MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic

zoeken in:
Gratis Nokia 6300 + 150 MIN + 105 SMS slechts € 7,50 p/m - Exclusief bij Castle.nl

Frostyx
Dat is niet veel

Njal schreef:
1. Deze artiest is dezelfde als deze

2. Deze band lijkt erg op deze

3. Deze artiest is een beetje raar.

4. Ook deze is wel apart

5. Dit album lijkt erg op deze

6. Deze band lijkt me dezelfde als deze

1, 3, 4 en 5 heb ik opgelost.
Bij 2 en 6 zie ik bij de eerste link die je opgeeft niets staan.
Er staan wel telkens vergelijkbare artiesten volgens last.fm bij

PS: Wat ook een beetje raar is... jouw bericht lijkt gepost te zijn om 2u30 (en dat tussen een bericht van kemm om 19u36 en van Pooiertje om 20u17)

freddze schreef:
PS: Wat ook een beetje raar is... jouw bericht lijkt gepost te zijn om 2u30 (en dat tussen een bericht van kemm om 19u36 en van Pooiertje om 20u17)

Komt omdat weken opgebouwd zijn uit dagen en er elke dag dezelde tijden langs komen. 22 sept, 23 sept.... Krijg je wel voldoende slaap?

Frostyx
Waarom is een dag geen 30 uur

retile71 schreef:
Komt omdat weken opgebouwd zijn uit dagen en er elke dag dezelde tijden langs komen.

Oops, 'k zie nu pas dat het berichtje van kemm al van 22 sept. dateert

The Oath
Von Helsing schreef:
Hoe komt het eigenlijk dat die box van Neil Young op #1 staat in de lijst van 2009, maar deze box van Slayer met een gemiddelde 4,50 niet in de lijst van 2003????

Wel frappant

Harco
Die van Slayer is opgegeven als een verzamel/live-album (één artiest).
Die van Young is opgegeven als een verzamel (oude tracks, meerdere artiesten).

Misschien zit het hem daarin?

The Oath
Harco schreef:
Die van Slayer is opgegeven als een verzamel/live-album (één artiest).
Die van Young is opgegeven als een verzamel (oude tracks, meerdere artiesten).

Misschien zit het hem daarin?

Wat belachelijk.

De Wikipedia-link van het album Clues van de band Clues verwijst naar het album Clues van Robert Palmer. Zijn dit soort dingen niet te ondervangen?

Aquila
herman schreef:
De Wikipedia-link van het album Clues van de band Clues verwijst naar het album Clues van Robert Palmer. Zijn dit soort dingen niet te ondervangen?

Er zitten heel veel verkeerde wikipedia verwijzingen in. Bandnamen die ook iets anders betekenen (Mallard en Rome bijvoorbeeld) verwijzen naar de band maar naar een Wilde eend (Mallard) of de stad (Rome).

Of gewoon de Wiki-links afschaffen. Vind voor specifieke info elders op het net (vnl. blogs) veel interessantere info.

Dan nog iets, wellicht al vaak gevraagd: als ik artiestenpagina als deze bezoek, zou het prettig zijn als ik kan zien bij welk album al gepost is. Is zoiets te realiseren?

Aquila
lebowski schreef:
Dan nog iets, wellicht al vaak gevraagd: als ik artiestenpagina als deze bezoek, zou het prettig zijn als ik kan zien bij welk album al gepost is. Is zoiets te realiseren?

Als je op het +je aan de rechterkant klikt, dan kun je onder andere de hoes zien of jezelf gestemd hebt en ook of er berichten geplaatst zijn bij het album. Dus een extra handeling, niet in één oog opslag (en het zegt ook niks over de inhoud van de berichten, dat kan nog steeds: "helemaal de bom, 5*" zijn...)

Dank je aquila, maar dat betekent in dit geval nog zo'n 30 handelingen als het precies het laatste album blijkt te zijn dat is gepost. Check vaak eerst het album met de meeste stemmen, maar dat levert vaak ook weinig op.

Als ik een artiest of een album in de zoekbalk intik krijg ik logischerwijs een lijst opties van artiesten of albums met dezelfde naam. Als ik vervolgens probeer op die zogenaamde link te klikken gebeurt er niks.

Als ik een artiest of een album intik in de zoekbalk (als ik op de main page zit) en vervolgens op enter druk kom ik op de 'geavanceerd zoeken' pagina terecht.

Ik gebruik Google Chrome als webbrowser. Hebben andere mensen dit probleem ook of ben ik de enige?

lebowski schreef:
Of gewoon de Wiki-links afschaffen. Vind voor specifieke info elders op het net (vnl. blogs) veel interessantere info.
...

Of een koppeling naar de myspace-pagina van de artiest. Zeker bij onbekende bandjes handig om daar kennis te maken met hun muziek.

lebowski schreef:
Dank je aquila, maar dat betekent in dit geval nog zo'n 30 handelingen als het precies het laatste album blijkt te zijn dat is gepost. Check vaak eerst het album met de meeste stemmen, maar dat levert vaak ook weinig op.

Ik zou het ook best wel handig vinden om in één oogopslag te kunnen zien hoeveel berichten er al geplaatst zijn bij een album.

Dat staat er toch bij?

RedLightCityBoy
Frostyx heeft zich uitgeschreven! laat de SdG maar terug komen.

Slowchat verwijderd.

deric raven schreef:
Dat staat er toch bij?

Bij de albums zelf, niet bij het discografie-overzicht.

Sunderland schreef:
Of een koppeling naar de myspace-pagina van de artiest. Zeker bij onbekende bandjes handig om daar kennis te maken met hun muziek.

Myspace vind ik persoonlijk nogal ellendig, vooral omdat die spelers uit zichzelf beginnen te spelen en je ze vervolgens niet terug kan vinden, omdat die pagina's vol met reclame en andere troep staan.

Kingsnake
herman schreef:
(quote)

Myspace vind ik persoonlijk nogal ellendig, vooral omdat die spelers uit zichzelf beginnen te spelen en je ze vervolgens niet terug kan vinden, omdat die pagina's vol met reclame en andere troep staan.

Heb ik ook, myspace is echt killing voor mn computer.
Maar de last-fm pagina's hebben toch ook wiki-info over de bands?

A Storm Of Light - Forgive Us Our Tresspasses (2009). Deze band staat al op Mume, maar dan als A Storm of Light. Kan dit nieuwe album daarop worden toegevoegd?

Zo beter?

Klacht: dit plaatje is ten tweede male afgekeurd bij het toevoegen...
Sta open voor een kritische blik, maar hier zie ik niet wat er verbeterd kan worden.

ik weet het niet zeker, maar volgens mij mag die zwarte rand om je plaatje er niet zijn

lebowski schreef:
Klacht: dit plaatje is ten tweede male afgekeurd bij het toevoegen...
Sta open voor een kritische blik, maar hier zie ik niet wat er verbeterd kan worden.

Ik heb het net bekeken, maar die is terecht afgekeurd. Pixels zichtbaar.
Misschien even je bewerkingsprogramma goed afstellen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:13 uur

geplaatst: vandaag om 19:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.