MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Waarom is het niet mogelijk om bij solocarieres leden toe te voegen?

Andy La Rocque bij King Diamond.
Randy Rhoads bij Ozzy Osbourne.

Stuk voor stuk geniale artiesten, maar op deze site vreselijk gediscrimineerd.

titan (crew)
CHIEP schreef:
Maar je zegt zelf al "versies". En versies tellen volgens de toevoegregels niet als nieuwe nummers .

Daarmee worden remixen bedoeld. Dan zouden de volgende er ook af moeten:
http://www.musicmeter.nl/album/33594
http://www.musicmeter.nl/album/67409

Ik heb al 5x bonusnummers proberen toe te voegen bij dit album.
5x is de toevoeging geacepteerd, alleen stonden de bonustracks er vervolgens niet bij.

Misschien kan iemand van de crew de nummers even toevoegen.

Deze 7 nummers staan nog op een extra bonuscd!

18- Loveland
19- What Do I Do
20- Heaven I Need A Hug
21- The World's Greatest
22- Far More
23- Raindrops
24- Apologies of A Thug

titan (crew)
Ik heb het aangepast. Onderhand krijg ik het idee dat hier iets structureel fout gaat, want dit heb ik de laatste tijd meer meegemaakt.

titan schreef:
Ik heb het aangepast.

ok bedankt

titan schreef:
Ik heb het aangepast. Onderhand krijg ik het idee dat hier iets structureel fout gaat, want dit heb ik de laatste tijd meer meegemaakt.

Vreemd, het enige bekende probleem is wanneer er 2 tracks met dezelfde naam op een album staan. Correctie van bonustrack door "normale" user, vervolgen goedkeuren door mod, dat lijkt te werken wanneer ik het probeer.

De site was ff niet toehankelijk daarjuist: normaal?

volgens mij stond er netjes vermeld wat er aan de hand was

lambf
Is het niet iets om op de homepage te zetten dat je tot 31 december je persoonlijke top-tien van 2008 kan invullen ?

Nicci
Ook even over die top 10 van 2008. Waarom moet je er perse 10 noemen? Ik ken nog geen 10 albums uit 2008 . . . , maar zou wel een zinvolle top 5 kunnen maken.

Hoe zinnig is een top5 als je nog geen 10 albums kent?

Sommige mensen vinden toplijsten(zoals een top5)maken leuk.

DutchViking
Dit topic is bij "muziekgames" ondergebracht, maar dat lijkt me niet terecht. Het is immers geen game.

Kan dit overgezet worden naar "muziek -> algemeen"? Daar is het denk ik beter op z'n plaats.

Dit album van Dionne Warwick kan eraf. Staat er dubbel op.

Als ik bij de Top 10 van 2008 op de releaselijst klik, dan krijg ik een wit scherm, terwijl Internet Explorer wel aangeeft dat de site gereed is... heeft iemand ditzelfde probleem?

edit: opgelost!

Geen klacht ofzo, maar ik vroeg me af of het mogelijk is om al je stemmen van een bepaalde artiest op te zoeken net zoals je dat van een bepaald jaar kunt doen...

http://www.musicmeter.nl/user/26734/votes/1967

Maar dan in plaats van een jaartal dus een artiest.

He ik wist helemaal niet dat dat kon

bedankt Dionysus

Dit album kan ik zien. Maar als ik dan op artiest klik, dan krijg ik error's.

Dionysus schreef:
Geen klacht ofzo, maar ik vroeg me af of het mogelijk is om al je stemmen van een bepaalde artiest op te zoeken net zoals je dat van een bepaald jaar kunt doen...

http://www.musicmeter.nl/user/26734/votes/1967

Maar dan in plaats van een jaartal dus een artiest.

Dat kan al als je op de betreffende artiesten pagina een stemtabel genereerd. Eigenlijk bedoeld om makkelijk op meerdere albums van een artiest te kunnen stemmen, maar je kunt er ook mee zien wat je al gestemd hebt. Is ook handig om bv. al je stemmen uit de top250 te bekijken of jouw stemmen uit de top10 van een ander.

Ow ja, zie ik nu pas. Bedankt!

DutchViking schreef:
Dit topic is bij "muziekgames" ondergebracht, maar dat lijkt me niet terecht. Het is immers geen game.

Topic verplaatst.

AGE-411 schreef:
Dit album kan ik zien. Maar als ik dan op artiest klik, dan krijg ik error's.

Geen problemen met Riot alhier.

L_T_B schreef:
(quote)

Topic verplaatst.

(quote)

Geen problemen met Riot alhier.

Toch nog steeds problemen.

(afbeelding)

En bij sommige albums kan ik zelf niet Quoten: zelfde error's.

Tijd geleden had ik op Moviemeter hetzelfde: heel de tijd error's.
Zeer irritant, zeg.

Ligt volgens mij gewoon aan Internet Explorer. Al eens geprobeerd om een andere browser te gebruiken. Firefox, Opera, Chrome,... Mogelijkheden genoeg.

metalfist schreef:
Ligt volgens mij gewoon aan Internet Explorer. Al eens geprobeerd om een andere browser te gebruiken. Firefox, Opera, Chrome,... Mogelijkheden genoeg.

Ik gebruik ook gewoon Internet Explorer en bij mij werkt het wel...

Firefox. A man's choice.

Het ligt gewoon aan vista

In De Site > Algemeen > "Mijn albums" toevoegen aan "Mijn updates":

Ik vroeg me af of het op één of andere manier mogelijk is om al mijn albums waar ik op gestemd heb opnieuw toe te voegen aan mijn updates. In een vlaag van zinsverbijstering heb ik op "updates wissen" geklikt (waarbij ik in de veronderstelling was dat enkel de tot dan geposte berichten gewist zouden worden en niet dat al mijn cd's uit deze lijst verwijderd zouden worden)

Daar ik niet echt veel zin heb om om al mijn cd's één voor één te openen en deze opnieuw aan mijn updates toe te voegen, hoop ik dat hier een kortere methode voor bestaat.

Bovenaan elke lijst met albums staat "mijn updates". Als je nu per stemlijst (0,5 - 1,0 - 1,5 t/m 5.0) op "mijn updates" klikt, staan ze erin.

Mogen er cassetes op deze site? Ik zie nergens staan van niet maar ik vraag het maar even na.

Toevoegen

Een album moet op een geluidsdrager te koop zijn (geweest) in de winkel.

Maar is dat album enkel op cassette uitgekomen dan?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:24 uur

geplaatst: vandaag om 03:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.