De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 14 maart 2009, 16:25 uur
herman schreef:
Mooi dat de 'meningen' nu ook alfabetisch staan, is ook veel logischer dan chronologisch.
Het valt me wel op dat deze mening bij de laatste van The Prodigy in mijn muzieklog bij 24 februari staat, terwijl ik hem 12 maart heb gepost. Wellicht heeft het ermee te maken dat ik eerst een andere post (van 24 februari) als mening had aangevinkt.
Mooi dat de 'meningen' nu ook alfabetisch staan, is ook veel logischer dan chronologisch.
Het valt me wel op dat deze mening bij de laatste van The Prodigy in mijn muzieklog bij 24 februari staat, terwijl ik hem 12 maart heb gepost. Wellicht heeft het ermee te maken dat ik eerst een andere post (van 24 februari) als mening had aangevinkt.
Het moment van stemmen is leidend, momenteel, als datum.
0
geplaatst: 14 maart 2009, 17:05 uur
Kijk eens aan, nu ziet alles er weer netjes uit
. Die muzieklog vind ik een fraaie verbetering. Daarnaast is het fijn dat ik bij mijn stemmenlijst nu ook op alfabetische volgorde kan zoeken
.
. Die muzieklog vind ik een fraaie verbetering. Daarnaast is het fijn dat ik bij mijn stemmenlijst nu ook op alfabetische volgorde kan zoeken
.
0
geplaatst: 14 maart 2009, 18:08 uur
herman schreef:
Alleen jammer dat ik nu bij elke "recensie" (
) nu naar mijn eigen lelijke kop (lees: avatar) moet kijken. Kan daar niet weer de albumhoes bij komen staan?
0
geplaatst: 14 maart 2009, 18:16 uur
0
geplaatst: 14 maart 2009, 18:32 uur
Bizar: bij het toevoegen van een album werd de eerste maal de volgorde van de tracks omgedraaid, en de tweede keer (toen ik corrigeerde) voegde ik enkele tracks toe die toen de correctie werd goedgekeurd blijkbaar niet doorgekomen waren. Bij deze heb ik opnieuw een correctie doorgestuurd, maar ik dacht toch om het even te laten weten. Beetje vreemd (en een klein beetje "oh-nee-de-computers-komen-in-opstand-akelig").
0
geplaatst: 14 maart 2009, 22:04 uur
De onderhouds momenten van vanmiddag hebben wel hun vruchten afgeworpen........
Alle albums in de in mijn bezit lijst nu direct per letter gesorteerd en dit zelfde bij mijn stemmen.......(zie nu dus ook dat ik van elke letter albums inbezit heb.....)
en een eigen MusicMeter Blog........
Word steeds beter en beter en beter deze site en hij is al zo geweldig.......
Keep on doing the good work guys.......
Alle albums in de in mijn bezit lijst nu direct per letter gesorteerd en dit zelfde bij mijn stemmen.......(zie nu dus ook dat ik van elke letter albums inbezit heb.....)
en een eigen MusicMeter Blog........
Word steeds beter en beter en beter deze site en hij is al zo geweldig.......
Keep on doing the good work guys.......

0
geplaatst: 14 maart 2009, 22:30 uur
Zou het niet handig zijn om ook naar labels te kunnen zoeken via de zoekbalk?
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 15 maart 2009, 00:47 uur
Ik wil graag een groot compliment geven voor de nieuwe toevoeging: het Muziekblog. Erg fijne toevoeging die er echt toe doet. 
Nu nog een keuzemogelijkheid om een top 15/20 in te voeren.

Nu nog een keuzemogelijkheid om een top 15/20 in te voeren.

0
geplaatst: 15 maart 2009, 00:58 uur
Afschaffing van de spoilers op MusicMeter want die worden alleen maar misbruikt en nooit gebruikt.
0
Sheplays
geplaatst: 15 maart 2009, 09:21 uur
Sheplays schreef:
Mijn smileyspaneeltje schiet soms buiten de marge.
Mijn smileyspaneeltje schiet soms buiten de marge.
(
heet 't marge?)Hieraan toegevoegd: het valt me op dat er dan ook een schuifbalk verschijnt waardoor wél het gehele paneel kan worden bekeken.
Waarschijnlijk is het bereik van de pop-up breder geprogrammeerd als de breedte van de onderliggende pagina.
Ofzoiets.

0
Sheplays
geplaatst: 15 maart 2009, 09:49 uur
Incidenteel, op diverse plaatsen op het forum met IE7 .
Ik heb bijvoorbeeld nu dit bericht geopend om een smiley te plaatsen en ik krijg
alleen de eerste twee rijen smileys te zien (van lach- tot
hamersmiley) plus onderaan het kader (dus onder 'wijzigen')
de schuifbalk.
Overigens zegt Pooiertje hieronder dit ook tegengekomen te zijn.
Ik heb bijvoorbeeld nu dit bericht geopend om een smiley te plaatsen en ik krijg
alleen de eerste twee rijen smileys te zien (van lach- tot
hamersmiley) plus onderaan het kader (dus onder 'wijzigen')
de schuifbalk.
Overigens zegt Pooiertje hieronder dit ook tegengekomen te zijn.
0
geplaatst: 15 maart 2009, 11:35 uur
L_T_B schreef:
) nu naar mijn eigen lelijke kop (lees: avatar) moet kijken. Kan daar niet weer de albumhoes bij komen staan?
(quote)
) nu naar mijn eigen lelijke kop (lees: avatar) moet kijken. Kan daar niet weer de albumhoes bij komen staan? Inderdaad. Ik denk dat het handiger zou zijn de albumcover te zien in plaats van de avatar als je alle recencies van een bepaalde user aan het afgaan bent.
0
Kingsnake
geplaatst: 16 maart 2009, 08:33 uur
Kingsnake schreef:
Is het mogelijk om op een artiestenpagina aan te geven welke tribute-platen er gemaakt zijn met hun muziek?
Voorbeeld: Right in the Nuts (2000)
Is het mogelijk om op een artiestenpagina aan te geven welke tribute-platen er gemaakt zijn met hun muziek?
Voorbeeld: Right in the Nuts (2000)
0
The Oath
geplaatst: 16 maart 2009, 14:16 uur
Bij band zie ik overal een ledenlijst staan.
Maar hoe voeg je leden toe bij soloartiesten?
Zo wil ik wel Randy Rhoads toevoegen bij Ozzy Osbourne, omdat dat toch een der grootste gitaristen ooit was.
Zo wil ik wel Randy Rhoads toevoegen bij Ozzy Osbourne, omdat dat toch een der grootste gitaristen ooit was.
0
tangmaster
geplaatst: 16 maart 2009, 14:35 uur
Volgens mij gaat er iets niet goed, als ik bij mijn eigen toevoegingen de T aan klik zie ik niet meer de komplete lijst en dat is met de andere letters idem. Zo kun je de komplete lijst dus niet meer zien.
0
geplaatst: 16 maart 2009, 17:26 uur
Waarom mogen er geen muziekdvd's op mume? (of kijk ik er gewoon blind overheen)
0
geplaatst: 16 maart 2009, 17:58 uur
azra schreef:
Kijk eens naar deze discussie.
De Site >> Algemeen >> Muziek dvd's
0
geplaatst: 16 maart 2009, 19:57 uur
The Oath schreef:
.
.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.