De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 oktober 2009, 12:24 uur
ik vroeg mij af of het sdg topic nog terug gaat komen, of dat het niet meer open gaat
0
geplaatst: 4 oktober 2009, 15:01 uur
Bij deze toevoeging Coheed & Cambria - Neverender: Children of the Fence Edition (2009)
Moet het woordje "listen' bij alle titel-tracks weggehaald worden, mijn fout, sorry.
Moet het woordje "listen' bij alle titel-tracks weggehaald worden, mijn fout, sorry.
0
geplaatst: 4 oktober 2009, 16:23 uur
Wellicht een handige tip als je een tracklist van Amazon overneemt: eerst even kopiëren in 'kladblok'. Dan kun je via "vervangen" in één klap alle "listen" ed. weghalen.
0
Kingsnake
geplaatst: 4 oktober 2009, 16:59 uur
en er staan ook heel vaak de prijzen voor het downloaden van de tracks bij. Een hoop rompslomp. Overtikken gaat echt veel sneller.
0
geplaatst: 4 oktober 2009, 17:15 uur
Nee hoor, die prijzen kun je ook weghalen met kladblok. Dat gaat toch echt sneller als je er handig mee bent (en ik typ met 400 aanslagen per minuut
).
Gewoon het stukje steeds terugkerende tekst selecteren, copypasten in "vervangen" en vervolgens op "alles vervangen" klikken. Dan zijn al die prijzen in 1 keer weg.
). Gewoon het stukje steeds terugkerende tekst selecteren, copypasten in "vervangen" en vervolgens op "alles vervangen" klikken. Dan zijn al die prijzen in 1 keer weg.
0
Kingsnake
geplaatst: 4 oktober 2009, 17:24 uur
Okay
Ik vind overtypen iets handiger. Ieder zijn maniertje. Maar desalniettemin wel slordig van het MuMe team, dat de plaat er zo opstaat. Niet echt goed nagekeken. 
Ik vind overtypen iets handiger. Ieder zijn maniertje. Maar desalniettemin wel slordig van het MuMe team, dat de plaat er zo opstaat. Niet echt goed nagekeken. 
0
geplaatst: 4 oktober 2009, 21:57 uur
Heel vreemd krijg ik bij dit album de volledige bandnaam en titel er niet op, terwijl als je de bandnaam aanklikt de daaropvolgende link het wel goed doet.
Moet zijn: Егор и Опизденевшие - Сто Лет Одиночества
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 12:11 uur
Kan iemand bij The Hickey Underworld alsjeblief het bericht van Richard-x van 2 oktober verwijderen? En die hele (non-)discussie daar op 29 augustus kan mss ook in een of ander taaltopic geduwd worden... Merci!
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 12:38 uur
Natuurlijk. Ik dacht dat ik dat bericht al weggehaald had, maar het stond er nog.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 14:19 uur
Vraagje:
Ik ben de Dick's Picks albums van The Grateful Dead aan het toevoegen. Alleen nu komt binnen de discografie de volume 8 bijvoorbeeld voor volume 5 te staan terwijl deze wel later in datzelfde jaar is uitgegeven. Hoe zorg ik er nog maar voor dat de platen in de juiste volgorde komen te staan. van volume 1 tot 2 en 3 enz. enz.
Ik ben de Dick's Picks albums van The Grateful Dead aan het toevoegen. Alleen nu komt binnen de discografie de volume 8 bijvoorbeeld voor volume 5 te staan terwijl deze wel later in datzelfde jaar is uitgegeven. Hoe zorg ik er nog maar voor dat de platen in de juiste volgorde komen te staan. van volume 1 tot 2 en 3 enz. enz.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 14:23 uur
Als je de releasedatum invoert, dan zet hij ze in de goede volgorde.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 14:27 uur
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 15:34 uur
Ik merk dat het nog niet helemaal duidelijk is wat er ingevuld moet worden bij 'het land van herkomst'. Het is dus de bedoeling dat je bij land, het geboorteland van de artiest(en) neerzet. Maar als je kijkt naar bijvoorbeeld Mika en Akon op MuMe dan staan er andere landen bij het album ingevuld.
0
geplaatst: 6 oktober 2009, 12:44 uur
Even mezelf corrigeren; ik was vergeten dat gewone users dat balkje niet kunnen zien.
Dus doe inderdaad maar onderaan in het commentaarveld, Jelmer.

0
Sheplays
geplaatst: 6 oktober 2009, 18:54 uur
Jammer, die bewegende reclame aan de rechterkant die ook zichtbaar is als je ingelogd bent.
Doet me gauw weer uitloggen en wegwezen.
Doet me gauw weer uitloggen en wegwezen.

0
geplaatst: 6 oktober 2009, 19:15 uur
Het was me nog niet eens opgevallen, het maakt me ook weinig uit. Als Gerard Joling maar niet op het scherm komt om een nieuw programma van SBS aan te kondigen.
0
geplaatst: 6 oktober 2009, 19:35 uur
Als de verkeerde Gerard in beeld verschijnt ben ik hier ook zo weg. Echt storend vind ik de reclame ook niet. Het is een site waar we gratis gebruik van kunnen maken, en Jordy zou ook wel een stroom rekening hebben die betaalt moet worden. Ik kan er niet zo mee zitten.
0
geplaatst: 6 oktober 2009, 22:19 uur
Sheplays schreef:
Jammer, die bewegende reclame aan de rechterkant die ook zichtbaar is als je ingelogd bent.
Echt waar? Bij mij niet... gelukkig.
0
geplaatst: 6 oktober 2009, 22:20 uur
Sheplays schreef:
Heb ik geen last van! Leve AdBlock Plus

0
geplaatst: 6 oktober 2009, 22:27 uur
aERodynamIC schreef:
Heel vreemd krijg ik bij dit album de volledige bandnaam en titel er niet op, terwijl als je de bandnaam aanklikt de daaropvolgende link het wel goed doet.
0
geplaatst: 7 oktober 2009, 03:30 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik merk dat het nog niet helemaal duidelijk is wat er ingevuld moet worden bij 'het land van herkomst'. Het is dus de bedoeling dat je bij land, het geboorteland van de artiest(en) neerzet. Maar als je kijkt naar bijvoorbeeld Mika en Akon op MuMe dan staan er andere landen bij het album ingevuld.
Volgens de Wiki moet je er inderdaad het land van geboorte invullen, maar ik kan me uitzonderingen voorstellen. B.v. in het geval van Freddie Mercury zou dat Tanzania zijn, want hij is op Zanzibar geboren. Dat lijkt me niet de bedoeling. Gewoon je verstand gebruiken lijkt mij het best.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.