De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2009, 16:55 uur
Okee maar dan klopt je verhaal niet, sorry. Het was met de nieuwe functionaliteit wel mogelijk om een 4 te stemmen, daarma een 3,5 te stemmen, en daarna weer een 4 te stemmen. Maar goed, laten we nog even kijken of het allemaal duidelijk is als het weer terug is.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 10 mei 2009, 19:18 uur
En nieuwe soort stemfunctie waarbij je door met je muis naar links ging (voor een lager cijfer) en naar rechts (voor een hoger cijfer).
0
geplaatst: 10 mei 2009, 19:46 uur
De artiestenpagina's zijn nogal kaal, ik heb een beetje staan photoshoppen, en de oplossing lijkt erg simpel:

Het is namelijk vrij vreemd dat je de albumcovers niet direct op de artiestenpagina ziet, maar daarvoor het plusje in moet drukken...

Het is namelijk vrij vreemd dat je de albumcovers niet direct op de artiestenpagina ziet, maar daarvoor het plusje in moet drukken...
0
geplaatst: 10 mei 2009, 19:48 uur
Goed idee; vooral bij artiesten met veel verzamelalbums. Vaak hebben die ook nog dezelfde naam. Hier is duidelijke herkenning door de albumhoes.
0
geplaatst: 10 mei 2009, 19:50 uur
Ik denk dat het bij artiesten als Merzbow en Venetian Snares nogal onoverzichtelijk zal worden dan. Ik vind het zoals het nu is goed genoeg eigenlijk.
0
geplaatst: 10 mei 2009, 20:02 uur
De artiestenpagina's van Merzbow en Venetian Snares ZIJN al erg onoverzichtelijk, ik denk juist dat ze hierdoor overzichtelijker worden : die artiesten hebben zo veel releases dat je tussen die lijst snel een albumcover herkent, ipv de hele lijst af te moeten gaan opzoek naar die ene titel.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 mei 2009, 20:11 uur
Geen goed idee. Het ziet er weliswaar mooi uit, maar dat gaat ontiegelijk onoverzichtelijk en lelijk worden als je artiesten met veel albums bekijkt.
0
geplaatst: 10 mei 2009, 20:40 uur
Stijn_Slayer schreef:
Geen goed idee. Het ziet er weliswaar mooi uit, maar dat gaat ontiegelijk onoverzichtelijk en lelijk worden als je artiesten met veel albums bekijkt.
Dit dus.
0
geplaatst: 10 mei 2009, 20:43 uur
Ik zou er eventueel iets voor voelen om "de grote albums" van een artiest er op deze manier uit te lichten, maar _alle_ albums vind ik bij veel artiesten inderdaad iets teveel van het goede.
0
geplaatst: 10 mei 2009, 20:51 uur
Is het anders niet een goed idee om het een paar dagen uit te testen? Als een soort beta? Miss valt die onoverzichtelijkheid wel heel erg mee...
Avatars werden ook onoverzichtelijk genoemd, en verontrustend, uiteindelijk is toch echt het tegendeel waar gebleken..
Avatars werden ook onoverzichtelijk genoemd, en verontrustend, uiteindelijk is toch echt het tegendeel waar gebleken..
0
geplaatst: 10 mei 2009, 21:12 uur
Ja, dat is ook wel waar. Even testen kan nooit kwaad denk ik.
En enkel de 'grote' albums vind ik dan weer helemaal geen goed idee eigenlijk. Ofwel geen, ofwel alle albums.
En enkel de 'grote' albums vind ik dan weer helemaal geen goed idee eigenlijk. Ofwel geen, ofwel alle albums.
0
geplaatst: 10 mei 2009, 23:41 uur
Van de grote albums zijn juist de hoezen bekend; het gaat vaak om de wat onbekendere albums.
Bij de avatars kun je namelijk ook kiezen of je ze wel of niet zichtbaar wilt hebben; misschien daarom dezelfde optie toe passen.
Bij de avatars kun je namelijk ook kiezen of je ze wel of niet zichtbaar wilt hebben; misschien daarom dezelfde optie toe passen.
0
geplaatst: 11 mei 2009, 19:42 uur
Ik vraag me af de grote discografie-pagina's niet juist onoverzichtelijk worden? Een album-overzicht wordt nu 2, 3 eer zo lang en bij bv. een Muslimgauze scroll je je nu al een ongeluk.
0
geplaatst: 11 mei 2009, 22:22 uur
Bij artiesten met een grote discografie zou je wel een verdelng kunnen maken in actuele of een historische lijst. Hierdoor zou een stuk overzicht gewonnen kunnen worden. Plaats in de actuele lijst de albums die de laatste vijf jaar zijn uitgekomen en de rest in de historische lijst. Bij acts als Tangerine Dream en het hier genoemde Muslimgauze zou dit op termijn kunnen betekenen minder scroll werk en een beter overzicht. Zelf heb ik jaren in een archief gelopen wat werkte met het bovenstaande principe en dat liep als een trein.
0
pretfrit
geplaatst: 11 mei 2009, 22:27 uur
Ik zou liever hoesfoto's zien in de persoonlijke stemlijsten..ik zoek vaak via mijn stemlijsten naar een album, en een plaatje zou het zoeken wel vergemakkelijken...ziet er ook leuk uit al die favoriete albums inc hoes op een rijtje (RYM heeft het overigens ook zo, en dat bevalt prima) is ook makkelijk na keuze in en uit te schakelen en je hebt geen verrommeling van de centrale pagina's
0
geplaatst: 11 mei 2009, 23:14 uur
Super Elmo schreef:
Ik weet niet of ik het hier kan plaatsen, maar het lukt mij maar niet om een avatar te nemen. Elke keer als ik een plaatje heb uitgekozen en ik hem verstuur dan heb ik het plaatje vooralsnog niet. Kent iemand dit probleem of ligt het aan mij?
Ik weet niet of ik het hier kan plaatsen, maar het lukt mij maar niet om een avatar te nemen. Elke keer als ik een plaatje heb uitgekozen en ik hem verstuur dan heb ik het plaatje vooralsnog niet. Kent iemand dit probleem of ligt het aan mij?
Same here meerdere plaatjes geprobeerd in jpeg en pgn, op 54x54 en groter, firefox / IE niks werkt. Het werkt zelfs niet eens met de avatar die ik ook op moviemeter gebruik.
0
Leidenaar187
geplaatst: 12 mei 2009, 09:46 uur
Ik ben nieuw hier dus excuses als ik iets raars zeg.
Binnenkort komt het nieuwe album van Eminem uit,maar ik kan hem hier nergens vinden.
Op moviemeter staan films al op de site voordat ze uit zijn.
Zodra zeker is dat een film komt kun je erover praten.
Hoezo heeft nog niemand het album van Eminem geplaatst,loopt deze site achter de feiten aan?
Binnenkort komt het nieuwe album van Eminem uit,maar ik kan hem hier nergens vinden.
Hoezo heeft nog niemand het album van Eminem geplaatst,loopt deze site achter de feiten aan?
0
Kingsnake
geplaatst: 12 mei 2009, 09:48 uur
Leidenaar187 schreef:
Dat mag je zelf doen, als je je geroepen voelt.
Deze site is een levend organisme. Alleen omdat de users het voeden blijft het in leven.
Succes!
0
geplaatst: 12 mei 2009, 18:35 uur
Daarnaast komt er een grote release pas op als de bronnen betrouwbaar zijn.
0
geplaatst: 12 mei 2009, 19:11 uur
Wat duurt het voortaan lang voordat een correctie wordt gekeurd, zeg. Eerst waren ze soms binnen een paar minuten al gekeurd, nu duurt het vaak zelfs een paar dagen. Dit zal wel komen door het minder aanwezig zijn van mod's?
0
geplaatst: 12 mei 2009, 19:36 uur
Is het erg dan dat er een paar dagen over heen gaan?...dacht het niet.
0
geplaatst: 12 mei 2009, 19:52 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Wat duurt het voortaan lang voordat een correctie wordt gekeurd, zeg.
Wat duurt het voortaan lang voordat een correctie wordt gekeurd, zeg.
Ligt aan het genre, want veel toevoegingen gaan er nog wel degelijk snel doorheen

Heeft inderdaad te maken met de personele bezetting: iets meer geduld gevraagd in de hoek waar jij actief bent dus.
0
geplaatst: 12 mei 2009, 20:19 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Wat duurt het voortaan lang voordat een correctie wordt gekeurd, zeg. Eerst waren ze soms binnen een paar minuten al gekeurd, nu duurt het vaak zelfs een paar dagen. Dit zal wel komen door het minder aanwezig zijn van mod's?
Volgens mij zijn we de achterstand van de meivakantie (toen er een wat kleinere bezetting was) aan het bijwerken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.