 uur
starbright boy schreef:
Tip: Kijk afhankelijk van de cd vooral ook op zowel amazon.com, amazon.co.uk en voor duitse bands en metal op amazon.de
Tip: Kijk afhankelijk van de cd vooral ook op zowel amazon.com, amazon.co.uk en voor duitse bands en metal op amazon.de
Of gewoon op AMG. Kijken veel mensen ook niet volgens mij terwijl ze daar toch echt wel veel goede plaatjes hebben.
0
geplaatst: 8 april 2004, 21:54 uur
Misschien kan je ook het genre er achter zetten. Bij de een Pop/Rock en bij de andere Cast, Rock.
0
geplaatst: 9 april 2004, 12:15 uur
Ik kom meestal aan mijn plaatjes via images.google.com, misschien ook een tip voor sommigen.
0
geplaatst: 11 april 2004, 23:00 uur
Misschien dat het aan mij ligt, maar de twee Meters lopen helemaal niet. Als ik naar een andere pagina wil op Musicmeter dan duurt het 5 minuten voordat ie geladen is...
EDIT: nu doet alles het volgens mij weer..
EDIT: nu doet alles het volgens mij weer..
0
geplaatst: 11 april 2004, 23:01 uur
Dat probleem had ik ook, inmiddels gaat het weer gewoon op de normale snelheid
maar het lag dus waarschijnlijk niet aan jou.
maar het lag dus waarschijnlijk niet aan jou.
0
geplaatst: 11 april 2004, 23:06 uur
Hij liep dus voor geen meter en nu lopen de meters weer (kan nog een duur grapje worden)... 

0
ElMeroMero
geplaatst: 13 april 2004, 22:41 uur
HELP!
Sinds een week heb ik last van het volgende probleempje. Als ik op plaatjesjacht ga( bijv. bij AllMusic), kan ik de plaatjes alleen als bitmap op mijn computer zetten. Aangezien deze plaatjes meestal 117 Kb groot zijn, kan ik er op MM niets mee aanvangen. Erg vreemd, omdat ik tot begin vorige week zonder probleem jpg's bij de vleet van het net kon afhalen. Weet iemand van jullie waaraan dit ligt en eventueel hoe ik het kan verhelpen ?
Sinds een week heb ik last van het volgende probleempje. Als ik op plaatjesjacht ga( bijv. bij AllMusic), kan ik de plaatjes alleen als bitmap op mijn computer zetten. Aangezien deze plaatjes meestal 117 Kb groot zijn, kan ik er op MM niets mee aanvangen. Erg vreemd, omdat ik tot begin vorige week zonder probleem jpg's bij de vleet van het net kon afhalen. Weet iemand van jullie waaraan dit ligt en eventueel hoe ik het kan verhelpen ?
0
ElMeroMero
geplaatst: 13 april 2004, 22:58 uur
Ik heb geprobeerd door Irfanview weg te halen en opnieuw te installeren het probleem te verhelpen, maar dat werkte helaas niet. 

0
geplaatst: 13 april 2004, 23:04 uur
Als het goed is moet je de volgende dingen kunnen doen om het te veranderen naar JPG...
File > Save As > Save As Type
En uit die lijst zou je JPG moeten kunnen kiezen...
File > Save As > Save As Type
En uit die lijst zou je JPG moeten kunnen kiezen...
0
ElMeroMero
geplaatst: 13 april 2004, 23:08 uur
Nope. Wat jij voorstelt heb ik al geprobeerd. Ik kan maar 1 ding kiezen, Bitmap. Grrrr...
0
ElMeroMero
geplaatst: 13 april 2004, 23:13 uur
Het is net alsof het programma(ik neem aan Irfanview) dat ik gebruik om de eigenschappen van de plaatjes te onthullen, de afbeeldingen niet herkent als zijnde jpg's. Telkens staat er bij Type: 'Niet beschikbaar' terwijl het duidelijk om jpg plaatjes gaat.
0
ElMeroMero
geplaatst: 13 april 2004, 23:25 uur
Laat maar zitten iedereen; na wat prutsen heb ik een oplossing gevonden. 
In ieder geval bedankt voor het meedenken !

In ieder geval bedankt voor het meedenken !
0
titan (crew)
geplaatst: 15 april 2004, 17:28 uur
Ik kan niet meer zien op welke albums ik nog niet gestemd heb, vind ik wel jammer.
0
ElMeroMero
geplaatst: 15 april 2004, 23:29 uur
Thanks

Ik ging hard voor de 10.000ste toevoeging. Ben met de 9.999ste en de 10.001ste toevoeging mooi in de aap gelogeerd.

0
geplaatst: 16 april 2004, 13:20 uur
Helaas ElMeroMero...
Volgende keer beter. Dan moet je maar voor de 20.000 gaan...
Volgende keer beter. Dan moet je maar voor de 20.000 gaan...

0
geplaatst: 17 april 2004, 17:18 uur
Voor de mensen die moviemeter niet lezen: ik heb de zoekmogelijkheid aangepast. Mocht je rare dingen tegenkomen (albums die niet gevonden worden), svp even melden.
0
geplaatst: 17 april 2004, 19:24 uur
Alleen bandjes zoals K3 zijn niet te bereiken via de zoekmachine. Niet dat ik het erg vind, maar ik dacht dat het wel het vermelden waard was..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.