MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Super Elmo
Ik weet niet of ik het hier kan plaatsen, maar het lukt mij maar niet om een avatar te nemen. Elke keer als ik een plaatje heb uitgekozen en ik hem verstuur dan heb ik het plaatje vooralsnog niet. Kent iemand dit probleem of ligt het aan mij?

Pastichio Rocker
Probeer het eens met een .jpg bestand.

Super Elmo
Dat doe ik dus al, maar nee ook dan gaat het niet...

chrismusic
herman schreef:
Er zijn inderdaad een aantal mensen geband, maar dat is tijdelijk.

Heb de slowchat erover weggehaald.

En @Metalfist: ik heb dat ook wel 's. Meestal gaat het vanzelf weer weg.

Edit: bericht weggehaald, als je geband bent kun je een mail sturen naar [email protected] zoals al aangegeven staat in het bericht dat je te zien krijgt na je ban.

hoezo tijdelijke ban

Vraag maar via pm als je meer wilt weten.

Op dit album is al gestemd terwijl hij naar mijn weten nog niet gelekt is.

The Dead Weather - Horehound (2009)

Pastichio Rocker
Super Elmo schreef:
Dat doe ik dus al, maar nee ook dan gaat het niet...

Is ie niet te groot? 54x54 pixels he?

In De Site > Algemeen > Nieuw deze week album:

Hey, allereerst complimenten over deze site. Ben nog niet heel lang echt actief hier, en vind het echt een zwaar relaxede site!

Ik vroeg mij alleen af waarop het gebasseerd is welke CD op de homepage komt te staan? Er staat altijd een afbeelding met erbij: bla bla van blabla is op bla in de winkels.

Ik had Propagandhi toegevoegd en die stond er ook, wat ik nooit verwacht had. Dus was wel benieuwd.

Die kiezen de mods zelf uit de releases van de betreffende week volgens mij. Meestal iets wat wel waarvan een mod vindt dat het wel wat extra aandacht kan gebruiken, maar 100% zeker weet ik het ook niet.

"Standaard wordt op de homepage (en bij de uitgebreidere release pagina) het populairste album uitgelicht door middel van een plaatje en de titel. Dit gebeurt op basis van het aantal berichten dat bij het album geplaatst is."

Maar moderators kunnen dit overrulen.

Arrie schreef:
Die kiezen de mods zelf uit de releases van de betreffende week volgens mij. Meestal iets wat wel waarvan een mod vindt dat het wel wat extra aandacht kan gebruiken, maar 100% zeker weet ik het ook niet.

Ik overrule het wel vrij vaak. De releases die er anders komen te staan krijgen via de reguliere media toch aandacht zat en het is wel leuk een onbekendere release in het zonnetje te zetten.

Meestal zoek ik een plaat uit met een redelijk hoog gemiddelde en als het even kan een mooie hoes en wat zinnige berichten.

Nee, er staat nota bene bij dat het geen officiële release is.

Bij de artiestenpagina van Murs gaat iets niet helemaal goed:

Murs zijn artiestenpagina op MusicMeter

Aangepast. Zowel de alias van Murs als Murs zelf stonden vermeld als alias (cirkelverwijzing).

opmerking over 2 Sandy Denny titels:
Sandy Denny - The Original Sandy Denny (1967)
Sandy Denny - Sandy Denny (1970)
Dit zijn dezelfde albums. Plaatje van de eerste is van de CD uitgave uit 1992; die van de tweede is van een jaren '70(?) heruitgave.
Hier staan nog wat variaties: Sandy Denny: The Original Sandy Denny - informatik.uni-hamburg.de
Het eerste plaatje aldaar is 't origineel.
Moet niet onder reguliere, maar onder verzamelalbums staan, want het is een allegaartje van eerder op 2 LP's uitgebrachte opnamen (dit is alleen de eerste keer dat 't onder haar naam verscheen).

Handig dat je tegenwoordig onder de afbeelding van de hoes kunt zien of je al gestemd hebt. Misschien is het er al een tijdje, maar het valt me nu pas op.

lebowski schreef:
Deze staat er dubbel op, want ook hier te vinden.

Gerards Dream schreef:
Handig dat je tegenwoordig onder de afbeelding van de hoes kunt zien of je al gestemd hebt. Misschien is het er al een tijdje, maar het valt me nu pas op.

Dat je je eigen stem ziet is altijd het geval geweest, er is wel een nieuwe stemfunctionaliteit ingevoerd. Ik hoor graag of het werkt en duidelijk is enzo.

Het is wel veel duidelijker nu, maar ik klik denk ik vaker mis... Maar dat kan aan mijn eigen spasmen liggen.

pretfrit
je kunt niet je stem verwijderen en een reeds eerder gedane score geven

en je klikt sneller mis..en als je dan niet kunt verbeteren.

waarom kun je dat niet verbeteren, wat gebeurt er wanneer je een andere score aanklikt?

pretfrit
ik wil b.v. mijn U2 score verwijderen en dat lukt me dus niet

edit : ik kan alleen een geheel nieuwe nog niet eerder gedane score aanklikken.

stel ik geef een album 4, twijffel en besluit toch 3,5 te geven...nee toch 4...

nou dan kan dat dus niet.

Hmn ja ik was al een beetje bang dat dat niet duidelijk zou zijn,

je kunt je stem verwijderen door links van de 0,5 sterren te klikken, als dat niet duidelijk is moet er maar een "verwijder!" knop toegevoegd worden

RedLightCityBoy
Die nieuwe toevoeging.

Nieuwe stemfunctionaliteit vind ik een stuk minder gebruiksvriendelijk.

ik heb tijdelijk de oude functionaliteit weer even teruggezet, zal het verwijderen van een stem duidelijker proberen te maken

Urbanoetang schreef:
Nieuwe stemfunctionaliteit vind ik een stuk minder gebruiksvriendelijk.

Tja dat begrip ik dus eerlijk gezegd niet, het feit dat je helemaal zo'n uitklap-box moet openen, je selectie moet maken, en dat je pagina vervolgens helemaal ververst vind ik persoonlijk erg vervelend.

pretfrit schreef:
stel ik geef een album 4, twijffel en besluit toch 3,5 te geven...nee toch 4...

Je kunt inderdaad niet een 4 stemmen als je momenteel ook al een 4 hebt gestemd, dat is identiek aan de oude functionaliteit.

pretfrit
Jordy schreef:
(quote)

Je kunt inderdaad niet een 4 stemmen als je momenteel ook al een 4 hebt gestemd, dat is identiek aan de oude functionaliteit.

wat staat er...

4...3,5...4

sorry voor mijn onduidelijk taalgebruik

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:09 uur

geplaatst: vandaag om 22:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.