MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Sietse

Kan er een emticon voor :S komen?

Wat is :S ?

Kingsnake
herman schreef:
Wat is :S ?

Soort verbazing

eerder verward, het niet begrijpen.

Kingsnake
oh ja

verbaasd is dit: O_O

Ja, verward, die wordt nogal eens op msn gebruikt. Deze lijkt er veel op.

musicfriek schreef:
Ja, verward, die wordt nogal eens op msn gebruikt. Deze lijkt er veel op.

Alleen ik gebruik hem bij situaties waarvan ik denk Dat had je beter niet kunnen zeggen.

Sheplays
Volgens mij betekent "wat bedoel je" en niet dat had je beter niet kunnen zeggen. Als je hem aanwijst in het smileywindow staat er ook : vragend, in de war.

Zo krijg je misverstanden!

Waarom zet je de door jou bedoelde smiley niet gewoon op imageshack o.i.d. zodat je hem in kan zetten wanneer je dat wenst?

Je kan het natuurlijk ook gewoon in woorden in plaats van smileys proberen te vatten.

Sheplays
herman schreef:
Je kan het natuurlijk ook gewoon in woorden in plaats van smileys proberen te vatten.

Een

(afbeelding)
zegt zoveel meer!

Verdomd, wat zeg je het weer fijn - net als Rod the Mod: Every Picture Tells a Story!

Kingsnake
^_^

Dj2Jelle
Beetje onzinnig, maar misschien is een leeftijdslimiet een goed idee? Zodat idioten zoals ik niet meer 1192 in kunnen vullen zodat ze 816 zijn.

Dj2Jelle schreef:
Beetje onzinnig, maar misschien is een leeftijdslimiet een goed idee? Zodat idioten zoals ik niet meer 1192 in kunnen vullen zodat ze 816 zijn.

Dan vullen ze gewoon die limiet in, waar we ook niet veel verder mee zijn. Lijkt me niet erg nodig.

Dj2Jelle
Je hebt gelijk, maar ik was zo blij dat ik eindelijk iets had gevonden dat ik kon melden dat ik het direct deed

Zal wel aan je leeftijd liggen zeker?

Sietse
Foutje:
http://www.musicmeter.nl/label/Fax+%C2%AC49-69%5C450464

Dit zou moeten verwijzen naar de label pagina die hoort bij albums zoals: Pete Namlook & Klaus Schulze - The Dark Side of the Moog 11 (2008)

Inderdaad dit label staat nu fout op de MusicMeter.

Zo staat het nu op de meter:

Fax A(met een dakje erop) +49-69/450464

Terwijl het moet zijn:

Fax + 49 - 69/450464

Dit is inmiddels opgelost, zie ik. Dank aan de anonieme redder in nood.

Het is nog niet opgelost hoor.

Ik heb laatst ook zo'n probleem gemeld in dit topic:
Osiris Apis schreef:
Wanneer ik bij dit album op het label klik, komt de melding 'Van dit label staan geen albums op de site.'. De oorzaak is denk ik het plusje.
Dit geldt ook voor dit en dit album.

Inderdaad het probleem met het Fax ......... label is nog steeds niet opgelost. Het lijkt wel een "geheimlabel" wat wel goed staat bij de albums, maar geen overzicht van te vinden is op deze site, omdat deze nog niet goed staat vermeld. Allerlei leestekens die er niet horen.

Ah, ik begreep Gerards vorige bericht verkeerd, het is inderdaad nog niet opgelost. Is iets met a en het dakje, zou ook niet weten wat ik daar aan moest doen. Corrigeren helpt in ieder geval niet.

Inderdaad, die hele a met dat dakje hoort er niet het is Fax +49-69/450464. Die hele A moet weg inclusief het dakje en dan is het goed. Mocht ik wat onduidelijk zijn even een PM mijn richting uit dan ben ik bereid het een en ander uit te leggen net zolang tot het duidelijk is.

Het is me helemaal duidelijk. Ik las te vluchtig en trok de verkeerde conclusie.

Gelukkig, weer een probleem uit de wereld.

Kingsnake
Even voor de duidelijkheid:

Splitalbums zijn verzamelaars (nieuwe tracks)?

Hoe wordt de titel ingevuld?
Hoe worden de bandnamen als één bandnaam weergegeven (met een '/' of een '+')?

Volgens mij zie ik verschillende splits (ook van mij) die niet middels een uniforme werkwijze toegevoegd zijn.

jeko
Heb hier ook vragen over, een split ep kan je bijvoorbeeld niet via het
ep veld invullen omdat je dan geen verschillende artiestennamen veld hebt. Dus je moet dan wel verzamelaars (nieuwe tracks) gebruiken . De enige mogelijkheid om de ep dan op de site te krijgen is achteraf te corrigeren.
Kortom kunnen er bij het invoegen ook meer invulvelden komen voor ep's / single's?

Casartelli (moderator)
Kan iemand mij wat meer vertellen over deze artiest?

Kingsnake
Casartelli schreef:
Kan iemand mij wat meer vertellen over deze artiest?

hahaha

linkje van de videoclip op de verkeerde plek ingevuld.

dat zou Bad English - Bad English (1989) daar moeten

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:47 uur

geplaatst: vandaag om 12:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.