De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2009, 21:59 uur
Ik heb een stuk of 10 idems verwijderd, de boodschap was inmiddels wel duidelijk. 

0
geplaatst: 18 mei 2009, 22:36 uur
Ik heb die zichtbaarheid van de favo tracks vinkjes inderdaad over het hoofd gezien, ik zal hier komend weekend even naar kijken (of misschien donderdag). Tot die tijd na het stemmen helaas nog even handmatig de pagina verversen als je vinkjes wilt zetten
0
metronomy
geplaatst: 20 mei 2009, 08:37 uur
ik weet niet of dit de bedoeling is, maar met Opera kan je geen halfjes meer geven (enkel 1*, 2*, 3* , 4*, 5*)
0
geplaatst: 20 mei 2009, 20:55 uur
Hmn ik zou niet weten wat dat kan zijn, bij mij werkt het wel goed in Opera.
0
geplaatst: 20 mei 2009, 22:20 uur
Gisterenavond een album toegevoegd, en amper een uur later stond hij al op de site 

0
geplaatst: 20 mei 2009, 22:59 uur
0
geplaatst: 20 mei 2009, 23:57 uur
0
geplaatst: 21 mei 2009, 16:13 uur
De groep Soopa Villainz bestaat uit 4 leden. Maar ik weet niet hoe ik de artiestennamen die je daar ziet staan als alternatieve artiestennaam voor de echte rappers kunt aangeven. Mr. Heart, Mr. Diamond, Mr. Spade en Mr. Club moeten respectievelijk Lavel, Violent J, Esham en Shaggy 2 Dope zijn.
Is er misschien een mod die dit zou kunnen wijzigen?
Is er misschien een mod die dit zou kunnen wijzigen?

0
geplaatst: 21 mei 2009, 17:18 uur
Dat kan volgens mij niet zolang er geen solotracks onder die artiestennamen (Mr. Heart enzovoorts) zijn gemaakt...
0
geplaatst: 21 mei 2009, 17:47 uur
0
geplaatst: 21 mei 2009, 17:57 uur
jelmer19 schreef:
Staat dubbel op de site
Staat dubbel op de site
Verwijderd.
psychonaatje schreef:
Dat kan volgens mij niet zolang er geen solotracks onder die artiestennamen (Mr. Heart enzovoorts) zijn gemaakt...
Inderdaad. De band staat wel op de artiestenpagina, maar de artiest kan niet doorgelinkt worden vanaf de bandpagina. De enige optie is hier om hun "echte" namen (Lavel, Violent J, Esham en Shaggy 2 Dope) te gebruiken.
0
geplaatst: 23 mei 2009, 17:17 uur
Dit album:
Shirley Collins and the Albion Country Band - No Roses (1971)
staat in deze discografie:
The Albion Band
maar da's verkeerd, hij moet in deze:
The Albion Country Band
... iemand? ...
... dank ...!
Shirley Collins and the Albion Country Band - No Roses (1971)
staat in deze discografie:
The Albion Band
maar da's verkeerd, hij moet in deze:
The Albion Country Band
... iemand? ...
... dank ...!

0
geplaatst: 25 mei 2009, 13:51 uur
Phil Beer, Ashley Hutchings & Chris While with the Albion Band and Julie Matthews - ''Ridgeriders'' (1999)
hier gaat iets fout met de titel. Deze valt over de alternatieve titel heen.
0
geplaatst: 25 mei 2009, 19:07 uur
jelmer19 schreef:
Phil Beer, Ashley Hutchings & Chris While with the Albion Band and Julie Matthews - ''Ridgeriders'' (1999)
Ik zou Phil Beer, Ashley Hutchings & Chris While doen, óf simpelweg Ridgeriders, want zo heet de groep.
Ik heb het album inmiddels al gelinkt naar Ridgeriders (wacht op goedkeuring). Ze toerden onder die naam. Maar op beide albums staat zowel Phil Beer, Ashley Hutchings & Chris While, als Ridgeriders. Ik zou voor het laatste kiezen.
0
geplaatst: 26 mei 2009, 12:58 uur
Idee: Bij dat stemhistoriegrafiekje op de rechteras nog het aantal stemmen zetten en dit met een andere kleur grafiek ook aangeven. De betrouwbaarheid van een stemgemiddeld hangt immers uiterst nauw samen met het aantal stemmen.
0
geplaatst: 26 mei 2009, 20:53 uur
In "Mijn Albums"
Is er ook een manier om in een keer al mijn albums van de ene map naar de andere map te verplaatsen? Nu moet dat een voor een gesleept worden, en met meer dan 500 albums is dat nogal een klus.... Een mogelijkheid om diverse albums te markeren en dan een optie: verplaats selectie naar....
Is er ook een manier om in een keer al mijn albums van de ene map naar de andere map te verplaatsen? Nu moet dat een voor een gesleept worden, en met meer dan 500 albums is dat nogal een klus.... Een mogelijkheid om diverse albums te markeren en dan een optie: verplaats selectie naar....
0
geplaatst: 27 mei 2009, 00:21 uur
ik wilde net even kijken welke albums van Zoviet France er op de site staan, maar ik krijg de lijst van albums niet te zien terwijl er wel staat ''Er staan 17 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is in totaal 37 keer op deze albums gestemd, met een gemiddelde van 3,62 sterren.''
0
geplaatst: 27 mei 2009, 00:40 uur
Aangepast (klik!).
Bij dit album staat Zoviet France nog vermeld zonder die "rare" leestekens, maar zoals Jeko al meldt bij het album: "Heb gepoogd om te corrigeren maar krijg enkel een blanco pagina wanneer ik op de corrigeerknop druk, waarschijnlijk een te grote tracklist!" En mij als moderator lukt het ook niet.
Bij dit album staat Zoviet France nog vermeld zonder die "rare" leestekens, maar zoals Jeko al meldt bij het album: "Heb gepoogd om te corrigeren maar krijg enkel een blanco pagina wanneer ik op de corrigeerknop druk, waarschijnlijk een te grote tracklist!" En mij als moderator lukt het ook niet.
0
Gallow
geplaatst: 27 mei 2009, 15:34 uur
De artiest Monarch heeft hier 2 albums op de site staan. Maar 1 is van de Amerikaanse (rock) Monarch, en de ander is van de Franse (metal) Monarch! (hoort met uitroepsteken). Als iemand dit zou kunnen veranderen, erg fijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.