MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Hier ook.

En ik heb het ook op momenten dat - neem ik aan - de site niet drukbezocht is; laat na 12'n en overdag. Doorgaans liggen bij de meeste sites de piekuren tussen 19:00 en 23:00. Kan je ergens zien (een tellertje?) hoeveel (concurrent) users er op MuMe zitten?

Staat op de home pagina Mjuman ( links, onder musicmeter)

indana schreef:
Staat op de home pagina Mjuman ( links, onder musicmeter)

Yep, dat kende ik - ik zou een grafische weergave handig vinden: urenbalk met daarop gestapeld het aantal users op een bepaald tijdstip - kan je een beetje zien hoe druk het is en wanneer de grootste drukte is - heb je een beetje een indicatie.

Stijn_Slayer
Pastichio Rocker schreef:
Heb het ook wel eens dat pagina's van MuMe, MoMe, GaMe en BoMe er achterlijk lang over doen om te openen. Vaak is het retesnel, maar soms is er zo'n dagje dat het niet vooruit te branden is. En dan maakt het geen fluit uit in welke browser ik de site(s) open. Heb geen idee waar het nou aan zou kunnen liggen. Gekke is ook dat ik het alleen bij bovengenoemde sites heb. De rest van het internet werkt perfect. Bizar toch?

Dat heb ik ook wel eens ja. Heb het al eens eerder genoemd, maar nooit een reactie op gekregen.

Heb het ook wel eens dat pagina's van MuMe, MoMe, GaMe en BoMe er achterlijk lang over doen om te openen. Vaak is het retesnel, maar soms is er zo'n dagje dat het niet vooruit te branden is. En dan maakt het geen fluit uit in welke browser ik de site(s) open. Heb geen idee waar het nou aan zou kunnen liggen. Gekke is ook dat ik het alleen bij bovengenoemde sites heb. De rest van het internet werkt perfect. Bizar toch?

Nouja bizar.. Ligt denk ik aan hun server(s).

Pastichio Rocker
Nee, want niet iedereen schijnt er dus last van te hebben.

Nee, want niet iedereen schijnt er dus last van te hebben.

Niet helemaal waar - het kan wel degelijk zitten aan het back-end (de database-server - ik denk MySQL); dat die nog niet is afgestemd op IE 8.* - omdat dat gewoon een latere release is.

Hier is volgens mij wat vreemds aan de hand met (eerste) titel en artiest. Die worden afgekort, zonder dat ergens de volledige naam staat.

Ja, dat zag ik laatst ook bij een album (weet alleen niet meer welke ).

Edit: ook hier.

Ik zal er gelijk even naar kijken

Ik heb wel eens op erg drukke momenten, bv. zondag 20.00 uur, dat de site net niet zo snel reageert als je zou willen. Als je echter op een "rustig" momenten traagheid ervaart op de sites, dan zit er waarschijnlijk ergens een opstopping op de lijn tussen de server en jouw computer, en daar kan ik helaas niets aan doen. Het is in ieder geval niet de server zelf, en het kan niet aan je browser (-versie) liggen.

Ik zal ook op de centrale lijst zetten dat de favicon het niet doet in IE

bij dit album kopt de track-nummering niet - alles heeft '0' als aanduiding.

Ik zag de tracknummering als 1,2,3,4,0,1,2, etc. Volgens mij klopt het nu wel.

Social_Mask
Dat probleem heb ik ook weleens, bij meerdere albums. Daarnet bij Kanye West - Late Orchestration. Ook komt het voor dat sommige albums beginnen met '0' als nummering

L_T_B schreef:
Ik zag de tracknummering als 1,2,3,4,0,1,2, etc. Volgens mij klopt het nu wel.

Yep! Zie het wel vaker en zal het voortaan steeds melden.

Het album "Michael Jackson - The Hits" uit 2009 is van de site verwijderd.

Deze Cd is identiek aan de Essential Michael Jackson uit 2004!! Ik heb contact gehad met de Offical Michael Jackson fan club, en dit is geen legale uitgave van een Michael Jackson cd! Sterker nog, de cd is nergens te koop. Het is een soort bootleg ofzo. De hoes is iets van kleur verandert in vergelijking met The Essential en in plaats van Essental staat er nu hits.

|Joël|
Ik heb een album van het duo Chubb Rock en Wordsmith toegevoegd, namelijk "A Crack in the Bridge" en nu hebben jullie dit:

Chubb Rock & Wordsmith

&

Chubb Rock & Wordsmith

Het zou gewoon hetzelfde duo moeten zijn enzo...

Volgens mij bestaat dit label niet.

Even een hele rits berichten verwijderd.

Dat label ("Eigen beheer") bestaat inderdaad niet, maar is een verzamelnaam voor alle albums die in eigen beheer zijn uitgebracht. Alle albums in de door jou vernoemde link staan bij het album zelf vermeld als "Uitgebracht in eigen beheer".

Dus alles klopt.

Hier staat het wel verkeerd:

Sick of Society - Weekend Anarchy (2009)

Aangepast.

Nog even ter informatie voor de toevoegers; wanneer een album in eigen beheer is uitgebracht dan bij het label "Eigen Beheer" (zonder aanhalingstekens, maar met hoofdletters) invullen.

Bij ongeveer 7 van de 10 albums krijg ik de tracklist zo: 0,1,2,3,4
of: 0,1,0,1,2 etc.
Ik zie trouwens dat het hier eerder is gemeld.

Social_Mask
Ik dacht eventjes dat ik de enige was, maar blijkbaar niet. Komt idd best vaak voor.

Ik ken de hele band niet, maar uitgaande van de standaard metal clichés heet deze band vermoedelijk Apocalypse of the Risen en niet Pocalypse of the Risen...

Sir Spamalot (crew)
Damn, mijn schuld. Ik vraag de correctie aan.

Erg brakke afbeelding hoor.

WILDE_FRANS schreef:
Erg brakke afbeelding hoor.

De crew is net aangevuld - geen 'mod'-neigingen vertonen!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:32 uur

geplaatst: vandaag om 23:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.