De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
titan (crew)
geplaatst: 19 april 2004, 20:10 uur
Weet je wel zeker dat het een nummer van Los lobos is?
0
geplaatst: 19 april 2004, 20:11 uur
Heb stukjes beluisterd op cdnow.com...maar ook nu weer....helaas.
Jammer dat ik op internet de verrukkelijke 85 van de vara niet meer terug kan vinden.
Zit me ook niet mee.....
Jammer dat ik op internet de verrukkelijke 85 van de vara niet meer terug kan vinden.
Zit me ook niet mee.....
0
titan (crew)
geplaatst: 19 april 2004, 20:21 uur
Bij kink FM hanteren ze nog wel eens de verrukkelijke 15, wellicht kunnen ze je daar helpen.
0
geplaatst: 19 april 2004, 21:29 uur
nee dat was volgens mij een andere site die op deze server staat
0
geplaatst: 19 april 2004, 21:34 uur
Ow shit..ik heb een vreselijk boze scheldmail gestuurd naar die site-beheerder. ai ai
0
geplaatst: 19 april 2004, 21:41 uur
De mensen die helemaal gratis de hosting van deze sites doen? Je wordt hardstikke bedankt !! 

0
geplaatst: 19 april 2004, 21:44 uur
Jordy schreef:
De mensen die helemaal gratis de hosting van deze sites doen? Je wordt hardstikke bedankt !!

Neeeeeeee...aan de jongen die op de site stond. Zo'n fotootje met ..mailto...nl
0
geplaatst: 19 april 2004, 21:47 uur
... wat een van de mensen is van wiens server we hier helemaal gratis en voor niets gebruik maken. Al een excuus mailtje gestuurd?
0
geplaatst: 19 april 2004, 21:48 uur
Jordy schreef:
... wat een van de mensen is van wiens server we hier helemaal gratis en voor niets gebruik maken. Al een excuus mailtje gestuurd?
ABSOLUUT!! Met 1000 X excuus
0
geplaatst: 21 april 2004, 14:15 uur
Er is een fout opgetreden. De beheerder van de site is automatisch op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak.
0
geplaatst: 21 april 2004, 19:50 uur
Ja de database doet een beetje vreemd. Aangezien er overdag ook nog wel 's gewerkt moet worden kan het soms even duren voor het probleem gefixed is.
0
geplaatst: 21 april 2004, 20:16 uur
Ik heb nauwelijks problemen met de site. Alleen vanmiddag was ie even offline, maar dat kan gebeuren. 

0
geplaatst: 23 april 2004, 14:01 uur
Voor mensen die freedback gebruiken bij het toevoegen van tracklist. Met compliaties zullen de tracktitels en artiesten dus altijd samen 1 vakje verschijnen. Denk er dan aan om nog even de artiest dus in het vakje erboven te plaatsen. Het is namelijk een beetje veel werk steeds om dit steeds weer voor het goedkeuren te moeten doen.
0
geplaatst: 27 april 2004, 00:02 uur
Voor de mensen die moviemeter niet lezen: er zit een knullige fout in de PM-pagina's, waardoor je via een truc andermans berichten kon lezen. Tot ik tijd heb dit te fixen (ik denk morgen) is deze functionaliteit even uitgeschakeld.
0
geplaatst: 27 april 2004, 12:40 uur
Moderators, ik heb per ongeluk "Buffalo Springfield - Buffalo Springfield Box Set (2001)" goedgekeurd. Ik wilde commentaar opslaan, maar het veldje stond nog op goedkeuren... dat was niet de bedoeling
.
.
0
geplaatst: 27 april 2004, 19:56 uur
Heb 'm verwijderd. Sorry tims, misschien kun je 'm opnieuw toevoegen?
0
geplaatst: 1 mei 2004, 16:24 uur
Okee gedaan. Zo'n linkje is wel een beetje gevaarlijk omdat er op die URL straks weer een ander album staat die dus NIET verwijderd moet worden
0
geplaatst: 1 mei 2004, 16:40 uur
Jordy schreef:
Okee gedaan. Zo'n linkje is wel een beetje gevaarlijk omdat er op die URL straks weer een ander album staat die dus NIET verwijderd moet worden
Bedankt.

Linkje was ook bedoelt tot hij was verwijderd, zoals je ziet hier boven.
0
geplaatst: 2 mei 2004, 12:31 uur
Zodra ik mijn browser (Opera 7) sluit en weer open, ben ik uitgelogd. Op moviemeter heb ik daar nooit last van trouwens...Wat o wat kan ik er aan doen? 

0
geplaatst: 2 mei 2004, 13:04 uur
Waarschijnlijk je cookie instellingen, ben echter niet bekend met Opera
Heey vraagje, er is nog steeds dat vervelende probleem met de dubbele tracks. Wanneer treedt dat precies op, lukt me niet om de fout "na te maken". Is het wanneer een mod rechtstreeks correcties doet? Of wanneer gesubmitte correcties goedgekeurd worden??? Heeft er iemand nog meer details van wanneer zich dit probleem voordoet?
Heey vraagje, er is nog steeds dat vervelende probleem met de dubbele tracks. Wanneer treedt dat precies op, lukt me niet om de fout "na te maken". Is het wanneer een mod rechtstreeks correcties doet? Of wanneer gesubmitte correcties goedgekeurd worden??? Heeft er iemand nog meer details van wanneer zich dit probleem voordoet?
0
geplaatst: 2 mei 2004, 13:14 uur
Bij Jimi Hendrix - Are You Experienced heb ik een correctie gedaan en die is toen goedgekeurd door Zachary Glass. Daarna stond alles er dus twee keer. De correctie die ik deed was het aanvinken van bonustracks.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.