MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Mjuman schreef:
(quote)

Deze manier van representeren toont eigenlijk helemaal nax: het aantal "unique visitors". Er zit 0,0 differentiatie in: duur (van het bezoek), aantal opgeroepen/getoonde pagina's, interactie (a. met de site; en b. met andere users), actieve bijdrage aan site (inhoudelijke posts/recensies), frequentie over langere duur en hoevaak op één dag.

Eigenlijk is dit te vergelijken met uitspraken doen over de kwaliteit van het fruit in heel Nederland op basis van de kleur van de Elstar in het zuidelijk deel van de Betuwe.

Je hebt gelijk. Het laat niet veel zien, maar dat gaf ik ook al een beetje aan.

Wanneer komt Don Dijk terug?

Denk niet dat hij na zn tweede ban nog eens terug komt.

Jaartal bij het album van MGMT - Oracular Spectacular moet veranderd worden.
De releasedatum is namelijk 22 januari 2008.
Tenminste volgens de MuMe statistieken bij dit album.

misorabi schreef:
Denk niet dat hij na zn tweede ban nog eens terug komt.

flauw zeg.
Don Dijk was zo slecht nog niet hoor.

deric raven schreef:

Nee, jaartal klopt gewoon: 2007 dus.
Wat een gezeur zeg, net als met die hoes van dat album: werd ook telkens aangepast.

haveman
deric raven schreef:

Dat wilde ik ook net zeggen. Ik heb m in vele lijstjes van 2008 zien staan, net als Amy McDonald

Oracular Spectacular is the first major label studio album by Brooklyn, New York indie rock band MGMT, released digitally October 2, 2007 on Columbia Records, available in CD & LP formats from January 22, 2008.

Eerste release is 2007. Ik zal het bij het album aanpassen.

Er valt niks aan te passen Paul: het staat er al sinds toevoegen goed

Nee hoor, pas een klein kwartiertje.

deric raven schreef:
Nee hoor, pas een klein kwartiertje.

Nog eenmaal: ik heb het indertijd als toevoeger keurig neergezet zoals het hoorde. Nadien is er veel met de hoes en datum gerommeld helaas.

AGE-411 schreef:
flauw zeg.
Don Dijk was zo slecht nog niet hoor.

Ik heb helemaal niks tegen hem ofzo, maar dat was alleen mn verwachting.

Lin
AGE-411 schreef:
Wanneer komt Don Dijk terug?

Komt (mag) niet meer terug, heb ik van hem begrepen.

Lin schreef:
Komt (mag) niet meer terug, heb ik van hem begrepen.

spijtig zeg.

Berichten verplaatst naar Overigen > Apparatuur > Topic voor technische vragen

(leek me een betere plek dan hier + onzinnige reactie weggehaald)

Wat is de functie om in een keer al je stemmen te verwijderen?

1 week geband worden en al je stemmen ben je dan kwijt

idd, en je avartar en albumlijsten ook

dix
Toon1 schreef:

je hebt plotseling over al die platen geen mening meer ?

Het is niet noodzakelijk dat je er geen mening over hebt maar dat het gewoon moeilijk is om te stemmen doordat je smaak vaak verandert. Zo vond ik vroeger Foo Fighters goed en zou ik een album met bijna 4.5* beoordelen maar nu zou het veel minder zijn. Daarom stem ik ook niet.

Hmm, die volledige releaselijst van 2008 doet het bij mij slecht. :-S Probeer m al een paar dagen te openen maar het gaat nog steeds moeizaam....

Toon1 schreef:

Omg, ziet er weer eens een het licht dat muziek eigenlijk onvergelijkbaar is en daarom niet in sterren uit te drukken. Laat toch staan man !

Sir Spamalot (crew)
Toon1 schreef:

Laten staan aub Toon1, het is toch jouw mening en de "allerindividueelste ervaring van een individuele emotie" (met dank aan mijn leraar Estetica in het Onze-Lieve-Vrouwecollege te Oostende toen ik nog jong was.

Sheplays
Ik heb zojuist een paar pagina's van de Wiki nagelezen en mij valt op dat die vol staan met de woorden 'hij' en 'hem'. Ik begrijp dat de realiteit is dat crew en moderators uit mannen bestaan en waarschijnlijk het merendeel van de gebruikers ook mannelijk is.

Maar, kom op zeg, het is bijna 2009. Geloof het of niet, er zijn ook vrouwen die naar muziek luisteren! Een beetje updaten die Wiki!

Dank u.

Dit probleem is prima op te lossen. Zelf heb ik een tijdje bij een huis-aan-huisblad op de redactie gewerkt. Een belangrijke regel was daar, nooit de lezer direct aanspreken. Daarnaast was het zeer gebruikelijk om zoveel mogelijk onzijdig te schrijven en bij voorkeur in algemene termen te spreken over mensen en alleen hem of haar te gebruiken als dit van toepassing was. Doel van dit alles was om mensen niet te kwetsen en om betrouwbaar over te komen.

Sir Spamalot schreef:
Laten staan aub Toon1, het is toch jouw mening en de "allerindividueelste ervaring van een individuele emotie" (met dank aan mijn leraar Estetica in het Onze-Lieve-Vrouwecollege te Oostende toen ik nog jong was.

Goed, ik zie er al van af. Ik ga m'n stemmen gewoon laten staan. Ook omdat het te veel tijd zou kosten om ze allemaal een voor een te verwijderen

dix
deze meneer Paul Jones heeft in 1971 een soloplaat uitgebracht, en 30 jaar later speelde hij in Catatonia.

Is dat dezelfde Paul Jones ?

bro
Ik heb overlaatst 2 cd's toegevoegd van de band Catherine. Maar er was al een artiest die Catherine noemde, dus heb ik mijn artiest braaf aangeduid met dat (II)-signaal. De albums werden geaccepteerd, tot daar geen probleem. Maar als ik nu in het zoek-balkje ''Catherine'' intyp vind de machine enkel de eerste ''Catherine" en niet de door mij toegevoegde Catherine.
De enige manier om de cd's van de 2de Catherine te bekijken is door het intypen van de cd-titel, en dan via die pagina terug te keren naar de artiesten-pagina. Niet echt handig dus.
Weet iemand hier een oorzaak voor (en eventueel een oplossing) ?

Casartelli (moderator)
Heeft die eerste Catherine al een (I)?

bro
neen,
eens zien of het probleem daarmee opgelost geraakt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:12 uur

geplaatst: vandaag om 11:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.