MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
FatBottomedGirl
L_T_B schreef:
Helemaal correct. De correctie is trouwens wel doorgevoerd (klik!).

OK, thanx! Hoop dat het ooit eens wordt opgelost. Die pagina's zijn nu zo kaal...

Er is volgens mij iets mis gegaan met Archives Vol. 1 van Neil Young. Deze staat namelijk op nummer 1 in de top-lijst van de jaren '00.
Op de artiesten-pagina staat hij echter onder Verzamel/live en voor zo ver ik weer kunnen deze albums niet in de toplijsten komen.

edit: hij staat nog in veel meer toplijsten

Kingsnake
Is het juist, dat op de individuele artiestenpagina's, de artiestenfoto's niet meer aanwezig zijn?

Warsaw - Warsaw (1994)

In zijn eerste bericht worden er bij Chameleon Day 3,0 sterren weergegeven, in zijn tweede 4,5

Waarom staan de CD's van Rory Gallagher niet de toplijsten van 1974 en blues.

Harco
Omsk schreef:
Warsaw - Warsaw (1994)

In zijn eerste bericht worden er bij Chameleon Day 3,0 sterren weergegeven, in zijn tweede 4,5

Bij mij ook, inderdaad.

Lukk0
juliana schreef:
Waarom staan de CD's van Rory Gallagher niet de toplijsten van 1974 en blues.

Als je zijn live-album bedoeld, dan omdat het een livealbum is.

Breez Evahflowin - Breez Deez Treez (2009)

als ik op de artiestenpagina van deze artiest druk krijg ik het album niet te zien!

Gefixed.

Bij het toevoegen aan Mijn Albums krijg ik alleen een wit valmenu te zien i.p.v. de mappen van mijn albums. Zijn er meer mensen die daar last van hebben?

Omsk schreef:
Warsaw - Warsaw (1994)

Laat ik zelf het antwoord geven.

Mijn tweede bericht stond oorspronkelijk bij Unknown Pleasures en is door een moderator vervolgens (samen met een aantal andere berichten bij UP) verplaatst naar Warsaw. UP waardeerde ik destijds met een 4,5* (nu 5*), Warsaw met 3*.

Kennelijk blijft de beoordeling die je gaf aan het album waarbij het (later verplaatste) bericht aanvankelijk stond, gewoon staan.

Ziet idd vreemd uit. Wellicht kan dit "probleem" gefixed worden?

ik zet het op de centrale lijst, bedankt

waar is wcs gebleven, weet iemand waarom hij zich uitschreef?

Rhubarb
Ik heb mij al eens ingeschreven op deze site, zo'n 2 jaar geleden, onder de naam "SpaceLee". Ik heb begrepen dat je geen 2 accounts mag hebben, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten en ik heb ondertussen ook al een ander email-adres. Kan ik mijn oude account toch nog terugkrijgen?

Alvast bedankt.

Rhubarb schreef:
Kan ik mijn oude account toch nog terugkrijgen?

PM verstuurd.

Nog steeds kan ik geen albums aan Mijn Albums toevoegen. Nadat ik op toevoegen heb geklikt zie ik slechts een wit scherm.

kan aan je internetBrowser liggen.

Dat is internet explorer 8 (tot nu toe eigenlijk nooit problemen mee gehad..)

Ik zie niet bij alle albums 'selecteer # favoriete tracks' staan.

Je moet er natuurlijk wel op gestemd hebben.

Had ik gedaan, daarom viel 't me juist op.

ter info ...

Charlotte Hatherley die tot 2006 bij ASH zat, is sinds begin deze jaar vaste lid bij BAT FOR LASHES

Charlotte Hatherley

Dat kan je toch gewoon op de pagina's van die artiesten zetten?

De eerste prijsvraag ik doe mee.

Alleen volgens mij wel een klein foutje, de prijswinnaars komen in dit topic te staan: http://www.musicmeter.nl//forum/6/687 en dat lijkt me sterk.

Edit. het is al opgelost volgens mij (er is een nieuw topic gestart door Herman).

Ik denk dat ze hier komen te staan:

De Site >> Algemeen >> Het Musicmeter prijsvragen topic

Weet niet hoe jij bij dat andere topic komt?

edit: dat dus. Verdere opmerkingen over de prijsvraag mogen daar geplaatst worden.

Je wordt doorgestuurd nadat je het antwoord hebt ingevuld.

Ah, vandaar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:57 uur

geplaatst: vandaag om 12:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.