De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 30 september 2009, 22:41 uur
misorabi schreef:
ik weet het niet zeker, maar volgens mij mag die zwarte rand om je plaatje er niet zijn
ik weet het niet zeker, maar volgens mij mag die zwarte rand om je plaatje er niet zijn
Die heb ik verwijderd in de toevoeging. Nee, te veel pixels, de magische spreuk die de laatste tijd zo vaak in mijn mailbox weerklinkt.
0
geplaatst: 30 september 2009, 22:43 uur
aERodynamIC schreef:
Ik heb het net bekeken, maar die is terecht afgekeurd. Pixels zichtbaar. Misschien even je bewerkingsprogramma goed afstellen.
Ik heb het net bekeken, maar die is terecht afgekeurd. Pixels zichtbaar. Misschien even je bewerkingsprogramma goed afstellen.
Dus de mogelijkheid bestaat dat ik het plaatje slechter maak bij het toevoegen? Dat zou een hoop verklaren... In dit geval heb ik hem alleen verkleind in Irfanview.
0
geplaatst: 30 september 2009, 22:43 uur

Voila

Kijk goed bij de titel en kijk rondom zijn hoofd..... er zit echt verschil in en ik heb jouw link gewoon in irfanview gebruikt met beter resultaat.
lebowski schreef:
Dus de mogelijkheid bestaat dat ik het plaatje slechter maak bij het toevoegen? Dat zou een hoop verklaren... In dit geval heb ik hem alleen verkleind in Irfanview.
Ja, mijn collega die het afkeurde heeft in zijn niet crewmember-tijdperk ooit ook zo'n plaatje toegevoegd (en die was echt te erg): bleek dat er door z'n ega in de settings van irfanview gerommeld was

Gewoon jpeg quality op 100 zetten.
0
geplaatst: 30 september 2009, 22:46 uur
aERodynamIC schreef:
er zit echt verschil in en ik heb jouw link gewoon gebruikt met beter resultaat.
er zit echt verschil in en ik heb jouw link gewoon gebruikt met beter resultaat.
Gouden tips zijn welkom

Edit: hoewel in jouw bewerking de titel mooier is, zijn veel details uit het plaatje verdwenen, zoals de fraaie regenstralen...
0
geplaatst: 30 september 2009, 22:53 uur
lebowski schreef:
Edit: hoewel in jouw bewerking de titel mooier is, zijn veel details uit het plaatje verdwenen, zoals de fraaie regenstralen...
Zijn in jouw bewerking ook minder terug te vinden: dat is het nadeel van verkleinen helaas.
Ik wil er alleen mee aangeven dat onze 'magische spreuk' toch echt vaak te verhelpen valt

Je moest eens weten hoeveel users niet bepaald vriendelijk reageren op afwijzingen met de woorden dat het 'echt niet beter kan' wat vervolgens niet waar blijkt te zijn en zelfs simpel op te lossen valt.
0
geplaatst: 30 september 2009, 22:54 uur
aERodynamIC schreef:
En hoe doe ik dat 'gewoon'? Per bewerking, of kan ik dat standaard instellen?
aERodynamIC schreef:
Zijn in jouw bewerking ook minder terug te vinden: dat is het nadeel van verkleinen helaas.
Ik vergeleek met mijn bewerking...
aERodynamIC schreef:
bleek dat er door z'n ega in de settings van irfanview gerommeld was
bleek dat er door z'n ega in de settings van irfanview gerommeld was
Gedumpt neem ik aan?
0
geplaatst: 30 september 2009, 22:54 uur
Eergister had ik de bandnaam "Aly & AJ" laten wijzigen in 78violet In 2009 heeft de groep hun naam veranderd.
Onder de drie albums die ze hebben gemaakt, staan ze onder de naam 78violet terwijl er op hun albumcover Aly & AJ staat.
Mijn vraag aan de crewmembers is of dit gewijzigd moet worden of niet? Ook via de zoekfunctie is deze groep niet te vinden onder de naam Aly & AJ. mijn suggestie is dus om die als alternatieve naam te gebruiken.
Via de corigeerknop had ik dit al aangekaart, maar ik heb alleen een standaard bericht terug gekregen.
Onder de drie albums die ze hebben gemaakt, staan ze onder de naam 78violet terwijl er op hun albumcover Aly & AJ staat.
Mijn vraag aan de crewmembers is of dit gewijzigd moet worden of niet? Ook via de zoekfunctie is deze groep niet te vinden onder de naam Aly & AJ. mijn suggestie is dus om die als alternatieve naam te gebruiken.
Via de corigeerknop had ik dit al aangekaart, maar ik heb alleen een standaard bericht terug gekregen.
0
geplaatst: 30 september 2009, 22:59 uur
lebowski schreef:
Als je het eenmaal zo instelt blijft het er standaard in staan (bij mij althans wel).
Ik durf alleen niet met 100% zekerheid te zeggen dat dit de oplossing van het probleem is.
0
geplaatst: 30 september 2009, 23:00 uur
lebowski schreef:
(quote)

0
geplaatst: 30 september 2009, 23:02 uur
Editoor schreef:
Eergister had ik de bandnaam "Aly & AJ" laten wijzigen in 78violet In 2009 heeft de groep hun naam veranderd.
Waarom heb je het aangepast? De albums tot 2009 staan gewoon onder naam van Aly & AJ.
Als er een album is onder naam 78violet kan dit met een alternatieve artiestennaam aangepast worden waardoor de albums toch gewoon bij elkaar blijven staan.
0
geplaatst: 30 september 2009, 23:12 uur
aERodynamIC schreef:
Waarom heb je het aangepast? De albums tot 2009 staan gewoon onder naam van Aly & AJ.
Als er een album is onder naam 78violet kan dit met een alternatieve artiestennaam aangepast worden waardoor de albums toch gewoon bij elkaar blijven staan.
(quote)
ah ok, ik snap nu hoe het in ze werk gaat. Ik zal hem dan weer wijzigen naar de oude bandsnaam. thx
0
geplaatst: 30 september 2009, 23:23 uur
Ze moeten het die bandjes verbieden: net als op musicmeter bij de nicknames zou het wijzigen van een groepsnaam niet mogelijk moeten zijn 

0
geplaatst: 30 september 2009, 23:26 uur
aERodynamIC schreef:
Ze moeten het die bandjes verbieden: net als op musicmeter bij de nicknames zou het wijzigen van een groepsnaam niet mogelijk moeten zijn
Volgens allmusic zou het voor The Nits en Prefab Sprout toch een niet onverstandige carrièremove zijn geweest.
0
geplaatst: 1 oktober 2009, 10:24 uur
Vraag: is het ook mogelijk om afbeeldingen (bv alternatieve platenhoezen) in een bericht te plaatsen? IK heb het met knippen en plakken geprobeerd maar dat werkt niet...
0
handsome_devil
geplaatst: 1 oktober 2009, 10:33 uur
[img ]urlnaarplaatje[/img]
en dan zonder spaties
en dan zonder spaties
0
Kingsnake
geplaatst: 1 oktober 2009, 17:44 uur
Toch wel saai, zo zonder Sdg.
Maar ik respecteer de keuze van het moderatie-team.
Maar ik respecteer de keuze van het moderatie-team.
0
geplaatst: 2 oktober 2009, 18:20 uur
Berichten verplaatst naar Muziek > Algemeen > Is Buma/Stemra gek geworden?
0
geplaatst: 2 oktober 2009, 23:53 uur
Bij The Waterboys - This Is the Sea (1985):
Nogmaals eens een oproep om de Top 10 uit te breiden tot een Top 25 lijkt mij toffer en zo kan je heel wat nieuwe top platen ook eens aan bod.
rushanne schreef:
Dat viel inderdaad niet mee, ik vind een Top 10 maken toch al schandalig moeilijk.
(quote)
Dat viel inderdaad niet mee, ik vind een Top 10 maken toch al schandalig moeilijk.
Nogmaals eens een oproep om de Top 10 uit te breiden tot een Top 25 lijkt mij toffer en zo kan je heel wat nieuwe top platen ook eens aan bod.
0
geplaatst: 3 oktober 2009, 11:09 uur
barrett schreef:
(quote)
Goed idee, ik stem voor! Heb altijd moeite om uit ong. 1400 cd's slechts 10 toppers te kiezen.
Aan de andere kant, slechts 25?

0
tuktak
geplaatst: 3 oktober 2009, 11:13 uur
ook als je en top 50 maakt heb je nog steeds een top 10...
0
geplaatst: 3 oktober 2009, 16:34 uur
Wat mooi, dat er nu gelijk bij ieder nieuw bericht de complete MusicMeter tekenset aanwezig is. Handig voor het plaatsen van linken en verduidelijke van teksten door andere zaken die in dit scherm aanwezig zijn. Top 

0
geplaatst: 3 oktober 2009, 17:02 uur
Inderdaad erg handig. Vooral voor al die smilies die ik nog steeds niet uit mijn hoofd ken.
En dat van die top 10 uitbreiden gaat niet gebeuren. Staat bij MovieMeter ook onder de "veelgemelde zaken waar niets aan gedaan gaat worden ".
En dat van die top 10 uitbreiden gaat niet gebeuren. Staat bij MovieMeter ook onder de "veelgemelde zaken waar niets aan gedaan gaat worden ".
0
geplaatst: 3 oktober 2009, 18:03 uur
herman schreef:
Inderdaad erg handig. Vooral voor al die smilies die ik nog steeds niet uit mijn hoofd ken.
0
geplaatst: 3 oktober 2009, 21:28 uur
In De Site > Algemeen > Foute stemmingstabel:
Hallo, heeft iemand anders ook het probleem dat de staaftabel van zijn stemmingen niet kloppen? bij mij klopt er werkelijk geen hout van!
Is daar iets aan te doen?
BVD!
Hallo, heeft iemand anders ook het probleem dat de staaftabel van zijn stemmingen niet kloppen? bij mij klopt er werkelijk geen hout van!
Is daar iets aan te doen?
BVD!
0
geplaatst: 3 oktober 2009, 22:55 uur
Mijn verkaring is dat je vandaag erg veel gestemd hebt, en dat deze stemmen pas morgen in de stemtabel worden op genomen.
Kijk even of hij dan wel kloppend is.
Kijk even of hij dan wel kloppend is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.