De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2004, 23:33 uur
Mijn pa (!!) heeft de single-cd van 'Alles naar de klote', maar ik kan me die remix niet herinneren. Natuurlijk wel de wereldberoemde "Dan moet je 's even goed luisteren, Dimitri!" 

0
geplaatst: 8 mei 2004, 23:42 uur
Ja, die hebbik allemaal ... heb de volledige EP hier, 7 tracks/remixen, maar daar staat hij dus niet op
.
Die mix die ik zoek heb ik lange tijd als enige gekend trouwens. Voor mij blijft dat "de echte", vandaar de zoektocht
.
.Die mix die ik zoek heb ik lange tijd als enige gekend trouwens. Voor mij blijft dat "de echte", vandaar de zoektocht
.
0
geplaatst: 9 mei 2004, 10:50 uur
T'is inderdaad geen remix/versie die op de EP staat (heb hem ook)... Je zou het eens kunnen proberen bij de "radio edit".
0
geplaatst: 9 mei 2004, 14:18 uur
Hehe, 't was em inderdaad ... alleen nog de naam van de mix achterhalen, zodat ik een wat volledigere versie kan opdiepen. Bij deze nogmaals bedankt 

0
geplaatst: 9 mei 2004, 16:25 uur
Is er wel een langere versie van dan? Zou dat niet wat vreemd zijn voor een radio edit?
0
geplaatst: 9 mei 2004, 16:37 uur
Het nummer dat je gaf stopte wel zeer abrupt. En zoals ik al zei, het hoort te stoppen met "Da's een machtig mooie alarmschijf, punt uit!". Meestal wordt er op die verzamelaars nogal wat geknipt en geplakt. Zeer vervelend.
0
geplaatst: 9 mei 2004, 16:49 uur
Dan is er wat foutgegaan met downloaden, want hij was wel compleet...
0
geplaatst: 9 mei 2004, 16:56 uur
Screw this zeg, je hebt nog gelijk ook.
Tja, nu ben je helemaal m'n held
Tja, nu ben je helemaal m'n held

0
geplaatst: 12 mei 2004, 16:39 uur
Forse klacht! Een bericht bewerken lukt niet met Internet Explorer 4!

0
geplaatst: 12 mei 2004, 18:05 uur
Moet je maar geen IE4 gebruiken.

Dat ding is antiek (en de bijnaam was niet voor niets internet exploder in die tijd).

Dat ding is antiek (en de bijnaam was niet voor niets internet exploder in die tijd).
0
geplaatst: 18 mei 2004, 18:38 uur
Zeg Jordy, wanneer wilde je ook alweer beginnen met het toevoegen van links van soundtracks bij moviemeter?
0
geplaatst: 18 mei 2004, 19:49 uur
Kan ik wel eens gaan doen eerdaags, goed middel om de onderlinge bekendheid te vergroten.
0
geplaatst: 18 mei 2004, 20:04 uur
Ander vraagje: krijgen we ook ooit de mogelijkheid om te zoeken/sorteren op platenlabel? Lijkt me wel interessant.
0
geplaatst: 20 mei 2004, 01:03 uur
Hoe heet het (hele bekende) klassieke stuk dat te horen is in de "Fuck it"-reclame van ID&T? Deze is de laatste tijd vaak in de bios te zien.
0
geplaatst: 20 mei 2004, 03:04 uur
In het kader van 'waar maak je je in godsnaam druk om': wat is de herkomst van die paarse vlek in het MuMe-logo?

0
geplaatst: 20 mei 2004, 11:36 uur
Nou ja zeg, is me nog nooit opgevallen. Even klagen bij de designer 

0
geplaatst: 20 mei 2004, 12:22 uur
Ken die reclame niet maar als je het stuk kan beschrijven of iets anders weet waar het in gebruikt is...
0
geplaatst: 20 mei 2004, 12:52 uur
Nee da's het probleem juist, als ik dat kon had ik 'm wel kunnen vinden waarschijnlijk.
0
geplaatst: 20 mei 2004, 16:08 uur
Er is een probleempje met het toevoegen van remix-albums. Die worden onder 'verzamel (nieuw)' gegooid, omdat de namen van de geremixte artiesten te zien moeten zijn. Maar bij zo'n verzamelaar verschijnt de naam van de remix-artiest niet bij het album (wel in het overzicht na bv. een zoekopdracht, overigens). Zie bijvoorbeeld hier, hier en hier. Verder niet zo'n heel grote ramp, maar oke.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 21 mei 2004, 22:49 uur
Heej Jordy,
Het stemoverzicht (onderste lijstje) van een album geeft niet alle stemmen meer weer, maar slechts de eerste 10, en de stemmen die erin staan, staan niet meer in volgorde van stemhoogte (iets wat juist wel erg prettig was...)
De oude feature "stemoverzicht" heeft dus bijna dezelfde functionaliteit gekregen als "10 laatst geplaatste stemmen". Niet de bedoeling lijkt me! Kun je dit corrigeren? Ik hou van het stemoverzicht
(waarschijnlijk ben ik de enige want ik ben de eerste die het opvalt?)
Groeten Johan
Het stemoverzicht (onderste lijstje) van een album geeft niet alle stemmen meer weer, maar slechts de eerste 10, en de stemmen die erin staan, staan niet meer in volgorde van stemhoogte (iets wat juist wel erg prettig was...)
De oude feature "stemoverzicht" heeft dus bijna dezelfde functionaliteit gekregen als "10 laatst geplaatste stemmen". Niet de bedoeling lijkt me! Kun je dit corrigeren? Ik hou van het stemoverzicht
(waarschijnlijk ben ik de enige want ik ben de eerste die het opvalt?)Groeten Johan
0
geplaatst: 22 mei 2004, 16:31 uur
Misschien vind je het hier als je de reclame wat kunt specificeren.
Ik zoek ook (al heel lang) een nummer, dus ik doe nu even aanspraak aan mensen die enige jaren geleden wel eens Robin Albers' programma 'For those who like to groove' luisterden. Daar maakte ik dan tapes van en juist de tape met het nummer dat ik zoek ben ik kwijtgeraakt.
Kan zich iemand een redelijk rustig houseplaatje herinneren met een stem die gaat van Music, rockin rockin music, een duister orgel-loopje en de gaafste hihatloop die je ooit gehoord hebt? Albers draaide het overduidelijk van een redelijk ouwe 12", want het kraakte en ruiste als een tierelier, maar het was wel een pracht van een nummer.
Ik zoek ook (al heel lang) een nummer, dus ik doe nu even aanspraak aan mensen die enige jaren geleden wel eens Robin Albers' programma 'For those who like to groove' luisterden. Daar maakte ik dan tapes van en juist de tape met het nummer dat ik zoek ben ik kwijtgeraakt.
Kan zich iemand een redelijk rustig houseplaatje herinneren met een stem die gaat van Music, rockin rockin music, een duister orgel-loopje en de gaafste hihatloop die je ooit gehoord hebt? Albers draaide het overduidelijk van een redelijk ouwe 12", want het kraakte en ruiste als een tierelier, maar het was wel een pracht van een nummer.
0
geplaatst: 22 mei 2004, 16:49 uur
ID&T staat er niet tussen, maakt denk ik geen reclame bij de STER?
Ach het is echt een heeeel bekend stuk, wat in 30.000 trailers en reclame's zit. Ik moet het maar even onthouden, tot ik het ook ergens anders in tegenkom.
Ach het is echt een heeeel bekend stuk, wat in 30.000 trailers en reclame's zit. Ik moet het maar even onthouden, tot ik het ook ergens anders in tegenkom.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.