MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Bij split albums, wat geen verzamelalbums zijn maar reguliere albums wordt bij wijziging naar regulier album het album alleen als regulier album gezet op de pagina van de bands die samenwerken, zoals hier: Martial Canterel / Silent Signals Als je dan op de afzonderlijke pagina's van de bands kijkt zijn die albums nog steeds verzamelalbums. Op een of andere manier wordt dat dus niet goed doorgelinkt. Is dat een scriptfout? Kan dat gecorrigeerd worden?
Ander voorbeeld is deze combi: We vs. Death / Green Concorde klik op de afzonderlijke bands en het album is ineens een verzamelalbum. Via de albums is het niet meer te wijzigen want die staan gewoon op regulier.

Foute dubbele toevoeging verwijderd. Bedankt voor het melden.

Pooiertje schreef:
Bij de tijdlijn van musicmeter op wiki staat dit: De dag na het verschijnen van Michael Jackson komt Thriller vanuit het niets op 1 binnen in de rotatielijst

Slordig! Geen idee welke onverlaat dat zo heeft neergepend, maar ik zal het aanpassen.

Dit album van AZ: AZ - I Am Legend (2009) kan weg. De toevoeger was te voorbarig, dit album zou weliswaar uitgebracht worden, maar is vervangen door G.O.D.

Aangezien ik ze nu zelf niet meer kan verwijderen, een dubbele:

Dorian - Antimatter (2003)

Frostyx
R.A. Tha Rugged Man heeft een verkeerde artiesten pagina hier is de foute:
Ra the Rugged Man

Frostyx schreef:
R.A. Tha Rugged Man heeft een verkeerde artiesten pagina hier is de foute:
Ra the Rugged Man

Opgelost!

freddze schreef:
Aangezien ik ze nu zelf niet meer kan verwijderen, een dubbele:

Done.

HiLL schreef:
(quote)

Done.

Bedankt.

Frostyx
Del Tha Funky Homosapien Nog een dubbele artiesten pagina

Naam aangepast (op het Gorrilaz album).

Okay, is er weer vanaf.

Danke

PPP
In De Site > Algemeen > Favicon:

Waarom heeft deze mooie site geen favicon ? Ik heb er één even snel gemaakt..
(afbeelding)

Harco
Die heeft de site wel?

(afbeelding)

Jeetje wat een ramp zeg, maar bij mij heeft de site het ook niet. Ik denk dat ik hier slecht van ga slapen .

Hier op Opera wel.

Sheplays
IE7 niet.

Firefox wel dus het zal wel weer een Microsof "probleem" zijn. Maar inderdaad, niet echt iets om van wakker te liggen.

Sheplays
Nee, maar iemand mag het toch aankaarten als het hem/haar opvalt?

PPP
Ik zie nu inderdaad dat Google Chrome hem wel laat zien, maar IE 8 dus ook niet. Terwijl die versie bij mij wel vrijwel alle IE gerelateerde favicon problemen heeft opgelost.

Ik heb regelmatig het probleem dat mumeter pagina's niet inladen in firefox, in de foutconsole krijg ik de volgende melding:

Beveiligingsfout: inhoud op googleads.g.doubleclick.net/ laadt misschien geen gegevens van www.musicmeter.nl/forum/5/3765/120#145]...enz

Hebben meerderen dat en weet iemand misschien hoe dit komt en/of wat er aan te doen is?

Pastichio Rocker
Lijkt me een googleads (reclamebanner) probleem.

Ik heb IE 8.06 en ik heb bij multiple MuMe sessie regelmatig dat een refresh óf heel lang duurt óf blijft hangen.

Is dit een bekend issue (en nou ff geen flauwe grappen over Kleinzacht graag)?

Toevoeging: bij multiple MuMe sessie (meerdere mume-vensters open) geldt hetzelfde voor een het plaatsen van een bericht/post (commit) . Bekend issue?

Ik gebruik sinds kort Opera (en een nieuwe pc). Met alles is hij echt razendsnel, behalve... MusicMeter. Het blijft echt heel vaak 'hangen' en het duurt soms wel 20 seconden voordat hij nieuwe pagina opent. Ligt toch echt aan hier als ik de rest zo lees..

Google Chrome doet het perfect.

Pastichio Rocker
Heb het ook wel eens dat pagina's van MuMe, MoMe, GaMe en BoMe er achterlijk lang over doen om te openen. Vaak is het retesnel, maar soms is er zo'n dagje dat het niet vooruit te branden is. En dan maakt het geen fluit uit in welke browser ik de site(s) open. Heb geen idee waar het nou aan zou kunnen liggen. Gekke is ook dat ik het alleen bij bovengenoemde sites heb. De rest van het internet werkt perfect. Bizar toch?

Heb de laatste tijd hetzelfde probleem als PR.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:43 uur

geplaatst: vandaag om 21:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.