De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juli 2009, 20:24 uur
Pooiertje schreef:
Bij ongeveer 7 van de 10 albums krijg ik de tracklist zo: 0,1,2,3,4
of: 0,1,0,1,2 etc.
Ik zie trouwens dat het hier eerder is gemeld.
Bij ongeveer 7 van de 10 albums krijg ik de tracklist zo: 0,1,2,3,4
of: 0,1,0,1,2 etc.
Ik zie trouwens dat het hier eerder is gemeld.
ik zet het op de lijst, IE8 probleem denk ik
0
geplaatst: 24 juli 2009, 18:17 uur
Ik heb een tijd terug Jr. and His Soulettes - Psychodelic Sounds toegevoegd, maar sindsdien niks meer van vernomen. Weet niet meer precies wanneer dat was, maar het was op dezelfde dag als Waajeed - The War L.P., en die staat al sinds 6 juli op de site. Moet ik me zorgen beginnen maken?
0
geplaatst: 24 juli 2009, 22:51 uur
Dat album staat niet in de wachtrij en ook niet bij de rejections.
Dus maak je maar geen zorgen en voeg hem opnieuw toe.
Dus maak je maar geen zorgen en voeg hem opnieuw toe.

0
geplaatst: 25 juli 2009, 14:45 uur
OK, ik dacht: misschien ligt de crew ergens half bewusteloos achter hun computer..
Waarschijnlijk dan halverwege het toevoegen ervan afgehaakt ofzo, kweet het niet meer.
Waarschijnlijk dan halverwege het toevoegen ervan afgehaakt ofzo, kweet het niet meer.
0
Social_Mask
geplaatst: 26 juli 2009, 16:17 uur
Ik had ook een tijdje (aantal dagen) terug S.D. Burman - Pyaasa toegevoegd, en ook niks meer van gehoord
.
Edit: never mind
.
.Edit: never mind
.
0
geplaatst: 28 juli 2009, 14:04 uur
Nou, heb al drie maal een plaat proberen toevoegen, maar ik kreeg steeds een foutmelding. De afbeelding is 200x200, .JPG, de gegevens zijn correct ingevuld en ik zit niet aan mijn limiet. Wat was het ******* probleem dan? 

0
geplaatst: 28 juli 2009, 14:24 uur
Probeer je niet per ongeluk de onbewerkte afbeelding up te loaden?
0
geplaatst: 28 juli 2009, 14:44 uur
Neen, anders zou ik de melding krijgen dat mijn afbeelding incorrect is. Nu krijg ik de volgende mededeling:
"Er is een fout opgetreden, onze excuses voor het ongemak."
"Er is een fout opgetreden, onze excuses voor het ongemak."
0
geplaatst: 28 juli 2009, 19:19 uur
Ik heb al een paar correcties doorgevoerd maar volgens mij lukt het niet helemaal. Kan iemand van de crew zorgen dat er een alias wordt aangemaakt voor de onderstaande 3 artiesten. Dit zijn namelijk 1 en dezelfde!
Earl "Chinna" Smith & Idrens
Chinna Smith
Chinner
Earl "Chinna" Smith & Idrens
Chinna Smith
Chinner
0
geplaatst: 28 juli 2009, 23:59 uur
Berichten verplaatst, album verwijderd en herman op z'n kop gegeven. 

0
FatBottomedGirl
geplaatst: 29 juli 2009, 11:28 uur
Hier wordt het aantal stemmen en het gemiddelde niet juist weergegeven.
0
geplaatst: 29 juli 2009, 11:39 uur
Zo te zien wordt alleen het aantal stemmen en het gemiddelde van dat Jacques Lu Cont mixalbum vermeld.
0
geplaatst: 29 juli 2009, 11:44 uur
Ik zal Zoot Woman eens corrigeren. Dat staat hier nu te boek als een alias van Stuart Price, maar dat klopt ook niet. Hij is 1 van de 3 bandleden.
Nu klopt het aantal stemmen en gemiddelde opeens wel.
En:
Zal het niet meer doen.
Nu klopt het aantal stemmen en gemiddelde opeens wel.
En:
Zal het niet meer doen.

0
geplaatst: 29 juli 2009, 12:47 uur
The Flaming Lips - Songs from the Future Album Embryonic (2009)
Nu heeft die van the Flaming Lips de hoes van Iggy & Ziggy.
Nu heeft die van the Flaming Lips de hoes van Iggy & Ziggy.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 10:34 uur
Ik vraag me af waarom die icoontjes voor afbeeldingen en links en dergelijke in te voegen alleen maar verschijnen bij het bewerken van een bericht. Dat is enorm onhandig.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 10:48 uur
Brecht schreef:
Ik vraag me af waarom die icoontjes voor afbeeldingen en links en dergelijke in te voegen alleen maar verschijnen bij het bewerken van een bericht. Dat is enorm onhandig.
Ze verschijnen ook bij het tabje "nieuw bericht". Maar het zou inderdaad veel handiger zijn als ze ook standaard bij het snel-invulschermpje onderaan de topics zouden staan.
0
geplaatst: 1 augustus 2009, 00:05 uur
Ik heb nu al drie dagen achter elkaar dat Music- en MovieMeter even na twaalf uur 's nachts niet bereikbaar zijn. Het duurt maar eventjes (paar minuten), maar toch opvallend.
0
geplaatst: 1 augustus 2009, 00:25 uur
Heb nog steeds last van het fenomeen dat in de nachtelijke uuren MusicMeter een stuk langzamer is dan overdag.
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 1 augustus 2009, 00:29 uur
herman schreef:
Ik heb nu al drie dagen achter elkaar dat Music- en MovieMeter even na twaalf uur 's nachts niet bereikbaar zijn. Het duurt maar eventjes (paar minuten), maar toch opvallend.
Stom is dat ja. Wil je een bericht posten; blijft dat zandlopertje maar draaien.
0
geplaatst: 1 augustus 2009, 00:49 uur
herman schreef:
Ik krijg dan meteen een wit scherm.
Dat heb ik ook zo'n 2 a 3 keer per dag niet op specefieke tijden.
0
geplaatst: 1 augustus 2009, 00:51 uur
herman schreef:
Same here. Maar echt storen doe ik er mij niet aan, dacht altijd dat het nodig was voor de site ofzo.
0
geplaatst: 1 augustus 2009, 00:56 uur
Eigenlijk moet je op dat moment een digi-donatie doen, gaat e.e.a veel sneller! 

0
aslan (crew)
geplaatst: 1 augustus 2009, 09:36 uur
en ik maar denken dat dat aan die rammelbak van mij lag... en kloppen schudden stampen uit/aan zetten hielp maar niet ! ! dan reutelde 'm nog hárder !
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.