De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 december 2008, 18:09 uur
Waarom is het niet mogelijk om bij solocarieres leden toe te voegen?
Andy La Rocque bij King Diamond.
Randy Rhoads bij Ozzy Osbourne.
Stuk voor stuk geniale artiesten, maar op deze site vreselijk gediscrimineerd.
Andy La Rocque bij King Diamond.
Randy Rhoads bij Ozzy Osbourne.
Stuk voor stuk geniale artiesten, maar op deze site vreselijk gediscrimineerd.
0
titan (crew)
geplaatst: 7 december 2008, 18:20 uur
CHIEP schreef:
Maar je zegt zelf al "versies". En versies tellen volgens de toevoegregels niet als nieuwe nummers
.
Maar je zegt zelf al "versies". En versies tellen volgens de toevoegregels niet als nieuwe nummers
.Daarmee worden remixen bedoeld. Dan zouden de volgende er ook af moeten:
http://www.musicmeter.nl/album/33594
http://www.musicmeter.nl/album/67409
0
geplaatst: 8 december 2008, 15:38 uur
Ik heb al 5x bonusnummers proberen toe te voegen bij dit album.
5x is de toevoeging geacepteerd, alleen stonden de bonustracks er vervolgens niet bij.
Misschien kan iemand van de crew de nummers even toevoegen.
Deze 7 nummers staan nog op een extra bonuscd!
18- Loveland
19- What Do I Do
20- Heaven I Need A Hug
21- The World's Greatest
22- Far More
23- Raindrops
24- Apologies of A Thug
5x is de toevoeging geacepteerd, alleen stonden de bonustracks er vervolgens niet bij.
Misschien kan iemand van de crew de nummers even toevoegen.
Deze 7 nummers staan nog op een extra bonuscd!
18- Loveland
19- What Do I Do
20- Heaven I Need A Hug
21- The World's Greatest
22- Far More
23- Raindrops
24- Apologies of A Thug
0
titan (crew)
geplaatst: 8 december 2008, 16:30 uur
Ik heb het aangepast. Onderhand krijg ik het idee dat hier iets structureel fout gaat, want dit heb ik de laatste tijd meer meegemaakt.
0
geplaatst: 8 december 2008, 17:10 uur
titan schreef:
Ik heb het aangepast. Onderhand krijg ik het idee dat hier iets structureel fout gaat, want dit heb ik de laatste tijd meer meegemaakt.
Vreemd, het enige bekende probleem is wanneer er 2 tracks met dezelfde naam op een album staan. Correctie van bonustrack door "normale" user, vervolgen goedkeuren door mod, dat lijkt te werken wanneer ik het probeer.
0
lambf
geplaatst: 8 december 2008, 18:22 uur
Is het niet iets om op de homepage te zetten dat je tot 31 december je persoonlijke top-tien van 2008 kan invullen ? 

0
Nicci
geplaatst: 8 december 2008, 19:32 uur
Ook even over die top 10 van 2008. Waarom moet je er perse 10 noemen? Ik ken nog geen 10 albums uit 2008 . . . , maar zou wel een zinvolle top 5 kunnen maken.
0
DutchViking
geplaatst: 8 december 2008, 21:53 uur
Dit topic is bij "muziekgames" ondergebracht, maar dat lijkt me niet terecht. Het is immers geen game.
Kan dit overgezet worden naar "muziek -> algemeen"? Daar is het denk ik beter op z'n plaats.
Kan dit overgezet worden naar "muziek -> algemeen"? Daar is het denk ik beter op z'n plaats.
0
geplaatst: 9 december 2008, 15:41 uur
Als ik bij de Top 10 van 2008 op de releaselijst klik, dan krijg ik een wit scherm, terwijl Internet Explorer wel aangeeft dat de site gereed is... heeft iemand ditzelfde probleem?
edit: opgelost!
edit: opgelost!
0
geplaatst: 9 december 2008, 20:52 uur
Geen klacht ofzo, maar ik vroeg me af of het mogelijk is om al je stemmen van een bepaalde artiest op te zoeken net zoals je dat van een bepaald jaar kunt doen...
http://www.musicmeter.nl/user/26734/votes/1967
Maar dan in plaats van een jaartal dus een artiest.
0
geplaatst: 9 december 2008, 21:33 uur
Dit album kan ik zien. Maar als ik dan op artiest klik, dan krijg ik error's.
0
geplaatst: 9 december 2008, 22:44 uur
Dionysus schreef:
Geen klacht ofzo, maar ik vroeg me af of het mogelijk is om al je stemmen van een bepaalde artiest op te zoeken net zoals je dat van een bepaald jaar kunt doen...
Dat kan al als je op de betreffende artiesten pagina een stemtabel genereerd. Eigenlijk bedoeld om makkelijk op meerdere albums van een artiest te kunnen stemmen, maar je kunt er ook mee zien wat je al gestemd hebt. Is ook handig om bv. al je stemmen uit de top250 te bekijken of jouw stemmen uit de top10 van een ander.
0
geplaatst: 9 december 2008, 23:08 uur
0
geplaatst: 10 december 2008, 11:32 uur
Toch nog steeds problemen.

En bij sommige albums kan ik zelf niet Quoten: zelfde error's.
Tijd geleden had ik op Moviemeter hetzelfde: heel de tijd error's.
Zeer irritant, zeg.
0
geplaatst: 10 december 2008, 15:44 uur
Ligt volgens mij gewoon aan Internet Explorer. Al eens geprobeerd om een andere browser te gebruiken. Firefox, Opera, Chrome,... Mogelijkheden genoeg.
0
geplaatst: 10 december 2008, 16:03 uur
metalfist schreef:
Ligt volgens mij gewoon aan Internet Explorer. Al eens geprobeerd om een andere browser te gebruiken. Firefox, Opera, Chrome,... Mogelijkheden genoeg.
Ik gebruik ook gewoon Internet Explorer en bij mij werkt het wel...
0
geplaatst: 11 december 2008, 15:15 uur
In De Site > Algemeen > "Mijn albums" toevoegen aan "Mijn updates":
Ik vroeg me af of het op één of andere manier mogelijk is om al mijn albums waar ik op gestemd heb opnieuw toe te voegen aan mijn updates. In een vlaag van zinsverbijstering heb ik op "updates wissen" geklikt (waarbij ik in de veronderstelling was dat enkel de tot dan geposte berichten gewist zouden worden en niet dat al mijn cd's uit deze lijst verwijderd zouden worden)
Daar ik niet echt veel zin heb om om al mijn cd's één voor één te openen en deze opnieuw aan mijn updates toe te voegen, hoop ik dat hier een kortere methode voor bestaat.
Ik vroeg me af of het op één of andere manier mogelijk is om al mijn albums waar ik op gestemd heb opnieuw toe te voegen aan mijn updates. In een vlaag van zinsverbijstering heb ik op "updates wissen" geklikt (waarbij ik in de veronderstelling was dat enkel de tot dan geposte berichten gewist zouden worden en niet dat al mijn cd's uit deze lijst verwijderd zouden worden)
Daar ik niet echt veel zin heb om om al mijn cd's één voor één te openen en deze opnieuw aan mijn updates toe te voegen, hoop ik dat hier een kortere methode voor bestaat.
0
geplaatst: 11 december 2008, 16:27 uur
Bovenaan elke lijst met albums staat "mijn updates". Als je nu per stemlijst (0,5 - 1,0 - 1,5 t/m 5.0) op "mijn updates" klikt, staan ze erin.
0
geplaatst: 11 december 2008, 19:13 uur
Mogen er cassetes op deze site? Ik zie nergens staan van niet maar ik vraag het maar even na.
0
geplaatst: 11 december 2008, 19:15 uur
Toevoegen
Maar is dat album enkel op cassette uitgekomen dan?
Een album moet op een geluidsdrager te koop zijn (geweest) in de winkel.
Maar is dat album enkel op cassette uitgekomen dan?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.