MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
jeko
Ja, erg handig

ik vroeg mij af of het sdg topic nog terug gaat komen, of dat het niet meer open gaat

Bij deze toevoeging Coheed & Cambria - Neverender: Children of the Fence Edition (2009)

Moet het woordje "listen' bij alle titel-tracks weggehaald worden, mijn fout, sorry.

Wellicht een handige tip als je een tracklist van Amazon overneemt: eerst even kopiëren in 'kladblok'. Dan kun je via "vervangen" in één klap alle "listen" ed. weghalen.

Kingsnake
en er staan ook heel vaak de prijzen voor het downloaden van de tracks bij. Een hoop rompslomp. Overtikken gaat echt veel sneller.

Nee hoor, die prijzen kun je ook weghalen met kladblok. Dat gaat toch echt sneller als je er handig mee bent (en ik typ met 400 aanslagen per minuut ).

Gewoon het stukje steeds terugkerende tekst selecteren, copypasten in "vervangen" en vervolgens op "alles vervangen" klikken. Dan zijn al die prijzen in 1 keer weg.

Kingsnake
Okay Ik vind overtypen iets handiger. Ieder zijn maniertje. Maar desalniettemin wel slordig van het MuMe team, dat de plaat er zo opstaat. Niet echt goed nagekeken.

Is inmiddels verbetert, had m`n leesbril niet op

Heel vreemd krijg ik bij dit album de volledige bandnaam en titel er niet op, terwijl als je de bandnaam aanklikt de daaropvolgende link het wel goed doet.

Moet zijn: Егор и Опизденевшие - Сто Лет Одиночества

The Oath
Wel tof dat snel reageren nu ook met emoticons kan

Kan iemand bij The Hickey Underworld alsjeblief het bericht van Richard-x van 2 oktober verwijderen? En die hele (non-)discussie daar op 29 augustus kan mss ook in een of ander taaltopic geduwd worden... Merci!

Natuurlijk. Ik dacht dat ik dat bericht al weggehaald had, maar het stond er nog.

Vraagje:

Ik ben de Dick's Picks albums van The Grateful Dead aan het toevoegen. Alleen nu komt binnen de discografie de volume 8 bijvoorbeeld voor volume 5 te staan terwijl deze wel later in datzelfde jaar is uitgegeven. Hoe zorg ik er nog maar voor dat de platen in de juiste volgorde komen te staan. van volume 1 tot 2 en 3 enz. enz.

Als je de releasedatum invoert, dan zet hij ze in de goede volgorde.

Waar kan ik die invoeren dan.

Gewoon onderaan bij de correctie zetten?

Juist helemaal bovenaan in het balkje Releasedatum.

Deze kan eraf, inmiddels sepa raat toegevoegd.

Ik merk dat het nog niet helemaal duidelijk is wat er ingevuld moet worden bij 'het land van herkomst'. Het is dus de bedoeling dat je bij land, het geboorteland van de artiest(en) neerzet. Maar als je kijkt naar bijvoorbeeld Mika en Akon op MuMe dan staan er andere landen bij het album ingevuld.

herman schreef:
Juist helemaal bovenaan in het balkje Releasedatum.

Even mezelf corrigeren; ik was vergeten dat gewone users dat balkje niet kunnen zien.

Dus doe inderdaad maar onderaan in het commentaarveld, Jelmer.

herman schreef:
gewone users

niet crew-users bekt niet zo lekker.

Sheplays
Jammer, die bewegende reclame aan de rechterkant die ook zichtbaar is als je ingelogd bent.
Doet me gauw weer uitloggen en wegwezen.

Het was me nog niet eens opgevallen, het maakt me ook weinig uit. Als Gerard Joling maar niet op het scherm komt om een nieuw programma van SBS aan te kondigen.

Als de verkeerde Gerard in beeld verschijnt ben ik hier ook zo weg. Echt storend vind ik de reclame ook niet. Het is een site waar we gratis gebruik van kunnen maken, en Jordy zou ook wel een stroom rekening hebben die betaalt moet worden. Ik kan er niet zo mee zitten.

Sheplays schreef:
Jammer, die bewegende reclame aan de rechterkant die ook zichtbaar is als je ingelogd bent.

Echt waar? Bij mij niet... gelukkig.

Sheplays schreef:

Heb ik geen last van! Leve AdBlock Plus

aERodynamIC schreef:
Heel vreemd krijg ik bij dit album de volledige bandnaam en titel er niet op, terwijl als je de bandnaam aanklikt de daaropvolgende link het wel goed doet.

Moet zijn: Егор и Опизденевшие - Сто Лет Одиночества

Rhythm & Poetry schreef:
Ik merk dat het nog niet helemaal duidelijk is wat er ingevuld moet worden bij 'het land van herkomst'. Het is dus de bedoeling dat je bij land, het geboorteland van de artiest(en) neerzet. Maar als je kijkt naar bijvoorbeeld Mika en Akon op MuMe dan staan er andere landen bij het album ingevuld.

Volgens de Wiki moet je er inderdaad het land van geboorte invullen, maar ik kan me uitzonderingen voorstellen. B.v. in het geval van Freddie Mercury zou dat Tanzania zijn, want hij is op Zanzibar geboren. Dat lijkt me niet de bedoeling. Gewoon je verstand gebruiken lijkt mij het best.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:20 uur

geplaatst: vandaag om 22:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.