De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 december 2008, 17:33 uur
Ik snap het denk ik wel.
Bij sommige artiesten is het fijn om te weten wie er in de begeleidingsband zit.
Bijvoorbeeld bij Bruce Springsteen, Neil Young, Elvis Costello, zo ook Bowie.
Dit zijn artiesten waarbij muzikanten mee spelen die redelijk bekend zijn.
Bij sommige artiesten is het fijn om te weten wie er in de begeleidingsband zit.
Bijvoorbeeld bij Bruce Springsteen, Neil Young, Elvis Costello, zo ook Bowie.
Dit zijn artiesten waarbij muzikanten mee spelen die redelijk bekend zijn.
0
Kingsnake
geplaatst: 24 december 2008, 17:53 uur
Of bijvoorbeeld Al Stewart.
Peter White en Tim Renwick hebben een heel belangrijke rol gespeeld in de sound en songwriting van de muziek van Al Stewart.
Neil Young, Iggy Pop, Stevie Ray Vaugh en Frank Zappa hebben bijvoorbeeld hun begeleidingsband een naam gegeven. Op MusicMeter betekent dat dat die muzikanten wel een plekje krijgen.
Peter White en Tim Renwick hebben een heel belangrijke rol gespeeld in de sound en songwriting van de muziek van Al Stewart.
Neil Young, Iggy Pop, Stevie Ray Vaugh en Frank Zappa hebben bijvoorbeeld hun begeleidingsband een naam gegeven. Op MusicMeter betekent dat dat die muzikanten wel een plekje krijgen.
0
Nicci
geplaatst: 24 december 2008, 18:00 uur
En bij een solo-artiest niet. Ik zie het probleem niet zo. Ik zou namelijk niet weten wanneer je iemand nu wel of niet zou moeten toevoegen.
0
geplaatst: 26 december 2008, 00:14 uur
Berichten omtrent het "Scheiding der Geesten" topic verwijderd.
0
geplaatst: 26 december 2008, 00:17 uur
L_T_B schreef:
En blijkbaar een ban moeten uitvoeren.
So This Is Christmas.......
0
geplaatst: 26 december 2008, 10:18 uur
0
geplaatst: 27 december 2008, 00:29 uur
Flashy hoor die vernieuwing, wanneer je een album toevoegt aan "Mijn albums". Het haalt alleen de vaart er een beetje uit. Zit juist op MuMe omdat het allemaal niet zo traag gaat zoals op andere sites.
0
geplaatst: 27 december 2008, 05:50 uur
Huh? Waar heb jij het over, er is helemaal niets vernieuwd. 

0
geplaatst: 27 december 2008, 06:16 uur
Jawel hoor, je kan nu kiezen in welke map je een album toegevoegd wil hebben (mits je meerdere mappen in je Mijn Albums hebt natuurlijk). Erg handig omdat je nu dus, niet meer eerst alles binnen krijgt in Mijn Albums en dan nog eens vandaar uit alles in andere mappen hoeft te zetten. Een enorme aanwinst, de opmerking van Urbanoetang over dat het de vaart er uit haalt begrijp ik dan ook niet, het gaat nu dus juist een stuk sneller!
0
Feeder
geplaatst: 27 december 2008, 09:40 uur
Inderdaad een subtiele maar wel fantastische verbetering 

0
geplaatst: 27 december 2008, 09:48 uur
deric raven schreef:
En blijkbaar een ban moeten uitvoeren.
Gezien degene die het betreft meer dan terecht. Is al de tweede keer. Bijzonder irritant persoon.En blijkbaar een ban moeten uitvoeren.
0
geplaatst: 27 december 2008, 22:07 uur
Vond 'm altijd wel oke hoor. Kwam altijd met filmpjes of wat dan ook op de proppen. ik zie hier veel ergere users.. Jammerr!
0
geplaatst: 28 december 2008, 02:00 uur
Thomzic schreef:
Vond 'm altijd wel oke hoor. Kwam altijd met filmpjes of wat dan ook op de proppen. ik zie hier veel ergere users.. Jammerr!
Ergens geef ik je gelijk, had inderdaad veel interessants bij. Aan de andere kant was het ook een enorm irritant persoon die op elk mogelijk moment de crew moest kunnen uitdagen, en permanent op het randje bewoog van een ban. Voor mij, met zen ironische en sarcastische uitspraken naar de crew toe, een zeer terechte ban.
0
mathieudc
geplaatst: 28 december 2008, 14:41 uur
MusicMeter gadgets, sinds wanneer is dat beschikbaar? Sprong ineens in m'n oog en het lijkt wel nice!
(Sorry, te laat de originele topic gezien).
(Sorry, te laat de originele topic gezien).
0
geplaatst: 28 december 2008, 15:46 uur
corn1holio1 schreef:
Ergens geef ik je gelijk, had inderdaad veel interessants bij. Aan de andere kant was het ook een enorm irritant persoon die op elk mogelijk moment de crew moest kunnen uitdagen, en permanent op het randje bewoog van een ban. Voor mij, met zen ironische en sarcastische uitspraken naar de crew toe, een zeer terechte ban.
bovendien leegde hij z'n asbak op straat... nou vraag ik je.

0
geplaatst: 28 december 2008, 16:04 uur
0
geplaatst: 28 december 2008, 23:06 uur
0
geplaatst: 29 december 2008, 10:54 uur
Als je een album probeert toe te voegen dat al op de site staat, geeft MusicMeter dat toch automatisch aan (in het tweede scherm van de toevoeging wordt gescand op analoge titels, toch?)
Ik heb dit toegevoegd, en MusicMeter gaf niet aan dat het album hier al stond.
Is dit een bug?
(Gelieve bovendien mijn toevoeging weg te halen, en de release-datum te kopiëren naar de toevoeging van 2 november.)
Ik heb dit toegevoegd, en MusicMeter gaf niet aan dat het album hier al stond.
Is dit een bug?
(Gelieve bovendien mijn toevoeging weg te halen, en de release-datum te kopiëren naar de toevoeging van 2 november.)
0
geplaatst: 29 december 2008, 11:29 uur
Misschien gaf hij het niet aan omdat de titels niet helemaal hetzelfde zijn?
0
geplaatst: 29 december 2008, 12:32 uur
metalfist schreef:
80% van de titel is overeenkomstig. Dat zou toch genoeg moeten zijn?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.