De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 april 2009, 14:37 uur
Het album heeft geen artiestennaam toch? Je kan er niet op klikken althans.
0
Kingsnake
geplaatst: 21 april 2009, 14:42 uur
Een uur of twee geleden nog wel. Dan is dat reeds aangepast.
0
geplaatst: 21 april 2009, 19:16 uur
Dio - Rock & Roll (2008)
Tja, dat je best relevante berichten over een bepaalde naamvoering verwijderd OK, maar dan zou ik niet zoiets posten want dat lijkt wel vragen om een nieuwe reactie daarover
Tja, dat je best relevante berichten over een bepaalde naamvoering verwijderd OK, maar dan zou ik niet zoiets posten want dat lijkt wel vragen om een nieuwe reactie daarover

0
geplaatst: 21 april 2009, 19:54 uur
Mee eens, heb het lichtelijk aangepast. Het wordt echter een beetje vervelend daar, er is bijna elke week wel een fan van de andere Dio die daar even kinderachtig komt doen.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 22 april 2009, 17:18 uur
Deze EP-verzamelaar mag verwijderd worden aangezien er geen extra nummers opstaan t.o.v. de originele releases.
0
geplaatst: 22 april 2009, 17:35 uur
Ik zie nu dat op de achterkant van de hoes ook de originele hoesjes staan. Zal hem er vanaf halen.
0
geplaatst: 22 april 2009, 21:41 uur
Hmm, ik kreeg niet te zien dat het album al in de wachtrij stond op het moment dat ik het ging toevoegen.
Ik heb trouwens het idee, en ik weet dus niet of het waar is, dat toevoegingen van Jelmer er veel makkelijker doorkomen. Deels is dit natuurlijk terecht omdat hij met zijn vele toevoegingen van belangrijke waarde is voor MuMe, waarvoor mijn respect. Maar ik heb het idee dat Jelmer genoeg heeft aan één link, vaak van undergroundhiphop.com en ik moet vaak nog meerdere links meegeven ter bevestiging. Nogmaals ik weet niet of dit waar is en misschien (ik weet het bijna zeker) is Jelmer handiger in het zoeken van links. Maar hij voegt albums toe op MuMe die pas over maanden uitkomen en waar ik tot nu toe dus alleen een link heb kunnen vinden op undergroundhiphop.com. Niet om het een of ander, die site is goed, maar toch zeker niet het meest betrouwbaar.
Klopt de situatie die ik hierboven schets, of is het slechts een gevoel waar niet veel van klopt?
En jelmer ga vooral door met toevoegingen
Ik heb trouwens het idee, en ik weet dus niet of het waar is, dat toevoegingen van Jelmer er veel makkelijker doorkomen. Deels is dit natuurlijk terecht omdat hij met zijn vele toevoegingen van belangrijke waarde is voor MuMe, waarvoor mijn respect. Maar ik heb het idee dat Jelmer genoeg heeft aan één link, vaak van undergroundhiphop.com en ik moet vaak nog meerdere links meegeven ter bevestiging. Nogmaals ik weet niet of dit waar is en misschien (ik weet het bijna zeker) is Jelmer handiger in het zoeken van links. Maar hij voegt albums toe op MuMe die pas over maanden uitkomen en waar ik tot nu toe dus alleen een link heb kunnen vinden op undergroundhiphop.com. Niet om het een of ander, die site is goed, maar toch zeker niet het meest betrouwbaar.
Klopt de situatie die ik hierboven schets, of is het slechts een gevoel waar niet veel van klopt?
En jelmer ga vooral door met toevoegingen

0
geplaatst: 23 april 2009, 08:25 uur
Undergroundhiphop.com heeft met de grote releases bijna altijd een foute tracklist. Dit klopt. Maar met de kleinere releases is de tracklist 95% van de tijd toch echt correct.
Naar mijn gevoel heeft de crew dit prima door en vragen ze bij grotere releases (dus ook bij mij
) om een extra linkje, of 2.
Ik heb in ieder geval niet het gevoel dat toevoegingen van mijn kant eerder door worden gelaten (ik moet ook wel eens 5 dagen wachten). Maar om hier meer duidelijkheid over te krijgen moet je natuurlijk bij een crewlid zelf zijn.
Naar mijn gevoel heeft de crew dit prima door en vragen ze bij grotere releases (dus ook bij mij
) om een extra linkje, of 2.Ik heb in ieder geval niet het gevoel dat toevoegingen van mijn kant eerder door worden gelaten (ik moet ook wel eens 5 dagen wachten). Maar om hier meer duidelijkheid over te krijgen moet je natuurlijk bij een crewlid zelf zijn.
0
geplaatst: 23 april 2009, 09:35 uur
Voor zover ik weet worden toevoegingen op volgorde van binnenkomst behandeld. Ik geloof niet dat er crewleden zijn die anders werken. Een enkele keer geef ik er wel 's eentje voorrang, maar dat is als ik een toevoeging zelf in bezit heb en dus makkelijk kan beoordelen of 'ie in orde is.
0
geplaatst: 23 april 2009, 19:47 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Hmm, ik kreeg niet te zien dat het album al in de wachtrij stond op het moment dat ik het ging toevoegen.
De reden is dat Jelmer als artiest Scienz of Life had ingevoerd en jij Scienz Of Life. MuMe maakt, helaas, dus onderscheid tussen hoofdletters en niet-hoofdletters. Hmm, ik kreeg niet te zien dat het album al in de wachtrij stond op het moment dat ik het ging toevoegen.
Rhythm & Poetry schreef:
Ik heb trouwens het idee, en ik weet dus niet of het waar is, dat toevoegingen van Jelmer er veel makkelijker doorkomen.
Dat gevoel heb ik ook, voornamelijk bij grotere albums. Vaak kloppen die tracklists ook helemaal niet. Maar zoiets heb ik al een half jaar geleden of zo gemeld in algemene vorm (niet jegens Jelmer, alhoewel ik hem natuurlijk niets kwalijk neem, zeker niet met de hoeveelheid energie die hij steekt in het toevoegen).Ik heb trouwens het idee, en ik weet dus niet of het waar is, dat toevoegingen van Jelmer er veel makkelijker doorkomen.
0
geplaatst: 23 april 2009, 19:58 uur
MJ_DA_MAN schreef:
De reden is dat Jelmer als artiest Scienz of Life had ingevoerd en jij Scienz Of Life. MuMe maakt, helaas, dus onderscheid tussen hoofdletters en niet-hoofdletters.
De reden is dat Jelmer als artiest Scienz of Life had ingevoerd en jij Scienz Of Life. MuMe maakt, helaas, dus onderscheid tussen hoofdletters en niet-hoofdletters.
Nee. De reden is dat ik ''Leviathan'''als titel had ingevoerd en R&P had:
''Leviathan (Break The Spell)'' als titel ingevoerd.
0
geplaatst: 24 april 2009, 08:38 uur
heicro schreef:
Goede zet om sommige nieuwe releases op de home pagina onder de aandacht te brengen. Ik heb al menig artiest op deze manier leren ontdekken. Nu weer Bill Callahan.
Is het in navolging hiervan mogelijk om alle albums die die dag uitkomen op de homepage te zetten? Of iig een linkje. Ik hoor graag.Goede zet om sommige nieuwe releases op de home pagina onder de aandacht te brengen. Ik heb al menig artiest op deze manier leren ontdekken. Nu weer Bill Callahan.
0
geplaatst: 24 april 2009, 10:27 uur
heicro schreef:
Goede zet om sommige nieuwe releases op de home pagina onder de aandacht te brengen. Ik heb al menig artiest op deze manier leren ontdekken. Nu weer Bill Callahan.
Dat gebeurt al jaren hoor.

Maar het is leuk dat het kan.
0
lambf
geplaatst: 24 april 2009, 23:47 uur
De zoekfuntie werkt af en toe niet helemaal goed. Als ik op Celeste zoek, kom ik op een aantal albums terecht die Celeste in de titel hebben en 1 bandje dat zo heet. Maar het andere bandje dat ook Celeste heet zit er niet tussen. Heb ik wel eens vaker gehad, maar weet even niet meer bij welke albums.
0
geplaatst: 25 april 2009, 13:51 uur
Kunnen deze 2 artiesten weer worden opgesplitst?
Lonnie Smith
Lonnie Smith en Lonnie Liston Smith is namelijk niet dezelfde persoon.
Of kun je dit ook zelfstandig doen?
Lonnie Smith
Lonnie Smith en Lonnie Liston Smith is namelijk niet dezelfde persoon.
Of kun je dit ook zelfstandig doen?
0
geplaatst: 25 april 2009, 17:03 uur
lambf schreef:
De zoekfuntie werkt af en toe niet helemaal goed. Als ik op Celeste zoek, kom ik op een aantal albums terecht die Celeste in de titel hebben en 1 bandje dat zo heet. Maar het andere bandje dat ook Celeste heet zit er niet tussen. Heb ik wel eens vaker gehad, maar weet even niet meer bij welke albums.
Ik zal daar eens naar kijken, bedankt. Er zou op z'n minst een linkje "meer zoekresultaten" moeten verschijnen, onder het kopje "artiesten", bij deze zoekopdracht
0
jeko
geplaatst: 25 april 2009, 18:22 uur
Heb ook af en toe dat de zoekfunctie niet helemaal goed werkt, bijvoorbeeld met de band Sickness, verschijnt pas wanneer ik de enter toets gebruik (tip die ik hierboven las).
0
geplaatst: 26 april 2009, 11:10 uur
Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar waarom is Hans Brouwer geband?
0
geplaatst: 26 april 2009, 13:24 uur
Iedere keer als ik op zoek ben naar de band the wild tchoupitoulas ( en het gelijknamige album), kom ik terecht bij een verzamel album van the neville brothers. De zoekfunctie geeft echter aan dat het gezochte band (en album) wel op de site staat. Als iemand daar even naar zou willen kijken? Dank alvast.
0
geplaatst: 26 april 2009, 17:30 uur
Mart schreef:
Vragen mag altijd, maar over het algemeen houden we de redenen van bans voor ons (wel zo netjes tegenover de gebande user). Het is geen definitieve ban, dus over een tijdje zullen we Hans Brouwer wel weer zien posten hier.
0
Sheplays
geplaatst: 26 april 2009, 18:47 uur
indana schreef:
Iedere keer als ik op zoek ben naar de band the wild tchoupitoulas ( en het gelijknamige album), kom ik terecht bij een verzamel album van the neville brothers. De zoekfunctie geeft echter aan dat het gezochte band (en album) wel op de site staat. Als iemand daar even naar zou willen kijken? Dank alvast.
Ze zijn er wel, maar zonder 'the'. Zie hier.
0
geplaatst: 26 april 2009, 18:49 uur
herman schreef:
Vragen mag altijd, maar over het algemeen houden we de redenen van bans voor ons (wel zo netjes tegenover de gebande user). Het is geen definitieve ban, dus over een tijdje zullen we Hans Brouwer wel weer zien posten hier.
Ik begrijp eigenlijk niet waarom dat zo netjes tegenover de gebande user is... ?
(en stel al zou het wel heel netjes zijn, waarom moet je dan heel aardig tegen de gebande users doen?)
0
geplaatst: 26 april 2009, 19:23 uur
Dank je Sheplays.
Blijft het wel merkwaardig dat als je bj het zoeken the wild tchoupitoulas intypt ,dit als band en als album tevoorschijn komt. Nog merkwaardiger is het dat je uiteindelijk bij een verzamelalbum van de Neville brothers uitkomt natuurlijk.
Blijft het wel merkwaardig dat als je bj het zoeken the wild tchoupitoulas intypt ,dit als band en als album tevoorschijn komt. Nog merkwaardiger is het dat je uiteindelijk bij een verzamelalbum van de Neville brothers uitkomt natuurlijk.
0
Kingsnake
geplaatst: 26 april 2009, 19:40 uur
Nee hoor.
Als je goed oplet, zie je dat deze artiest, met 'the' voorkomt op de verzameleer van the Neville Brothers.
Om dit mooier neer te zetten zou je de band met- en zonder 'the' naar elkaar moeten verwijzen.
Als je goed oplet, zie je dat deze artiest, met 'the' voorkomt op de verzameleer van the Neville Brothers.
Om dit mooier neer te zetten zou je de band met- en zonder 'the' naar elkaar moeten verwijzen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.