De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 mei 2004, 14:28 uur
Ik snap er helemaal niets van
Ik doe precies hetzelfde (als normale user bonuscorrecties doorvoeren, daarna als mod de boel goedkeuren) en het gaat gewoon goed...
Ik doe precies hetzelfde (als normale user bonuscorrecties doorvoeren, daarna als mod de boel goedkeuren) en het gaat gewoon goed...
0
geplaatst: 2 mei 2004, 14:29 uur
Zachery, zag alles er wel goed uit toen jij de correctie bekeek? Het ging dus tijdens het beoordelen, niet tijdens het indienen van de correctie?
0
geplaatst: 2 mei 2004, 18:29 uur
Waarom zit er in het blauwe balkje bovenaan eigenlijk geen link naar moviemeter, zoals op moviemeter wel naar musicmeter zit?
0
geplaatst: 2 mei 2004, 18:35 uur
Jordy schreef
Zachery, zag alles er wel goed uit toen jij de correctie bekeek? Het ging dus tijdens het beoordelen, niet tijdens het indienen van de correctie?
Wel - op het moment dat je de correctie op de site wil plaatsen - gebeurt de vermenigvuldiging. Dus tijdens het beoordelen, denk ik.
0
geplaatst: 2 mei 2004, 18:40 uur
Nu is het bij Queen - The Miracle ook foutgegaan, zelfde soort verbetering. Ik ga bijna denken dat het aan mij ligt... Misschien het soort browser? Ik gebruik Opera, maar ja als het pas bij het beoordelen fout gaat kan het niet aan mijn browser liggen denk ik.
0
geplaatst: 2 mei 2004, 19:07 uur
Aan de browser kan het inderdaad niet liggen. Er is nog iets anders aan de hand (blijkbaar) wat we over het hoofd zien... zolang ik de fout niet zelf kan nabootsen kan ik 'm ook niet oplossen
Het gebeurt ook niet altijd toch? Er gaan ook tientallen correcties goed volgens mij
Het gebeurt ook niet altijd toch? Er gaan ook tientallen correcties goed volgens mij
0
geplaatst: 2 mei 2004, 19:08 uur
evelien schreef:
Waarom zit er in het blauwe balkje bovenaan eigenlijk geen link naar moviemeter, zoals op moviemeter wel naar musicmeter zit?
Omdat MovieMeter al jaren bestaat, en dus niet onder de aandacht gebracht hoeft te worden. Maar die link daar kan eerdaags wel weg, de vaste MovieMeter-mensen zullen het nu wel weten.
0
geplaatst: 2 mei 2004, 19:29 uur
Jordy: die link klikt anders wel makkelijk door van de ene site naar de andere 

0
geplaatst: 2 mei 2004, 20:02 uur
Jordy schreef:
Omdat MovieMeter al jaren bestaat, en dus niet onder de aandacht gebracht hoeft te worden. Maar die link daar kan eerdaags wel weg, de vaste MovieMeter-mensen zullen het nu wel weten.
(quote)
Ik vroeg het omdat het eigenlijk net zo toevallig is dat je hier terecht komt, als op moviemeter. En als je dan op één van de 2 terecht komt, zie je meteen dat er nog zo'n leuke site is

0
geplaatst: 2 mei 2004, 20:10 uur
Er zou wel "vast" een leuk logootje kunnen onderaan, naast de 2fast en Firefox logo's. Maar goed dan moeten die wel eerst nog ontworpen worden 

0
geplaatst: 2 mei 2004, 21:41 uur
Er kunnen labels ingevoerd worden!!
Ik moet nog even maken dat er overzichten gegenereerd kunnen worden door het label aan te klikken, maar gaan jullie eerst maar eens wat labels invoeren
Over het correctie-probleem: ik krijg nu van elke correctie gedetailleerde info toegemaild. Als er ergens iets fout gaat, laat het dan even hier weten dan kan ik op zoek naar de oorzaak. Mocht je nou merken dat het bij het corrigeren van data label vaak foutgaat, stop dan maar even met corrigeren, zodat er niet straks tientallen foute albums staan... thanks!
Ik moet nog even maken dat er overzichten gegenereerd kunnen worden door het label aan te klikken, maar gaan jullie eerst maar eens wat labels invoeren

Over het correctie-probleem: ik krijg nu van elke correctie gedetailleerde info toegemaild. Als er ergens iets fout gaat, laat het dan even hier weten dan kan ik op zoek naar de oorzaak. Mocht je nou merken dat het bij het corrigeren van data label vaak foutgaat, stop dan maar even met corrigeren, zodat er niet straks tientallen foute albums staan... thanks!
0
geplaatst: 2 mei 2004, 21:47 uur
Dus wat spreken we nou af over die labels? Het "laagste" label voeren we in??
op hiphop.discogs.com staat onze ?album=1 onder Interscope, maar ik vind het juist leuk om de beperktere lijst Death Row albums te raadplegen... om maar wat te noemen
op hiphop.discogs.com staat onze ?album=1 onder Interscope, maar ik vind het juist leuk om de beperktere lijst Death Row albums te raadplegen... om maar wat te noemen
0
geplaatst: 2 mei 2004, 21:49 uur
Jordy schreef
Het "laagste" label voeren we in??
Het "laagste" label voeren we in??
Vind ik wel - het recht van de zwakste, hé?

0
geplaatst: 2 mei 2004, 22:52 uur
Jordy schreef:
Dus wat spreken we nou af over die labels? Het "laagste" label voeren we in??
Lijkt mij ook het leukste/beste.Dus wat spreken we nou af over die labels? Het "laagste" label voeren we in??
0
geplaatst: 3 mei 2004, 00:39 uur
Ik zie dat we nu ook de mogelijkheid hebben om de labels toe te voegen. Toevoegers aller lande: bijwerken die hap! 

0
geplaatst: 3 mei 2004, 10:02 uur
Het laagste label? Dus eh... bij dat voorbeeld is Interscope het overkoepelende label en Death Row het sublabel?
Ik vind het eigenlijk ook wel interessant om gewoon het hoogste label toe te voegen. Er worden vaak nogal eens wat sublabels opgericht waar maar een paar releases op uit komen. En als je het dus op sublabel doet, dan kun je ook niet zo goed kijken wat het label nog meer te bieden heeft. Als je geïnteresseerd raakt in een label, omdat een album dat je goed vindt dat label erbij heeft staan, dan krijg je maar een beperkte lijst van andere albums.
Toch?
Ik vind het eigenlijk ook wel interessant om gewoon het hoogste label toe te voegen. Er worden vaak nogal eens wat sublabels opgericht waar maar een paar releases op uit komen. En als je het dus op sublabel doet, dan kun je ook niet zo goed kijken wat het label nog meer te bieden heeft. Als je geïnteresseerd raakt in een label, omdat een album dat je goed vindt dat label erbij heeft staan, dan krijg je maar een beperkte lijst van andere albums.
Toch?
0
geplaatst: 3 mei 2004, 10:06 uur
Daar heb ik eerlijk gezegd helemaal geen zin in en in meer dan de helft van de gevallen interesseert t me ook geen zak bij welk label een artiest zit. Maar goed, ik zal wel even alle jukies gaan bijwerken daar is het label iig wel interessant.
0
geplaatst: 3 mei 2004, 12:08 uur
Moet het label ingevuld worden..? Want als ik een cd toevoeg voor de release data, dan staat er zowat nooit het label bij.. Moet ik daar ook nog is naar op zoek gaan..
Ik wil best wel labels er bij zetten, maar kan dat ook een tijdje nadat ik het album heb toegevoegd..?
Ik wil best wel labels er bij zetten, maar kan dat ook een tijdje nadat ik het album heb toegevoegd..?
0
geplaatst: 3 mei 2004, 13:25 uur
Van welk album kun je dat bijvoorbeeld niet vinden? Via allmusic.com ofzo moet toch altijd wel het label te vinden zijn (of anders via google)?
0
geplaatst: 3 mei 2004, 13:25 uur
tovenaar schreef:
Ik vind het eigenlijk ook wel interessant om gewoon het hoogste label toe te voegen.
Ik vind het eigenlijk ook wel interessant om gewoon het hoogste label toe te voegen.
Wat heb je aan een lijst met 1341 Sony-releases?
0
geplaatst: 3 mei 2004, 14:07 uur
Bij Sony niet, bij een label als The Third Movement (DJ Promo) is dat wel handig. Lastige afweging.
0
geplaatst: 3 mei 2004, 15:32 uur
Jordy schreef:
Van welk album kun je dat bijvoorbeeld niet vinden? Via allmusic.com ofzo moet toch altijd wel het label te vinden zijn (of anders via google)?
Bij bijna elk album dat nog uit moet komen is de label ervan niet bekend...Van welk album kun je dat bijvoorbeeld niet vinden? Via allmusic.com ofzo moet toch altijd wel het label te vinden zijn (of anders via google)?
0
geplaatst: 3 mei 2004, 15:58 uur
Tuurlijk moet het label bekend zijn van een album dat uit moet komen... dat is juist de plek waar het vandaan moet komen, dus lijkt me zelfs nog eerder vast te staan dan de tracks die erop komen.
0
geplaatst: 3 mei 2004, 16:46 uur
bij Muziek > Algemeen > ik zoek de titel/uitvoerende van een liedje.:
Ondertussen al heel wat jaren geleden, misschien acht, misschien negen, misschien wel tien jaar, was er een liedje waarin (door een man) gezongen werd: 'I can never be a woman'. Ofzoiets. Er was een videoclip bij in zwart-wit, de jaren '20 werden er in nagespeeld, met vrouwen met van die deukhoedjes op enzo. De stem van de zanger werd ook vervormd (door een zogenaamd ouderwetse microfoon). Het was een heel leuk vrolijk liedje. Er zat ook een klarinet-achtig deuntje tussendoor.
Ondertussen al heel wat jaren geleden, misschien acht, misschien negen, misschien wel tien jaar, was er een liedje waarin (door een man) gezongen werd: 'I can never be a woman'. Ofzoiets. Er was een videoclip bij in zwart-wit, de jaren '20 werden er in nagespeeld, met vrouwen met van die deukhoedjes op enzo. De stem van de zanger werd ook vervormd (door een zogenaamd ouderwetse microfoon). Het was een heel leuk vrolijk liedje. Er zat ook een klarinet-achtig deuntje tussendoor.
0
geplaatst: 3 mei 2004, 16:50 uur
Your Woman van White Town. Hier is het album te vinden.... 7 jaar geleden trouwens.
0
geplaatst: 3 mei 2004, 18:40 uur
Ja! Te gek, man. White Town heeft ook een fijne website. De video via-via gedownload. Ik heb dit liedje zo ontieglijk vaak in mijn hoofd gehad. Geweldig om het weer te kunnen horen en zien!!
Aan het eind van de video staat trouwens 1996, dus toch 8 jaar geleden alweer.
Was dit liedje een hit in Nederland eigenlijk? Op White Towns website las ik dat het in de UK een nummer 1 hit was.
Aan het eind van de video staat trouwens 1996, dus toch 8 jaar geleden alweer.
Was dit liedje een hit in Nederland eigenlijk? Op White Towns website las ik dat het in de UK een nummer 1 hit was.
0
geplaatst: 3 mei 2004, 18:57 uur
Een radiohit voornamelijk, werd veel gedraaid. En haalde het midden van de hitlijsten hier (nummer 20 ofzo)
0
JonnieBrasco
geplaatst: 3 mei 2004, 19:08 uur
Als ik een titel+uitvoerende niet weet, dan typ ik de songtekst in op google, alleen soms levert dat geen resultaat op.
Ik werd laatst wakker met ID&T radio, was een leuk modern pop/dance nummer voor, het refrein ging: "Seven gonna rock it" of iets dergelijks, en het nummer eindigde met de tekst: "You never see me again". Het zal vast een top-40 hitje zijn (deze man volgt de pop-tops niet zo), maar ik kom er niet achter van wie het is. De site van ID&T houdt een playlist/archief bij, alleen soms staan bepaalde uurtjes daar niet op.
Dus wie kan mij helpen?
Ik werd laatst wakker met ID&T radio, was een leuk modern pop/dance nummer voor, het refrein ging: "Seven gonna rock it" of iets dergelijks, en het nummer eindigde met de tekst: "You never see me again". Het zal vast een top-40 hitje zijn (deze man volgt de pop-tops niet zo), maar ik kom er niet achter van wie het is. De site van ID&T houdt een playlist/archief bij, alleen soms staan bepaalde uurtjes daar niet op.
Dus wie kan mij helpen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.