De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 28 augustus 2009, 11:44 uur
Deze pagina is raar, 3 albums op de site en toch geen albums:
Soundtrack of Our Lives
Soundtrack of Our Lives
0
geplaatst: 30 augustus 2009, 00:41 uur
Is het mogelijk om alternatieve groepsnamen op te geven? Bijvoorbeeld Pageninetynine staat ook bekend als Pg. 99, en door deze ambigue naam hadden mijn zoekopdrachten geen resultaat gegeven, en pas toen ik het album wou toevoegen kwam er een waarschuwing (omdat de albumnamen gelijk waren).
0
geplaatst: 30 augustus 2009, 00:49 uur
Kingsnake schreef:
Danko Jones ==> Danko Jones verwijst naar zichzelf.
Klopt dit? is het storend? Anders, laat maar.
Danko Jones ==> Danko Jones verwijst naar zichzelf.
Klopt dit? is het storend? Anders, laat maar.
Ik ben niet zo bekend met de artiest, maar zoals het nu staat klopt het inderdaad niet. Het moet een van de volgende twee opties zijn.
1. Danko Jones is de groep met als bandlid Danko Jones. Dan krijgt het bandlid Danko Jones een Romeinse I
2. Danko Jones is geen groep, maar een "enkele" artiest.
Degene die het weet mag het aanpassen.

0
geplaatst: 30 augustus 2009, 00:58 uur
Simon Smith schreef:
Soundtrack of Our Lives
Soundtrack of Our Lives
Creatief opgelost.

musicfriek schreef:
Geboren:
1995, Zweden
Klopt ook niet helemaal...
Geboren:
1995, Zweden
Klopt ook niet helemaal...
En dat ook maar even aangepast.
0
geplaatst: 30 augustus 2009, 01:04 uur
Gajarigon schreef:
Is het mogelijk om alternatieve groepsnamen op te geven? Bijvoorbeeld Pageninetynine staat ook bekend als Pg. 99, en door deze ambigue naam hadden mijn zoekopdrachten geen resultaat gegeven, en pas toen ik het album wou toevoegen kwam er een waarschuwing (omdat de albumnamen gelijk waren).
De naam die op de hoes stond is de naam die toegevoegd dient te worden. Dus enkel als deze alternatieve naam op een hoes te vinden is, kan deze als alias aan de hoofdact gelinkt worden.
0
Kingsnake
geplaatst: 30 augustus 2009, 02:34 uur
L_T_B schreef:
Ik ben niet zo bekend met de artiest, maar zoals het nu staat klopt het inderdaad niet. Het moet een van de volgende twee opties zijn.
1. Danko Jones is de groep met als bandlid Danko Jones. Dan krijgt het bandlid Danko Jones een Romeinse I
(quote)
Danko Jones is de naam vd artiest. Maar hij heeft zn band ook zo genoemd,
Dus de band moet het romeinse cijfer I krijgen, want de artiest zelf doet wel eens gast-dingen.
0
geplaatst: 30 augustus 2009, 10:11 uur
L_T_B schreef:
De naam die op de hoes stond is de naam die toegevoegd dient te worden. Dus enkel als deze alternatieve naam op een hoes te vinden is, kan deze als alias aan de hoofdact gelinkt worden.
(quote)
Ze werden allebei gebruikt op hoezen.
0
geplaatst: 30 augustus 2009, 16:31 uur
0
geplaatst: 30 augustus 2009, 20:33 uur
Misschien al eerder gevraagd:
Is het mogelijk om bij "Mijn Updates" ook de updates in discussie bij artiest (dus niet alleen bij een specifiek album) en in het algemene forum (dit dus) te vermelden ?
Is het mogelijk om bij "Mijn Updates" ook de updates in discussie bij artiest (dus niet alleen bij een specifiek album) en in het algemene forum (dit dus) te vermelden ?
0
geplaatst: 30 augustus 2009, 22:02 uur
Oeps, zie het nu, had niet gezien dat er verschillende tabbladen waren. Stom !
0
geplaatst: 30 augustus 2009, 22:49 uur
Hier gaat het niet helemaal goed met de lay-out: titel en alternatieve titel lopen door elkaar heen.
0
tangmaster
geplaatst: 31 augustus 2009, 17:35 uur
aERodynamIC schreef:
Hier gaat het niet helemaal goed met de lay-out: titel en alternatieve titel lopen door elkaar heen.
Het gaat fout bij alle lange titels. Bij de meeste zit de alternative titel onder de gewone.
0
geplaatst: 31 augustus 2009, 18:27 uur
Misschien is het handig als er bij de inidviduele leden van Talking Heads die het betreft (en dat ze allemaal op David Byrne na) een link komt naar dit album - die is er nu niet.
Dit album mag best wel wat aandacht hebben.
Dit album mag best wel wat aandacht hebben.
0
geplaatst: 31 augustus 2009, 18:47 uur
Moet je hier gewoon even die leden toevoegen dan linken ze automatisch ook door vanaf de Talking Heads pagina, als je tenminste exact dezelfde namen gebruikt.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 september 2009, 11:12 uur
Kan iemand mij iets meer over deze artiest vertellen?
0
Aquila
geplaatst: 2 september 2009, 12:16 uur
vigil schreef:
Het is in ieder geval een veelzijdig iemand!
Het is in ieder geval een veelzijdig iemand!
Zeker Wynton Marsalis, BZN en Clannad oa.
0
geplaatst: 2 september 2009, 13:49 uur
Hoe zie je op flickr.com of een afbeelding gemarkeerd is met een Creative Commons licentie?
0
geplaatst: 2 september 2009, 14:03 uur
Je kunt het beste zoeken via advanced search en dan aanvinken dat je alleen CC-licensed zoekresultaten wilt.
0
geplaatst: 2 september 2009, 20:45 uur
Ligt het aan mij - er zijn nu 91 users on line - maar hebben we ergens aan snelheid verloren. Een refresh/reload duurt 10 - 15 seconden?
0
geplaatst: 2 september 2009, 20:56 uur
Yep, ook hier extreem langzaam.. Alle -meter sites op het moment trouwens.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.