MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
RedLightCityBoy
Wat was de rede van Grimy_Jasons blok?

haveman
herman schreef:
Hij heeft zichzelf uitgeschreven.

Heeft hij ook aangegeven waarom?

Muah, ik denk niet dat alle mods hier even gaan uitleggen waarom mensen geband zijn en waarom mensen zich uitgeschreven hebben.

RedLightCityBoy
Waarom niet, dit valt toch gewoon onder: andere opmerkingen.

Discretie.
Misschien waren er mensen depressief geworden ofzo.
(om maar een voorbeeld te nemen )

Deze discussie is wel vaker gevoerd. We gaan niet elke ban toelichten, maar je kunt er wel vanuit gaan dat Grimy_Jason de gedragsregels ruimschoots overtreden heeft.

Op naar de volgende feedback, klachten of opmerkingen.

The Oath
herman schreef:
Dat kan niet. Het zijn niet voor niets soloartiesten...

Maar bij de meeste soloartiesten zit nog een grote achterban; Gitarist, drummer, toestenist, bassist

Voor al dat soort dingen zijn er de Wikipedia-links ed.

Kingsnake
Kingsnake schreef:
(quote)

Nogmaals een poging...

Is het mogelijk om op een artiestenpagina aan te geven welke tribute-platen er gemaakt zijn met hun muziek?

Voorbeeld: Right in the Nuts (2000)

Ik had je bericht wel gezien, maar ik zou het niet weten. Wellicht dat Jordy een antwoord heeft.

Kingsnake
herman schreef:
Ik had je bericht wel gezien, maar ik zou het niet weten. Wellicht dat Jordy een antwoord heeft.

, fair enough.

Bij een zoekopdracht zouden de tribute-ceedees er wel uitkomen.
Ik dacht echter dat het wel interessant zou zijn voor liefhebbers van bands om te zien welke tributeceedees er zijn, zonder een zoekopdracht te doen.

Het is momenteel niet mogelijk, aangezien er nergens een relatie ligt opgeslagen tussen het album en de band. Om dit wel mogelijk te maken is naar mijn mening teveel werk voor te weinig toegevoegde waarde. Sorry.

Kingsnake
Jordy schreef:
Het is momenteel niet mogelijk, aangezien er nergens een relatie ligt opgeslagen tussen het album en de band. Om dit wel mogelijk te maken is naar mijn mening teveel werk voor te weinig toegevoegde waarde. Sorry.

Geet niet

Als mensen het willen weten, moeten ze maar een zoekvraag doen, mits er in de titel de begenadigde band staat.

Dj2Jelle
Mag het Track vs. Track KO voor Hip-hop-topic weer terug naar het forum 'Hip-hop, R&B en andere "Urban" muziekstijlen'? Want waar het nu staat krijgt het bijna geen aandacht.

KO's en andere spelletjes horen gewoon in het games-forum, dus helaas...

Sheplays schreef:
Incidenteel, op diverse plaatsen op het forum met IE7 .

Ik heb bijvoorbeeld nu dit bericht geopend om een smiley te plaatsen en ik krijg
alleen de eerste twee rijen smileys te zien (van lach- tot
hamersmiley) plus onderaan het kader (dus onder 'wijzigen')
de schuifbalk.

Overigens zegt Pooiertje hieronder dit ook tegengekomen te zijn.

zal het binnenkort oplossen!

tangmaster schreef:
Volgens mij gaat er iets niet goed, als ik bij mijn eigen toevoegingen de T aan klik zie ik niet meer de komplete lijst en dat is met de andere letters idem. Zo kun je de komplete lijst dus niet meer zien.

zal er binnenkort naar kijken, bedankt voor het melden

haveman schreef:
Iemand enig idee waarom Empyrium hier weg is?

Volgens mij heeft hij zich gewoon opnieuw ingeschreven onder een nieuwe naam: Von Helsing. Correct me if im wrong.

haveman
Idd zie het aan ze top 10.

Sheplays
Jordy schreef:

Ik wil je niet met werk opzadelen maar ik merk met IE7 dat ik de laatste tijd met grote foto's ook scrollbars krijg itt de plaatjes terugpoppen naar het formaat dat binnen het kader past.

Same here. Alhoewel dat beter is dan toen grote foto's nog buiten de kaders braken en zo de hele pagina op hun kop zetten.

Bij mij ook, maar het is wel hinderlijk als iemand een hele reeks foto's onder elkaar post in 1 bericht.

Als ik in topic Classics 70's album mijn bericht wil bewerken, dan krijg ik maar 8 smileys in beeld van het veldje. De rest 'valt' erbuiten zeg maar.

RedLightCityBoy
Dat heb ik ook.

musicfriek schreef:
Als ik in topic Classics 70's album mijn bericht wil bewerken, dan krijg ik maar 8 smileys in beeld van het veldje. De rest 'valt' erbuiten zeg maar.

Ik denk dat er in de jaren 70 nog maar 8 smileys bestonden.

Sheplays
musicfriek schreef:

Sheplays schreef:
Incidenteel, op diverse plaatsen op het forum met IE7 .

Ik heb bijvoorbeeld nu dit bericht geopend om een smiley te plaatsen en ik krijg
alleen de eerste twee rijen smileys te zien (van lach- tot
hamersmiley) plus onderaan het kader (dus onder 'wijzigen')
de schuifbalk.

Overigens zegt Pooiertje hieronder dit ook tegengekomen te zijn.

Jordy schreef:

Heb jij ook IE7, friek?

Eh, ja. Ah, ik zie het al.

Sheplays

Lukas schreef:
Jammer dat een bepaalde user hier wel vaker de neiging heeft om smileys in overdaad te gebruiken. Less is more, ook bij smileys!

Ware woorden, hoopje smileychat weggehaald.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:15 uur

geplaatst: vandaag om 06:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.