MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
herman schreef:
Mooi dat de 'meningen' nu ook alfabetisch staan, is ook veel logischer dan chronologisch.

Het valt me wel op dat deze mening bij de laatste van The Prodigy in mijn muzieklog bij 24 februari staat, terwijl ik hem 12 maart heb gepost. Wellicht heeft het ermee te maken dat ik eerst een andere post (van 24 februari) als mening had aangevinkt.

Het moment van stemmen is leidend, momenteel, als datum.

Kijk eens aan, nu ziet alles er weer netjes uit . Die muzieklog vind ik een fraaie verbetering. Daarnaast is het fijn dat ik bij mijn stemmenlijst nu ook op alfabetische volgorde kan zoeken .

Sheplays
Heel fijn, de alfabetische zoekoptie bij stemmen

Mooie nieuwe opties. Deze site wordt nog topper dan top.

herman schreef:
Mooi dat de 'meningen' nu ook alfabetisch staan, is ook veel logischer dan chronologisch.

Alleen jammer dat ik nu bij elke "recensie" ( ) nu naar mijn eigen lelijke kop (lees: avatar) moet kijken. Kan daar niet weer de albumhoes bij komen staan?

Gerards Dream schreef:
Mooie nieuwe opties. Deze site wordt nog topper dan top.

Inderdaad ja

Bizar: bij het toevoegen van een album werd de eerste maal de volgorde van de tracks omgedraaid, en de tweede keer (toen ik corrigeerde) voegde ik enkele tracks toe die toen de correctie werd goedgekeurd blijkbaar niet doorgekomen waren. Bij deze heb ik opnieuw een correctie doorgestuurd, maar ik dacht toch om het even te laten weten. Beetje vreemd (en een klein beetje "oh-nee-de-computers-komen-in-opstand-akelig").

De onderhouds momenten van vanmiddag hebben wel hun vruchten afgeworpen........

Alle albums in de in mijn bezit lijst nu direct per letter gesorteerd en dit zelfde bij mijn stemmen.......(zie nu dus ook dat ik van elke letter albums inbezit heb.....)
en een eigen MusicMeter Blog........

Word steeds beter en beter en beter deze site en hij is al zo geweldig.......

Keep on doing the good work guys.......

Zou het niet handig zijn om ook naar labels te kunnen zoeken via de zoekbalk?

Ok, dank, dat is al wat ik moest weten.

Sheplays
Mijn smileyspaneeltje schiet soms buiten de marge.

Ja dat heb ik ook.

Rene1979
Iphone app wanted net als moviemeter

RedLightCityBoy
Ik wil graag een groot compliment geven voor de nieuwe toevoeging: het Muziekblog. Erg fijne toevoeging die er echt toe doet.

Nu nog een keuzemogelijkheid om een top 15/20 in te voeren.

Afschaffing van de spoilers op MusicMeter want die worden alleen maar misbruikt en nooit gebruikt.

Sheplays
Sheplays schreef:
Mijn smileyspaneeltje schiet soms buiten de marge.

( heet 't marge?)

Hieraan toegevoegd: het valt me op dat er dan ook een schuifbalk verschijnt waardoor wél het gehele paneel kan worden bekeken.

Waarschijnlijk is het bereik van de pop-up breder geprogrammeerd als de breedte van de onderliggende pagina.

Ofzoiets.

waar precies, en in welke browser?

Sheplays
Incidenteel, op diverse plaatsen op het forum met IE7 .

Ik heb bijvoorbeeld nu dit bericht geopend om een smiley te plaatsen en ik krijg
alleen de eerste twee rijen smileys te zien (van lach- tot
hamersmiley) plus onderaan het kader (dus onder 'wijzigen')
de schuifbalk.

Overigens zegt Pooiertje hieronder dit ook tegengekomen te zijn.

L_T_B schreef:
(quote)

Alleen jammer dat ik nu bij elke "recensie" ( ) nu naar mijn eigen lelijke kop (lees: avatar) moet kijken. Kan daar niet weer de albumhoes bij komen staan?

Inderdaad. Ik denk dat het handiger zou zijn de albumcover te zien in plaats van de avatar als je alle recencies van een bepaalde user aan het afgaan bent.

Kingsnake
Kingsnake schreef:
Is het mogelijk om op een artiestenpagina aan te geven welke tribute-platen er gemaakt zijn met hun muziek?

Voorbeeld: Right in the Nuts (2000)

The Oath
Bij band zie ik overal een ledenlijst staan.
Maar hoe voeg je leden toe bij soloartiesten?

Zo wil ik wel Randy Rhoads toevoegen bij Ozzy Osbourne, omdat dat toch een der grootste gitaristen ooit was.

Dat kan niet. Het zijn niet voor niets soloartiesten...

tangmaster
Volgens mij gaat er iets niet goed, als ik bij mijn eigen toevoegingen de T aan klik zie ik niet meer de komplete lijst en dat is met de andere letters idem. Zo kun je de komplete lijst dus niet meer zien.

Waarom mogen er geen muziekdvd's op mume? (of kijk ik er gewoon blind overheen)

azra schreef:
Waarom mogen er geen muziekdvd's op mume? (of kijk ik er gewoon blind overheen)

Kijk eens naar deze discussie.

De Site >> Algemeen >> Muziek dvd's

Bedankt

The Oath schreef:

Maar hoe voeg je leden toe bij soloartiesten?
.

haveman
Iemand enig idee waarom Empyrium hier weg is?

Hij heeft zichzelf uitgeschreven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:01 uur

geplaatst: vandaag om 08:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.