De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 maart 2009, 20:35 uur
deric raven schreef:
Ik denk dat er in de jaren 70 nog maar 8 smileys bestonden.
Ik denk dat er in de jaren 70 nog maar 8 smileys bestonden.
Daar moest ik wel even om gniffelen.
0
tangmaster
geplaatst: 18 maart 2009, 20:48 uur
herman schreef:
Ware woorden, hoopje smileychat weggehaald.
Ware woorden, hoopje smileychat weggehaald.
Juist opgelost.
0
geplaatst: 18 maart 2009, 21:12 uur
Kunnen we aan het einde van dit jaar een best-off maken van dit decenium inplaats alleen maar van '09. Dit vond ik namelijk een best interessante decenium. Zo krijgen we ook een beter overzicht "over hoe goed de kwaliteit van de afgelopen 10 jaar wel niet was".
Hiermee zien we dat kwaliteit albums niet alleen uit de 50-90's komen, wie weet ondekken we nog een toekomstige classic.
Daarna beginnen we aan een frisse lijn 2010 - '2019.
Wie weet wat er dan zal gebeuren.
Hiermee zien we dat kwaliteit albums niet alleen uit de 50-90's komen, wie weet ondekken we nog een toekomstige classic.
Daarna beginnen we aan een frisse lijn 2010 - '2019.
Wie weet wat er dan zal gebeuren.

0
Kingsnake
geplaatst: 19 maart 2009, 14:53 uur
Miles Davis Quintet & John Coltrane
Naar mijn gevoel klopt dit niet.
Ik dacht bij jazz artiesten de quintetten niet apart opgenoemn werden.
Helemaal aangezien Coltrane gweoon deel uitmaakte van dit quintet.
Naar mijn gevoel klopt dit niet.
Ik dacht bij jazz artiesten de quintetten niet apart opgenoemn werden.
Helemaal aangezien Coltrane gweoon deel uitmaakte van dit quintet.
0
geplaatst: 19 maart 2009, 17:49 uur
Ik zag het album Burn the Priest - Burn the ...
tussen de discografie van Lamb of God staan. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
tussen de discografie van Lamb of God staan. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
0
geplaatst: 19 maart 2009, 18:02 uur
Want? Het is toch dezelfde band, als ik de berichten daar zo lees.
0
geplaatst: 19 maart 2009, 18:17 uur
Hmm.. Meende altijd dat er een verschil tussen die twee zat. Blijkbaar niet, excuses.
0
geplaatst: 19 maart 2009, 19:08 uur
De problemen in IE7 met smilies en verkleinen van afbeeldingen zijn volgens mij verholpen. Het is wel nog steeds zo dat afbeeldingen pas verkleind worden wanneer alle afbeeldingen helemaal zijn ingeladen.
0
geplaatst: 19 maart 2009, 21:54 uur
Volgens mij is deze Shogun Kunitoki - Tasankokaiku dezelfde als deze Shogun Kunitoki - Tasankokaiku
En dat lijkt me 1 teveel van het goede.
En dat lijkt me 1 teveel van het goede.
0
geplaatst: 19 maart 2009, 22:38 uur
Je linkt per ongeluk 2 keer naar de nieuwste toevoeging die nu dus weg is.
Deze Tasankokaiku staat er nog wel.
Deze Tasankokaiku staat er nog wel.
0
geplaatst: 20 maart 2009, 08:25 uur
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Het grote taaltopic
0
geplaatst: 20 maart 2009, 12:45 uur
Artiesten die alleen in groepsverband albums op MuMe hebben staan, hebben nu geen volledige artiestenpagina (je kunt geen foto, geboortedatum, nationaliteit enz. toevoegen).
Bijvoorbeeld Hamid Drake.
Kunnen deze artiesten ook een volledige pagina krijgen?
Bijvoorbeeld Hamid Drake.
Kunnen deze artiesten ook een volledige pagina krijgen?
0
wijsneus
geplaatst: 20 maart 2009, 12:53 uur
Dan wil ik vandaag ( eindelijk ) eens mijn waardering uitspreken voor al die mensen die deze site tot zo'n fantastische site maken !
Moderators, operators, adminners, game-bedenkers, toevoegers, topic-uitvinders, KO-inmekaarzetters, top-100-makers, het-beste-van-beesten, het-slechste-van-spelers, enzovoort !
Dankuwel, dankuwel, dankuwel !!!
Moderators, operators, adminners, game-bedenkers, toevoegers, topic-uitvinders, KO-inmekaarzetters, top-100-makers, het-beste-van-beesten, het-slechste-van-spelers, enzovoort !
Dankuwel, dankuwel, dankuwel !!!
0
tangmaster
geplaatst: 20 maart 2009, 12:58 uur
Cyber Age 04 - Paradox (1996)
Is de originele uitgave van onderstaande
Cyber Age Experiences 04 - Paradox (2001)
Onderste kan er af
Onderste kan er af
0
tangmaster
geplaatst: 20 maart 2009, 12:59 uur
Virtual Audio Project 43 - Virtual World (2003)
Deze staat er al op met een ander nummer, deze bovenstaande graar verwijderen.
0
geplaatst: 21 maart 2009, 11:09 uur
Tangmaster pm'de mij al hierover. Als je bij ons bij toevoegingen kijkt in profiel, dan ontbreekt bijna de helft van de artiesten/titels. Bv. bij mij gaat de B tot Bee Gees, alles daarna staat er niet meer? Is bij andere letters ook het geval, het onderste deel lijkt weggevallen.
0
thejazzscène
geplaatst: 21 maart 2009, 13:22 uur
Kan er bij 'meningen'(/recensies) niet terug de verkleinde albumhoes weergegeven worden in plaats van telkens de avater van de persoon waarbij je het opzoekt? Lijkt me in ieder geval een pak interessanter.
0
geplaatst: 21 maart 2009, 13:45 uur
Is het mogelijk om bij het corrigeren van albumgevens een second opinion van een andere moderator te krijgen?
Bij het album Dropsonde van Biosphere wilde ik wijzigingen doorgeven in jaartal, bonustracks en cover. Op Biosphere albums en Biosphere: Dropsonde LP
is te zien dat de cd versie van Dropsonde uit 2006 is, met 11 nummers en een andere cover dan de LP uit 2005. Orbit weigert dit echter te veranderen omdat hij zelf toevallig een andere versie heeft.
Is het anders mogelijk een tweede versie van hetzelfde album toe te voegen, zoals bij Another Lonely Soul van Novastar bijvoorbeeld?
Bij het album Dropsonde van Biosphere wilde ik wijzigingen doorgeven in jaartal, bonustracks en cover. Op Biosphere albums en Biosphere: Dropsonde LP
is te zien dat de cd versie van Dropsonde uit 2006 is, met 11 nummers en een andere cover dan de LP uit 2005. Orbit weigert dit echter te veranderen omdat hij zelf toevallig een andere versie heeft.
Is het anders mogelijk een tweede versie van hetzelfde album toe te voegen, zoals bij Another Lonely Soul van Novastar bijvoorbeeld?
0
tangmaster
geplaatst: 21 maart 2009, 13:57 uur
musicfriek schreef:
Tangmaster pm'de mij al hierover. Als je bij ons bij toevoegingen kijkt in profiel, dan ontbreekt bijna de helft van de artiesten/titels. Bv. bij mij gaat de B tot Bee Gees, alles daarna staat er niet meer? Is bij andere letters ook het geval, het onderste deel lijkt weggevallen.
Dat is bij alle letters het geval, Jordy zou er binnenkort naar kijken.
0
lambf
geplaatst: 21 maart 2009, 23:26 uur
Wat ik me afvraag, bij de "persoonlijke Blog" staan soms wel berichten die je hebt geschreven, en soms ook niet. Hoe en waarom deze willekeur ?
0
lambf
geplaatst: 21 maart 2009, 23:30 uur
Bovenstaande bericht kan je vergeten, ik weet het al. Het laat alleen zien wat het laatste is wat je bij dat album gedaan hebt, dus als je een bericht hebt geschreven, en daarna gestemd, dan laat ie alleen zien dat je hebt gestemd.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 22 maart 2009, 02:04 uur
Strangeways schreef:
Is het mogelijk om bij het corrigeren van albumgevens een second opinion van een andere moderator te krijgen?
Ik snap het probleem niet goed. Het album staat nu toch correct op de site? (cover van de eerste release met tracklist aangepast aan die van de tweede release)Is het mogelijk om bij het corrigeren van albumgevens een second opinion van een andere moderator te krijgen?
Of zijn de versies van de nummers op de twee releases verschillend? (wat de reden is waarom die van Novastar er wel twee keer opstaat)
0
geplaatst: 22 maart 2009, 02:28 uur
Ik vind het storend dat als basisgegevens die van de LP uit 2005 worden gebruikt, want dit is gewoon een andere release. Bij 6 nummers staat nu een sterretje, terwijl deze op ELKE cd versie van Dropsonde staan. Het volledige album (met 11 tracks; alleen In the Shape of a Flute was exclusief voor de mini LP) kreeg in 2006 een release op cd, met een andere officiële cover.
0
geplaatst: 23 maart 2009, 13:03 uur
tangmaster schreef:
Onderste kan er af
Onderste kan er af
tangmaster schreef:
Ik heb beide van de site gehaald. Bedankt voor het melden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.