MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Dj2Jelle
bixtad schreef:
weet niet of dit al eerder geopperd is maar ik zou het erg handig vinden als je bij toplijsten - overigen, meerdere opties zou kunnen selecteren zodat je bijv. de toplijst Hiphop/Nederland kan checken of de beste rock uit 1991.
misschien een goed idee?

Dit vond ik echt een vet handig idee, had ik zelf ook al aan gedacht. Of is dit teveel moeite?

De artiest Lady Gaga staat er 2x op.

Ik zal het wel even corrigeren. Dat kan iedereen trouwens doen, hoeft niet per se hier gemeld te worden.

Oh dat wist ik niet

Dj2Jelle
Pooiertje schreef:
De artiest Lady Gaga staat er 2x op.

Wat deed jij daar? en 2x nog wel....

Mag ik hier ook klagen over het weer .

Verder niks dan lof over musicmeter , alle nieuwe dingen zie ik als een verbetering.

Ooh ja, ik heb nu 10 albums in de wachtrij staan bij toevoegen en daardoor moet ik nu even wachten met het toevoegen van meer albums. Zorgen de crew leden er dan ook voor dat ze sneller verwerkt worden? Of krijgt niemand in zo'n situatie een voorkeursbehandeling?

Dj2Jelle schreef:
(quote)

Wat deed jij daar? en 2x nog wel....

Ik was aan het kijken wat mensen van haar albums vonden en toen zag ik dat toevallig

Rhythm & Poetry schreef:
Of krijgt niemand in zo'n situatie een voorkeursbehandeling?

Nee, de toevoeingen worden (per genre) over het algemeen gekeurd in volgorde van binnenkomst. Ik wijk daar wel 's vanaf als ik merk dat iemand anders tegelijk albums aan het keuren is (bv. om te voorkomen dat er albums dubbel worden toegevoegd).

Oké, zeer logisch en dat dacht ik min of meer al. Wel grappig het is mij nog niet eerder voorgekomen omdat ik meestal maar 1 of 2 albums in de wachtrij heb staan .

Ik heb het album AGF/Delay - Symptons (2009) toegevoegd aan Mijn Updates, maar het album wordt daar niet weergegeven.

Misschien door de 'slash' in de artiestennaam?

Volgens mij verschijnt het pas in je updates als er een bericht wordt geplaatst. Nu staan er nog helemaal geen berichten bij. Ik zal het eens uittesten voor je.

Je hebt helemaal gelijk! Staat nu in Mijn Updates. De plaat uit 2005 ken ik niet

Kingsnake
IQ - Frequency (2009)

Er zit er hier eentje te stemmen op een plaat die nog niet eens uit is.
Bij nader onderzoek stemt deze gebruker 100 keer per minuut, dus volgens mij niet helemaal terecht.

Enfin, de stem bij deze plaat moet worden weggehaald.

Stem is weg, heb de user er op aangesproken.

Ik heb inmiddels 5 recenties, maar op men profiel staan er maar 4 aangegeven.

Kingsnake
Various

Interessante artiest

Maar volgens mij, klopt dit niet.
Moet dit niet aangepast worden op de betreffende platen?

Nee, want deze artiestennaam klopt gewoon

Various, a.k.a. Various Prouduction, are a refreshingly enigmatic duo made up of 2 people known only as Adam and Ian.

Kingsnake
Die op hiphop, electronic, stonerrock en gabber platen meespeelt
En een kerstceedee

Ze heten niet voor niets various

Kingsnake
Ja maar als Various ook een officiele artiesten naam is, moet er wat bedacht worden voor de artiestennaam 'various' die slaat op meerdere artiesten zonder gegevens.

Kingsnake schreef:
Various

Interessante artiest

Maar volgens mij, klopt dit niet.
Moet dit niet aangepast worden op de betreffende platen?

Ok, is aangepast. Verder heb ik de bandinfo van Various ingevuld zodat het duidelijk gaat dat het om het Londense dubstep/electronic duo gaat dat ook gekend is als Various Production.

Kingsnake
Kan je niet beter deze artiest dan de aanduiding 'I' geven. Als iemand nu weer een plaat toevoegd met een various erop, dan kan je weer gaan aanpassen.

Of zeur ik nu in de rondte?

Je zeurt in de rondte.

Normaal gezien mag niemand platen toevoegen waar Various als artiest meedoet, tenzij het om bovengenoemd duo gaat natuurlijk. Als er various (artists) zijn op een nummer moet het veld 'artiesten' gewoon leeg gelaten worden bij het toevoegen.

Ik heb overigens wat berichten hier verplaatst naar:
De Site > Algemeen > Het grote taaltopic

Kingsnake
Okay, fair enough. Ben gewoon tegen vervuiling. Als dat de richtlijn is voor het toevoegen van platen ,dan is het probleem verholpen.

Sheplays
Kingsnake schreef:
Als ik mn best doe, ik in een ei (ovaal).

(afbeelding)
Woah, dat doe je goed

Kingsnake

Dat was voor Sheplays natuurlijk een eitje

Sheplays
inkoppertje

Paulie Walnuts
Bij mij staat het 'muziekgames' forum nooit in de forumtopics updates, waarom is dat?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:54 uur

geplaatst: vandaag om 23:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.