MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ja hoor. Als ik the wild tchoupitoulas typ zie ik de naam van de band met daar achter een album met zelfde naam. Als ik daarop klik zou ik volgens mij dus naar dat album moeten gaan en juist niet naar de verzamelaar van de brothers.
Maar goed, ik probeer wel even een en ander te veranderen door de wild tchoupitoulas te hernoemen naar the wild tchoupitoulas. Bedankt in ieder geval.

misorabi schreef:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom dat zo netjes tegenover de gebande user is... ?

Zoveel is er meestal nou ook weer niet aan de hand (dit geval valt ook wel mee). Het is onnodig mensen die na een ban weer gewoon mee willen doen in een kwaad daglicht te zetten. Daar schiet niemand iets mee op.

Plusjesmysterie!

In diverse topics verdwijnen ineens plusjes (het teken) zodra je ze plaatst. Iemand enig idee hoe dit kan? Ene keer blijven ze wel staan, andere keer niet. In MuMeLadder soms wel vervelend.

Inderdaad behoorlijk irritant voor de diverse "musicgame" topics.
Het gekke is dat er geen peil op te trekken valt.
Als je kort na elkaar in 2 verschillende topics post verdwijnen ze soms in 1 vd 2 topics, soms in allebei en soms blijven ze in beide topics staan
En het verschilt ook van dag tot dag, de ene dag blijven ze wel staan, de andere dag weer niet.

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Toevoeghulp

musicfriek schreef:
Plusjesmysterie!

In diverse topics verdwijnen ineens plusjes (het teken) zodra je ze plaatst. Iemand enig idee hoe dit kan? Ene keer blijven ze wel staan, andere keer niet. In MuMeLadder soms wel vervelend.

volgens mij trad het alleen op bij het bewerken van berichten, en is het nu opgelost

Dit album staat dubbel op de site.

Ik heb de nieuwste van de twee verwijderd, daarmee is wel jouw stem verloren gegaan (maar je hebt ook al op de andere gestemd, zie ik nu).

Sheplays
Er staat overal een lege balk tussen de berichten!

Stijn_Slayer
Het is me opgevallen dat deze site soms erg traag is (met zoeken, laden, openen etc.). Dit is dan een minuutje of drie zo, en daarna werkt alles weer perfect. Op andere Internetsites heb ik er geen last van.

Worden er op die momenten bijvoorbeeld albums toegevoegd of is er een controle etc. ?

Als ik hier klik en ik scrol helemaal naar onder krijg ik een gigantische zwarte balk

@Sheplays: dat had ik ook eerst toen IE8 net geinstalleerd was. Als je op de compatibiliteitsweergaveknop drukt (staat bij mij rechts naast de adresbalk) moet alles goed gaan.

Stijn_Slayer
metalfist schreef:
Als ik hier klik en ik scrol helemaal naar onder krijg ik een gigantische zwarte balk

Ik zie niks?

Raar, ik krijg dit te zien

(afbeelding)

Sheplays
freitzen schreef:
@Sheplays: dat had ik ook eerst toen IE8 net geinstalleerd was. Als je op de compatibiliteitsweergaveknop drukt (staat bij mij rechts naast de adresbalk) moet alles goed gaan.

Bedankt, freitzen!

Ik weet niet precies hoe het zit, maar kunnen jullie niet à la Windows Live een '...meter ID' maken. Dan hoef je je dus maar één keer te registreren voor meerdere sites.

Ik ben niet bekend met Windows Live, maar waarom zou je dat willen? Ik kom bv. nooit op gamesmeter en dat zal ook wel voor anderen gelden... En mijn geliefde username was op Moviemeter al bezet...

Weet er iemand wat er is met Youtube links? Ik wou net via Bob Dylans Highway 61 Revistited het nummer Like A Rollingstone kijken alleen hij gaf a Error Occured... aan ofzoiets.

metalfist schreef:

Niemand die dit weet op te lossen?

Pooiertje schreef:
(quote)

En ik weet niet hoe ze terug kunnen komen.

Het kan aan mij tekst-interpetatie liggen maar ik begrijp het niet helemaal.

Maar hoe dan ook
@Metalfist: misschien komt het door een hoog oplopende aantal cookies

Er zijn inderdaad een aantal mensen geband, maar dat is tijdelijk.

Heb de slowchat erover weggehaald.

En @Metalfist: ik heb dat ook wel 's. Meestal gaat het vanzelf weer weg.

Edit: bericht weggehaald, als je geband bent kun je een mail sturen naar [email protected] zoals al aangegeven staat in het bericht dat je te zien krijgt na je ban.

RedLightCityBoy
Choclair - My Demo (2003)

Ik wil graag mijn favo nummers bij dit album aanvinken, alleen die gele sterretjes gaan steeds weg?

Ik heb het even geprobeerd, maar geen last van bij dat album.

RedLightCityBoy
Nee, ik inmiddels ook niet meer, nee. Heb dit probleem wel vaker, maarja ik zal dan wel te ongeduldig zijn ofzo, want na een tijdje doet hij het meestal weer.

Bij deze user krijg ik geen gegevens over die user.
Volgens een uitgebrachte stem heet ie WILDE_FRANS.

Geband?

WILDE_FRANS heeft zich uitgeschreven c.q. is geband en daardoor zijn zijn gegevens niet meer zichtbaar voor "normale" gebruikers.

Een vraag:

Soms zie je bij mensen is uitgeschreven sinds.... waarvoor is dat?

Deze staat er dubbel op, want ook hier te vinden.

Kill_illuminati schreef:
Een vraag:

Soms zie je bij mensen is uitgeschreven sinds.... waarvoor is dat?

Omdat ze dan de site verlaten(acount gedelete) hebben maar dan blijven hun berichten nog staan. Alleen hun profiel acount is dan wel verwijderd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:12 uur

geplaatst: vandaag om 17:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.