MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:

Toegevoeg door: onbekend

Het album is goedgekeurd door twee crewleden. Daarom een correcte en een incorrecte toevoeging. De incorrecte toevoeging heb ik verwijderd.

Ik weet niet of dit de juiste plek is maar ehh...
als nieuw lid wil ik het MusicMeter team een dik compliment geven; mooie gebruiksvriendelijke site!

Hier klopt iets niet: Incubus

Als je zoekt op Incubus staat er nog een bandfoto bij maar klik je er op kom je op de bovenstaande pagina uit.

Aghora schreef:
Hier klopt iets niet: Incubus

Aangepast. Tevens het geneuzel over een nieuwe gebruiker verwijderd.

Dit album (You Heard It Here First!) stond al op de site, en wel hier.

Nieuwste toevoeging verwijderd en de stemmers een PM gestuurd.

chrismusic
Ik weet niet of dit al een keer gemeld is maar ik krijg zeer regelmatig een tracklist te zien die genummerd is vanaf 0 dus bv

0
1
2
3

etc

zou dit gefixt kunnen worden? ik gebruik IE 8.

Blijkbaar... deze user bestaat immers ook nog altijd.

Users "naked nude teens" (beetje dubbelop ook) en "lesbian teen sex" geband. Dit waren door een computer gegenereerde accounts volgens mij (daar hebben we er ook wel meer van).

chrismusic schreef:
Ik weet niet of dit al een keer gemeld is maar ik krijg zeer regelmatig een tracklist te zien die genummerd is vanaf 0 dus bv

0
1
2
3

etc

zou dit gefixt kunnen worden? ik gebruik IE 8.

Kun je een concreet voorbeeld geven?

chrismusic
Doordat ik plugins geinstalleerd heb, lijkt het probleem opgelost te zijn.

chrismusic
probleem is toch niet helemaal opgelost.

Ik zal een voorbeeld geven wat precies het probleem is:

Als ik naar een album ga (bij het kopje info), dan ziet de tracklist van bv 10 tracks er als volgt uit:

0. blabla
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

zoals je ziet is dit niet helemaal normaal en vroeg me af wat hier aan te doen is? Ik heb het ongeveer op 2 op 10 albums. Heel soms krijg ik een tracklist met alleen maar nullen maar dat gebeurd niet heel vaak.

FatBottomedGirl
Onlangs heb ik een correctie ingestuurd voor Zach Condon. Dit is geaccepteerd door een crewlid, maar de gegevens zijn niet zichtbaar. Klopt het dat zolang een artiest geen discografie heeft, maar alleen samenwerkingen en gastoptredens, deze gegevens niet getoond kunnen worden?

Bovendien valt me op dat als een artiest alleen samenwerkingen heeft (bv Chad Smith), alleen het tabblad Info wordt getoond en als men samenwerkingen en gastoptredens heeft (zie Zach Condon), krijg je alle reguliere tabbladen te zien.

Wat ook jammer is dat je op bovengenoemde namen niet kunt zoeken. Alle zoekfuncties geven geen resultaat.

Een vraagje:

als je op updates klikt, dan krijg je een lijst van alle albums waarbij recent een berichtje is geplaatst. Sommige hebben echter een speciaal tekeningetje ervoor staan en andere niet. Wat is het verschil hierbij?

Zie de afbeelding: opgezwolle heeft het, OMD niet.

(afbeelding)

Gajarigon schreef:
Een vraagje:

als je op updates klikt, dan krijg je een lijst van alle albums waarbij recent een berichtje is geplaatst. Sommige hebben echter een speciaal tekeningetje ervoor staan en andere niet. Wat is het verschil hierbij?

Voor zover ik weet ik het verschil dat de oranje/bruine updates nieuw zijn, in de zin van: deze berichten stonden er nog niet toen je je voor het laatst hebt ingelogd.

chrismusic
Gajarigon schreef:
Een vraagje:

Zie de afbeelding: opgezwolle heeft het, OMD niet.

(afbeelding)

dat tekentje betekent dat als je er op klikt je naar de eerste bericht gaat.

chrismusic
chrismusic schreef:
probleem is toch niet helemaal opgelost.

Ik zal een voorbeeld geven wat precies het probleem is:

Als ik naar een album ga (bij het kopje info), dan ziet de tracklist van bv 10 tracks er als volgt uit:

0. blabla
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

zoals je ziet is dit niet helemaal normaal en vroeg me af wat hier aan te doen is? Ik heb het ongeveer op 2 op 10 albums. Heel soms krijg ik een tracklist met alleen maar nullen maar dat gebeurd niet heel vaak.

(afbeelding)

dit bedoel ik nou

Misschien gebruik je nog Internet Explorer 6.0?

Hallo, bij dit album

Krijg ik deze lijst:

1.I Feel Like a Wog (3:16)
0.Bitching (4:25)
1.Dead Ringer (2:46)
2.Daganham Dave (3:18)
3.Bring on the Nubiles (2:15)
4.Something Better Change (3:35)
5.No More Heroes (3:27)
6.Peasant in the Big Shitty (3:25)
7.Burning Up Time (2:25)
8.English Towns (2:13)
9.School Mam (6:52)
10.Straighten Out * (2:46)
11.Five Minutes * (3:18)
12.Rok It to the Moon * (2:46

Lijkt me niet correct (IE 8.0 op Fietstas).

In De Site > Algemeen > Ik zou graag mijn emailadres wijzigen...:

Maar kan dit? Kan ik mijn Email-adres wijzigen?

ja dat is een goeie...dat wil ik ook

Dat kan een moderator voor je doen. PM er maar eentje.

Mjuman schreef:
Lijkt me niet correct (IE 8.0 op Fietstas).

Ik ben een paar weken geleden overgestapt op Mozilla Firefox en daar heb je dit soort problemen dus helemaal niet. Het is even wennen (wou absoluut niet van IE af), maar wil nu niet anders meer. Kan het mensen ten zeerste aanraden

CHIEP (crew)
En ik heb die van mij net terug verwijderd, want hij crashte de laatste tijd constant.
Lang leve Opera \o/

Geen last van gehad. Had je geen virus dan ofzo?

Waarschijnlijk een lastig doende add-on. Heb ik zelf ook wel eens last van gehad.

chrismusic
herman schreef:
Misschien gebruik je nog Internet Explorer 6.0?

nee, internet explorer 8. Het lijkt erop dat ie niet zo goed compatible is met deze site want ik heb nog meer kleine probleempjes.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:34 uur

geplaatst: vandaag om 06:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.