De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 december 2008, 13:11 uur
Vervelend, maar een bug zou ik het niet noemen. Het is bedoeld als extra hulpje, niet als waterdicht systeem om dubbele toevoegingen te voorkomen, het is altijd verstandig om eerst zelf even te kijken of het album er al op staat.
0
geplaatst: 29 december 2008, 14:28 uur
Hoewel bij mij alles normaal wordt weergegeven, staan blijkbaar bij anderen 6 à 7 witregels boven de tekst in mijn berichten (dit is i.i.g. in het topic songtitels-link zo, maar is wellicht ook in andere topics het geval). Weet iemand waardoor dit komt, en is er wat aan te doen? Het schijnt nl. voor anderen nogal storend te zijn.
0
geplaatst: 29 december 2008, 23:38 uur
Zomaar een proefballonnetje: is het een (te realiseren) idee om de pm-functie uit te breiden met de optie om een bericht naar meerdere users tegelijk te sturen?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 december 2008, 11:42 uur
Bij Marillions nieuwe cd mag ik 4 favoriete nummers aanvinken. Dat probeer ik dan ook te doen: nummers 10, 18, 19 en 20. Als ik de pagina echter opnieuw laad, is mijn vinkje bij nummer 18 verdwenen.
0
geplaatst: 30 december 2008, 13:12 uur
Heb ik ook wel eens. De volgende keer aanvinken werkt meestal wel.
0
tangmaster
geplaatst: 30 december 2008, 15:07 uur
http://www.musicmeter.nl/album/44153
Dit bovenstaande album staat er gesplitst al op zie
http://www.musicmeter.nl/album/78778
en
http://www.musicmeter.nl/album/44154
Bovenste kan er dus af.
Dit bovenstaande album staat er gesplitst al op zie
http://www.musicmeter.nl/album/78778
en
http://www.musicmeter.nl/album/44154
Bovenste kan er dus af.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 30 december 2008, 21:57 uur
Deze live-plaat van U2 mag verwijderd worden, aangezien het een fanclub only-release is.
0
geplaatst: 31 december 2008, 00:18 uur
tangmaster schreef:
Bovenste kan er dus af.
Bovenste kan er dus af.
Album verwijderd.
0
bro
geplaatst: 31 december 2008, 09:53 uur
Casartelli schreef:
Bij Marillions nieuwe cd mag ik 4 favoriete nummers aanvinken. Dat probeer ik dan ook te doen: nummers 10, 18, 19 en 20. Als ik de pagina echter opnieuw laad, is mijn vinkje bij nummer 18 verdwenen.
gewoon eens uit- en daarna weer inloggen. als je daarna je favo nummers opnieuw selecteerd blijven ze bij mij toch altijd aangevinkt.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 31 december 2008, 10:04 uur
't Is inmiddels inderdaad opgelost. Ad nauseam nummertje 18 aanvinken en de rest laten staan werkte niet, maar de rest van de vinkjes weghalen en daarna opnieuw neerzetten wel.
0
geplaatst: 1 januari 2009, 15:22 uur
CHIEP schreef:
Deze live-plaat van U2 mag verwijderd worden, aangezien het een fanclub only-release is.
Hij is er vanaf.
0
Twanschoester
geplaatst: 1 januari 2009, 17:33 uur
In De Site > Algemeen > Verschillende Versies.:
Hallo,
Is het geen idee om verschillende versies beschikbaar te maken. Bijv Vinyl LP, CD en de Limited versies en dergelijke.
Ik denk dat er genoeg gebruiks in zijn om deze ook daadwerkelijk aan te maken.
Laat me weten wat jullie er van vinden.
Een fijn 2009 en groetjes,
Twan.s
Hallo,
Is het geen idee om verschillende versies beschikbaar te maken. Bijv Vinyl LP, CD en de Limited versies en dergelijke.
Ik denk dat er genoeg gebruiks in zijn om deze ook daadwerkelijk aan te maken.
Laat me weten wat jullie er van vinden.
Een fijn 2009 en groetjes,
Twan.s
0
Harco
geplaatst: 1 januari 2009, 18:01 uur
Alsjeblieft niet: daar wordt het zo onoverzichtelijk van allemaal.
0
geplaatst: 3 januari 2009, 14:45 uur
Misschien een vraag die vaker gesteld is, maar na een speurtocht op het forum heb ik geen antwoord kunnen vinden 
Komtie:
Er zijn albums waarvan ik zeker weet dat ik er in het verleden op gestemd heb. Soms gebeurd het dat ik later terugkom bij zo'n album en dat mijn stem weg is
. Enig idee wat er mis gaat?

Komtie:
Er zijn albums waarvan ik zeker weet dat ik er in het verleden op gestemd heb. Soms gebeurd het dat ik later terugkom bij zo'n album en dat mijn stem weg is
. Enig idee wat er mis gaat?
0
geplaatst: 3 januari 2009, 21:24 uur
Harco schreef:
Inderdaad, enorm slecht idee.
0
sxesven
geplaatst: 4 januari 2009, 03:14 uur
Nou, ik vind het heerlijk, dergelijke databases; Discogs vind ik een natte-droom-come-true. Anderzijds vind ik de overzichtelijkheid van MusicMeter wel prettig en zeker voor een discussiesite werkt dit veel beter. Lekker zo laten dus, in ieder geval! Voor formaatinformatie wijk ik gewoon uit naar Discogs. 

0
geplaatst: 4 januari 2009, 10:20 uur
Kon niet zo snel iets vinden dat je maar een beperkt aantal albums kunt toevoegen aan je albums in bezit dus weet niet of deze vraag overbodig is...
Is er een probleem met het openen van je albums in bezit? Hij blijft bij mij hangen op 499.
Is er een probleem met het openen van je albums in bezit? Hij blijft bij mij hangen op 499.
0
geplaatst: 4 januari 2009, 12:02 uur
herman schreef:
Kun je wat specifieker zijn? Om welke albums gaat het?
Kun je wat specifieker zijn? Om welke albums gaat het?
De laatste keer schiet me zo te binnen, het ging om het debuutalbum van The Who. Ik wist zeker dat ik destijds gestemd had, maar gisteren was mijn stem verdwenen

edit: deze dus

http://www.musicmeter.nl/album/5566
0
geplaatst: 4 januari 2009, 12:49 uur
aerogp1 schreef:
De laatste keer schiet me zo te binnen, het ging om het debuutalbum van The Who. Ik wist zeker dat ik destijds gestemd had, maar gisteren was mijn stem verdwenen

Big Brother is watching you (maar kan niet zien dat jij eerder op "My Generation" hebt gestemd).
Hieronder een lijst met al je gebruikersacties omtrent The Who.
2-1-2009, 20:00 new message at "The Who - My Generation (1965)"
2-1-2009, 19:59 vote of 3,5 placed for "The Who - My Generation (1965)"
2-1-2009, 19:57 vote of 4,0 placed for "The Who - Who Are You (1978)"
1-10-2008, 21:08 vote of 4,5 placed for "The Who - The Who by Numbers (1975)"
22-9-2008, 20:58 new message at "The Who - The Who Sell Out (1967)"
22-9-2008, 20:57 vote for "The Who - The Who Sell Out (1967)" changed from 4,0 to 4,5
19-9-2008, 20:58 vote of 4,0 placed for "The Who - The Who Sell Out (1967)"
19-9-2008, 20:56 new message at "The Who - The Who Sell Out (1967)"
17-8-2008, 12:17 new message at "The Who - A Quick One (Happy Jack) (1966)"
17-8-2008, 12:15 vote of 4,0 placed for "The Who - A Quick One (Happy Jack) (1966)"
Er is dus geen stem van je verwijderd. Je hebt er in het verleden nooit op gestemd.
0
geplaatst: 4 januari 2009, 13:31 uur
Deze gebruikerslogs zijn begin 2008 helaas wel een keer geleegd, dus er zou eventueel in 2007 gestemd kunnen zijn. Al denk ik dat het logischer is dat je onterecht denkt dat je gestemd hebt, misschien ging er iets mis met het opslaan destijds. Als er spontaan stemmen zouden verdwijnen zouden we wel vaker hele concrete voorbeelden hebben.
0
geplaatst: 4 januari 2009, 13:32 uur
G72 schreef:
Kon niet zo snel iets vinden dat je maar een beperkt aantal albums kunt toevoegen aan je albums in bezit dus weet niet of deze vraag overbodig is...
Klinkt als een probleem met de grafische weergave, je kunt via de icoontjes bovenaan een andere weergave gebruiken, de grafische werkt niet perfect met hele grote lijsten.
0
geplaatst: 4 januari 2009, 15:40 uur
Er is al een vinkje met "plaats discussies waar je een bericht geplaatst hebt automatisch in je updates". Ik zou er eentje kunnen gebruiken waar dat enkel geldt voor de albums waar ik een stem heb geplaatst.
Nu weet ik dat je niet zo van clutter houdt en ik heb verder ook geen echte motivatie behalve dan dat ik het nu altijd manueel moet doen en de rest van de updates mij niet erg boeit.
Maar moest er toch een gigantisch grote verscholen vraag voor blijven heb ik toch maar even opgeworpen
Nu weet ik dat je niet zo van clutter houdt en ik heb verder ook geen echte motivatie behalve dan dat ik het nu altijd manueel moet doen en de rest van de updates mij niet erg boeit.
Maar moest er toch een gigantisch grote verscholen vraag voor blijven heb ik toch maar even opgeworpen

0
geplaatst: 4 januari 2009, 15:56 uur
Onderhond schreef:
Er is al een vinkje met "plaats discussies waar je een bericht geplaatst hebt automatisch in je updates". Ik zou er eentje kunnen gebruiken waar dat enkel geldt voor de albums waar ik een stem heb geplaatst.
...
...
Ik volg, heb er ook wel nood aan.
0
geplaatst: 4 januari 2009, 16:57 uur
L_T_B schreef:
Big Brother is watching you (maar kan niet zien dat jij eerder op "My Generation" hebt gestemd). Er is dus geen stem van je verwijderd. Je hebt er in het verleden nooit op gestemd.
Big Brother is watching you (maar kan niet zien dat jij eerder op "My Generation" hebt gestemd). Er is dus geen stem van je verwijderd. Je hebt er in het verleden nooit op gestemd.
Hm, misschien begin ik al af te takelen
, maar ik dacht het zeer zeker te weten. Ik zal de komende tijd in de gaten houden of ik het probleem van de 'verdwijnende stemmen'
weer tegenkom.
0
geplaatst: 4 januari 2009, 23:24 uur
Harco schreef:
Als de presentatie goed is, hoeft het tonen van meerdere versies niet onoverzichtelijk te zijn. Discogs vind ik zelf inderdaad behoorlijk onduidelijk. Rateyourmusic is al een stuk beter, omdat je per album op één pagina de verschillende versies ziet en dan kunt doorklikken naar de tracklist. Nog mooier lijkt het me als per album de basisinformatie van de verschillende versies (zoals omschrijving, jaar, medium en label) in een popup verschijnt, en door er één aan te klikken, in een tracklist met mogelijke tracks de op deze release aanwezige tracks oplichten. Op die manier kan je ook zien wat er niet op staat. Door het gebruik van verschillende kleuren in de tracklist zou je zelfs aan kunnen geven welke track waar staat (b.v. blauw = A-kant van de LP).
Of dit technisch mogelijk is weet ik niet, en of er behoefte is aan deze functionaliteit is nog minder. Maar meerdere informatie over verschillende releases hoeft m.i. niet tot onduidelijkheid te leiden.
0
geplaatst: 5 januari 2009, 19:04 uur
L_T_B schreef:
Ik heb een ander album ontdekt waar mijn stem ook verdwenen is. Het gaat om Green River, van CCR
http://www.musicmeter.nl/album/8594
Ik heb zelfs een berichtje gepost met mijn stem.
0
geplaatst: 5 januari 2009, 19:13 uur
Hmm, volgens de logs heb je daar ook niet op gestemd. Wellicht ben je ze toch vergeten? Ik typ ook wel 's een berichtje met mijn stem, maar dan vergeet ik hem vervolgens te plaatsen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.