De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 11 december 2008, 19:26 uur
Er staan zat cassettereleases op de website, en ook hier in de kast overigens. Tuurlijk mogen die erop.
0
geplaatst: 11 december 2008, 19:53 uur
Jawel, bedankt 
Ik had het niet zien staan en dacht, laat ik het maar even vragen voordat ik weer de controlemensen lastig val met dingen die niet op de site horen
.

Ik had het niet zien staan en dacht, laat ik het maar even vragen voordat ik weer de controlemensen lastig val met dingen die niet op de site horen
.
0
geplaatst: 12 december 2008, 16:55 uur
Is / Wordt het mogelijk om de top 10 2008-lijstjes van andere users te bekijken?
0
geplaatst: 12 december 2008, 18:22 uur
Is het mogelijk om met een druk op de knop alle albums waarop je hebt gestemd in Mijn Updates te manoeuvreren?
0
geplaatst: 12 december 2008, 20:05 uur
lebowski schreef:
Is het mogelijk om met een druk op de knop alle albums waarop je hebt gestemd in Mijn Updates te manoeuvreren?
stemlijsten weergeven en dan in "naar mijn updates".
Heb het op MoMe allesinds zo gedaan.
Hier kijk ik in het algemeen overzicht naar bekende albums + naar grappige albumtitels ofzo + naar artiesten waar je al eens van gehoord hebt + dan zie je daar bijvoorbeeld een plaat staan DIO die je nog niet kent (
) + ...
0
geplaatst: 12 december 2008, 21:04 uur
Dexter schreef:
Is / Wordt het mogelijk om de top 10 2008-lijstjes van andere users te bekijken?
Lijkt mij ook erg interessant. (Ik neem aan dat je in het profiel bedoelt, en niet op het forum.)
0
geplaatst: 12 december 2008, 23:23 uur
Laurent Petitgand - Faraway, So Close! (1993)
is volgens mij dezelfde als
In Weiter Ferne, So Nah! (1993)
is volgens mij dezelfde als
In Weiter Ferne, So Nah! (1993)
0
edris.
geplaatst: 13 december 2008, 00:00 uur
Dexter schreef:
Ja, als de top 100 bekend is, kun je (als het goed is, zo was voorgaande jaren iig wel) ook alle afzonderlijke top tienen bekijken.
0
geplaatst: 13 december 2008, 01:51 uur
Nee sorry, het wordt niet mogelijk om de individuele lijstjes te bekijken behalve dan in het topic (dat was vorig jaar ook niet het geval).
0
Father McKenzie
geplaatst: 13 december 2008, 13:50 uur
AGE-411 schreef:
de site was vanochtend een hele tijd off-line!
Als je dat maar weet, gelukkig lag het dus niet aan mijn pc, dat kon ook niet dacht ik, op andere favo sites kon ik makkelijk binnen, dus moet er iets aan de site van MuMe gemankeerd hebben!

0
Sheplays
geplaatst: 13 december 2008, 14:41 uur
AGE-411 schreef:
Welnee, niets van gemerkt, was zeker lokaal.
0
geplaatst: 13 december 2008, 15:17 uur
Sheplays schreef:
(quote)
Toch wel, op een gegeven moment waren er slechts vier mensen online.
Ik was er één van, wellicht juist ingelogd op het moment dat het weer werkte.
Daarvoor lange tijd onbereikbaar, daarna ook weer heel eventjes.
Vier users online ... zeker een diepterecord.
0
bro
geplaatst: 13 december 2008, 19:25 uur
ik kon ook een tijdje niet op mume. ach ik maak me er niet druk om. foutjes kunnen voorkomen
0
geplaatst: 13 december 2008, 20:58 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Bij mij en JLjuju werkte MuMe ook een hele tijd niet.
Bij mij en JLjuju werkte MuMe ook een hele tijd niet.
Zat je te trillen achter je scherm? Kon je goed oud Tommy Boy spul draaien - leuk met al die breakbeats!
0
fastpulseboy
geplaatst: 13 december 2008, 22:33 uur
wat wordt er weinig gepost de laatste tijd!
mume zakt enorm in populariteit lijkt het......
misschien omdat er een aantal spilfiguren het toneel hebben verlaten?
0
geplaatst: 13 december 2008, 22:40 uur
Er is gewoon wat meer rust.
Iedereen laat elkaar nu meer in hun waarde.
Iedereen laat elkaar nu meer in hun waarde.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 december 2008, 11:43 uur
Wat zijn spilfiguren? Verspillingen van moeder natuur?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 14 december 2008, 12:16 uur
Deze soundtrack mag verwijderd worden, want hij is nooit apart te koop geweest.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 14 december 2008, 15:44 uur
Zijn er nog Mu-Me'rs die ondervinden dat het traag gaat? Site loopt soms vast bij mij.
0
geplaatst: 14 december 2008, 15:46 uur
Probleem is nu op gelost volgens mij....... tenminste hier werkt alles weer, maar had er ook last van, zo vanaf ongeveer 15.00 uur
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 14 december 2008, 15:48 uur
Inderdaad, zo ook vanaf 15u00 toen ik mijn bericht postte van David Lee Roth - Eat 'em and Smile. Dacht al dat het mijn schuld was
.
.
0
geplaatst: 14 december 2008, 15:54 uur
fastpulseboy schreef:
Ik zit hier natuurlijk nog niet zo lang. Maar toevallig kwam ik via een topic op Last fm op Google Website Trends. En omdat ik de laatste tijd ook wat meer op MuMe kom, keek ik naar het bezoek van deze website. Sinds afgelopen november zit het bezoek weer in de lift. Helaas laat de grafiek niet zien hoeveel bezoekers het zijn, alleen m
maar de stijgingen en dalingen.
http://trends.google.com/websites?q=musicmeter.nl&geo=NL&date=all
0
geplaatst: 14 december 2008, 16:17 uur
Toen ik bij Simon & Garfunkel - Bookends (1968) de tracktijden van track 6 t/m 10 verkeerd zag staan, wilde ik dat natuurlijk even aanpassen. Het leek goed (Marcel accepteerde hem vrijwel onmiddellijk) maar toen bleek opeens dat track 1: Bookends Theme (tracktijd: 0:32) was verdwenen.
Opnieuw toevoegen van deze track werkte niet, en toen bedacht ik ineens dat track 7 ook Bookends Theme heette, met tracktijd van 1:23. Ik meende dat hier al eerder problemen mee waren met aanpassen van een cd, als er twee tracks dezelfde naam hadden.
Dus ik besloot om track 1 een spatie achter "Theme" te geven, en het opnieuw te proberen. Helaas, nu was track 7 ineens weg.
Iemand een idee?
Opnieuw toevoegen van deze track werkte niet, en toen bedacht ik ineens dat track 7 ook Bookends Theme heette, met tracktijd van 1:23. Ik meende dat hier al eerder problemen mee waren met aanpassen van een cd, als er twee tracks dezelfde naam hadden.
Dus ik besloot om track 1 een spatie achter "Theme" te geven, en het opnieuw te proberen. Helaas, nu was track 7 ineens weg.
Iemand een idee?
0
geplaatst: 14 december 2008, 16:57 uur
Dit probleem is bekend, en staat reeds ook de lijst. Denk dat ik hier eind van de maand naar kan kijken. Die truc met het omzeilen dmv spaties werkt alleen als een crewlid een rechtstreekse correctie doet, bij het plaatsen van de tracks in de corrigeer-wachtrij gaan deze helaas weer verloren.
0
geplaatst: 14 december 2008, 19:36 uur
Korter schreef:
Ik zit hier natuurlijk nog niet zo lang. Maar toevallig kwam ik via een topic op Last fm op Google Website Trends. En omdat ik de laatste tijd ook wat meer op MuMe kom, keek ik naar het bezoek van deze website. Sinds afgelopen november zit het bezoek weer in de lift. Helaas laat de grafiek niet zien hoeveel bezoekers het zijn, alleen m
(quote)
Deze manier van representeren toont eigenlijk helemaal nax: het aantal "unique visitors". Er zit 0,0 differentiatie in: duur (van het bezoek), aantal opgeroepen/getoonde pagina's, interactie (a. met de site; en b. met andere users), actieve bijdrage aan site (inhoudelijke posts/recensies), frequentie over langere duur en hoevaak op één dag.
Eigenlijk is dit te vergelijken met uitspraken doen over de kwaliteit van het fruit in heel Nederland op basis van de kleur van de Elstar in het zuidelijk deel van de Betuwe.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.