De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
FatBottomedGirl
geplaatst: 16 juni 2009, 20:16 uur
OK, thanx! Hoop dat het ooit eens wordt opgelost. Die pagina's zijn nu zo kaal...
0
geplaatst: 19 juni 2009, 11:06 uur
Er is volgens mij iets mis gegaan met Archives Vol. 1 van Neil Young. Deze staat namelijk op nummer 1 in de top-lijst van de jaren '00.
Op de artiesten-pagina staat hij echter onder Verzamel/live en voor zo ver ik weer kunnen deze albums niet in de toplijsten komen.
edit: hij staat nog in veel meer toplijsten
Op de artiesten-pagina staat hij echter onder Verzamel/live en voor zo ver ik weer kunnen deze albums niet in de toplijsten komen.
edit: hij staat nog in veel meer toplijsten
0
geplaatst: 19 juni 2009, 13:25 uur
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Google ads / reclame op MusicMeter
Berichten verplaatst naar Muziek > Toplijsten en favorieten > Toplijsten (centraal topic)
Berichten verplaatst naar Muziek > Toplijsten en favorieten > Toplijsten (centraal topic)
0
Kingsnake
geplaatst: 19 juni 2009, 17:20 uur
Is het juist, dat op de individuele artiestenpagina's, de artiestenfoto's niet meer aanwezig zijn?
0
geplaatst: 20 juni 2009, 19:13 uur
Warsaw - Warsaw (1994)
In zijn eerste bericht worden er bij Chameleon Day 3,0 sterren weergegeven, in zijn tweede 4,5
In zijn eerste bericht worden er bij Chameleon Day 3,0 sterren weergegeven, in zijn tweede 4,5

0
geplaatst: 21 juni 2009, 10:50 uur
Waarom staan de CD's van Rory Gallagher niet de toplijsten van 1974 en blues.
0
Harco
geplaatst: 21 juni 2009, 11:48 uur
Omsk schreef:
Warsaw - Warsaw (1994)
Warsaw - Warsaw (1994)
Bij mij ook, inderdaad.
0
Lukk0
geplaatst: 21 juni 2009, 12:41 uur
juliana schreef:
Als je zijn live-album bedoeld, dan omdat het een livealbum is.
0
geplaatst: 21 juni 2009, 16:47 uur
Breez Evahflowin - Breez Deez Treez (2009)
als ik op de artiestenpagina van deze artiest druk krijg ik het album niet te zien!
als ik op de artiestenpagina van deze artiest druk krijg ik het album niet te zien!
0
geplaatst: 21 juni 2009, 18:42 uur
Bij het toevoegen aan Mijn Albums krijg ik alleen een wit valmenu te zien i.p.v. de mappen van mijn albums. Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
0
geplaatst: 21 juni 2009, 21:31 uur
Omsk schreef:
Warsaw - Warsaw (1994)
Warsaw - Warsaw (1994)
Laat ik zelf het antwoord geven.
Mijn tweede bericht stond oorspronkelijk bij Unknown Pleasures en is door een moderator vervolgens (samen met een aantal andere berichten bij UP) verplaatst naar Warsaw. UP waardeerde ik destijds met een 4,5* (nu 5*), Warsaw met 3*.
Kennelijk blijft de beoordeling die je gaf aan het album waarbij het (later verplaatste) bericht aanvankelijk stond, gewoon staan.
Ziet idd vreemd uit. Wellicht kan dit "probleem" gefixed worden?
0
Rhubarb
geplaatst: 22 juni 2009, 15:52 uur
Ik heb mij al eens ingeschreven op deze site, zo'n 2 jaar geleden, onder de naam "SpaceLee". Ik heb begrepen dat je geen 2 accounts mag hebben, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten en ik heb ondertussen ook al een ander email-adres. Kan ik mijn oude account toch nog terugkrijgen?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
0
geplaatst: 22 juni 2009, 18:05 uur
Rhubarb schreef:
Kan ik mijn oude account toch nog terugkrijgen?
Kan ik mijn oude account toch nog terugkrijgen?
PM verstuurd.
0
geplaatst: 22 juni 2009, 20:11 uur
Nog steeds kan ik geen albums aan Mijn Albums toevoegen. Nadat ik op toevoegen heb geklikt zie ik slechts een wit scherm.
0
geplaatst: 22 juni 2009, 20:23 uur
Dat is internet explorer 8 (tot nu toe eigenlijk nooit problemen mee gehad..)
0
geplaatst: 22 juni 2009, 22:52 uur
Ik zie niet bij alle albums 'selecteer # favoriete tracks' staan.
0
geplaatst: 23 juni 2009, 14:08 uur
ter info ...
Charlotte Hatherley die tot 2006 bij ASH zat, is sinds begin deze jaar vaste lid bij BAT FOR LASHES
Charlotte Hatherley
Charlotte Hatherley die tot 2006 bij ASH zat, is sinds begin deze jaar vaste lid bij BAT FOR LASHES
Charlotte Hatherley
0
geplaatst: 23 juni 2009, 15:15 uur
Dat kan je toch gewoon op de pagina's van die artiesten zetten?
0
geplaatst: 23 juni 2009, 21:16 uur
De eerste prijsvraag
ik doe mee.
Alleen volgens mij wel een klein foutje, de prijswinnaars komen in dit topic te staan: http://www.musicmeter.nl//forum/6/687 en dat lijkt me sterk.
Edit. het is al opgelost volgens mij (er is een nieuw topic gestart door Herman).
ik doe mee.Alleen volgens mij wel een klein foutje, de prijswinnaars komen in dit topic te staan: http://www.musicmeter.nl//forum/6/687 en dat lijkt me sterk.
Edit. het is al opgelost volgens mij (er is een nieuw topic gestart door Herman).
0
geplaatst: 23 juni 2009, 21:20 uur
Ik denk dat ze hier komen te staan:
De Site >> Algemeen >> Het Musicmeter prijsvragen topic
Weet niet hoe jij bij dat andere topic komt?
edit: dat dus. Verdere opmerkingen over de prijsvraag mogen daar geplaatst worden.
De Site >> Algemeen >> Het Musicmeter prijsvragen topic
Weet niet hoe jij bij dat andere topic komt?
edit: dat dus. Verdere opmerkingen over de prijsvraag mogen daar geplaatst worden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.