De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 augustus 2009, 16:49 uur
Hier ook van traagheid geen last.
Op deze pc blijken mijn updates echter nog steeds niet te werken (mijn nieuwe updates zijn niet oranje, tenzij ik aangemeld ben en op dat moment iets nieuws wordt gepost). En op die andere pc, ook in Google Chrome, doen ze het wel. Erg raar..
Iemand die een oplossing kent ?
Op deze pc blijken mijn updates echter nog steeds niet te werken (mijn nieuwe updates zijn niet oranje, tenzij ik aangemeld ben en op dat moment iets nieuws wordt gepost). En op die andere pc, ook in Google Chrome, doen ze het wel. Erg raar..
Iemand die een oplossing kent ?
0
geplaatst: 24 augustus 2009, 19:35 uur
iedereen moet even opnieuw inloggen, excuses voor het ongemak
0
Aquila
geplaatst: 25 augustus 2009, 10:33 uur
Ik zie dat ze erop Moviemeter ook last van hebben, maar ik heb me vandaag ook weer (tot nu toe twee keer) opnieuw moeten inloggen (gisteren inderdaad ook eenmaal).
0
Frostyx
geplaatst: 25 augustus 2009, 11:29 uur
The Beatles - Magical Mystery Tour (1967) Als ik op de clip van I Am The Walrus klik kom ik bij Nazi-Propeganda muziek ofzo 

0
geplaatst: 25 augustus 2009, 11:45 uur
Dat is geen nazi-propaganda, er stond een clip van Laibach die de nazi's juist belachelijk maakt. Heb de clip vervangen, beetje vreemd inderdaad.
0
geplaatst: 25 augustus 2009, 12:43 uur
Aquila schreef:
Ik zie dat ze erop Moviemeter ook last van hebben, maar ik heb me vandaag ook weer (tot nu toe twee keer) opnieuw moeten inloggen (gisteren inderdaad ook eenmaal).
4 keer al hier.
0
geplaatst: 25 augustus 2009, 14:49 uur
Running On Empty schreef:
4 keer al hier.
(quote)
4 keer al hier.
6 keer. Moeten we nu bij elke sessie inloggen?
0
Aquila
geplaatst: 25 augustus 2009, 14:56 uur
Volens mij ligt het aan de browser die je gebruikt. Ik heb er thuis geen last van (Firefox) en op het werk wel (IE). Zodra je je browser sluit moet je jezelf weer aanmelden. Jordy heeft op de Moviemeter site aangegeven ernaar te gaan kijken vanavond.
0
geplaatst: 25 augustus 2009, 15:09 uur
Aquila schreef:
Volens mij ligt het aan de browser die je gebruikt. Ik heb er thuis geen last van (Firefox) en op het werk wel (IE). Zodra je je browser sluit moet je jezelf weer aanmelden. Jordy heeft op de Moviemeter site aangegeven ernaar te gaan kijken vanavond.
Als het tot vanmorgen ook via IE goed liep ligt het niet ineens aan de browser lijkt me maar aan MuMe. We wachten maar even af.
0
geplaatst: 25 augustus 2009, 15:27 uur
Running On Empty schreef:
Als het tot vanmorgen ook via IE goed liep ligt het niet ineens aan de browser lijkt me maar aan MuMe. We wachten maar even af.
(quote)
Idem hier: Vista met IE 8.0.3 - iedere keer als ik het venster weer groot zet, kan ik opnieuw inloggen - boeiende feature (maar niet echt).
Voorheen tot 24 uur geleden niets aan de hand; geen IE update ontvangen de laatste dagen, moet dus iets anders zijn - if it ain't broke don't fix it. Well, now it's broke...
0
geplaatst: 25 augustus 2009, 16:13 uur
Leuk ja! Heb ik een enorm stuk zitten typen in het Lowlands-topic. Druk op "plaatsen", komt de mededeling: je moet ingelogd zijn om reacties te kunnen plaatsen. Weg lap tekst 
(IE)
En ja ik doe altijd ctrl-copy voor het plaatsen maar nu natuurlijk net even niet.

(IE)
En ja ik doe altijd ctrl-copy voor het plaatsen maar nu natuurlijk net even niet.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 augustus 2009, 16:14 uur
Dat heb ik soms ook. Echt te vervelend voor woorden.
0
The Oath
geplaatst: 25 augustus 2009, 19:24 uur
Ik ook.
En ik wist niet meer met welk e-mailadres dit acount was aangemaakt, dus moest ik dat eerst zoeken, om zo te weten wat mijn wachtwoord was.
En ik wist niet meer met welk e-mailadres dit acount was aangemaakt, dus moest ik dat eerst zoeken, om zo te weten wat mijn wachtwoord was.

0
The Oath
geplaatst: 25 augustus 2009, 19:37 uur
Aquila schreef:
Ik gebruik IE, en heb er op moviemeter GEEN last van.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 augustus 2009, 21:12 uur
itchy schreef:
Leuk ja! Heb ik een enorm stuk zitten typen in het Lowlands-topic. Druk op "plaatsen", komt de mededeling: je moet ingelogd zijn om reacties te kunnen plaatsen. Weg lap tekst
(IE)

(IE)
Net gebeurde het me weer. Gelukkig had ik nu wel even gekopieerd, maar het is anders wel vreselijk irritant.
Kan hier niks aan gedaan worden?
0
geplaatst: 25 augustus 2009, 23:47 uur
Niet dat ik er direct iets uit wil toevoegen momenteel, maar spijtig genoeg ontbreekt Moldavië in de landenlijst (althans bij de zoekfunctie). Dit in tegenstelling tot het Romeinse Rijk 
Edit: toch gevonden onder 'Republiek Moldavië'. Beetje verwarrend lijkt me?

Edit: toch gevonden onder 'Republiek Moldavië'. Beetje verwarrend lijkt me?
0
geplaatst: 26 augustus 2009, 10:42 uur
Verdorie. Lastig hoo dat je telkens op nieuw moet inloggen....
(Mac OS, Safari)
Gelukkig weet ik nu mijn gisteren nieuw gekozen wachtwoord nog
(Mac OS, Safari)
Gelukkig weet ik nu mijn gisteren nieuw gekozen wachtwoord nog

0
geplaatst: 26 augustus 2009, 16:01 uur
0
tangmaster
geplaatst: 27 augustus 2009, 13:39 uur
Pickettywitch - Pickettywitch (1970)
Bovenste kan eraf ging dubbel.
Deze is de goede.
Bovenste kan eraf ging dubbel.
Deze is de goede.
0
Kingsnake
geplaatst: 27 augustus 2009, 13:45 uur
Frostyx schreef:
Er is gewoon een boek meter
?
(quote)
Er is gewoon een boek meter
? Ja, benieuwd hoe je het moet uitspreken.
Music/Games en Movie is in het engels.
Boek is in het nederlands.

0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 28 augustus 2009, 11:37 uur
Onderstaande zin op het tabblad "discografie" klopt eigenlijk niet als het gaat om een band. I.p.v. het woord artiest zou er dan iets anders moeten staan, bijv. "artiest(en)" of "artiest/groep"
"Er staan 69 albums van deze artiest op MusicMeter." Dit staat bij The Beatles.
"Er staan 69 albums van deze artiest op MusicMeter." Dit staat bij The Beatles.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.