De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Kingsnake
geplaatst: 11 maart 2009, 09:57 uur
jeko schreef:
Heb hier ook vragen over, een split ep kan je bijvoorbeeld niet via het
ep veld invullen omdat je dan geen verschillende artiestennamen veld hebt. Dus je moet dan wel verzamelaars (nieuwe tracks) gebruiken . De enige mogelijkheid om de ep dan op de site te krijgen is achteraf te corrigeren.
Kortom kunnen er bij het invoegen ook meer invulvelden komen voor ep's / single's?
Heb hier ook vragen over, een split ep kan je bijvoorbeeld niet via het
ep veld invullen omdat je dan geen verschillende artiestennamen veld hebt. Dus je moet dan wel verzamelaars (nieuwe tracks) gebruiken . De enige mogelijkheid om de ep dan op de site te krijgen is achteraf te corrigeren.
Kortom kunnen er bij het invoegen ook meer invulvelden komen voor ep's / single's?
Misschien kunnen de heren mods wel een apart veld 'splits' aanmaken.
0
geplaatst: 11 maart 2009, 11:12 uur
Da's wel een van de raarste dingen die ik hier ben tegen gekomen. Iemand had de videoclip als gastartiest ingevoerd, ik heb het nu aangepast.
0
geplaatst: 11 maart 2009, 11:13 uur
Kingsnake schreef:
Da's aan Jordy, maar splits kunnen toch ook zowel albums, ep's als verzamelaars zijn?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 maart 2009, 11:14 uur
herman schreef:
Da's wel een van de raarste dingen die ik hier ben tegen gekomen. Iemand had de videoclip als gastartiest ingevoerd, ik heb het nu aangepast.
Da's wel een van de raarste dingen die ik hier ben tegen gekomen. Iemand had de videoclip als gastartiest ingevoerd, ik heb het nu aangepast. Top!
0
Kingsnake
geplaatst: 11 maart 2009, 11:20 uur
herman schreef:
Da's aan Jordy, maar splits kunnen toch ook zowel albums, ep's als verzamelaars zijn?
Als het een EP is (dus zeg maar 4 nummers), waarvan 2 bands 2 nummers bijdragen, is het niet mogelijk de artiesten in te voeren.
Dan moet je kiezen voor verzamelaar (nieuwe tracks), en da's natte vinger werk, mijns inziens...
0
geplaatst: 11 maart 2009, 11:38 uur
Klopt, maar je hebt ook split-albums zoals deze. Een apart albumtype 'split' lijkt me daarom niet zou handig, ik zou dan eerder de mogelijkheid bieden bij albums en eps/singles wel artiesten in te kunnen vullen. Maar ik denk dat het allebei wel veel werk is om te realiseren.
0
Kingsnake
geplaatst: 11 maart 2009, 11:47 uur
Ja, zoiets zou ook fijn zijn.
De mogelijkheid om bij EP's nog de artiesten afzonderlijk in te voeren.
Op die manier, staan de splits dan ook niet onderaan in de discografie tussen de verzamelaars, waar ze dan in de anonimiteit verzuipen.
De mogelijkheid om bij EP's nog de artiesten afzonderlijk in te voeren.
Op die manier, staan de splits dan ook niet onderaan in de discografie tussen de verzamelaars, waar ze dan in de anonimiteit verzuipen.
0
geplaatst: 11 maart 2009, 20:30 uur
problemen met plusjes in label namen, gaat op de lijst
bij EP's moet je ook per track artiesten in kunnen voeren, gaat op de lijst
bij EP's moet je ook per track artiesten in kunnen voeren, gaat op de lijst
0
geplaatst: 11 maart 2009, 22:11 uur
Hallo, gewoon even om melden dat ik geregeld te maken krijg met nieuwe entries in "mijn updates" van platen of artiesten waarop ik me nooit heb op "ingeschreven". Dit gebeurt zo om de 2 weken,maar deze week nu al de tweede keer...
Ergens in de krochten van jullie code heerst ergens nog een bug, vrees ik.
0
Kingsnake
geplaatst: 12 maart 2009, 09:24 uur
Is het mogelijk om op een artiestenpagina aan te geven welke tribute-platen er gemaakt zijn met hun muziek?
Voorbeeld: Right in the Nuts (2000)
Voorbeeld: Right in the Nuts (2000)
0
geplaatst: 13 maart 2009, 15:49 uur
Dit album mag terug naar rejections (of snel worden gecorrigeerd); ik had hem in eerste instantie toegevoegt maar werd afgekeurd i.v.m. het niet scherp zijn dan de hoes. Prima, maar nu heeft de vaste bezoeker van rejections, tangmaster, het gecorrigeerd, en heeft de beste man de voorkant gebruikt van de normale versie van de plaat.
0
chrismusic
geplaatst: 13 maart 2009, 15:53 uur
Het zal waarschijnlijk al eerder besproken zijn, maar ik heb met IE behoorlijke last van de layout bij MuMe MM en GM. Het gaat dan voornamelijk om de berichten en de avatar die door elkaar heen lopen. Hoe los ik dit op?
0
Lukk0
geplaatst: 13 maart 2009, 17:43 uur
Dudeness schreef:
Hallo, gewoon even om melden dat ik geregeld te maken krijg met nieuwe entries in "mijn updates" van platen of artiesten waarop ik me nooit heb op "ingeschreven". Dit gebeurt zo om de 2 weken,maar deze week nu al de tweede keer...
Misschien overbodig, maar een album valt ook al onder 'mijn updates' als je er zelf een bericht neergezet hebt.
0
geplaatst: 13 maart 2009, 18:07 uur
chrismusic schreef:
Het zal waarschijnlijk al eerder besproken zijn, maar ik heb met IE behoorlijke last van de layout bij MuMe MM en GM. Het gaat dan voornamelijk om de berichten en de avatar die door elkaar heen lopen. Hoe los ik dit op?
Het lijkt er op dat je IE8 gebruikt, deze browser is nog niet af.
Als er ook problemen in IE7 zijn, of als deze problemen er nog steeds zijn wanneer IE8 "echt" uit is, dan zal ik ze op de lijst zetten.
0
geplaatst: 14 maart 2009, 13:05 uur
Lukk0 schreef:
Misschien overbodig, maar een album valt ook al onder 'mijn updates' als je er zelf een bericht neergezet hebt.
Inderdaad overbodig
Maar toch bedankt voor reactie. Het gaat over platen waar ik noch de uitvoerder noch de plaat zelf ken, laat staan wil kennen. Ik heb daar dus nog nooit iets bij gepost...
0
geplaatst: 14 maart 2009, 13:09 uur
Wanneer ik 'Mijn albums' aanklik, opent hij automatisch een bepaalde map.
Kun je selecteren in welke map hij moet beginnen?
0
tangmaster
geplaatst: 14 maart 2009, 14:18 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dit album mag terug naar rejections (of snel worden gecorrigeerd); ik had hem in eerste instantie toegevoegt maar werd afgekeurd i.v.m. het niet scherp zijn dan de hoes. Prima, maar nu heeft de vaste bezoeker van rejections, tangmaster, het gecorrigeerd, en heeft de beste man de voorkant gebruikt van de normale versie van de plaat.
De site die ik met deze hoes tevoorschijn toverde had de tracklist zoals die nu is. Beetje raar.
0
geplaatst: 14 maart 2009, 15:46 uur
Osiris Apis schreef:
Dit was altijd je inbox, maar dat is met de introductie van het "slimme" toevoegschermpje overbodig geworden. Voor nu opent Mijn Albums altijd in de hoofdmap (misschiet moet je even de pagina refreshen voor die wijziging doorgevoerd is), misschien dat ik dat in de toekomst weer configureerbaar maak.
0
geplaatst: 14 maart 2009, 15:48 uur
Dudeness schreef:
Inderdaad overbodig
Maar toch bedankt voor reactie.
Het gaat over platen waar ik noch de uitvoerder noch de plaat zelf ken, laat staan wil kennen. Ik heb daar dus nog nooit iets bij gepost...
(quote)
Inderdaad overbodig
Maar toch bedankt voor reactie. Het gaat over platen waar ik noch de uitvoerder noch de plaat zelf ken, laat staan wil kennen. Ik heb daar dus nog nooit iets bij gepost...
Het kan natuurlijk altijd zijn dat een bugje in de site zit, maar ik vermoed dat je gewoon een keer per ongeluk op een "toevoegen aan Mijn Albums" linkje hebt geklikt zonder dat je het door had. Heb je een voorbeeld?
0
geplaatst: 14 maart 2009, 15:50 uur
Toelichting op de wijzigingen van de gebruikers tabbladen vind je op MovieMeter: http://www.moviemeter.nl/forum/1/9/15750#15782
0
Lukk0
geplaatst: 14 maart 2009, 16:07 uur
Na het onderhoud van een paar minuten geleden wordt in het forum niet meer goed aangegeven hoeveel pagina's een topic heeft. Dwz dat er bij dit topic 162 pagina's staan, terwijl het er 373 zijn. Hetzelfde bij de MuMe-ladder en enkele andere grote topics (ik heb ze niet allemaal gecheckt).
0
Heemskerktollie
geplaatst: 14 maart 2009, 16:11 uur
Mijn complimenten voor de nieuwe optie: blog! Het gaat er steeds gelikter uitzien 

0
Lukk0
geplaatst: 14 maart 2009, 16:19 uur
Jordy schreef:
nu goed?
nu goed?
Nee, ik zie nog steeds te weinig pagina's. Als ik dan op het nummer van de laatste pagina klik (bij de MuMeladder 73), kom ik op de op een na laatste pagina (121) terecht. Als ik echter op de titel van het topic klik kom ik wel op de goede pagina.
0
geplaatst: 14 maart 2009, 16:20 uur
Mooi dat de 'meningen' nu ook alfabetisch staan, is ook veel logischer dan chronologisch.
Het valt me wel op dat deze mening bij de laatste van The Prodigy in mijn muzieklog bij 24 februari staat, terwijl ik hem 12 maart heb gepost. Wellicht heeft het ermee te maken dat ik eerst een andere post (van 24 februari) als mening had aangevinkt.
Het valt me wel op dat deze mening bij de laatste van The Prodigy in mijn muzieklog bij 24 februari staat, terwijl ik hem 12 maart heb gepost. Wellicht heeft het ermee te maken dat ik eerst een andere post (van 24 februari) als mening had aangevinkt.
0
geplaatst: 14 maart 2009, 16:22 uur
Als je rechtsboven bij zoeken een naam intypt (van het album die je zoekt) dan krijg je een hele rare weergave. Tekst en afbeelding staan dan soms door elkaar...
0
geplaatst: 14 maart 2009, 16:23 uur
Lukk0 schreef:
Nee, ik zie nog steeds te weinig pagina's. Als ik dan op het nummer van de laatste pagina klik (bij de MuMeladder 73), kom ik op de op een na laatste pagina (121) terecht. Als ik echter op de titel van het topic klik kom ik wel op de goede pagina.
(quote)
okee volgens mij is het nu goed
0
Lukk0
geplaatst: 14 maart 2009, 16:24 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Als je rechtsboven bij zoeken een naam intypt (van het album die je zoekt) dan krijg je een hele rare weergave. Tekst en afbeelding staan dan soms door elkaar...
Ik heb precies hetzelfde (Mozilla Firefox 3). Het valt me ook op dat sommige van mijn 'meningen' niet in de muzieklog staan, terwijl ik ze wel als mening gemarkeerd heb.
De nummers bij de topics zijn nu inderdaad wel weer goed.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.