MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Ik heb een stuk of 10 idems verwijderd, de boodschap was inmiddels wel duidelijk.

herman schreef:
Ik heb een stuk of 10 idems verwijderd, de boodschap was inmiddels wel duidelijk.

Eens

Ik heb die zichtbaarheid van de favo tracks vinkjes inderdaad over het hoofd gezien, ik zal hier komend weekend even naar kijken (of misschien donderdag). Tot die tijd na het stemmen helaas nog even handmatig de pagina verversen als je vinkjes wilt zetten

metronomy
ik weet niet of dit de bedoeling is, maar met Opera kan je geen halfjes meer geven (enkel 1*, 2*, 3* , 4*, 5*)

Hmn ik zou niet weten wat dat kan zijn, bij mij werkt het wel goed in Opera.

Mark E. Corrigan
Krijg mijn avatar er niet op... ?!

Gisterenavond een album toegevoegd, en amper een uur later stond hij al op de site

Chameleon Day schreef:
Hier staat een dubbele.

Hier staat nog steeds een album dubbel op de site.

kemm schreef:
Gisterenavond een album toegevoegd, en amper een uur later stond hij al op de site

Bij mij ook

Chameleon Day schreef:
Hier staat nog steeds een album dubbel op de site.

Nu niet meer.

De groep Soopa Villainz bestaat uit 4 leden. Maar ik weet niet hoe ik de artiestennamen die je daar ziet staan als alternatieve artiestennaam voor de echte rappers kunt aangeven. Mr. Heart, Mr. Diamond, Mr. Spade en Mr. Club moeten respectievelijk Lavel, Violent J, Esham en Shaggy 2 Dope zijn.

Is er misschien een mod die dit zou kunnen wijzigen?

Dat kan volgens mij niet zolang er geen solotracks onder die artiestennamen (Mr. Heart enzovoorts) zijn gemaakt...

Iain Matthews - The Soul of Many Places (1993)

deze kan eraf

Staat dubbel op de site

jelmer19 schreef:
Staat dubbel op de site

Verwijderd.

psychonaatje schreef:
Dat kan volgens mij niet zolang er geen solotracks onder die artiestennamen (Mr. Heart enzovoorts) zijn gemaakt...

Inderdaad. De band staat wel op de artiestenpagina, maar de artiest kan niet doorgelinkt worden vanaf de bandpagina. De enige optie is hier om hun "echte" namen (Lavel, Violent J, Esham en Shaggy 2 Dope) te gebruiken.

Ik heb L_T_B zijn raad opgevolgd en het zo gedaan.

Dit album kan eraf, stond al op de site.

musicfriek schreef:
Dit album kan eraf, stond al op de site.

Ok, done!

Dit album:
Shirley Collins and the Albion Country Band - No Roses (1971)
staat in deze discografie:
The Albion Band
maar da's verkeerd, hij moet in deze:
The Albion Country Band

... iemand? ...
... dank ...!

CHIEP (crew)
dubbel

En @ koko: bij deze in orde.

Dubbele toevoeging verwijderd.

Phil Beer, Ashley Hutchings & Chris While with the Albion Band and Julie Matthews - ''Ridgeriders'' (1999)

hier gaat iets fout met de titel. Deze valt over de alternatieve titel heen.

musicman13 is geband

Ik zou Phil Beer, Ashley Hutchings & Chris While doen, óf simpelweg Ridgeriders, want zo heet de groep.
Ik heb het album inmiddels al gelinkt naar Ridgeriders (wacht op goedkeuring). Ze toerden onder die naam. Maar op beide albums staat zowel Phil Beer, Ashley Hutchings & Chris While, als Ridgeriders. Ik zou voor het laatste kiezen.

Idee: Bij dat stemhistoriegrafiekje op de rechteras nog het aantal stemmen zetten en dit met een andere kleur grafiek ook aangeven. De betrouwbaarheid van een stemgemiddeld hangt immers uiterst nauw samen met het aantal stemmen.

In "Mijn Albums"

Is er ook een manier om in een keer al mijn albums van de ene map naar de andere map te verplaatsen? Nu moet dat een voor een gesleept worden, en met meer dan 500 albums is dat nogal een klus.... Een mogelijkheid om diverse albums te markeren en dan een optie: verplaats selectie naar....

ik wilde net even kijken welke albums van Zoviet France er op de site staan, maar ik krijg de lijst van albums niet te zien terwijl er wel staat ''Er staan 17 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is in totaal 37 keer op deze albums gestemd, met een gemiddelde van 3,62 sterren.''

Aangepast (klik!).

Bij dit album staat Zoviet France nog vermeld zonder die "rare" leestekens, maar zoals Jeko al meldt bij het album: "Heb gepoogd om te corrigeren maar krijg enkel een blanco pagina wanneer ik op de corrigeerknop druk, waarschijnlijk een te grote tracklist!" En mij als moderator lukt het ook niet.

Gallow
De artiest Monarch heeft hier 2 albums op de site staan. Maar 1 is van de Amerikaanse (rock) Monarch, en de ander is van de Franse (metal) Monarch! (hoort met uitroepsteken). Als iemand dit zou kunnen veranderen, erg fijn.

Gefixed.

Gallow
Ah bedankt Bennerd

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:51 uur

geplaatst: vandaag om 04:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.