De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 april 2004, 11:18 uur
Wie weet wat er steeds misgaat met mijn toevoeging van Charmin' Children-(0)1140?
0
geplaatst: 18 april 2004, 12:10 uur
Niks hoor. Stond gewoon netjes nog in de wachtrij. Staat er nu op.
0
titan (crew)
geplaatst: 18 april 2004, 12:13 uur
Dan mag je die van mij uit de wachtrij ook wel even toevoegen, Neo!
0
geplaatst: 18 april 2004, 14:38 uur
Trouwens nog een leuke opmerking: de spoilers kunnen gebruikt worden, maar wat heeft dit voor nut?
0
geplaatst: 18 april 2004, 15:31 uur
Wie dit leest, die kon het weer niet laten om mijn spoiler te lezen...
0
titan (crew)
geplaatst: 18 april 2004, 22:15 uur
Hoe kan het dat albums die ik vandaag heb toegevoegd al op de site staan, terwijl enkele albums die ik gisteren heb toegevoegd er nog niet op staan?
0
geplaatst: 18 april 2004, 22:17 uur
Als het niet zo lullig zou klinken zou ik vragen: "wat denk je zelf??"
0
titan (crew)
geplaatst: 18 april 2004, 22:21 uur
Als ik dat wist had ik die vraag natuurlijk niet gesteld.
0
geplaatst: 18 april 2004, 22:22 uur
titan schreef:
Hoe kan het dat albums die ik vandaag heb toegevoegd al op de site staan, terwijl enkele albums die ik gisteren heb toegevoegd er nog niet op staan?
Om jou in verwarring te brengen. Mwoehahahaha het is gelukt!
0
geplaatst: 18 april 2004, 22:45 uur
Ze worden, blijkbaar, niet per se in volgorde van toevoegen beoordeeld
0
geplaatst: 18 april 2004, 23:56 uur
Ok...wie kan me helpen.
Dit verhaal gaat terug naar 1987. In die tijd zond de vara de verrukkelijke 15 uit...elke week 15 superplaten.
In 1987 werd toen de verrukkelijke 85 van 1987 uitgezonden.
in de top 5 stond The The met Heartlands....en een nummer van Los Lobos. Ik weet nog dat ik het een ijzersterk nummer vond.
Maar helaas...heb al zo lang gezocht en vele albums beluisterd, maar nooit meer gevonden dat nummer.
Welke held kan me helpen???
Dit verhaal gaat terug naar 1987. In die tijd zond de vara de verrukkelijke 15 uit...elke week 15 superplaten.
In 1987 werd toen de verrukkelijke 85 van 1987 uitgezonden.
in de top 5 stond The The met Heartlands....en een nummer van Los Lobos. Ik weet nog dat ik het een ijzersterk nummer vond.
Maar helaas...heb al zo lang gezocht en vele albums beluisterd, maar nooit meer gevonden dat nummer.
Welke held kan me helpen???
0
JonnieBrasco
geplaatst: 19 april 2004, 00:48 uur
Is het een goed idee om soundtracks van MuMe aan de films van MoMe te koppelen? En natuurlijk andersom. Dat je met één druk op de knop van een soundtrack/filmscore naar de film gaat, en weer terug? Dan smelt je de sites als het ware een beetje aan elkaar vast; behalve het werk zie ik eigenlijk niet zoveel nadelen (URL's zijn behoorlijk statisch), groot voordeel zou juist zijn om users te trekken en het is natuurlijk gewoon erg gemakkelijk als deze feature erin zit!
0
geplaatst: 19 april 2004, 07:23 uur
0
geplaatst: 19 april 2004, 13:18 uur
Ik zit ook al te springen op ''ik wil alleen filmscore updates zien'' optie
Trouwens nog een opmerking: neem Jezus: a epic mini serie, buffy cd, children of dune, allemaal scores van een serie, die dus alleen onder filmscore geplaatst kunnen worden. Zo zijn er ook geweldige ''game''scores. Staat een beetje slordig 
Trouwens nog een opmerking: neem Jezus: a epic mini serie, buffy cd, children of dune, allemaal scores van een serie, die dus alleen onder filmscore geplaatst kunnen worden. Zo zijn er ook geweldige ''game''scores. Staat een beetje slordig 
0
geplaatst: 19 april 2004, 13:20 uur
Ze worden, blijkbaar, niet per se in volgorde van toevoegen beoordeeld
Ik denk dat de mods dikwijls sneller dingen toevoegen die in het verlengde van hun muziekgenre liggen ... Helemaal geen verwijt, maar ik heb al gemerkt dat wanneer een bepaalde persoon aanwezig is, m'n updates er soms zeer snel opstaan

0
geplaatst: 19 april 2004, 13:22 uur
neo, de naam "filmscore" moet inderdaad maar gewijzigd worden in "score". Die links naar moviemeter/musicmeter is inderdaad een goed idee, moet dan alleen wel iets bouwen zodat dat gesubmit kan worden door users ofzo, moet ik nog 's over nadenken.
0
geplaatst: 19 april 2004, 13:44 uur
Ik zal inderdaad sneller filmmuziek goedkeuren dan andere zaken (niet dat dat zo heel veel wordt toegevoegd). Zou het trouwens niet een goed idee zijn om ieder crewlid zo de verantwoordelijkheid over een bepaald genre(of meerdere). Zomaar een idee...
0
geplaatst: 19 april 2004, 14:18 uur
Oh en dan nog iets. Het vervangen voor score is prima, maar al die verzamel soundtracks met songs bestempelen als ''score'' is ook niet juist. Dat noem ik eerder soundtrack (various artist) 

0
geplaatst: 19 april 2004, 18:24 uur
Nee...helaas. Wel bedankt voor het meedenken. Ben bang dat het een eeuwige zoektocht zal blijven.
0
geplaatst: 19 april 2004, 19:02 uur
Ik denk dat het al is langsgekomen (maar ik heb geen zin om al die 56 blz door te lezen):
Kan de zoekfunctie niet worden aangepast, je moet nu minstens 4 tekens in typen en in de muziekwereld komt het regelmatig voor dat een artiestnaam uit minder dan 4 tekens bestaat (nas, dmx, u2 enz.)
Is daar al iets op gevonden?
Kan de zoekfunctie niet worden aangepast, je moet nu minstens 4 tekens in typen en in de muziekwereld komt het regelmatig voor dat een artiestnaam uit minder dan 4 tekens bestaat (nas, dmx, u2 enz.)
Is daar al iets op gevonden?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.