De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 mei 2009, 21:04 uur
Clear
.
.
.Chameleon Day schreef:
Is het erg dan dat er een paar dagen over heen gaan?...dacht het niet.
Dank voor de opheldering Is het erg dan dat er een paar dagen over heen gaan?...dacht het niet.
.
0
Fidelodelientje
geplaatst: 12 mei 2009, 23:14 uur
Nou bij deze..
Een compliment voor deze site en vooral de gebruikers!
Een compliment voor deze site en vooral de gebruikers!

0
geplaatst: 13 mei 2009, 16:13 uur
Chronos85 schreef:
Op dit album is al gestemd terwijl hij naar mijn weten nog niet gelekt is.
The Dead Weather - Horehound (2009)
Op dit album is al gestemd terwijl hij naar mijn weten nog niet gelekt is.
The Dead Weather - Horehound (2009)
Ik citeer mijzelf maar even...;-)
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 13 mei 2009, 16:15 uur
Chronos85 schreef:
Dan kun je een pm naar een van de moderators sturen.
0
Kingsnake
geplaatst: 14 mei 2009, 08:22 uur
boomkat schreef:
(afbeelding)
Betekent dit dat die er al op staat?!
(afbeelding)
Betekent dit dat die er al op staat?!
Juist!
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 mei 2009, 10:45 uur
Dubbel:
Astra - From Within (2009)
En dan keurig 1000 volgnummers ertussen.
En dan keurig 1000 volgnummers ertussen.

0
boomkat
geplaatst: 14 mei 2009, 21:31 uur
Jasses, alweer een lekkere plaatje weg gekaapt voor m'n neus. Maarja dat krijg je als je te lang wacht. Eigen schuld

0
geplaatst: 15 mei 2009, 20:17 uur
Staat nog niet eens 24 uur in de wachtrij. 
Die users van tegenwoordig worden steeds ongeduldiger.

Die users van tegenwoordig worden steeds ongeduldiger.

0
boomkat
geplaatst: 15 mei 2009, 21:01 uur
Goede platen gaan voor de meuk. Ik wist ook niet dat die pas zo kort in de wachtrij stond.
0
geplaatst: 15 mei 2009, 21:53 uur
Platen worden behandeld in volgorde van binnenkomst. Hoe goed of slecht ze ook zijn. Alleen voor een heel grote release (zoals Relapse waar al +10 pagina's over vol was geluld op de artiestenpagina voordat ie op de site stond) maken we wel 's een uitzondering.
0
geplaatst: 16 mei 2009, 15:53 uur
Jordy schreef:
ik heb tijdelijk de oude functionaliteit weer even teruggezet, zal het verwijderen van een stem duidelijker proberen te maken
ik heb tijdelijk de oude functionaliteit weer even teruggezet, zal het verwijderen van een stem duidelijker proberen te maken
Bij deze een nieuwe poging.
0
pretfrit
geplaatst: 16 mei 2009, 16:17 uur
precies hetzelfde probleem als eerste poging.
Voorbeeld bij Lonnie Johnson (zie mijn stemmenlijst)
- Handeling1 : klikt 5* aan (prima, blauw rondje draait, stem wordt verwerkt
- Handeling2 : verwijder stem (blauw rondje draait alles werk naar behoren)
- Handeling 3 : wil toch weer 5* aangeven ( rondje draait niet en onmogelijk om stem te plaatsen)
- Handeling 4: test of hij een andere score wel pakt ( ja hij pakt wel 0,5...
- Handeling 5 : test of hij nu dan wel 5* pakt (nee hoor ik kan dit album geen 5* meer geven...en dat is jammer want dat is de score die ik aan dit album wil geven)
hopelijk snap je het nu wel...en is er iets aan te doen. in he toud esysteem heb ik dit probleem namelijk niet daar kan ik -mocht ik dat willen- 100 keer van 4,5 naar 5 switchen en vice versa...
Voorbeeld bij Lonnie Johnson (zie mijn stemmenlijst)
- Handeling1 : klikt 5* aan (prima, blauw rondje draait, stem wordt verwerkt
- Handeling2 : verwijder stem (blauw rondje draait alles werk naar behoren)
- Handeling 3 : wil toch weer 5* aangeven ( rondje draait niet en onmogelijk om stem te plaatsen)
- Handeling 4: test of hij een andere score wel pakt ( ja hij pakt wel 0,5...
- Handeling 5 : test of hij nu dan wel 5* pakt (nee hoor ik kan dit album geen 5* meer geven...en dat is jammer want dat is de score die ik aan dit album wil geven)
hopelijk snap je het nu wel...en is er iets aan te doen. in he toud esysteem heb ik dit probleem namelijk niet daar kan ik -mocht ik dat willen- 100 keer van 4,5 naar 5 switchen en vice versa...
0
geplaatst: 16 mei 2009, 16:22 uur
Dat probleem heb ik niet. Ik werk met Firefox 3.0.10 .
Wel een andere opmerking: er is een inconsistentie bij de weergave van de score: 0.5 1,0 1.5 2,0 2.5 3,0 ... dus altijd een komma als het een ronde score is, en anders een punt.
Wel een andere opmerking: er is een inconsistentie bij de weergave van de score: 0.5 1,0 1.5 2,0 2.5 3,0 ... dus altijd een komma als het een ronde score is, en anders een punt.
0
geplaatst: 16 mei 2009, 16:27 uur
Hmm, ik heb dit ook geprobeerd bij Lonnie Johnson en een willekeurig ander album en het werkt hier allemaal vlekkeloos.
0
pretfrit
geplaatst: 16 mei 2009, 16:33 uur
staat de score er ook nog als je de pagina vernieuwd hebt?
hoe dan ook, ik kan nu aan Lonnie Johnson geen 5* meer geven Hij pakt gewoon de score 5* niet meer
lijkt me onmogelijk dat ik de enige ben met dit probleem.
edit: ben nu naar 4* gegaan en kan nu ook geen 0,5 meer geven...5 overigens ook nog steeds niet
hoe dan ook, ik kan nu aan Lonnie Johnson geen 5* meer geven Hij pakt gewoon de score 5* niet meer
lijkt me onmogelijk dat ik de enige ben met dit probleem.
edit: ben nu naar 4* gegaan en kan nu ook geen 0,5 meer geven...5 overigens ook nog steeds niet
0
geplaatst: 16 mei 2009, 16:36 uur
pretfrit schreef:
hopelijk snap je het nu wel...en is er iets aan te doen..
hopelijk snap je het nu wel...en is er iets aan te doen..
Bedankt voor het melden, het ging alleen in Explorer fout. Werkt het nu naar behoren?
0
geplaatst: 16 mei 2009, 19:08 uur
Ik had het ook al een paar keer geprobeerd voordat het was gemaakt, maar toen lukte het mij gewoon en zag ik geen probleem. Had het bij meerdere albums geprobeerd.
0
Lukk0
geplaatst: 17 mei 2009, 19:46 uur
Ik kan nu bij het plaatsen van een stem niet gelijk ook mijn favoriete nummers aanklikken, ik moet daarvoor eerst de pagina opnieuw laden, dan werkt het wel. Is hier iets aan te doen?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 17 mei 2009, 20:05 uur
Wat Lukk0 noemt komt bij mij ook voor. Niet elke keer, maar wel vaak.
0
geplaatst: 18 mei 2009, 17:00 uur
Het nieuwe stemmen bevalt me niet. Met een iPhone of iPod Touch kan je niet goed stemmen. Je moet op de gok ergens het schermpje aantikken.
...vroeger was alles beter...
...vroeger was alles beter...

0
geplaatst: 18 mei 2009, 21:16 uur
IK heb het ook, en wanneer ik mn stem verwijder kan ik wel nog steeds markeren wat mn favoriete nummers zijn, ik denk gewoon dat wanneer je stemt de rest van de pagina niet refreshed en dus ontstaat dat probleem, niet dat ik het erg vind om even op refresh te klikken
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.