MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
RedLightCityBoy
Ik kom er net achter dat dit album wat ik zojuist heb toegevoegd al op musicmeter staat. Alleen bij het eerste toegevoegde album staat dat hij uit 2005 komt, maar hij komt uit 2002. Welke moet er nu af? Of moet ik dat oude album corrigeren?

Datgene wat jij toegevoegd hebt moet er af, en die oude moet gecorrigeerd worden. Eerst is eerst-principe.

RLCB's album toevoeging verwijderd.

herman schreef:
Ik heb nu al drie dagen achter elkaar dat Music- en MovieMeter even na twaalf uur 's nachts niet bereikbaar zijn. Het duurt maar eventjes (paar minuten), maar toch opvallend.

Dat klopt idd, hier al een paar maanden. Om precies te zijn om 0:02 krijg ik hier steevast een wit scherm. Paar tellen later is de site weer terug. En 's nachts is de site ontzettend traag bij momenten. Geen idee waar dat aan ligt, maar ik stoor me er verder niet zo aan.

Stijn_Slayer
Ik kan bij Ryan Bingham - Dead Horses m'n tweede favoriete track niet invoeren. 'T is elke keer weg als ik op F5 druk of later kijk of hij er staat.

Geen idee of het ook bij andere albums zo is.

In De Site > Algemeen > Mijn Albums zichtbaar maken voor anderen:

Hoe doe ik dat?

deze staat er dubbel op.

Geen idee welke de juiste is.

bennerd schreef:
Nou, heb al drie maal een plaat proberen toevoegen, maar ik kreeg steeds een foutmelding. De afbeelding is 200x200, .JPG, de gegevens zijn correct ingevuld en ik zit niet aan mijn limiet. Wat was het ******* probleem dan?

Nou, ik denk dat ik het probleem gevonden heb. De afbeelding die ik wou uploaden was een .GIF, maar opgeslagen en bewerkt als een .JPG. Waarschijnlijk dat de site die afbeelding niet aanvaardde, maar ook niet herkende als een .GIF.

Nou ja, ik wou het maar even melden.

Bedankt voor het melden. Ik heb de nieuwste toevoeging verwijderd.

Hier gaat vlg. mij wat verkeerd.
Er staat: 4 albums, maar ik tel er 7

Deze staat er ook dubbel op.

In De Site > Algemeen > accountnaam wijzigen:

Hi,

ik wil graag mijn acountnaam wijzigen, is dat mogelijk?

mvg,
Jesse

Nee, da's niet mogelijk.

psycho daisies schreef:
Hier gaat vlg. mij wat verkeerd.
Er staat: 4 albums, maar ik tel er 7

Dat hier wel goed, gekgenoeg.

Deze is dubbel toegevoegd.
Deze staat er ook dubbel op.

Dubbele albums verwijderd.

Ja, nu tel ik er ook 7

bij dit album heb ik IE 8.0* user, weer een '0' - track - de eerste dus.

Frostyx
N.W.A - Straight Outta Compton (1988) de clip van gangsta gangsta leid naar ice cube's gangsta rap made me do it

Ik heb het veranderd (je kan het zelf ook doen ).
Het nummer heeft geen offciele videoclip.

Bij Amarok is iets fout gegaan. De vergelijkbare artiesten volgens last fm slaan op een andere (Poolse) band Amarok.

Mjuman schreef:
bij dit album heb ik IE 8.0* user, weer een '0' - track - de eerste dus.

ja vreemd, het gaat bij mij wel goed in IE8

Svendra schreef:
Bij Amarok is iets fout gegaan. De vergelijkbare artiesten volgens last fm slaan op een andere (Poolse) band Amarok.

Ik zet het op de lijst, mocht ik er ooit weer eens in duiken

Jordy schreef:
(quote)

ja vreemd, het gaat bij mij wel goed in IE8

Nu ook ok, hier! Feature van MS?

Dat heb ik de hele tijd, als ik bv. bij dat album kom staat het zoals 0,1,2,3, etc, en als ik dan een stem plaats ineens als 1,2,3,4 etc.

Ik kwam de artiest Jason tegen, die tegelijk in het Duitse Real McCoy en het Amerikaanse Solace gezeten heeft en tegelijk ook nog een nederhopnummer heeft opgenomen.

Als dit geen fout is, heb ik veel respect voor deze rapper.

Je kunt bij de groepen bij Jason een achternaam invullen of een Romeinse letter achter de naam zetten (dmv het tabblad corrigeren bij de groep Real McCoy en Solace).

Maar even gedaan, ook al weet ik weinig van deze artiesten.

Zijn gastopreden bij Lost Boyz klopt denk ik ook niet. Kan ik daar ook een voorstel voor correctie doen?

Ja dat moet je bij het album doen en dan bij de gastartiest een Romeinse letter neerzetten.

Deze artiest en deze zijn hetzelfde

Ik heb een vraag, ik zoek een artiest.. het is een duo, dat zit ook in de naam het woordje duo. de 2 mannen zingen niet en spelen op trommels etc. het klinkt als dance. iemand enig idee?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:15 uur

geplaatst: vandaag om 03:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.