De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
joeri592
geplaatst: 21 augustus 2009, 21:46 uur
In Genres > Rock > u2?:
als ik u2 intype bij zoeken kom ik geen albums van u2 tegen, waar vind ik die dan??
als ik u2 intype bij zoeken kom ik geen albums van u2 tegen, waar vind ik die dan??
0
geplaatst: 21 augustus 2009, 21:53 uur
Dat probleem ken ik.
Probeer Boy, en pak dan U2.
Ik doe het ook vaak via die weg.
Probeer Boy, en pak dan U2.
Ik doe het ook vaak via die weg.
0
geplaatst: 22 augustus 2009, 16:46 uur
John Doe schreef:
deze kan eraf, dubbel: Taylor Deupree - .N (2000)
deze kan eraf, dubbel: Taylor Deupree - .N (2000)
Ok, hij is er weer vanaf.
0
geplaatst: 22 augustus 2009, 19:17 uur
Het volgende probleem doet zich voor bij albums toevoegen:
De handmatige tracks-import houdt ermee op na 15 tracks.
Ik heb dat zowel in IE 8.0.6 als in Firefox 3.0.13.
Ongeacht welke tracklijst ook.
De handmatige tracks-import houdt ermee op na 15 tracks.
Ik heb dat zowel in IE 8.0.6 als in Firefox 3.0.13.
Ongeacht welke tracklijst ook.
0
geplaatst: 22 augustus 2009, 19:42 uur
Ja, had ik net ook bij het corrigeren van een tracklist van een album. Ik dacht dat het aan mijn import tracklist lag.
0
geplaatst: 22 augustus 2009, 19:43 uur
gelijk even gefixed
die zoekopdracht voor u2 albums gaat op de lijst
die zoekopdracht voor u2 albums gaat op de lijst
0
Mb.
geplaatst: 22 augustus 2009, 23:19 uur
Ik heb het proberen te vinden in de 'help' maar of het staat er niet of ik heb het gemist. Ik vraag me af, wat is precies het nut of doel van de 'meningen' in iemands profiel? Wanneer of waarom maak je je bericht een persoonlijke mening? Is het niet duidelijk dat jij het gepost hebt omdat je usernaam er toch naast staat? 

0
geplaatst: 22 augustus 2009, 23:35 uur
0
geplaatst: 22 augustus 2009, 23:38 uur
Mb. schreef:
Ik heb het proberen te vinden in de 'help' maar of het staat er niet of ik heb het gemist. Ik vraag me af, wat is precies het nut of doel van de 'meningen' in iemands profiel? Wanneer of waarom maak je je bericht een persoonlijke mening? Is het niet duidelijk dat jij het gepost hebt omdat je usernaam er toch naast staat?
Je kan inderdaad bepaalde berichten maken tot een persoonlijke mening door het sterretje rechtsboven geel te maken. Iets tot een persoonlijke mening maken doe ik althans, omdat ik er geheel achter sta wat ik heb geschreven over dat bepaalde album. Het leuke ervan is als meerdere mensen dat bij een bepaald album doen je kan zien of je mening overeenkomt met die van de anderen.
Als je later bij dat album terug kom zie je links boven de berichten twee opties staan. Berichten/meningen. Als je meningen aanklikt zie je alleen de meningen en de verdere discussie niet. Op die manier kan je dus het één en ander staven aan je eigen smaak. Zelf vind ik dat erg prettig. Ga eens na een album waar veel is gepost en klik daar eens op meningen, je ziet gelijk een heel verschil. Sterkte.
0
geplaatst: 22 augustus 2009, 23:42 uur
Mb. schreef:
Je hebt 100% gelijk. Het is één van de vreemdste benamingen in de geschiedenis der mensheid, maar we zullen het er mee moeten doen.
Als je een voor een ander mogelijk zinvol stuk hebt geschreven bij een album mag je dat hier 'mening' noemen. 
0
geplaatst: 23 augustus 2009, 22:24 uur
0
geplaatst: 24 augustus 2009, 01:20 uur
F*cking Hell!
Ik zag zojuist bij Celebration van Madonna de tracknummers gewoon naar nullen veranderen en weer terug naar cijfers. Geloof me, ik gebruik geen dope, ik drink niet en heb geen medicatie. Heb ik hallucinaties of kan dit gewoon op musicmeter? 
Ik zag zojuist bij Celebration van Madonna de tracknummers gewoon naar nullen veranderen en weer terug naar cijfers. Geloof me, ik gebruik geen dope, ik drink niet en heb geen medicatie. Heb ik hallucinaties of kan dit gewoon op musicmeter? 
0
geplaatst: 24 augustus 2009, 01:30 uur
Maak je niet druk, dit probleem heb ik al minstens een maandje ofzo 

0
geplaatst: 24 augustus 2009, 01:36 uur
Ja maar jij zit vast stiekem aan de paddestoelen op je kamertje. 

0
geplaatst: 24 augustus 2009, 01:39 uur
Pooiertje schreef:
Ja lach maar, ik had bijna de spoedarts ingeschakeld om me een anti-psychoticum voor te laten schrijven.

joeri592 schreef:
In Genres > Rock > u2?:
In Genres > Rock > u2?:
Zolang het niet gefixt is kan je ook gewoon U2 - (u2 spatie streepje) intypen. Je krijgt dan wel gewoon de albums te zien.
0
geplaatst: 24 augustus 2009, 03:07 uur
Ik heb nog wel een opmerking... bij het veranderen van avatar heb ik vaak problemen met het 'bijsnijden' van afbeeldingen met Firefox. Eerst werkte dit wel goed, maar tegenwoordig doe ik alles maar met Paint ipv de 'tool' op MuMe.
0
geplaatst: 24 augustus 2009, 09:11 uur
reptile71 schreef:
F*cking Hell!
F*cking Hell!
Dit was al een keer of 5 gemeld.
IE8 probleempje.
0
geplaatst: 24 augustus 2009, 09:44 uur
reptile71 schreef:
F*cking Hell!
F*cking Hell!
Zeker weten dat je geen dope hebt gebruikt? Wat doe je dan bij Madonna
?
0
geplaatst: 24 augustus 2009, 09:47 uur
Het valt me op dat er soms iets mis gaat met de fotoweergave op het forum, bv. hier: Muziek >> MusicMeter Live! >> Pukkelpop (België) (foto van Kraftwerk van Cygnus)
Als je op een foto klikt om de grote versie te bekijken, krijg je hem niet meer weg (tenzij je refresht). Normaal staat er rechtsonder 'close', maar dat is hier bij mij niet het geval.
Als je op een foto klikt om de grote versie te bekijken, krijg je hem niet meer weg (tenzij je refresht). Normaal staat er rechtsonder 'close', maar dat is hier bij mij niet het geval.
0
geplaatst: 24 augustus 2009, 10:37 uur
herman schreef:
Het valt me op dat er soms iets mis gaat met de fotoweergave op het forum, bv. hier: Muziek >> MusicMeter Live! >> Pukkelpop (België) (foto van Kraftwerk van Cygnus)
Bij mij staat het er wel. Gewoon nog wat naar rechts scrollen. Het zwarte gedeelte rondom de foto is enorm groot..
0
geplaatst: 24 augustus 2009, 15:23 uur
Op Mozilla Firefox heb ik soms dat Musicmeter niet reageert. De andere meters doen het wel gewoon goed en op IE gaat het ook goed.
0
tangmaster
geplaatst: 24 augustus 2009, 16:09 uur
Klopt er is iets mis vooral als je 3x op het zelfde album moet stemmen voor dat ie hem pakt. Voor de rest is de site momenteel traag. Hebben meer mensen hier last van?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.