De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juli 2009, 11:36 uur
Bij split albums, wat geen verzamelalbums zijn maar reguliere albums wordt bij wijziging naar regulier album het album alleen als regulier album gezet op de pagina van de bands die samenwerken, zoals hier: Martial Canterel / Silent Signals Als je dan op de afzonderlijke pagina's van de bands kijkt zijn die albums nog steeds verzamelalbums. Op een of andere manier wordt dat dus niet goed doorgelinkt. Is dat een scriptfout? Kan dat gecorrigeerd worden?
Ander voorbeeld is deze combi: We vs. Death / Green Concorde klik op de afzonderlijke bands en het album is ineens een verzamelalbum. Via de albums is het niet meer te wijzigen want die staan gewoon op regulier.
Ander voorbeeld is deze combi: We vs. Death / Green Concorde klik op de afzonderlijke bands en het album is ineens een verzamelalbum. Via de albums is het niet meer te wijzigen want die staan gewoon op regulier.
0
geplaatst: 5 juli 2009, 14:17 uur
Pooiertje schreef:
Bij de tijdlijn van musicmeter op wiki staat dit: De dag na het verschijnen van Michael Jackson komt Thriller vanuit het niets op 1 binnen in de rotatielijst
Bij de tijdlijn van musicmeter op wiki staat dit: De dag na het verschijnen van Michael Jackson komt Thriller vanuit het niets op 1 binnen in de rotatielijst
Slordig! Geen idee welke onverlaat dat zo heeft neergepend, maar ik zal het aanpassen.

0
geplaatst: 6 juli 2009, 22:14 uur
0
geplaatst: 7 juli 2009, 17:18 uur
Aangezien ik ze nu zelf niet meer kan verwijderen, een dubbele:
Dorian - Antimatter (2003)
0
Frostyx
geplaatst: 8 juli 2009, 17:48 uur
R.A. Tha Rugged Man heeft een verkeerde artiesten pagina hier is de foute:
Ra the Rugged Man
Ra the Rugged Man
0
geplaatst: 8 juli 2009, 17:54 uur
Frostyx schreef:
Ra the Rugged Man
Ra the Rugged Man
Opgelost!
0
geplaatst: 8 juli 2009, 20:17 uur
freddze schreef:
Done.

0
Frostyx
geplaatst: 9 juli 2009, 13:00 uur
Del Tha Funky Homosapien Nog een dubbele artiesten pagina
0
geplaatst: 10 juli 2009, 11:26 uur
Visage - Fade to Grey: The Singles Collection (1983) mag eraf. Stond hier al op de site.
0
geplaatst: 12 juli 2009, 19:24 uur
In De Site > Algemeen > Favicon:
Waarom heeft deze mooie site geen favicon ? Ik heb er één even snel gemaakt..

Waarom heeft deze mooie site geen favicon ? Ik heb er één even snel gemaakt..
0
geplaatst: 12 juli 2009, 19:55 uur
Jeetje wat een ramp zeg, maar bij mij heeft de site het ook niet. Ik denk dat ik hier slecht van ga slapen
.
.
0
geplaatst: 12 juli 2009, 21:42 uur
Firefox wel dus het zal wel weer een Microsof "probleem" zijn. Maar inderdaad, niet echt iets om van wakker te liggen.
0
Sheplays
geplaatst: 12 juli 2009, 21:47 uur
Nee, maar iemand mag het toch aankaarten als het hem/haar opvalt?
0
geplaatst: 13 juli 2009, 11:29 uur
Ik zie nu inderdaad dat Google Chrome hem wel laat zien, maar IE 8 dus ook niet. Terwijl die versie bij mij wel vrijwel alle IE gerelateerde favicon problemen heeft opgelost.
0
geplaatst: 14 juli 2009, 23:31 uur
Ik heb regelmatig het probleem dat mumeter pagina's niet inladen in firefox, in de foutconsole krijg ik de volgende melding:
Beveiligingsfout: inhoud op googleads.g.doubleclick.net/ laadt misschien geen gegevens van www.musicmeter.nl/forum/5/3765/120#145]...enz
Hebben meerderen dat en weet iemand misschien hoe dit komt en/of wat er aan te doen is?
Beveiligingsfout: inhoud op googleads.g.doubleclick.net/ laadt misschien geen gegevens van www.musicmeter.nl/forum/5/3765/120#145]...enz
Hebben meerderen dat en weet iemand misschien hoe dit komt en/of wat er aan te doen is?
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 15 juli 2009, 00:28 uur
Lijkt me een googleads (reclamebanner) probleem.
0
geplaatst: 15 juli 2009, 00:28 uur
Ik heb IE 8.06 en ik heb bij multiple MuMe sessie regelmatig dat een refresh óf heel lang duurt óf blijft hangen.
Is dit een bekend issue (en nou ff geen flauwe grappen over Kleinzacht graag)?
Is dit een bekend issue (en nou ff geen flauwe grappen over Kleinzacht graag)?
0
geplaatst: 15 juli 2009, 15:16 uur
Toevoeging: bij multiple MuMe sessie (meerdere mume-vensters open) geldt hetzelfde voor een het plaatsen van een bericht/post (commit) . Bekend issue?
0
geplaatst: 15 juli 2009, 15:21 uur
Ik gebruik sinds kort Opera (en een nieuwe pc). Met alles is hij echt razendsnel, behalve... MusicMeter. Het blijft echt heel vaak 'hangen' en het duurt soms wel 20 seconden voordat hij nieuwe pagina opent. Ligt toch echt aan hier als ik de rest zo lees..
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 15 juli 2009, 16:38 uur
Heb het ook wel eens dat pagina's van MuMe, MoMe, GaMe en BoMe er achterlijk lang over doen om te openen. Vaak is het retesnel, maar soms is er zo'n dagje dat het niet vooruit te branden is. En dan maakt het geen fluit uit in welke browser ik de site(s) open. Heb geen idee waar het nou aan zou kunnen liggen. Gekke is ook dat ik het alleen bij bovengenoemde sites heb. De rest van het internet werkt perfect. Bizar toch?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.