MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Wordt onderhoud uitgevoerd of is het een oefening in geduld voor ons?

Chameleon Day schreef:
Hier ook. Soms pakt hij hem helemaal niet.
Same.

Sietse
De site heeft zich aangepast aan mijn huidige snelheid volgens mij...
Ben niet zo snel momenteel.

Mjuman schreef:
Een refresh/reload duurt 10 - 15 seconden?

Mazzelpik.

Nu doet ie weer redelijk normaal.

Damn, en ik maar mijn Firefox opnieuw installeren. Dacht dat het aan mij lag. En het rare... volgens mij waren andere sites ook traag (discogs, rateyourmusic).

chrismusic
freddze schreef:
Damn, en ik maar mijn Firefox opnieuw installeren. Dacht dat het aan mij lag. En het rare... volgens mij waren andere sites ook traag (discogs, rateyourmusic).

klopt, ook bij andere sites had ik last, vreemd.

Zelfs google. Nu weer

Zijn de terroristen op het www geland?

Hier alles weer oke

Ook hier gaat het weer goed.

chrismusic schreef:
(quote)

klopt, ook bij andere sites had ik last, vreemd.

Ik niet.

Het was een reclamestunt van IKEA - voor trilbestendige bureaustoelen, lees ik net - i.s.m. een ADHD-deskundige.

Gelukkig, ben ik niet de enige.
Hier een tijdje niet on-line gekunnen.

Nu niet meer.

Bedankt.

Dj2Jelle
Musicmeter gaat heel snel bij mij, hooguit 1 seconden voor een nieuwe pagina. Maar 1 op de 5, 6, 7 keer opent hij een blanko pagina als ik naar een andere Musicmeterpagina ga. Dit is al een paar dagen zo. Hebben andere mensen dit ook?

Bij mij juist heel traag, en vaak pakt hij op Firefox niet, terwijl hij op IE heel snel gaat.

Kan iemand van de crew het volgende even aanpassen. ik heb een correctie ingestuurd maar het is niet helemaal goed gekomen.

Bij Spectrum staan nu 2 verschillende groepen doorelkaar.

En daarnaast moet deze plaat gelinkt worden aan deze verzamelaar.
Op het moment wordt er daar naar de verkeerde groep gelinkt

Dat kun je zelf doen. Je moet bij de albums de juiste Romeinse cijfers bij de artiest neerzetten.
Dat geldt ook voor de verzamelaar. Bij de tracklist de juiste Romeinse cijfers bij de artiest neerzetten.

Heb ik gedaan maar dat lukte niet helemaal.
Edit: Kzie dat het nu al in orde is. Thx

O Têrço

Hier heb ik al 3x een correctie ingevoerd maar het komt maar niet goed door.

O Têrço moet worden O Terço

Dus niet dat gekke tekentje op de ''E''

Ik zie 'Pleasure Center' staan als ik op je link klik
(Plaat ervan net zelf toegevoegd, trouwens)

De enige O Terço platen die ik kan vinden zijn zonder dat gekke teken op de 'e'.

Zal een gevalletje van lege discografie geweest zijn dat zich overnight heeft opgelost.

@Freddze en Jelmer19; dit lijkt me eerder een font(lettertype)issue - als je teksten invoert op een iMac en die dan weergeeft in Windows kunnen er rare wijzigingen zich voordoen (ik heb dat meermalen meegemaakt bij emerce.nl) - het kan ook zijn dat Jelmer niet het standaard windows lettertype gebruikt (IE: beeld > codering); in Windows zijn er nl 3 mogelijk: West-Europees (ISO), West-Europees (Windows) en UTF-8. Daar zitten ook kleine verschillen tussen.

freddze schreef:
Ik zie 'Pleasure Center' staan als ik op je link klik
(Plaat ervan net zelf toegevoegd, trouwens)

De enige O Terço platen die ik kan vinden zijn zonder dat gekke teken op de 'e'.

Zal een gevalletje van lege discografie geweest zijn dat zich overnight heeft opgelost.

Huh dat is raar

Die Pleasure Center plaat is nu ook op de plek van O Terço in deze verzamelaar.
Nummer 8 moet van O Terço zijn maar daar staat nu dus Pleasure Center. Die zijn dus verwisseld.

Aha, nu weet ik wat er gebeurt, Jelmer. Je probeert een correctie te doen op een artiest die geen discografie (meer) heeft. Maar blijkbaar had die artiest wél nog een track op een of andere verzamelaar.

Wat je dan eigenlijk moet doen is een correctie insturen van de verzamelaar en daar bij track 8 'O Têrço' corrigeren naar 'O Terço'. Dat heb ik nu even voor je gedaan.

M.a.w. nooit een artiest met een lege discografie proberen corrigeren, dat lukt toch niet. Wél altijd rechtstreeks de artiestennaam bij de track op de verzamelaar corrigeren.

freddze schreef:

M.a.w. nooit een artiest met een lege discografie proberen corrigeren, dat lukt toch niet. Wél altijd rechtstreeks de artiestennaam bij de track op de verzamelaar corrigeren.

Aah ok. Dat deed ik dus verkeerd.
Thx weet ik dat ook weer voor de volgende keer!

Graag gedaan

Dit album is volgens mij gelijk aan dit album

JolkiPalki
Deze vraag zal ongetwijfeld al langs gekomen zijn. Ik heb wel op de helppagina gekeken maar heb niets gezien. Hoe kan ik in de rubriek 'Wat heb je als laatste gekocht?' die plaatjes van de hoezen in een bericht zetten? Ik probeer die plaatjes via imageshack.us up te loaden en heb er daarna [img] [/img] voor en achter gezet maar het werkt niet.

Alvast bedankt!

Met je rechtermuisknop op de betreffende cover klikken en 'afbeeldingslokatie kopiëren'. Dan plakken tussen afbeeldingstags uit het menu.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:31 uur

geplaatst: vandaag om 11:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.