De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 mei 2004, 19:27 uur
Misschien kunnen we je even op weg helpen Daan, in het begin. Noem maar wat titels...
0
geplaatst: 3 mei 2004, 20:13 uur
- Two Lone Swordsman - From the Double Gone Chapel
- Mario Winans - Hurt No More
- Killswitch Engage - The End of Heartache
- Gabrielle - Play to Win
- Faultline - Your Love Means Everything
- OST - Harry Potter & The Prisoner Of Azkaban
- Zucchero - Zu & Co.
- New Found Glory - Catalyst
- Slipknot - Vol 3:The Subliminal Verses
- The Corrs - Borrowed Heaven
- Nick Drake - Made to Love Magic
- Velvet Revolver - Contraband
- Faithless - No Roots
- Supergrass - Supergrass is 10 - The Best of 1994-2004
- Mobb Deep - Americaz Nightmare (is volgens mij al toegevoegd...)
- Wilco - A Ghost Is Born
- Groove Armada - The Best Of
- Mario Winans - Hurt No More
- Killswitch Engage - The End of Heartache
- Gabrielle - Play to Win
- Faultline - Your Love Means Everything
- OST - Harry Potter & The Prisoner Of Azkaban
- Zucchero - Zu & Co.
- New Found Glory - Catalyst
- Slipknot - Vol 3:The Subliminal Verses
- The Corrs - Borrowed Heaven
- Nick Drake - Made to Love Magic
- Velvet Revolver - Contraband
- Faithless - No Roots
- Supergrass - Supergrass is 10 - The Best of 1994-2004
- Mobb Deep - Americaz Nightmare (is volgens mij al toegevoegd...)
- Wilco - A Ghost Is Born
- Groove Armada - The Best Of
0
geplaatst: 3 mei 2004, 21:49 uur
Als niemand anders je kan helpen ga ik morgen even zoeken.
Zijn er trouwens nog nieuwe fouten opgetreden bij al die correcties vandaag? Er zijn nu btw 246 albums met een label, keep 'em coming!
Zijn er trouwens nog nieuwe fouten opgetreden bij al die correcties vandaag? Er zijn nu btw 246 albums met een label, keep 'em coming!
0
geplaatst: 3 mei 2004, 21:52 uur
"Gabrielle - Play to win label" zoeken op google:
Levert als resultaat amazon.co.uk, waar gewoon bij staat dat ie op Island uitkomt
Levert als resultaat amazon.co.uk, waar gewoon bij staat dat ie op Island uitkomt
0
geplaatst: 3 mei 2004, 21:53 uur
Ik ga ook maar proberen om bij elk album dat ik in het verleden heb toegevoegd, het label erbij te zetten.. Een stuk of honderd geloof ik, maar ik ben al blij dat ik er geen 800 albums heb toegevoegd.. 

0
geplaatst: 4 mei 2004, 11:28 uur
Jordy over die labels... Nu moeten er dus duizende en duizende correcties worden doorgevoerd om overal het label bij te zetten. Is het mogelijk om bv een soort van tabel te maken waarbij een heleboel tegelijk kan toevoegen van hetzelfde label?
0
geplaatst: 4 mei 2004, 18:36 uur
Da's wel even wat werk, denk niet dat ik dat de moeite waard vind voor zo'n eenmalig iets... even afwachten hoe het gaat lopen maar
0
geplaatst: 4 mei 2004, 22:29 uur
Dankje. Ik zocht er wel naar, maar kon het niet vinden, en heb toen zelf maar een topic aangemaakt.
Ik zoek wéér een liedje. Het is van Beck. Het was een beetje Zuid-Amerikaans-achtig van ritme, beetje rumba-achtig, heel dansant. Er was een videoclip bij dat hij volgens mij langs het strand loopt of iets dergelijks.
Ik heb me al helemaal suf gezocht via Amazon maar daar kun je alleen de eerste vijf liedjes per album luisteren.
Ik zoek wéér een liedje. Het is van Beck. Het was een beetje Zuid-Amerikaans-achtig van ritme, beetje rumba-achtig, heel dansant. Er was een videoclip bij dat hij volgens mij langs het strand loopt of iets dergelijks.
Ik heb me al helemaal suf gezocht via Amazon maar daar kun je alleen de eerste vijf liedjes per album luisteren.
0
geplaatst: 4 mei 2004, 22:50 uur
Volgens mij is dat 'm inderdaad! Ik heb op de website van MTV gekeken, daar kan ik alleen een concert-opname ervan vinden, dus ik weet het niet zeker.
Het liedje is wel erg Jobim eigenlijk.
Goh, jullie zijn hier wel erg goed in, in liedjes herkennen nav een vage omschrijving.
Het liedje is wel erg Jobim eigenlijk.
Goh, jullie zijn hier wel erg goed in, in liedjes herkennen nav een vage omschrijving.
0
geplaatst: 4 mei 2004, 23:01 uur
Het kan ook 'Deadweight' zijn, die staat niet op een regulier Beck-album. Hilarische clip, waar Beck aan een bureautje op het strand zit, en enveloppen moet stempelen. En van zijn stoel pleurt. 
Ik kan die nummers wel even op mijn webserver gooien als je wil, dan PM ik wel waar ze staan.

Ik kan die nummers wel even op mijn webserver gooien als je wil, dan PM ik wel waar ze staan.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 4 mei 2004, 23:06 uur
Nu mijn dance-liedje nog, het refrein ging: "Seven gonna rock it" of iets dergelijks, en het nummer eindigde met de tekst (terwijl de muziek al afgelopen was): "You never see me again".
0
geplaatst: 4 mei 2004, 23:10 uur
JonnieBrasco schreef:
Nu mijn dance-liedje nog, het refrein ging: "Seven gonna rock it" of iets dergelijks, en het nummer eindigde met de tekst (terwijl de muziek al afgelopen was): "You never see me again".
Air - Surfin On A Rocket.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 4 mei 2004, 23:39 uur
Thanks!!! Surfin On A Rocket / Seven Gonna Rock It, tja, is bijna hetzelfde als je net wakker wordt ...
Hmm, het domme is dus dat ik deze cd zelf heb ... Toch maar even weer luisteren dan 
Hmm, het domme is dus dat ik deze cd zelf heb ... Toch maar even weer luisteren dan 
0
geplaatst: 4 mei 2004, 23:57 uur
'Deadweight' heb ik ondertussen gevonden en bekeken (op de website van 'rolling stone'). Leuk liedje! Grappige videoclip. Met strand ook, en ook Zuid-Amerikaans gitaaraanslagje. Het liedje komt me enigszins bekend voor.
Ik weet het niet meer, welke ik nu bedoelde.
Het zijn allebei leuke liedjes.
Mocht je nou een videoclip vinden van Tropicalia en 'm op je webserver zetten, dan lijkt me dat super-aardig.
Ik weet het niet meer, welke ik nu bedoelde.
Het zijn allebei leuke liedjes.
Mocht je nou een videoclip vinden van Tropicalia en 'm op je webserver zetten, dan lijkt me dat super-aardig.
0
geplaatst: 5 mei 2004, 09:39 uur
De zoekopdracht werkt toch niet zoals het hoort, vrees ik.
bvb. ik probeer "The House of Love" en ik krijg 192 hits, waarvan ik er slechts 50 kan zien.
Dergelijke toestand heb ik al een paar keer ondervonden, misschien eens nakijken?
bvb. ik probeer "The House of Love" en ik krijg 192 hits, waarvan ik er slechts 50 kan zien.
Dergelijke toestand heb ik al een paar keer ondervonden, misschien eens nakijken?
0
JonnieBrasco
geplaatst: 5 mei 2004, 09:49 uur
Ja, het zou handig zijn als de zoekfunctie in dat geval niet naar en alleen naar house en alleen naar love zoekt, maar naar de exacte tekst, zodat ook delen van woorden resultaten opleveren, zoals 'hous' dat bijv. op zou moeten leveren. Volgens mij werkt elke doorsnee-zoekmachine op die manier...
0
geplaatst: 5 mei 2004, 13:15 uur
0
geplaatst: 5 mei 2004, 13:16 uur
[quote]JonnieBrasco schreef:
zodat ook delen van woorden resultaten opleveren/quote]
dat wil ik inderdaad ook nog gaan regelen....
zodat ook delen van woorden resultaten opleveren/quote]
dat wil ik inderdaad ook nog gaan regelen....
0
JonnieBrasco
geplaatst: 5 mei 2004, 13:36 uur
Oké dan! Enneuh, nu ik toch aan het zeuren ben, ik krijg altijd RSI van het aanklikken van de 'checkvakjes' bij je berichten-pagina. Kan er een optie in dat je in één keer alle berichten kan selecteren/verwijderen?
0
geplaatst: 5 mei 2004, 22:05 uur
Zijn er nog steeds geen nieuwe gevallen van de dubbele tracks-bug bekend?? Zou 'ie dan toch opgelost zijn??
0
titan (crew)
geplaatst: 6 mei 2004, 20:51 uur
Moon Safari van Air en Dog Man Star van Suede staan 2 keer in de top 100.
0
geplaatst: 7 mei 2004, 20:48 uur
Okee, ga ik naar kijken.
Er zijn nu trouwens 1029 albums met een label! gaat de goede kant op
Er zijn nu trouwens 1029 albums met een label! gaat de goede kant op
0
geplaatst: 7 mei 2004, 23:04 uur
Heb ook maar even mijn 359 toevoegingen van een label voorzien. Zo gepiept eigenlijk, met Firefox en veel keyboard shortcuts.
0
geplaatst: 8 mei 2004, 23:21 uur
Oki, nog eentje voor de oude gabbers hier.
Ben op zoek naar een remix van De Euromasters - Alles Naar De Kloten. Wat ik me ervan herinner is dat de intro aangepast was (Iets met een "Eric van de radio, top 40 geleuter" en eindigt met "Da's een machtig mooie alarmschijf, punt uit".
Iemand die weet over welke remix het gaat, want ik heb er al tal ged ... uhm, beluisterd, en ik vind hem maar niet
Ben op zoek naar een remix van De Euromasters - Alles Naar De Kloten. Wat ik me ervan herinner is dat de intro aangepast was (Iets met een "Eric van de radio, top 40 geleuter" en eindigt met "Da's een machtig mooie alarmschijf, punt uit".
Iemand die weet over welke remix het gaat, want ik heb er al tal ged ... uhm, beluisterd, en ik vind hem maar niet

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.