De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 maart 2009, 15:09 uur
Ja, verward, die wordt nogal eens op msn gebruikt. Deze
lijkt er veel op.
lijkt er veel op.
0
geplaatst: 9 maart 2009, 17:14 uur
Alleen ik gebruik hem bij situaties waarvan ik denk Dat had je beter niet kunnen zeggen.
0
Sheplays
geplaatst: 9 maart 2009, 17:18 uur
Volgens mij betekent
"wat bedoel je" en niet dat had je beter niet kunnen zeggen. Als je hem aanwijst in het smileywindow staat er ook : vragend, in de war.
Zo krijg je misverstanden!
Waarom zet je de door jou bedoelde smiley niet gewoon op imageshack o.i.d. zodat je hem in kan zetten wanneer je dat wenst?
"wat bedoel je" en niet dat had je beter niet kunnen zeggen. Als je hem aanwijst in het smileywindow staat er ook : vragend, in de war. Zo krijg je misverstanden!
Waarom zet je de door jou bedoelde smiley niet gewoon op imageshack o.i.d. zodat je hem in kan zetten wanneer je dat wenst?
0
geplaatst: 9 maart 2009, 17:20 uur
Je kan het natuurlijk ook gewoon in woorden in plaats van smileys proberen te vatten. 

0
Sheplays
geplaatst: 9 maart 2009, 17:26 uur
herman schreef:
Je kan het natuurlijk ook gewoon in woorden in plaats van smileys proberen te vatten.
Een

zegt zoveel meer!

0
geplaatst: 9 maart 2009, 17:33 uur
Verdomd, wat zeg je het weer fijn - net als Rod the Mod: Every Picture Tells a Story!
0
Dj2Jelle
geplaatst: 9 maart 2009, 20:05 uur
Beetje onzinnig, maar misschien is een leeftijdslimiet een goed idee? Zodat idioten zoals ik niet meer 1192 in kunnen vullen zodat ze 816 zijn.
0
geplaatst: 9 maart 2009, 20:07 uur
Dj2Jelle schreef:
Beetje onzinnig, maar misschien is een leeftijdslimiet een goed idee? Zodat idioten zoals ik niet meer 1192 in kunnen vullen zodat ze 816 zijn.
Dan vullen ze gewoon die limiet in, waar we ook niet veel verder mee zijn. Lijkt me niet erg nodig.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 9 maart 2009, 20:09 uur
Je hebt gelijk, maar ik was zo blij dat ik eindelijk iets had gevonden dat ik kon melden dat ik het direct deed 

0
Sietse
geplaatst: 10 maart 2009, 00:12 uur
Foutje:
http://www.musicmeter.nl/label/Fax+%C2%AC49-69%5C450464
Dit zou moeten verwijzen naar de label pagina die hoort bij albums zoals: Pete Namlook & Klaus Schulze - The Dark Side of the Moog 11 (2008)
http://www.musicmeter.nl/label/Fax+%C2%AC49-69%5C450464
Dit zou moeten verwijzen naar de label pagina die hoort bij albums zoals: Pete Namlook & Klaus Schulze - The Dark Side of the Moog 11 (2008)
0
geplaatst: 10 maart 2009, 01:18 uur
Inderdaad dit label staat nu fout op de MusicMeter.
Zo staat het nu op de meter:
Fax A(met een dakje erop) +49-69/450464
Terwijl het moet zijn:
Fax + 49 - 69/450464
Zo staat het nu op de meter:
Fax A(met een dakje erop) +49-69/450464
Terwijl het moet zijn:
Fax + 49 - 69/450464
0
geplaatst: 10 maart 2009, 16:38 uur
Dit is inmiddels opgelost, zie ik. Dank aan de anonieme redder in nood. 

0
geplaatst: 10 maart 2009, 22:15 uur
Het is nog niet opgelost hoor.
Ik heb laatst ook zo'n probleem gemeld in dit topic:
Ik heb laatst ook zo'n probleem gemeld in dit topic:
Osiris Apis schreef:
Wanneer ik bij dit album op het label klik, komt de melding 'Van dit label staan geen albums op de site.'. De oorzaak is denk ik het plusje.
Dit geldt ook voor dit en dit album.
Wanneer ik bij dit album op het label klik, komt de melding 'Van dit label staan geen albums op de site.'. De oorzaak is denk ik het plusje.
Dit geldt ook voor dit en dit album.
0
geplaatst: 10 maart 2009, 22:47 uur
Inderdaad het probleem met het Fax ......... label is nog steeds niet opgelost. Het lijkt wel een "geheimlabel" wat wel goed staat bij de albums, maar geen overzicht van te vinden is op deze site, omdat deze nog niet goed staat vermeld. Allerlei leestekens die er niet horen.
0
geplaatst: 10 maart 2009, 23:08 uur
Ah, ik begreep Gerards vorige bericht verkeerd, het is inderdaad nog niet opgelost. Is iets met a en het dakje, zou ook niet weten wat ik daar aan moest doen. Corrigeren helpt in ieder geval niet.
0
geplaatst: 10 maart 2009, 23:51 uur
Inderdaad, die hele a met dat dakje hoort er niet het is Fax +49-69/450464. Die hele A moet weg inclusief het dakje en dan is het goed. Mocht ik wat onduidelijk zijn even een PM mijn richting uit dan ben ik bereid het een en ander uit te leggen net zolang tot het duidelijk is.
0
geplaatst: 10 maart 2009, 23:52 uur
Het is me helemaal duidelijk. Ik las te vluchtig en trok de verkeerde conclusie. 

0
Kingsnake
geplaatst: 11 maart 2009, 08:10 uur
Even voor de duidelijkheid:
Splitalbums zijn verzamelaars (nieuwe tracks)?
Hoe wordt de titel ingevuld?
Hoe worden de bandnamen als één bandnaam weergegeven (met een '/' of een '+')?
Volgens mij zie ik verschillende splits (ook van mij) die niet middels een uniforme werkwijze toegevoegd zijn.
Splitalbums zijn verzamelaars (nieuwe tracks)?
Hoe wordt de titel ingevuld?
Hoe worden de bandnamen als één bandnaam weergegeven (met een '/' of een '+')?
Volgens mij zie ik verschillende splits (ook van mij) die niet middels een uniforme werkwijze toegevoegd zijn.
0
jeko
geplaatst: 11 maart 2009, 08:26 uur
Heb hier ook vragen over, een split ep kan je bijvoorbeeld niet via het
ep veld invullen omdat je dan geen verschillende artiestennamen veld hebt. Dus je moet dan wel verzamelaars (nieuwe tracks) gebruiken . De enige mogelijkheid om de ep dan op de site te krijgen is achteraf te corrigeren.
Kortom kunnen er bij het invoegen ook meer invulvelden komen voor ep's / single's?
ep veld invullen omdat je dan geen verschillende artiestennamen veld hebt. Dus je moet dan wel verzamelaars (nieuwe tracks) gebruiken . De enige mogelijkheid om de ep dan op de site te krijgen is achteraf te corrigeren.
Kortom kunnen er bij het invoegen ook meer invulvelden komen voor ep's / single's?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 maart 2009, 09:47 uur
Kan iemand mij wat meer vertellen over deze artiest?
0
Kingsnake
geplaatst: 11 maart 2009, 09:55 uur
hahaha
linkje van de videoclip op de verkeerde plek ingevuld.
dat zou Bad English - Bad English (1989) daar moeten
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.