De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Germ (crew)
geplaatst: 24 juni 2009, 00:21 uur
Bij 'mijn updates' staat een vreemd icoontje bij het album Ziggy Stardust van David Bowie. Een pijltje en een document logo. Weet iemand wat dit betekent?
0
geplaatst: 24 juni 2009, 00:59 uur
Ja, dat iemand een nieuw bericht heeft geschreven bij dat album als ik me niet vergis.
0
geplaatst: 24 juni 2009, 13:45 uur
HiLL schreef:
Stanley Turrentine / Art Blakey and His Jazz Messengers - Mr. T and Mr. B (2008)
Gaat niet helemaal goed..
Stanley Turrentine / Art Blakey and His Jazz Messengers - Mr. T and Mr. B (2008)
0
geplaatst: 24 juni 2009, 23:08 uur
HiLL schreef:
bedankt, gaat op de lijst
0
geplaatst: 25 juni 2009, 22:26 uur
Dit abum: Sarah Vaughan - At Mister Kelly's (1958) is het zelfde als dit album: Sarah Vaughan and Her Trio - At Mister Kelly's (1958)
0
geplaatst: 26 juni 2009, 01:58 uur
Een advertentie zien over concerten van Michael Jackson in de rechter balk van de site, terwijl net bekend is geworden dat hij overleden is.
0
Kingsnake
geplaatst: 26 juni 2009, 08:56 uur
Zo enorm veel respect heb ik niet voor die clown, dat ik me daar om ga opwinden. Maar goed.
0
geplaatst: 26 juni 2009, 09:50 uur
Gerards Dream schreef:
Een advertentie zien over concerten van Michael Jackson in de rechter balk van de site, terwijl net bekend is geworden dat hij overleden is.
ik denk dat je daarvoor bij google moet zijn.
[email protected]
0
geplaatst: 27 juni 2009, 20:37 uur
indana schreef:
Dit abum: Sarah Vaughan - At Mister Kelly's (1958) is het zelfde als dit album: Sarah Vaughan and Her Trio - At Mister Kelly's (1958)
Bedankt voor het melden. Ik heb de eerste van de site gehad..
0
geplaatst: 27 juni 2009, 23:14 uur
The Boys Next Door - Door, Door mag weg.
Ik heb dit album al eerder toe gevoegd als Boys Next Door - Door, Door.
Ik heb dit album al eerder toe gevoegd als Boys Next Door - Door, Door.
0
geplaatst: 29 juni 2009, 21:22 uur
Als ik een reactie bij een album plaats dat vervolgens verplaatst wordt naar de artiestenpagina, dan komt de artiest niet in mijn updates.
0
geplaatst: 29 juni 2009, 21:49 uur
klopt inderdaad
"Discussies waar ik een bericht plaats automatisch toevoegen aan Mijn Updates"
0
geplaatst: 29 juni 2009, 21:57 uur
Jordy schreef:
klopt inderdaad
klopt inderdaad
Wat bedoel je daarmee?
Ik heb die optie aangeklikt maar nog steeds heb ik dat probleem...
Of bedoel jij dat ook?

0
geplaatst: 29 juni 2009, 22:03 uur
Ik bedoel dat dit bewust alleen gebeurt bij discussies waar je actief zelf een bericht plaatst
0
geplaatst: 29 juni 2009, 23:41 uur
Dit jaar heeft BS & E-Street Band een Greatest Hits uitgebracht. Eerst in Amerika (12 songs) en nu ook in Europa (dezelfde 12 + 6 extra songs).
De Amerikaanse en de Europese versie staan nu allebei apaprt in MuMe, waarbij de Europese versie wel als artiestennaam Bruce Springsteen & the E Street Band heeft, maar niet gekoppeld is aan de andere albums die onder deze naam in MuMe staan.
Kan dit foutje rechtgezet worden?
De Amerikaanse en de Europese versie staan nu allebei apaprt in MuMe, waarbij de Europese versie wel als artiestennaam Bruce Springsteen & the E Street Band heeft, maar niet gekoppeld is aan de andere albums die onder deze naam in MuMe staan.
Kan dit foutje rechtgezet worden?
0
geplaatst: 30 juni 2009, 11:03 uur
Het viel me nu pas op, maar de overlijdensberichten staan onder
het hoofdstuk: Nieuws Leuk nieuwtje gelezen? Meld het hier.
Hoewel ik niets heb met Michael Jackson maar leuk is toch anders.
het hoofdstuk: Nieuws Leuk nieuwtje gelezen? Meld het hier.
Hoewel ik niets heb met Michael Jackson maar leuk is toch anders.
0
geplaatst: 30 juni 2009, 11:22 uur
My Reviews bekijken werkt niet.
Ook niet tijdens de rustige tijden.
Ook niet tijdens de rustige tijden.
0
geplaatst: 30 juni 2009, 16:08 uur
ff vraagje,
Ik ben de leden van enkele soulgroepen aan het invoeren.
Nu komt het vaak voor dat een lid van de groep (om even als voorbeeld te nemen) van 1962 tot 1971 lid is maar weer in 1978 terug komt en doorgaat tot 1993.
Kan dit ook ingevoerd worden?
Ik ben de leden van enkele soulgroepen aan het invoeren.
Nu komt het vaak voor dat een lid van de groep (om even als voorbeeld te nemen) van 1962 tot 1971 lid is maar weer in 1978 terug komt en doorgaat tot 1993.
Kan dit ook ingevoerd worden?
0
geplaatst: 30 juni 2009, 17:13 uur
Dat kan. Je moet 'm dan gewoon tweemaal invoeren, bv.
artiest1: Dennis Edwards
lid vanaf: 1962
lid tot: 1971
artiest2: Dennis Edwards
lid vanaf: 1978
lid tot: 1993
artiest1: Dennis Edwards
lid vanaf: 1962
lid tot: 1971
artiest2: Dennis Edwards
lid vanaf: 1978
lid tot: 1993
0
geplaatst: 1 juli 2009, 17:57 uur
Nu de foto's bij de artiesten weg zijn, zou ik het leuk vinden als we in ons profiel kunnen kiezen voor "alle albums zijn opengevinkt" (je weet wel, met die plus) of zoals het nu is. Nu ziet her er wat saai uit vind ik, en als alle albums opengevinkt zijn zouden de artiestanpaginas er dus een stuk beter uitzien.
0
geplaatst: 1 juli 2009, 18:01 uur
deze 2 artiesten zijn de zelfde: The New York Art Quartet en New York Art Quarter. Het verschil is op de ene hoes is het met 'The' en de ander niet. Kunnen deze 2 samengevoegd worden?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 juli 2009, 19:46 uur
Dat kun je verhelpen door "The New York Art Quartet" als alternatieve artiestennaam aan "New York Art Quarter" toe te voegen (of omgekeerd, afhankelijk van welke naam je als 'hoofdnaam' beschouwt).
0
geplaatst: 1 juli 2009, 22:47 uur
De nummering bij albums doet soms raar: krijg ik allemaal nullen i.p.v. een gewone nummering.
0
chrismusic
geplaatst: 3 juli 2009, 05:27 uur
aERodynamIC schreef:
De nummering bij albums doet soms raar: krijg ik allemaal nullen i.p.v. een gewone nummering.
is al vaker gemeld, maar ik heb er ook nog last van, ben benieuwd wanneer het helemaal verholpen is.
0
geplaatst: 3 juli 2009, 23:36 uur
Bij de tijdlijn van musicmeter op wiki staat dit: De dag na het verschijnen van Michael Jackson komt Thriller vanuit het niets op 1 binnen in de rotatielijst 

0
chrismusic
geplaatst: 4 juli 2009, 23:02 uur
Arabesque (1999)
Bij deze cd staat 1 stem van 0,5 maar als je dan naar "stemmen" gaat dan staat er: "Er zijn geen stemmen gevonden die aan je zoekopdracht voldoen".
Bij deze cd staat 1 stem van 0,5 maar als je dan naar "stemmen" gaat dan staat er: "Er zijn geen stemmen gevonden die aan je zoekopdracht voldoen".

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.